Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

[quote name=Dossa :)' timestamp='1339403284' post='144305905] Så spennende Metti :D :D :D Har du tatt en eggløsningstest? Herlig at kroppen din kommer i vanlig rute igjen *smiler* Krysser fingra for deg og håper av hele mitt hjerte at dere klarer dette nå :D <3

 

det er ikke vits for meg å ta eggløsningtest for eg har nesten alltid høye verdier av LH pga PCOS. Vet ikke om denne spottingen komme som følge av EL eller hormonubalanse men me får jo bare kose oss og se ka som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det har jeg glemt å si i dag kom ei god venninna på døra med blomster. Hu hadde hørt eg hadde cert syk lenge. Det minnet meg på alle de gode menneskene eg har rundt meg :wub: hihi der fekk eg brukt den

 

eg e her inne en del nå for har fri te torsdag og ikke hundre prosent te å henge på kjøpesenter og sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg er nå i dpo-land :D Dossasnuppa, kan du se om det blir spire denne mnd? ;)

 

Jeg kan bare 3 smilefjeser. :);):wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossasnupp du kan og spørre om det er med eller uten assistert befruktning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Metti, spotting som i friskt blod? Da er du ekstra fruktbar!! Skalk alle dører og hopp i høyet! ;)

Endret av UndrendeUllteppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Metti og Cornflake :wub: mine søte jenter ;) selvfølgelig kan jeg se på dere :D Jeg skal gjøre det ikveld snupper men jeg har ikke fødseldatoen deres her hjemme. De papira ligg på jobben. Så hvis jeg får det blir det litt bedre å se på dere :D

 

Cornflake 2705..

Metti......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke friskt blod desverre. Men sist gang eg hadde sånn hadde eg veldig kort syklus så det er håp i forhold te forsøket kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

140982 så 30 i september skrekk og gru

Endret av Metti er trist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert mine gull jenter :D

Jeg må få ungene i seng og ro rundt meg så skal jeg se på dere jenter ;) Bare ikke bli sur på meg for det som måtte komme frem. Jeg håper av hele mitt hjerte at det blir deres tur nå.

Er det noen jeg virkelig unner en spire nå så er det de søte jentene Cornflake :) Metti :) Leah :) og Fiesnupp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat kommet hjem fra en supertrivelig helg med barnedåp og masse kosing med baby. Håper den smitter av på meg og mannen.. Knis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake og Metti, jeg ble ikke mor før jeg var 32... Så ikke fortvil, toget er ikke gått :) Snart blir det deres tur, det vet jeg! Og det ønsker jeg så inderlig av hele mitt hjerte :wub: Dere er slike fantastiske jenter som kommer til å bli verdens beste mødre :) Håper alle i bollen snart sitter med en positiv test og et bankende hjerte langt oppi halsen med en visshet om at JEG SKAL BLI MAMMA :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake :wub: jeg får idag opp at du vil bli gravid i løpet av 2012 :) men får ikke opp graviditet på deg før i løpet av Oktober/November/Desember :) Kommer ei lita jente til deg og det virker som om hjelpa dere får gir resultater ;)

 

Metti :wub: det jeg får opp idag er at du ved hjelp vil bli gravid i løpet av 2012 :) Innen September er du gravid med ei jente :D

 

Ønsker dere alt godt jenter :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Oooh så spennende! Jeg ble spådd tre barn, pluss hvilke kjønn, før jeg fikk lillemann. Kommer til å bli spennende å se hvordan det går :) var ei på jobb som spådde med gullring og hårstrå...men virker som du går litt mer grundigere til verks, Dossa.

 

Jeg liker vanligvis ikke å mase om sånt, men om du har tid, og gidder, kanskje du kan se litt på meg? 020184 ?

 

Men ikke hvis det bare blir et ork!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...