Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Er så enig med deg Cornflake :) Er virkelig på tide at Du, Metti, Leah og jeg blir gravide :wub: Må bli vår tur snart for det fortjener vi virkelig :) :)

Er bare trist at vi er blant de som må vente så lenge på spiren. Men vi gir ikke opp snupper for snart er det VÅR tur ;)

 

Jeg koser meg med mine tre gull, de gjør hverdagen min lysere :wub: Jeg er super heldig, så er det noen som fortjener å bli gravide nå så er det dere god jentene mine <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg, Metti? Huff, at du skal plages så mye... :( Håper i hvert fall at du får en superfin tur til Rhodos, det fortjener du :wub:

 

Dossa, jeg er så enig i at det er deres tur til å få spire nå! Ser ikke bort fra at jeg plutselig joiner den samme gjengen igjen jeg også, men håper jo selvsagt at denne spiren skal klore seg fast. Men går det ikke, så går det ikke. Håper dere andre snart får drømmen oppfylt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Metti: Hvordan går det med deg? Sender deg en diger klem :wub:

 

Dossa: Stygge tanta, ikke vett til å holde seg borte!!!

 

I natt var jeg på fest, var ikke i seng før 4 i morges :o Kan ikke huske sist jeg var oppe så lenge :P Hadde det gøy :D

 

Sto opp 10.45 og spiste frokost i fred og ro før jeg tok en dusj og ordnet meg :) Turte ikke kjøre, så svigermor og Leah kom og hentet meg og så dro jeg og Leah til byen :) Det var sol og 10 grader (hurra for to siffer på gradestokken) så vi satt på kaia og så på folk mens vi spiste bolle og drakk sjokolademelk, var bare sååå deilig og koselig :) Og så shoppet vi litt før vi tok bussen hjem :) Vært masse ute og nytt sola...Og nå skulle snuppa vært i seng, så må få henne stelt nå..Hun hadde ikke sovnet før 00 i natt og sto opp igjen kl.6, så nå er hun mer enn trøtt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten så satt jeg meg et delmål når det gjelder vekt da jeg startet i januar..delmål 1 var å komme under 80 kg til 1.juni..i dag da jeg veide meg var jeg 80,2 kg..så det er utrolig nært delmål nr.1 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil bli gullfisk-tante så venter i spenning på at de aller siste skal få pos tester jeg og, hihhi :)

 

Baaah, typisk at du skulle bli så dårlig før turen Metti! Du kom deg avgårde likevel?

 

Dossasøs :wub: Heksa lever opp til navnet sitt hører jeg! Blir sliten på deres vegner når hu kommer hver jævla mnd. Skulle ønske jeg kunne ha gjort noe for både dere og meg. Sender en sstoooor klem!

 

Tiger'n: WOOOOOP WOOOOOOP!! :D

 

Grattis til dere mmed pos test :)

 

Klem fra Fie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp da er eg hjemme og reisefølge mitt på Rhodos !!! Eg har kastet opp i to dager. Nå ser det endelig ut som om eg klare å beholde noe.. Men eg e knekt. Ingenting går min vei fortiden !!

 

Tusen takk for gaven alle gullfisker det var jo kjempe flott... Varmet mer enn dere ane og me en gang eg blir frisk ska den brukes!

Eg e jo ikkje me i FB gruppen lenger så får ikkje skreve en takk der. Håper noen kan videreformidle !!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud Metti :( At det gÅr an altsÅ! Det skal jo ingen ende ta for deg :( Sender ivei en knuseklem, skulle ønske jeg kunne ha gjort noe for deg :wub:

 

Har videreformidlet takken din til bollen pÅ fb :) Vær sÅ god pÅ vegne av meg og sambo! Nyyyyyyyyt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert tre helvetes uker og Rhodos var det som sko hente meg opp igjen men det bare fortsette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiesøs :wub: du er så god og skjønn *smelt* Jeg ville ha gjort hva som helst for deg og for at din drøm skal bli oppfylt :) hadde stilt opp som surogatmor hvis det hadde vært lovlig :) alt for deg søta ;)

Har en følelse av at det ikke blir en positiv test på meg før i august ;) så derfor føler jeg meg rolig mtp neste pp også :)

En gang må det bare bli min tur!! Håpet holder meg oppe sammen med mine tre gull :)

 

Metti :) huff så uheldig du er. Blir så trist fordi du må gjennom så mye vondt. Dette fortjener du virkelig ikke.

Masse god bedring snuppa, og kos deg med gaven :D

Sender deg en stoooor og gooood klem *smask*

 

Idag har vi vært på besøk hos et vennepar og jeg har holdt og kosset med en 3 uker gammel lita søtnos *smelt*

Ble jo bare enda mer babysjuk nå :P håper gullegget mitt oppfattet all babykosinga idag og gjør noe med det *ler*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah :) stolt av deg som klarer å nå dine mål *klapp på skuldra* Du er flink og før du veit ordet av det så er du på det tallet du ønsker :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Metti, du får ikke tatt et senere fly da? Riktig god bedring, høres ut som du har en tøff tid bak deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, du får ikke tatt et senere fly da? Riktig god bedring, høres ut som du har en tøff tid bak deg!

 

Går bare fly hver lørdag desverre :(

Kunne reist me rutefly men å ta fire fly pluss betale 5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Uff :( :(

 

Du får prøve å finne på noe morsomt når formen tillater det da, jentekveld eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvodan går det me dere andre da ? Eg har vert helt ego og i egen boble disse ukene.

 

Tigerlise eg så at du hadde fått to streker. Woho seie eg da. Eg unne deg virkelig å slippe ivf alså.

 

Gratulere til prøvekanin og tyr som har fått positiv test :D

 

Cornflake vi skal få vår etterlengtede baby. Vi får jo begge forsøk i august og da ska det sitte.. Sant vel !!!!

 

Eg er foreløpig ganske rolig i forhold til prøvingen disse mnd for det er ikkje noe å prøve for. Egga mine modner seg jo ikkje alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarer å nyte sommerferien Metti. Så trist at det skjer å mye fælt hos deg. Men august er det vår tur vett du. Jeg skal søren meg rekke å begynne den syklusen altså!!

 

I natt drømte jeg at jeg hadde fått baby, ei søt lite jente. Men jeg var å superstressa. Jeg skulle nemlig på jobb dagen etter jeg fødte. Så ombestemte jeg meg, det viste seg at jeg ikke hadde kjøpt noenting til babyen. Huffa meg...det er andre gangen jeg drømmer at jeg hadde fått meg barn, men ikke hadde kjøpt noenting til barnet. Hehe...kanskje jeg ikke er klar likevel!?

 

I mårå er det jobbdag igjen..sukk og stønn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Trist å høre at ting er så vanskelig for deg om dagen, håper virkelig det ordner seg for deg snart.

 

Tigerlise: Håper virkelig det har klaffet for deg denne gangen og at spiren klamrer seg fast:)

 

Til dere andre her inne som sliter med å få en spire sender jeg masse babystøv ::::::: :)

 

Selv er jeg konstant i bekymringsmodus :P Har ikke vært hos lege enda så vet ikke eksakt hvor langt jeg er på vei. Har fått time 14.Juni som jeg syns er alt for lenge til og vurderer å ringe igjen imorra å spørre om time før. Vet noen om det er noe sjans til å komme inn til lege før hvis man er veldig bekymra? Jeg har også 3 katter og er redd for toxoplasmose(skrivd riktig?), vil derfor gjerne fått testet meg for det slik at jeg vet om jeg har hatt det før eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et laaaaaangt innlegg her nå, men så trykket jeg på ett eller annet og alt ble borte, men:

 

Metti: sender deg en stor klem. Oppmerksomheten du fikk var vel fortjent.

 

Sender en klem til dere alle fine jentene her inne, er så glad for å ha blitt kjent med dere.

 

Her er kveldens aksjer lagt. Har ikke peiling på om jeg har EL, men tappen er åpen og jeg har slim. La inn aksjer fo tre dager siden også, men da var tappen lukket. Åpnet seg for ca 2 dager siden... Så jeg lurer på hvor langt i forveien tappen bruker å åpne seg før en evt EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

I dag har eg vert fryktelig kvalm og slakk men beholdt all mat. Har diare enda men det er på bedringens vei hvertfall. Deilig å slippe kaste opp to døgn er nok

 

Fikk mail av Hausken i dag for eg spurte litt om pcos som eg plutselig hadde og om eg evt kunne ha insulinresistens siden eg har hatt en svært stort inntak av cola , sukker og karbohydrater.

Så da skreiv han at eg hadde alltid blitt klassifisert som at eg har ovarieproblem ( det har eg og visst hele tiden ) og at det var pga pcosen. Han ville ha en tlf time me meg for å diskutere om eg sko begynne på metformin og ved neste forsøk. Så nå skal det meste prøves ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med legen og fått legetime imorra kl 9:)

Er driitnervøs for timen og redd prøvene skal vise at jeg ikke er gravid, til tross for 6 positive prøver hjemme.

Aner ikke hva som vil skje imorra og vet ikke engang om ultralyden vil vise noe. Hadde ikke trodd jeg skulle være så nervøs og redd for å ta en time hos legen for å få sjekka ting sikkert asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom testene blir sterkere er det nok ikke noe å grue seg for. Skjønner deg veldig godt for har mistet selv engang. Men prøv å slapp av og kos deg med pos test.

 

Eg hadde jo kjemisk men da ble testene negative igjen veldig fort.

 

Nå ligger eg i senga. Mannen hadde så ekstremt vondt i hode og kvalm at det var rett før eg sendte han på legevakten. Men nå ligger han ved siden av meg og snorker som et uvær. Fordelen er at han sover og forhåpentligvis bedre i morgen. Ulempe : eg har ikkje sjans å sove i den smorkingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett i det Metti:) Har ikke mistet før, men det er første gangen jeg er gravid. Og klarer liksom ikke helt å tro på det før jeg har fått en ordentlig bekreftelse.

Og så er jeg redd da for å ikke få det resulatet jeg håper på imorra, for da kommer jeg til å bli utrolig skuffet og lei meg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvekanin. Husker jeg tenkte som deg da jeg gikk gravid med ilyas og jeg tok 3 tester for å forsikre meg om at jeg forsatt var gravid samme dagen som jeg skulle til legen. Det kommer til å gå så bra. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Renate:) sitter her å småtripper hjemme, skal reise snart, men er ikke bedre å sitte der borte lenger enn nødvendig enn hjemme :P

Krysser fingrene for at alt går bra, det gjenstår å se. Oppdaterer dere når jeg kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til idag Prøvekanin :D

Dette kommer til å gå kjempe fint, prøv å slapp av sjøl om jeg forstår at du er litt små engstelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...