Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

søte cornflake :) joda, har tippet halvveis, er 23 uker nå! :) Deilig å se at ukene teller oppover! Koser meg med spark og voksende mage. Unner deg, metti og dossa å få oppleve det snart! dere har ventet lenge! (og dere andre som fremdeles prøver) Krysser fingrene for at sommern blir produktiv!

 

Jeg har også erfart at tester var svakere og symptomene annerledes i de to "misslykkede" svangerskapene mine, så tror nok de "uber" positive testene til lindus og Tigerlise er ekstra gode tegn ja! :) Men alle er forskjellige og hcg stiger forskjellig fra kvinne til kvinne, så dere andre trenger ikke bekymre dere! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tigerlise! GRATULERER!!!! <3 <3 <3 Eg er kjempeglad på dine vegne. I magen din ligg ein liten skatt- uendeleg verdifull. Eg skal be til Gud om at du får behalda denne, og at legane passer godt på deko gjennom svangerskapet. Stor klem frå meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :) jeg tror el er over nå, har litt øm pupp :P er vel 2 dpo nå da.

 

Cornflake: vet lite om pcos..men gyn sa alt var normalt inni der..han ville vel sett det?

 

Jeg syns vi har hatt mange positive tester her i bollen denne mnd..så nå gjenstår bare resten av oss :P

 

Ha en super søndag alle søte gullfisker :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er dessverre oss slitere som stadig henger igjen. Meg og cornflake kunne gjort alt for å bli mamma ! Eg har disse dagene måtte tatt i mot meldinger om at venniner har født og andre lignende ting.

 

Ei venninne av meg som begynte å prøve samtidig som meg har nå begynt i jobb igjen etter permisjonen. Det er deprimerende det.

 

Jaja i morgen er det legen igjen. Er bedre men langt fra god

 

Tigerlise : gratulere gratulere gratulere !! Håper spiren sitter denne gangen Eg og ska be litt for deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Metti. Eg les her avogtil, og hjerta mitt blør for deg. Alt det der med sydenturen i tillegg. Veit ikkje kva eg skal sei til slutt. Livet er urettferdig. Så vondt når ein står i mørke- og ikkje anar når lyset kjem. Men all erfaring tilseier at lyset KJEM!!! hold ut søte venn. Eg skal spretta champagne den dagen du tester positivt! <3 stor klem frå meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Metti. Eg les her avogtil, og hjerta mitt blør for deg. Alt det der med sydenturen i tillegg. Veit ikkje kva eg skal sei til slutt. Livet er urettferdig. Så vondt når ein står i mørke- og ikkje anar når lyset kjem. Men all erfaring tilseier at lyset KJEM!!! hold ut søte venn. Eg skal spretta champagne den dagen du tester positivt! <3 stor klem frå meg!

 

Takk Lilla ! I dag er en tung dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her nå, men er nå innom å leser :)

 

Først og fremst gratulerer så masse Tigerlise :D Denne gangen sitter den i 9 gode mnd :) Krysser alt jeg har!

 

Sender deg mange gode klemmer Metti. Du har virkelig fått slite nok nå syntes jeg. Og jeg skjønner at det er veldig tungt når alle blir fort gravid, føder og blir gravid på ny. Jeg håper virkelig av hele mitt hjerte at du får den etterlengta snart.

Håper virkelig du og alle andre slitere her inne fåt komme over til trimesterne snart.

 

Jeg er kommet meg til 16 uker nå og får en liten gutte pjokk :) Så da får vi en av hver.

Var til ny ul her om dagen. I ul i uke 11 hadde babyen tarmen på utsiden og vi måtte forberede oss på det kunne være kromosomfeil eller operasjon etter fødsel. Koromsomfeil utelukka de etter dobbel testen og nå sist ul hadde tarmen trukket seg helt inn :) Og det var ganske fantastisk ifølge legen, for det hadde han ikke trodd. Så nå koser jeg meg med tanken på at jeg skal bli tobarnsmamma i november. Så smått begynt å kjenne liv også.

 

Håper dere alle har det bra :)

 

Klemmer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Metti, Leah og Cornflake som nå virkelig fortjener å bli gravide :) Jeg håper av hele mitt hjerte at deres store dag snart er her. Kommer til å felle noen gledestårer den dagen dere sitter med en positiv test i hånda :wub:

 

Metti :) godt å høre at formen er noe bedre. Skjønner godt at du har tunge dager men gi ikke opp for du blir mamma <3<3<3

 

Deilig med en avslappende søndag. Er inne dag for det regner. Så nå sitter jentene og ser på en film og later som de er på kino :)

Gullet er hos en kamerat.

 

Ha en flotters søndag søtinger :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa godt aa höre at tarmen har trekt seg inn Carina!! Da kan du bare nyte svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fantastiske nyheter Carina :D Og så gøy at du venter en gutt. Artig med en av hver, kjønn spiller jo ingen rolle for det viktigste er jo at alt er bra med spiren :)

Grattis :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina så kjekt med en gutt. Og at tarmen var på rett plass.

 

Metti du er en supersterk kvinne.

 

 

 

Her kom tanta nå når jeg tok av bunaden... Så da er vi inne i pp3. Ser ingen grunn til panikk enda. Jeg er tross alt 30 år gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carina så kjekt med en gutt. Og at tarmen var på rett plass.

 

Metti du er en supersterk kvinne.

 

 

 

Her kom tanta nå når jeg tok av bunaden... Så da er vi inne i pp3. Ser ingen grunn til panikk enda. Jeg er tross alt 30 år gammel...

 

Har du barn fra før ? Blander sammen alle her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina så kjekt med en gutt. Og at tarmen var på rett plass.

 

Metti du er en supersterk kvinne.

 

 

 

Her kom tanta nå når jeg tok av bunaden... Så da er vi inne i pp3. Ser ingen grunn til panikk enda. Jeg er tross alt 30 år gammel...

 

Har du barn fra før ? Blander sammen alle her

 

 

Nei dette er førsteforsøk, men var gravid som 18 åring. Gikk da 17 uker men fosteret hadde vert dødt noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina så kjekt med en gutt. Og at tarmen var på rett plass.

 

Metti du er en supersterk kvinne.

 

 

 

Her kom tanta nå når jeg tok av bunaden... Så da er vi inne i pp3. Ser ingen grunn til panikk enda. Jeg er tross alt 30 år gammel...

 

Har du barn fra før ? Blander sammen alle her

 

 

Nei dette er førsteforsøk, men var gravid som 18 åring. Gikk da 17 uker men fosteret hadde vert dødt noen uker.

 

Off det var trist å høre !!

Jeg og cornflake er også 30 i år og venter på første barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det klaffet denne perioden heller gitt. Venter ikke mensen för paa lördag, men igaar hadde jeg stikkinger i den ene puppen - noe jeg alltid faar en uke för mens, og mensmurringer idag!!!! Saa utrolig kjiipt. Er glad jeg har faatt legetime naar jeg kommer hjem fra ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er i dpo-land jeg nå, tror egget ble sluppet i natt. Tok el-test igjen i dag morges, og den var nesten positiv. Hvis vi ikke klaffer denne mnd, så hopper vi også over neste pp, mannen reiser bort nemlig 2 dager før neste eggløsning. Jeg venter fortsatt på brev med behandlingsplan. Hm...dette tar tid gitt.

 

Carina: Så godt å høre at spiren din har det bedre :) Kryyser fingrene for at det ikke blir noe mer komplikasjoner.

 

Metti: Jepp, 30 år uten barn, ikke gift og ikke fastjobb :( Jeg håper og håper. Når får du begynne på igjen?

 

Dossasnupp :wub: Her har det faktisk vært ganske fint vær, i dag er det overskyet, men ikke noe regn ennå. Jeg ligger på sofa og later meg ;)

 

Tigerlise: Gratulerer så masse :) Da kommer vi nok ikke til å treffe hverandre på St.Olav. Masse lykke til vennen :)

 

Leah: Jeg ville ha spurt gyn om dette med pcos. Du har jo nokså lang syklus og dere har jo prøvd en stund nå. Men var det legen som sa at du skulle fokusere på vektnedgang først? Hvordan går det forresten? Her har vekten stått litt stille :( Har mistet totalt 9,5cm rundt magen, men skulle ønske at det hadde vist på vekten også.

 

Hannepålandet: Gratulerer med giftemål :) Hvordan var det?

 

Renate: Ikke gi opp ennå vennen. Det er fortsatt håp så lenge heksa ikke dukker opp.

 

Lilleblomst: Så kjekt å se deg her inne og utrolig godtå høre at alt er bra med deg og spiren :) Det begynner å bli mange babyfisker i denne bollen, neste ut er det vel Happy?

 

Ha en fin kveld gullfisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, har ikke mista haapet. Er bare 4-5 DPO, men maa bare forberede meg paa det vaerste og heller bli positivt overraska!! (Ö,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemen hello EL slim :) det er første gang uten stimulering !!! Rart kroppen skylle oppføre seg riktig når eg har vert sengeliggende i en uke!

 

Renate gi aldri opp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare aa hoppe i höyet - underverk kan skje Metti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var visst litt spotting og i denne el slimen men sex det ble det. Var over en mnd siden så det var najs knis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Metti :D :D :D

Har du tatt en eggløsningstest? Herlig at kroppen din kommer i vanlig rute igjen *smiler*

Krysser fingra for deg og håper av hele mitt hjerte at dere klarer dette nå :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...