Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

tusen takk, spesiellt å være dobbelt ruger må jeg si! nå skjer det så mye at man må holde tunga rett i munnen for å få med seg alt! men lykke til idag Nimue håper på fine egg! og RT jeg regner med du er klar for i morra?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig å lese at noen har gått satt inn egg allerede!:) jeg skulle ha innsett i går, men er overstimulert så fikk ikke:( må vente til august!! Huff, sommeren ble ikke som jeg hadde håpet på... Lei!! Men fikk heldigvis 6 egg på frys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi! Her har det jo skjedd så mye! :)

 

Først og fremst gratulerer monky, du fikk jo to egg inn jo! Jippi :D

Har en skikkelig god magefølelse på dette altså ;)

 

Og gratulerer til deg også, lioness*, som også er blitt ruger :)

Krysser alt jeg kan for dere nå, siden det blir deres siste forsøk med pgd :)

 

Gratulerer til alle andre rugere også, det var ikke måte på til hvor mange som har fått gullegget sitt satt inn :) Kommer til å bli den ene positive testen etter den andre om en to ukers tid :D

 

Venter spent på å høre hvordan det går med deg, nimue74 :)

Krysser fingre og tær for mange supre egg :D

 

Og velkommen, solstråle86 :) Å som jeg savner folkene på Hausken altså, de er bare så fantastiske :) Gled deg til å komme igang hos dem :D

 

Her venter jeg veldig spent på morgendagen ja :D Teller ned timer og minutter ;) Men heldigvis går dagene ganske fort unna, med mye som skjer på jobb osv. Og i dag skal jeg ha siste timen med vanlig akupunktur, før innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mittstørsteønske så utrolig nedtur det må være!! håper du klarer å få en fin sommer etterhvert!

RTprøver jommen ble det to! jeg håper følelsen din stemmer for de eggene mine er trøblete!;)

timene går..... så deilig at du synes tiden går fort:) lykke til igjen! ..det kan ikke sies for ofte vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så kjedelig, mittstørsteønske! Har du merket noe til overstimuleringen? Du fikk jo ut 24 egg, så ikke så rart at du er overstimulert nei :)

Får håpe at du nyter sommeren, og lader opp til fryseforsøk når sommerferien er over :)

 

Tenk, monky, nå er det en dag mindre til testdag ;)

Og ja, jeg synes at tiden går fort nå, men det forandrer seg nok fort når jeg er blitt ruger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

da ruger jeg på 2 "nydelige" egg;) av de 4 som var igjen var det bare to som hadde klart seg, så hun sa de ikke ville sjanse på å fryse ett... glad for å være ruger nå, selvom det er liiit dumt at jeg skal ha så problemer med eggene ... jaja de får bare klore seg fast;)

så bra Akpa, da nærmer det seg!! og ellers er det skjedd mye her ser jeg! flott flott:) lykke til alle som en´!!!!

 

Så gøy at du også ruger på 2 egg da Monky! Gratulerer så mye og ønsker deg masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja idag er rd1 rart det her asså!!! men ett spørsmål ang skjema til helfo om jeg kan: fikk en bekreftelse forrige runde på ett ark som det stod Helfo på, må jeg ha det nå også? mannen min spurte om 2 bekreftelser igår for å ha til Helfo og pasientreiser, men fikk bare en, og på den er det bare sånn "sykehusark" med bekreftelse,dato og underskrift....tenkte bruke den til pasientreiser da...

må jeg ha noe annet skjema å fylle ut eller kan jeg bare skrive på ett vanlig ark m opplysningene våre og sende m bekreftelsen?

oi dette ble rotete ser jeg, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Gratulerer monky og dere andre med gulleggene innsatt! :)

 

Jeg overlevde mitt første uttak idag, det gikk mye bedre enn jeg fryktet! Men når jeg var ferdig, og kom meg over i senga igjen så falt blodtrykket mitt til bunns (Har lavt blodtrykk til vanlig) og jeg begynte å svette og ble helt borte. Måtte få intravenøst for å komme til meg selv igjen. Jaja, morfin på lavt blodtrykk er tydeligvis feil kombinasjon :)

 

Fikk ut 9 egg forresten!! Herregud så glad jeg er! Hvordan skal jeg overleve til i morgen ettermiddag for å få vite hvordan det gikk med de, buhuu.. spennende!

 

Lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Gratulerer monky og dere andre med gulleggene innsatt! :)

 

Jeg overlevde mitt første uttak idag, det gikk mye bedre enn jeg fryktet! Men når jeg var ferdig, og kom meg over i senga igjen så falt blodtrykket mitt til bunns (Har lavt blodtrykk til vanlig) og jeg begynte å svette og ble helt borte. Måtte få intravenøst for å komme til meg selv igjen. Jaja, morfin på lavt blodtrykk er tydeligvis feil kombinasjon :)

 

Fikk ut 9 egg forresten!! Herregud så glad jeg er! Hvordan skal jeg overleve til i morgen ettermiddag for å få vite hvordan det gikk med de, buhuu.. spennende!

 

Lykke til alle sammen ;)

 

Gratulerer med 9 egg ut! Blir spennende å se i morgen da :)

Det var jammen en tøff opplevelse etter uttak med blodtrykksfall og greier, men godt du fikk hjelp. Hørtes litt vel skummelt ut :(

Lykke til med ventingen, den er fæææl!!! Vi satser på det beste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så dramatisk Løvemusen! huff, håper det går bedre nå og at de ikke drøyer så lenge m å ringe;)

Tusen takk Lykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Tusen takk babe!! :)

Skal dra på jobb i morgen, så går tiden fort :)

Så er det jo helg heldigvis.

 

Hvordan går det med deg Lykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

oi så dramatisk Løvemusen! huff, håper det går bedre nå og at de ikke drøyer så lenge m å ringe;)

Tusen takk Lykke :)

 

Tusen takk Monky, det går mye bedre nå, føler meg bare veldig stiv/hoven i magen...

 

Like så :)

Skal ringe de 14.30 i morgen.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Tusen takk babe!! :)

Skal dra på jobb i morgen, så går tiden fort :)

Så er det jo helg heldigvis.

 

Hvordan går det med deg Lykke?

 

Takk Løvemusen! Her går det egentlig ganske så bra! Jeg er ennå så lykkelig over at de 2 egga mine overlevde og jeg ruger nå på 3 dagen. Men hva resultatet blir til slutt er jo en annen sak...Satser på det beste, men prøver å ikke bekymre meg så om det enda.

Jeg er så utrolig kvalm om dagen og trøtt, så det er nok progynovaen eller lutinus? som gjør det. Om jeg er like kvalm og trøtt om noen uker lover jeg å ikke klage, men inntil da: BLÆRK!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Hehe det er lov å klage, både nå og om to uker hihi :)

Det er mye vi skal gjennom altså! Satt å tenkte på det på vei hjem fra sykehuset i dag, det koster oss damene så mye styr og ork, mens det bare koster gutta en koserunde på rommet. Hehehe.... urettferdig. Hadde vært noe om vi også bare kunne komme for å få en orgasme så var egga ute... :P nei, jeg er nok forsatt litt svimete... ;P

 

Går du på progynoaen og lutinus nå? Gjør disse tingene samme nytta som det jeg får som heter Crione(?)..? Så kjipt at du blir dårlig av det. Holdt ut, det blir verdt det!! Så kan vi spy sammen i 1.tri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallohallo:)

Har hatt fullt program i dag også jeg, så nettopp kommet hjem. Hadde jo ul i dag og det gikk vel ikke helt greit..

Tror jeg..

Men etter som jeg forstod så er det fare for at jeg er overstimulert. Det var visst veldig mange eggposer der.

Fikk visst ikke vite hvor mange:) Tror de hadd det travelt..

Skal uansett ta sprøyte i morgen, eggløsningsprøyte på lørdag og ha uttak på mandag:)

Er egentlig litt forvirra kjenner jeg..hehe

Men tror og håper fortsatt at alt skal gå rette veien:)

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg RT i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det ordner seg da!! kjedelig når man ikke får ordentlig info! til dere som skal i ilden på den ene eller andre måten i morra; lykke til :) her er snart rd1 over, den har heldigvis gått fort;) natti :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Her var det skjedd mye de siste dagene! Jeg har hatt noen dager fri fra bim..

 

Gratulerer så mye til dere som har fått satt inne egg! Blir gøy med mange positive tester denne måneden!

 

Lykke til på UL i dag RTprøver! :) Og lykke til til alle dere andre også!

 

Jeg er i rute å har tatt min første sprøyte i morges :) Fått time til ul neste fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle :)

 

Jeg fikk ut 10 egg på tirsdag, og 5 lot seg befrulkte, men bare 4 var gode nok. Så fikk satt inn 2 og fryst ned 2.

 

Denne gangen brukte de ultralyd når de satte det inn, for at presisjonen skulle være bedre. Da kunne de se hvor slimhinnen var på sit tykkeste, og plasserte den helt øverst i livmora. Var spennende å se på!

 

Så da er det de berømte 14 laaaange dagene...

 

Lykke til alle !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så bra! så godt å få noen på frys! veldig spennende med ul da, så du får se det selv, stadig noe nytt;) jeg synes nesten det er skummelt på innsett at man ikke kjenner at det blir satt inn noe!...

ja vi veeeeeeeeenter i kor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Hehe det er lov å klage, både nå og om to uker hihi :)

Det er mye vi skal gjennom altså! Satt å tenkte på det på vei hjem fra sykehuset i dag, det koster oss damene så mye styr og ork, mens det bare koster gutta en koserunde på rommet. Hehehe.... urettferdig. Hadde vært noe om vi også bare kunne komme for å få en orgasme så var egga ute... :P nei, jeg er nok forsatt litt svimete... ;P

 

Går du på progynoaen og lutinus nå? Gjør disse tingene samme nytta som det jeg får som heter Crione(?)..? Så kjipt at du blir dårlig av det. Holdt ut, det blir verdt det!! Så kan vi spy sammen i 1.tri :P

 

Hehe..ja hadde det vært så enkelt så hadde det ikke vært noen sak! Vanskelig for våre kjære å sette seg helt inn i hva vi gjennomgår men de prøver forhåpentligvis så godt de kan! ;)

Ang crione så kjenner jeg ikke til det, men går på progynova og lutinus og det har jeg gjort ved begge fryseforsøkene. På ferskforsøket beukte jeg lutinus.

Har ikke anelse om hva som er best, men vi får bare håpe det virker for oss begge :)

Vi "spys" ;) ( huff...men du skjønte vel den ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Lykke, det du får, tar du det vaginalt? Det er en type gel jeg har fått. Merker ingenting til den heldigvis. :)

 

Hehehe ja jeg tok den ;)

3 timer til jeg kan ringe lab'n og høre hvordan det går med eggene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig, fikk 5 egg ut, 3 med kjerne... Litt skuffet å lei meg akkurat nå, men håpe 2 av de blir befruktet å kan settes inn om mandag..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Lykke, det du får, tar du det vaginalt? Det er en type gel jeg har fått. Merker ingenting til den heldigvis. :)

 

Hehehe ja jeg tok den ;)

3 timer til jeg kan ringe lab'n og høre hvordan det går med eggene mine :)

 

Det er vagetorier ja ( heter vel det? ) og skal tas 3 ganger pr dag. Litt styr syns jeg, men sånn er det...må hele tiden gå med bind for det kommer jo ut noe igjen :( Høres kanskje litt bedre ut med gel?

 

Masse lykke til med eggene da! Håper det går greit!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Da var jeg ferdig, fikk 5 egg ut, 3 med kjerne... Litt skuffet å lei meg akkurat nå, men håpe 2 av de blir befruktet å kan settes inn om mandag..

 

Så nervepirrende! :( Håper det går bra med eggene dine og at du får ønsket ditt oppfylt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...