Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Jeg temper hele syklusen ja. Når du har tempet en stund så vet du noenlunde hvilke dager er super viktig å huske å måle tempen ;) Mine eggstokker har hver sin syklus, 27-30-27-30, så jeg vet ca når jeg kommer til å få eggløsning. Lutealfase er nemlig konstant 13 dager her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg temper hele syklusen ja. Når du har tempet en stund så vet du noenlunde hvilke dager er super viktig å huske å måle tempen ;) Mine eggstokker har hver sin syklus, 27-30-27-30, så jeg vet ca når jeg kommer til å få eggløsning. Lutealfase er nemlig konstant 13 dager her :)

Takk for svar. Skal starte temping her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Bruker dere vanlig tempmåler eller sånn pearly eller hva det heter? Med vanlig tempmåler, hvor på kroppen måler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss, nr. 2 snart. Er ei spennende tid nÅr man bestemmer seg for Å prøve. Er 3-Åringen deres felles barn ogsÅ?

 

Takk takk! 3-Åringen har jeg "fra før", han var uplanlagt og kom som et lite sjokk, sÅ det blir bÅde spennende og annerledes Å planlegge baby. Gleder meg jeg, bÅde til skuffelser og gleder, hÅper bare jeg slipper Å slite. Det høres utrolig kjipt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlig termometer med to desimaler, måler i munnen under tunga når jeg våkner, samme tid hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si: fantastisk med et sånt forum i disse tider. Noen å "snakke" med som er like "tullete" og babyfikserte som meg. Kan jo ikke snakke med noen andre, vi har jo liksom ikke annonsert at vi prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Tenker samme tanke.. Tror venninna mi hadde trodd det hadde klikka for meg om jeg kom aa snakka med henne om sekret og EL slim. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diskutert sekret og el-slim med flere venninner faktisk. De rista nok litt på hodet av meg, gitt, men de visste vi skulle prøve. Og det hadde de bare godt av da jeg har blitt belært om info om hesteoppdrett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Metti du har fått nok nå synes jeg :( Nå er det på tide at lykken snur og at du går inn i en god periode ;)

 

Digger denne bollen og forumet :D Så deilig å kunne prate om absolutt alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med fertilitetsklinikken på St.olav i dag. Ringte for å høre om de hadde fått resultat for min siste målingen for AMH, joda, det hadde de, men de kunne ikke fortelle det!! De sa de ikke kunne gi svar per telefon. Hm...det var nytt, på Medicus så ga de jo meg alle verdiene på telefon. Uansett, hun dame sa at legen hadde sett på resultatet, hun skal skrive i journalen min og sender ut brev med behandlingsplan :) Så skal jeg ringe til sykepleier for å avtale når jeg kan starte med behandling. Håper bare ikke køen er uendelig lang nå. Det var da om meg i dag, hehe, sorry, skikkelig ego-innlegg.

 

Dossasnuppa, har du fått el? :wub:

 

Leah: Jeg tror faktisk at vi er like langt dpo-land. Mine pupper er skikkelig ømme :( Klarer ikke å ligge på magen, dette gjør at joggingen er ren tortur :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dossa, tror fødselsdatoen min ble borte på forrige side.

Kunne du fortsatt sjekke om hvilket kjønn jeg kanskje får? Er jo 9 uker nå, og er veldig nysgjerrig:)

Jeg er født 170786 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Det gikk fint hos legen ble sjekket for borelia og litt forskjellig.

 

Hausken sa at det ble ikke forsøk før i august. Ville at eg sko gå på primolut før eg startet forsøk for å få renset ut slimhinnen pga spottingen.

Ellers var det lite nytt egentlig. Men han sa at gravid ble eg så eg måtte ikke bekymre meg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) med spire!

Huff metti, håper virkelig det snart klaffer for deg også!! Unner deg virkelig det ;) håper du får tid til å nyte gaven fra gullfiskene :)

 

Dossa, hvor er du i syklusen nå?? Nær el kanskje??

 

Spennende med dere som er i dpo land!!!! Gleder meg til å følge dere :) syns det er så spennende med testing, selv om det ikke er meg som tester;) hihi

 

Jeg er i dag 5+3....en litt kritisk uke det her syns jeg.....var 5+3 da jeg mistet sist. Var på ul i går...så en bitteliten fostersekk med et bittelite fosteranlegg, og det så helt fint ut sa legen. Men det var også en liten blodansamling i livmoren...han var litt usikker på dette, men regnet med det enten var blod etter sa'n jeg hadde eller at det hadde vært to denne gangen. Men jeg er sykemeldt og fått beskjed om å ta det med ro i ukene fremover. Skal tilbake for ul neste uke, og da vil vi se et bankende hjerte om alt er som det skal. Veldig spent kjenner jeg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! kan noen svare meg?!

Har lest at litt blødning rundt EL er vanlig og at jeg muligens er mer fruktbar når slik blødning finner sted. Er et noen som har hatt slik bløding og ble gravid akkurat under den eggløsningen dere hadde blødning?!

Igår var det litt vandig blod.. og idag har det blitt mer lys brunt.. såå veit dere det ;o)! HEHE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Noen fler som får milde menssmerter i magen etter sex og mannen har tømt seg inni der sånn!? Jeg pleier å få noen diffuse smerter/murringer/ømhet ofte etter sædavgang inni.. Virker som jeg kjenner at sølet hans blir sugd opp i egglederne og livmor eller no'.. Jeg vet man kan få spasmer i egglederne nemlig.. Så rart.. Ligger her igjen med småsmerter og vaskeklut mellom beina *fnis* :) (speaking of telling everything, haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nærmer meg EL *juhu* er på dag 13 og forventer EL i løpet av helga så vi har ikke lagt mange store planer annet enn å hanky panky :P

 

Dere gravide fisker håper det er bra med dere alle sammen :wub: Vi andre her i bollen jobber på spreng for å komme etter og håper vi snart kan juble vi også :D :D

 

Leah :) hvordan går det med dere og den økonomiske biten? Ikke hørt noe mer ang jobber du har søkt på?

Jeg har hørt rykter om at lykken snur seg for deg ;)

 

Cornflake :wub: god tur og kose deg maaaaase :D

Digger deg og det veit du vel ;)

 

Nå glemte jeg resten :P må lese en gang til gitt *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mavat :) det du spør om har jeg også opplevd.

I min 8pp hadde jeg blødning under EL og to uker etterpå så kunne jeg juble over en positiv test. Men lykken varte ikke lenge for det endte med en exu :(

Krysser fingra for deg :) :) :) Spennende *weee*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte Dossa, reiser ikke før i morgen tidlig :) Så du må nok holde ut med meg en dag til ;)

 

Jeg har fått svar på min siste AMH prøve, måtte ta litt umoralsk omveie, men fikk da vite resultatet :) Den var på 8,2 , så den forrige målingen var helt feil. Glad jeg fikk målt den mange ganger gitt.

 

Håper alle ha hatt en fin dag. Jeg tar nå helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekanin :) jeg skal se på deg ikveld hvis jeg får ro rundt meg :)

 

Cornflake :wub: hihi jeg kan holde ut med deg for evig ;) blir aldri lei av deg vettu søta *smask* Skal du noe spesielt på tur, bare kos eller er det jobb også? Koseklemme :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på jobb, Metti? Håper formen er bedre nå :)

 

Dossa, hurra for EL snart - du vet hva du har å gjøre *blunk, blunk*. Nå skal gullegget slippe ;)

 

Cornflake-vennen, håper du får en superfin tur, blir godt å få tankene over på noe annet. Resultatet på AMH-prøven, var det bra? Jeg skjønner så lite av de tallene... Håper det var gode nyheter :)

 

Hmm, resten er visst glemt... Beklager...

 

Jeg var på første UL i dag :D Fikk se et bittelite frø på ca 2 mm. Et par dager for tidlig til at hjertet slår, men det er ikke lenge igjen. Skal tilbake igjen den 25. juni, og da håper jeg det har skjedd mye :) Alt var i hvert fall fint nå, akkurat som det skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...