Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Takk for det, tyr :) Tror ikke jeg tørr å juble så høyt enda, streken er svak og jeg har hatt mange kjemiske. Men mener streken har vært enda svakere da. Var egentlig et innmari dårlig valgt tidspunkt, ganske så typisk ;) Men alt går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du opplever for mye tristhet rundt deg og din familie Metti :( Men det varmer godt å lese at du ikke mister motet :D Sol og varme vil gjøre deg godt nå vennen :wub: tenker masse på deg og unner deg virkelig all den lykken du så fortjener :) :)

 

Tigerlise :D weeeeee så spennende :) :) legg ut bilde av testen så vi kan få se. Krysser fingra for deg snuppa :)

 

Prøvekanin :) så artig at det stemte det jeg fikk opp :D

 

Cornflake :wub: er det bra med deg søta? Du må gjøre som Metti og ikke miste motet men kjemp imot denne elendige situasjonen. Du vil få drømmen din oppfylt, det veit jeg. Bare veldig trist at det skal ta så lang tid.

Sender deg en god klem :) :)

 

Idag skal klassen til Kontiki og Frogner Parken :) Blir koselig!

Og ikveld blir det grillings med brodern og dama. Innen to uker så skal ho ta ut egg også sette inn att et befrukta håper vi :) Spennende tider :)

 

Ha en fin dag søtinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i dag har eg vert hos legen pga mistanke om infeksjon grrrr men prøvene var fine men legen ville alikevel snakke me meg så måtte tilbake nå men i mellomtiden slo ryggen seg fast slik at det gjør vondt å gå så en tur te kiropraktor måtte eg og

 

Nå e det fillen nok alså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer virkelig ikke å roe meg ned før jeg har vært hos lege og fått bekreftet at det faktisk er noe levende inni meg :P

Hvordan får dere som har vært gravide her tiden til å gå egentlig?

Fikk ikke legetime før 14.Mai:/ Men mulig de kunne ta tidlig ul på meg for å finne ut hvor langt jeg var på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA

Tuddelu!

 

Gratulerer til dere som har blitt gravide :)

 

Jeg svei av en test i dag, men den var negativ. Ble ikke så overraska siden det enda er 1 uke til IKM. Forrige gang testet jeg ikke positivt før 3 dager før IKM, så håper litt enda.

 

Har jo noen symptomer, men det kan like gjerne være pms....så får vente noen dager før jeg tar test igjen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ennå håp vettu Lindus :) Og du skal se at innen ei uke så kan du juble ;)

 

Jeg venter besøk av heksa i løpet av helga :( Det murrer for godt i magen og har ingen god følelse men samtidig så er jeg forberedt på at tanta kommer så gidder ikke ta det så på vei. Ho får bare komme og bli ferdig så jeg kan tenke fremover :D

Seinsommeren da sitter spiren kanskje hos meg ;)

 

Vi får besøk ikveld og skal grille og kose oss :)

Snuppa har med seg en venn fra bhg og nå er det alle sammen ute og hopper på trampolina :)

 

Prøvekanin :) bare nyt at du er gravid, slapp av for å stresse hjelper deg ikke. Dette går fint skal du se ;)

 

Metti, du fyker snart sørover :) Må du kose deg maaaasse og slappe av med din kjære :) Håper du likte gaven fra jentene i bollen :) vi synes virkelig at du fortjente en slik oppmuntring etter alt du har vært igjennom :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Dossa har ikkje fått noe enda men har hørt rykter om at verpesyk skal komme innom med noe i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

I dag morges snødde det her jeg bor :( Første juni og jeg måtte ta fram votter og lue igjen. Men det ga seg ganske fort, håper snøen holder seg borte til i alle fall oktober!

 

Ellers er det ikke noe nytt her, snart ferdig med tr og ser fram mot el.

 

Kos deg masse på ferie Metti :)

 

Men hm...gave til Metti?? Det har jeg ikke fått med meg :( Er det fra FB-gruppe det da?

 

Håper heksa holder seg borte fra deg Dossa. Sender deg en superklem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Velkommen skal du være :) Skriv gjerne litt om deg selv så vi kan bli kjent med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen opp i bollen Ullteppe :D

Her er det alltid plass til nye fisker ;) Sier som Tigerlise, fortell gjerne litt om deg sjøl :)

 

Tigerlise, har du fått en sterkere test idag? Er skikkelig spent på dine vegne :) :) :)

 

Cornflake :wub: deilig at tr er ferdig, da kommer en ny runde med EL og vi krysser fingra for deg :D

Snø...nei huff og huff *ler* Nå er det juni og da må det være sol og varme :) Klem klem til søtemor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er testoman dossa, men tester bare en gang om dag :) Nå teller jeg ned timene til morgendagens lille kosestund med pinnen ;)

 

God klem til deg Cornflake :wub: Håper tanta har vett til å holde seg langt vekk nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Tigerlise da *ler* bare en gang om dagen :P Hehe....gleder meg til å høre deg juble litt høyere imorra :wub: Hadde vært helt fantastisk om du har en spire i magen din :D Det fortjener du virkelig snuppa :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg skrev litt på IKM uke25, kan gjenta det her;

 

Har en sønn på 20 mnd, mistet kobberspiralen i april,og vi skulle egentlig begynne på ny prevensjon, men har etter litt frem og tilbake kommet frem til at vi heller lar naturen gå sin gang. Har dog ikke snakket sammen om å prøve aktivt, men dumme meg klarer ikke la være å gire meg skikkelig opp. Selv om en ny baby er skummelt å tenke på også; klarer vi det, hvordan blir det for lillemann å bli storebror osv. Barnehageutgifter og sportsutstyr i tenårene hehe...jeg bekymrer meg visst for tiår om gangen.

 

Selv er jeg en 28 år gammel sykepleier, mens han er en 37 år gammel kokk, utrolig dårlig yrkeskombinasjon mtp småbarnstid, barnepass osv...vi bor i Fredrikstad og har nesten ikke noe nettverk her, da jeg er fra nord og han er fra sørsverige. Ble konisert i august i fjor,og har muligens bittesmå celleforandringer fremdeles. Noe som også bidrar til at vi gjerne vil prøve å få flere barn mens jeg fremdeles er i stand til det. Gruer meg til et evt komplisert svskap pga.fare for for tidlig fødsel også ettersom jeg er konisert. Hadde svangerskapshepatose og måtte settes i gang en uke før termin sist, samt fødte en liten gutt som var dysmatur (fått for lite næring). Dermed ser jeg på et evt nyt svskap med skrekkblandet fryd...

 

Dette ble laaangt, nå vet dere mer om meg enn mange av mine venner ;)

Endret av UndrendeUllteppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpehåpehåpe... Streken var en antydning sterkere i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda ... Kasta opp i hele natt diaré og vondt i magen. I tillegg veldig vondt i ryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss :)

 

Tigerlise: Wwoooooohooooooo :D Dette liker vi. Krysser fingrene for deg vennen.

 

Metti: Huffa meg :( Håper det ikke noe alvorlig vennen. Er det fortsatt rester fra overstimulering?

 

Dossasnuppa: Hvordan går det med deg? Heksa har vel ikke kommet!?

 

I dag er det sol og sommer igjen her...litt kaldt ennå da. Jeg skal til byen en tur og finner meg ny treningstopp :) Hva slags planer har dere?

 

Ha en fin dag skjønne gullfisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti - jeg tror du må kjøpe en voodoo-dukke og stikke nåler i den. Det er jo tydeligvis noen som driver og gjør det med en liten dukke av deg ;) (ok, nå var jeg litt useriøs her, det jeg mente å si var herregud nå er det nok!!!)

 

tigerlise - weee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, håper formen din er bedre :)

Snart er det sol og varme på deg *wee* Da må du kose deg masse snuppa :D

 

Cornflake :wub: joda heksa kom til meg idag ho :( Kjipt men det går greit for jeg var innstilt på at ho ville komme.

Jeg må bare tenke fremover og håpe at det en gang vil bli min tur :D Fant du deg en ny topp idag søta?

 

Vi har vært ute i hele dag :) Må nyte sola mens ho ennå er her.

Har vært tivoli ikke langt fra oss, så ungene har stor kost seg og kjørt mange karuseller :) Spist sukkerspinn og fått en liten leke hver, så dagen deres har vært fullkomment :D

 

Jeg sitter på jobb nå og må få ferdig planene for neste uke.

 

Tigerlise :) dette går den RETTE veien søta :D :D :D Er så utrolig glad på dine vegne!!!

 

HA en flott dag alle søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Metti?

 

Ååå æsj Dossa :( Når skal det liksom bli vår tur?? Av oss "opprinnelige" i gullfiskbollen, er det jammen ikke mange igjen som ikke har blitt gravid :( Nå må det snart bli vår tur!! Godt å høre at du ikke tar dette så tungt da vennen. Sender deg likevel en superklem :wub: Og jada, jeg fant en rosa treningstopp :D

 

Nå har det begynt å regne her :( Gleder meg sånn til det blir varmere ute.

 

Gleder meg til å høre om testene dine Tigerlise :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...