Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Ullteppe :) får opp at du blir gravid i løpet av September/Oktober/November med en gutt :) Spiren etter der blir ei jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Dossasnupp :wub: Vi kommer tidligst i gang med ivf i syklus midten av august, så det kan nok være at jeg ikke bli gravid før tidligst oktober. Blir spennende dette. Det er to stk, tre med min mann, som spådde graviditet denne mnd. Så jeg måtte bare høre med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, jeg håper du får riktig på Metti og Cornflake! Selv om de sikkert synes det er lenge å vente... Den som venter på noe godt osv :D Det er i hvert fall ingen tvil om at dere fortjener det, jenter! :wub:

 

Ut av nysgjerrighet - hvordan spår du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Ullteppe :) får opp at du blir gravid i løpet av September/Oktober/November med en gutt :) Spiren etter der blir ei jente ;)

 

Hoho, spennende!

 

Har blitt spådd gutt, jente, gutt tidligere. Din rekkefølge var mer som jeg kunne tenkt det selv :P

 

Blir morsomt å se hva som skjer! Tusen takk for tiden din :D

Endret av UndrendeUllteppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :) jeg er i dpo-land..det er jeg nesten helt sikker på :) en øm åupp og skrubbsulten :P

 

Dossa så baby på meg i juli...men jeg er likevel litt positiv denne pp..foreløpig :P

 

Fått samboerns gamle mob..men bruker så lang tid på å skrive at jeg blir sprø:P

:wub: til dere alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite sansynlig at jeg får noe forsøk før i august så da passer det bra me september. Blir i såfall en perfekt 30 års gave.

 

Takk Dossa :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heelt i orden Dossa!! :)

 

Leah, lykke til i DPO tiden. Haaper tiden gaar fort for deg!! Enda 4 dager til jeg skal teste.... Ok, 5 da, men denne dagen er jo snaaaart over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner hva du mener Renate ;) Jeg er maks 2 dpo, men klør i hele meg for å teste :D Jeg skal reise til Tallinn på fredag og er ikke tilbake før mandag, så da er jeg jo allerede 8/9 dpo. Så det er bare å holde ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ane ikkje kor eg e i syklus og det e faktisk litt herlig . EL slimet tror eg lurte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Ny i denne linken! Hadde en SA for nøyaktig to uker siden.. og jaggu ser det ikke ut til at jeg har EL nåå!! :)(strekene på eggløsningstest fra billigtester var omtrent like sterke.. så da må vel det stemme?!) Håper så inderlig at det vil klaffe denne mnd! Når man har mista er ønsket om å bli mamma blitt enda sterkere, selv om forrige graviditet ikke var planlagt.. Tvi tvi til dere alle! Ser ut til at noen av dere fikk det til i første runde etter en SA?! Da er det ihvertfall håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake.. jeg var i Tallinn for litt over en mnd. siden.. og da var jeg gravid! Håper det samme gjelder deg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss Mavat :) Her kommer du til å trives :) Disse damene her inne er bare herlige, mange av oss har barn fra før og noen av oss prøver på vårt første.

 

Nå må jeg legge meg gitt, tidlig dag i morgen..gjesppp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :o)! Ja, jeg skal henge med ;) Kjekt å kunne følge andre i samme situasjon! Må komme meg i seng selv.. Har fortsatt ikke greid å snu døgnet etter nattvakter før helga! Håpløst! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å se kjønn også Dossa? Du sjekket meg tidligere og tiden jeg ble gravid på (før juni) stemte jo kjempebra:)

Så er jo gravid nå, men er veldig nysgjerrig på kjønn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, sjekker du meg igjen??! 221188

 

Det jeg får opp nå er at du er fruktbar i Oktober/November og Desember :) Fikk opp ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg såå gravid i dag...ømme pupper, ulvehunger, trøtt og slapp..og småsur :P og kun 4 dpo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg lister meg sånn stille og rolig inn her til dere, har dere plass eller? ;) Jeg er "gammel traver" her inne (så gammel som man kan bli når man er 23 år gammel selv og mor til en gutt på 3), men velger å holde meg sånn passe anonym enn så lenge... :)

 

Jeg og mannen har såvidt begynt å snakke om baby, er ikke heelt der at vi prøver enda, men slurver nå litt med prevensjonen likevel. Jeg er bare så fryktelig spent, og liker å følge med på dere her inne. Håper at vi ikke får tilbringe så fryktelig mye tid sammen - at dere suser av gårde leeenge før jeg gjør det, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen oppi bollen Nr2 :) Her er alle nye fisker velkommen og gjett om du vil trives her ;)

Vi er en utrolig fin gjeng med herlige jenter her som virkelig er her for hverandre :D

 

Leah :) hmmm....du må jo bare være gravid nå ;) Skulle vært mulig å tatt en test nå, slik at jeg kunne høre deg juble :wub:

 

Jeg skal ut og spise med kusinene mine ikveld *yummi*

 

Vesla er hos ei venninne fra bhg idag :) De har masa begge to og nå var det på tide at de fikk leke sammen :)

 

Har sittet i over en time i tlf med en fyr fra dgi for å få hjelp til å fikse bibliotekmaskina på jobben, og vi klarte det til slutt. Han hjalp meg med å si hva jeg skulle gjøre og jaggu fikk jeg det ikke til gitt :P

 

Jeg er ca 11 cd idag og begynner å få litt slim, kan det være el slimet som er på vei da.....mmmm...må få inn noen aksjer tror jeg bare for å være på den trygge siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at vi ikke rakk å legge aksjer denne Mnd. Hadde høy temp i dag og spotting men eg vet ikkje. Er jo helt ute å kjøre denne Mnd.

 

Var hos soneterapi i dag og han fant et punkt under kneet som gjorde veldig vondt. Det mente han hadde me blodgjennomstrøming i livmora Å gjøre. Så det sko han fikse sa han :)

 

Velkommen til dere nye ! Jeg har vert her i 2 år og håper snart det er min tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen haha

 

Joda i dag har eg vert å handlet fødselspresang så nå må dere si om dere hadde blitt gla for dette

 

Giraffen har eg heklet selv og kleshenger er hjemmelaget men av ei venninne. Står navn og fødseldato på den

post-801373-0-76833000-1339511493_thumb.jpg

post-801373-0-01650200-1339511716_thumb.jpg

post-801373-0-96439800-1339511796_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...