Gå til innhold

*Gullfiskbollen* ny 20.mai :)


Ming82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Metti :) jeg hadde blitt kjempe glad for de gavene :D

Nydelige ting *liker*

Det skal bli din tur snuppa. Vi har venta i 2 år og skal så absolutt ikke vente så mye lenger på spiren vår :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige gaver, Metti - jeg hadde blitt kjempeglad :wub: Spennende med det aku-punktet, da. Tenk om det er det som skal til? ÅÅÅh, da hadde jeg blitt sÅ GLAD!!!!

 

Velkommen til oss, nr. 2 snart. Er ei spennende tid nÅr man bestemmer seg for Å prøve. Er 3-Åringen deres felles barn ogsÅ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg med her jeg. Dette virker som en hyggelig tråd... :) ser ut som endel av dere har "kjent" hverandre en stund, men håper det er plass til en ny prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Sniker meg med her jeg. Dette virker som en hyggelig tråd... :) ser ut som endel av dere har "kjent" hverandre en stund, men håper det er plass til en ny prøver ;)

 

Jeg er også rimelig fersk her, bare en yngel å regne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm!! Jaja, saa lenge jeg faar en baby skal jeg ikke klage. Og ei jente hadde vaert morro siden jeg har en gutt fra för! Men spiller ingen rolle.

 

Idag har vi kost oss masse i sola ved bassenget. Ilyas var skeptisk först og klamra seg fast i meg. Til slutt hoppa han i bassenget mens jeg tok han i mot (prövde aa faa han til aa hoppe alene, men det turte han ikke - men det var ikke farlig de gangene jeg ikke tok han i mot heller) og han svömte rundt paa egenhaand med armeringer.

 

I vaar har Ilyas gaatt paa turn 1 gang i uka, men vi vurderte aa ikke forsette med det og heller kjöpe klippekort paa östfoldbadet, og idag avgjorde vi at det er det vi skal. Han trives i vannet, og det er dumt naar det gaar for lang tid mellom hver gang.

 

Jeg og mannen er blitt solbrente - til tross for at vi har smurt oss med solkrem. Ilyas er brun, men har faatt soleksem stakkars. Saa i morgen blir det pause fra sola saa kroppen faar hvilt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har plass til mange fisker i denne bollen så velkommen skal du være mmbaby :) Her vil du klart trives :D

Så koselig å lese at du synes dette virker som en god tråd :wub: ingen protester fra meg...heheh :P

 

Renate :) høres ut som dere stor koser dere :D Pass dere bare litt for sola. Hadde vært sååååå gøy om du kom hjem med en spire i magen ;) når har du tenkt å ta første test?

 

Nå er det snart lalletid på meg.

Sov godt alle søte jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle nye i bollen! :)

Vi "gamle" er ikke like flinke til å skravle så mye som før (ikke jeg iallefall) så det er bra med litt flere skravlesyke som kan holde praten gående! :)

 

Jeg er innom og kikker støtt, men skriver sjeldnere nå for tiden... Krysser såååå fingrene for alle dere som prøver! Håper virkelig det klaffer for alle, men heier littebitt ekstra på dere snuppene som har prøvd i snart 2 år! Nå er det jaggu på tide dere får drømmene oppfylt! ;)

 

Hvordan er det med ferieplaner da jenter? tipper det er en del som teller ned til sommerferien begynner! ;) Her er det småturer med mini som planlegges, jeg har jo "fri" hele sommern, og min kjære kommer til å jobbe... så ikke mye spennende på kalenderen enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utslitt etter ha gåttigjennom allegavene etter bryllupet. Mye vi har fått dobbelt av.. Kjekk møkkajobb... He he

 

Nå går fokuset over på bryllupsreisen, vi tar gjerne imot tips. Vi harlyst til caribien og Thailand og Bali og Hawaii og mauritsius...

Vi reiser i august september

 

Håper på bolle i ovnen denne pp.. Skal bare sparke tanta ut først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepaalandet: Jeg drömmer om Mexico og Mauritsius, saa jeg hadde valgt en av dem. Eller Dubai.

 

Dossa: Vi passer oss for sola. Blir ikke sol og bad hver dag siden vi maa kjöre 40 min EN vei. Saa er hos svigers uten bademuligheter. I morgen om det er varmt skal jeg paa shoppingsenteret - haha!

 

Har planer om aa vente til lördag med aa teste, men vet ikke helt om jeg klarer det. Onsdag idag?? Saa er jo bare 3 dager til.. SKAL klare det, haaper jeg!

 

Velkommen til bollen dere nye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAh!! Er bare tirsdag jo... Jaja!! 4 dager da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er paa CDO 55 idag jeg... Lengste syklusen jeg har hatt paa lenge, forutenom den etter SA'en. Kjiipt aa ha vaert prövere i 8 mnd og bare er i 4. pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss dere nye :) Jeg har vært her i tråden i ett år, så jeg er en av de "gamle".

 

Nydelige gaver Metti :) Jeg hadde blitt kjempeglad :)

 

Litt opptatt de siste dagene gitt, har ikke fått lest gjennom alt ennå :( Jeg reiser til Tallinn på fredag, blir deilig å reise bort litt, få tankene på noe annet enn baby ;)

 

God natt mine skjønne gullfisker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst å nevne fødselsdato Dossa :P

17.07.86:) Hadde vært litt spennende å se hva du hadde fått opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper og velkommen til nye fisker :)

 

I går malte vi huset ute..hadde hjelp av mange så ble nesten helt ferdige med et strøk. Får se om det blir nødvendig med et til.

 

I dag er jeg 5 dpo og tempen stiger fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer paa om jeg skal begynne aa tempe jeg ogsaa?? :) Naar tester du Leah??!Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shocking news Metti er hos legen. Men nå er det pga nummenhet i kjeven.

 

Senere i dag har eg tlf time me hausken for å diskutere medisiner så det blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, naa maa det vaere nok synes jeg!!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars Metti :( sender deg en diger klem :wub:

 

Jeg må jo teste snaaaart :P hehe..bør vel vente til mandag..får se når testene dukker opp i posten..søteste Tigerlise sender noen strimler min vei :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...