Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Metti: Sender deg en stor klem!!! Håper du klarer å nyte ferien din!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Metti: Håper du får en fantastisk ferie! Og neste gang SKAL du bli gravid og være det i 9 fantastiske mnd!

 

I dag skal puddingen min være med meg på jobb siden barnehagen hennes streiker, hun gleder seg så utrolig mye, så håper ikke hun kommer til å kjede seg :P Ute ligger det et hvitt teppe av snø, og jeg har mest lyst til å krype langt under dyna!

 

Håper dere alle får en super dag :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti - håper du koser deg ufattelig mye på ferie! :) Jeg er ganske misunnelig på en tur til Rhodos!

 

Leah - åh, det er så artig når folk tar med seg barna på jobb en gang i mellom :) Der jeg jobbet før skjedde det rett som det var, men her jeg er nå er dte nesten aldri noen som har det. Det var jo så hyggelige dager å gjøre litt annet, hehe. Men trist å høre at det er snø, det er jo snart juni, jo!!

 

Jeg er superydmyk over at jeg blir raskt gravid, får bare håpe at det faktisk er noe inni her denne gangen. Så jeg kan ikke sette meg helt inn i hvordan det føles å måtte vente leeenge, men en liten anelse tror jeg at jeg har (har ett søskenbarn født med ivf og hun er betraktelig yngre enn meg så vi fikk jo med oss en der). Men jeg skulle ønske dere fikk det dere vil ha, for det fortjener dere alle sammen! Dere er jo helt fantastiske jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager er det vanlig å få positiv el test?

 

Usikker på om testen kan ha vært positiv i flere dager eller ikke under EL. For nå venter jeg fortsatt på mensen som normalt kommer etter 10-12 dager etter EL. Nå har det gått 15 og jeg har bare spottet i 3 dager og nå er det nesten ingenting. Pleier å ha maks 1 dag med det før ting kommer.

Noen som har vært borti det? Usikker på hva jeg skal tenke. Ellers ikke mye sympotomer på å være gravid(ikke at jeg vet helt hva jeg skal merke det på heller siden jeg ikke har vært det før). Sliter kun med hodepine:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde positiv el test i 2-3 dager (knall positiv altså) og begynnende positiv i 2 dager før det omtrent. blendahvit dagen etter kjent el :) Men hvis du er usikker og tenker at tanta burde vært her så kan du ta en g-test evn sjekke med el test om det kommer noe på den ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de sånn at EL testen alltid er positiv hvis man er gravid?

 

Ikke for å være detaljrik og sånt her, men har stor mistanke om at jeg har fått soppinfeksjon, det klør og svir.

Kan dette være tegn på graviditet? Har ikke hatt det på flere år, så syns det var rart at det plutselig kom for 2-3 dager siden

Endret av Prøvekanin86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på St.Olav. Vi er nå i systemet for ivf. Infobrev blir sendt til oss nå i løpet av denne eller neste uke. Blir ikke oppstart før i høst. Min AMH verdi sankt fra 8,5 til 2,7. Så gyn ser ikke noe grunn til å vente med behandling. Min vekt ble ikke nevnt i det hele tatt..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på St.Olav. Vi er nå i systemet for ivf. Infobrev blir sendt til oss nå i løpet av denne eller neste uke. Blir ikke oppstart før i høst. Min AMH verdi sankt fra 8,5 til 2,7. Så gyn ser ikke noe grunn til å vente med behandling. Min vekt ble ikke nevnt i det hele tatt..hmm...

 

Si ifra hvis du vil være med i FB gruppe for iveren.. Har en soneterapeut der inne også som gir råd og tips. Ellers så er det godt dere er kommet inn i systemet. AMH verdien din er jo enda ikke for lav så du skal ha gode sjanser. Lurer du på noe er det bare å spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på St.Olav. Vi er nå i systemet for ivf. Infobrev blir sendt til oss nå i løpet av denne eller neste uke. Blir ikke oppstart før i høst. Min AMH verdi sankt fra 8,5 til 2,7. Så gyn ser ikke noe grunn til å vente med behandling. Min vekt ble ikke nevnt i det hele tatt..hmm...

 

Si ifra hvis du vil være med i FB gruppe for iveren.. Har en soneterapeut der inne også som gir råd og tips. Ellers så er det godt dere er kommet inn i systemet. AMH verdien din er jo enda ikke for lav så du skal ha gode sjanser. Lurer du på noe er det bare å spørre :)

 

Takk snuppa :) Bli gjerne med på FB gruppe. Det blir i alle fall minst 3mnd til før vi får starte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake :wub: Så godt det må være å nå endelig vite når dere skal begynne :D Høsten er her før du veit ordet av det søta ;)

Det er bra med meg, murrer godt i magen så denne berømte heksa dukker opp i løpet av helga *grrr*

Sender deg en god klem :wub:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Dossa :)' timestamp='1338407664' post='144274218]

Cornflake :wub: Så godt det må være å nå endelig vite når dere skal begynne :D Høsten er her før du veit ordet av det søta ;)

Det er bra med meg, murrer godt i magen så denne berømte heksa dukker opp i løpet av helga *grrr*

Sender deg en god klem :wub:

 

Ååå...så jeg savner dine innlegg Dossa :wub: Takk vennen :) Jeg venter spent på det brevet fra sykehuset. Så det er bare å smøre seg med tålmodigheten. Søte snille deg, håper den heksa holde seg langt unna deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1338407664' post='144274218] Cornflake :wub: Så godt det må være å nå endelig vite når dere skal begynne :D Høsten er her før du veit ordet av det søta ;) Det er bra med meg, murrer godt i magen så denne berømte heksa dukker opp i løpet av helga *grrr* Sender deg en god klem :wub:
ååå...så jeg savner dine innlegg Dossa :wub: Takk vennen :) Jeg venter spent på det brevet fra sykehuset. Så det er bare å smøre seg med tålmodigheten. Søte snille deg, håper den heksa holde seg langt unna deg.

 

Du er bare såååå god Cornflake :wub: Jeg er så utrolig glad for å ha blitt kjent med deg og du vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte ;) Gald i deg snuppa <3

 

Krysser fingra for at dere får det brevet så fort som mulig :)

Men tenk at høsten er ikke langt unna sjøl om det virker det akkurat nå. Sammen får vi tida til å gå vettu :D

 

Imorra skal klassen på ekskursjon til Oslo :) Vi skal til Kontiki og Fram og til Frogner Parken hvis været er bra. Gleder meg masse :)

 

Nå har jeg fritime og får gjøre ferdig planene for neste uke. Bare 2 og 1/2 uke att før det er ferie *juhu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Prøvekanin og tyr :D :D :D

 

Cornflake, vennen, det kan føles lenge til høsten, men godt at noe skjer i hvert fall. Og så bra at prøvene var fine :) Kjenner ikke til de tallene du skrev, men det er vel positivt at verdiene har synket? Unner deg virkelig en spire nå, og hvem vet - kanskje vi treffes i korridorene for ivf både vi og LilleFie? Kan jo ende opp med det etter sommerferien jeg også :)

 

Ellers er jeg i fullstendig gullfiskmodus om dagen. Det er hektisk!! for tiden, og jeg rekker knapt innom for å oppdatere meg på bollen. Men jeg får lest altså, har bare ikke funnet tid og overskudd til å svare. Og når jeg nå først gjør det så husker jeg ingenting... Håper jo selvfølgelig at det er en hyggelig grunn til at jeg er så trøtt, men har ikke helt trua på det. Testinga har starta, men tror det er altfor tidlig enda. Men må jo nyte det så lenge det varer, og da er det viktig å starte tidlig med strimlene *knis*. Er en plass mellom 7 og 13 dpo, men siden EL var så ubestemmelig sist er jeg jammen ikke helt sikker. Vil jo vise seg til slutt når heksa kommer :(

 

Ha en flott dag alle sammen. Og ikke minst en stor klem til Metti :wub: Håper du får en knallfin tur til Rhodos!! Vel fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa? Var det du som kom fram til når jeg skulle bli gravid? For tror det var innen juni i år :P Og det stemte jo ganske bra det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Prøvekanin og tyr :D :D :D

 

Cornflake, vennen, det kan føles lenge til høsten, men godt at noe skjer i hvert fall. Og så bra at prøvene var fine :) Kjenner ikke til de tallene du skrev, men det er vel positivt at verdiene har synket? Unner deg virkelig en spire nå, og hvem vet - kanskje vi treffes i korridorene for ivf både vi og LilleFie? Kan jo ende opp med det etter sommerferien jeg også :)

 

Ellers er jeg i fullstendig gullfiskmodus om dagen. Det er hektisk!! for tiden, og jeg rekker knapt innom for å oppdatere meg på bollen. Men jeg får lest altså, har bare ikke funnet tid og overskudd til å svare. Og når jeg nå først gjør det så husker jeg ingenting... Håper jo selvfølgelig at det er en hyggelig grunn til at jeg er så trøtt, men har ikke helt trua på det. Testinga har starta, men tror det er altfor tidlig enda. Men må jo nyte det så lenge det varer, og da er det viktig å starte tidlig med strimlene *knis*. Er en plass mellom 7 og 13 dpo, men siden EL var så ubestemmelig sist er jeg jammen ikke helt sikker. Vil jo vise seg til slutt når heksa kommer :(

 

Ha en flott dag alle sammen. Og ikke minst en stor klem til Metti :wub: Håper du får en knallfin tur til Rhodos!! Vel fortjent!

 

Neida, det er ikke lenge til høsten. Håper bare vi kommer inn ved syklus i august. Verdiene var ikke bra nei, jo lavere de er jo dårligere er det. De verdiene forteller om min eggreserve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere prøvekanin :)

 

Her har jeg slete med mensensmerter i 2 dager nå... Æsj alså var ikke forberedt på å få mye sterkere enn vanlig men har funnet ut at det vist er vanlig.

 

I morgen ska eg til kiropraktor og knekkes etterpå skal jeg treffe noen kollega så det blir kos..

 

Farmora te mannen fikk hjerteinfarkt i dag og det er usikkert om hvordan det går så håper at dette ender bra.

 

Ellers er jeg litt opp og ned. Tror turen til Rodos hjelper meg å se fremover men jeg kjenner jeg er motløs og ikkje så veldig optimist. Men så lenge legene ikke gir opp skal ikkje jeg gjøre det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du holder motet oppe, Metti. Du er sterk og snart vil du få drømmen din oppfylt :wub:

 

Kjære cornflake, beklager at jeg misforstod tallverdiene... Er de så lave at det gjør ting veldig vanskelig, eller er sjansen fremdeles ok? Vet de grunnen til forverringen? Du har jo vært så superflink med trening og kosthold og alt... Æsj altså! Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

Metti: huff, så mye vanskelig du skulle måtte møte nå da....ikke nok med din egen sorg, så blir det sykdom i familien i tillegg!! Tenker på deg, og håper alt går bra....både med deg og farmor. Håper dere virkelig får kost dere og slappet av på Rhodos :) vi er mange som tenker på deg hvertfall !

 

Stor klem til deg fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du holder motet oppe, Metti. Du er sterk og snart vil du få drømmen din oppfylt :wub:

 

Kjære cornflake, beklager at jeg misforstod tallverdiene... Er de så lave at det gjør ting veldig vanskelig, eller er sjansen fremdeles ok? Vet de grunnen til forverringen? Du har jo vært så superflink med trening og kosthold og alt... Æsj altså! Krysser fingrene for deg :)

 

Takk Tigerlise :) 2,7 er ikke bra nei, normale verdier er 3-60 for kvinners fruktbare alder. Legen syntes det var rart at den hadde forandret seg så mye. Så han sender meg til å ta enda en blodprøve. Jeg prøvde å mase meg til pergo, men han sa at vi skal heller satse på behandling som virker. Så jeg får vente å se. Når skal dere tilbake da? Kanskje vi ses i gangen der :)

 

Metti: Trist å høre at dere opplever så mye trist :( Du er sterk Metti, litt sol og varme gjør nok bra for sjelen :)

 

Gratulerer med graviditet prøvekanin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, en svaaaak strek nr 2 i dag *skjelver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det er jo utrolig tigerlise! Er ikke du ganske få dpo? :) Gratulerer!

 

Nå er det så mye positivitet inni den bollen her (oppi all elenigheta) så nå må jo det bare smitte over på alle dere andre også! :) *krysse fingra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...