Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

takk som spør:) desverre går det treeeeeeegt, jeg holder på å bli sprø nå! torsdag gikk så fort og fredag startet bra men etter det ser jeg altfor mye på klokka og tenker litt for mye. vet ikke helt hvordan jeg skal unngå det heller...

skulle gjerne hatt en flaske med vin hohoooo;) (gjør såklart ikke det)

holder dere motet oppe da jenter som snart skal i ilden? bedre iform Millemy? vi vagger videre vi RT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei dessverre ikke, men det er ikke så lenge igjen. Har du vært hos en lege som heter Mette i pors? Skal ha henne på uttak til mandag. Aldri hatt henne før og gruer meg! Hva var forresten deres grunn til barnløshet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos ho på mandag og onsdag, var ny for meg også men det var like greit det som hos Ekerhovd egentlig, synes ikke det var så stor forskjell. i utgangspunktet hans dårlige kvalitet, men det viste seg at jeg har få egg og etter to uttak ser vi at få blir modne og kan brukes og dermed få som deler seg videre.. var to av 9 denne runden som var 4 delte, derfor jeg satt inn 2.

du skal ikke frykte Mette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å lese om alle her inne som er kommet ordentlig i gang, og som til og med har blitt rugere! Jeg krysser fingrene for dere alle :-)

Selv er jeg ikke i gang med sprøytene enda, venter på mensen (går på primolut). Litt engstelig for risiko for overstimulering kjenner jeg.. Har pcos og har hørt at risikoen er større da.. Men vi får vel bare se etter hvert når vi kommer i gang litt mer. Veldig spennende er det i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. Dårlig svømmere hos min også. Veldig få og de som de finner lever bare så vidt. Meg finner de ikke noe ved. Og jeg produserer egg i bøtter og spann. Er så lei dette nå, så veit ikke om vi kanskje gir oss etter denne runden. Blir så dårlig av hormonene. Denne runden ble jeg jo til og med innlagt på grunn av det. Av en eller annen grunn har jeg en godfølelse for deg denne gangen. Så jeg tror spira klorer seg fast hos deg. ;-) Håper jeg også får en så det ikke blir mer på oss. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh jeg skjønner du blir helt drittlei av dette når du blir så dårlig!! jeg har langtifra så mye bivirkninger som deg og synes det er en påkjenning så skjønner hvis du får lyst til å gi opp.... har du forsøkt forskjellige typer medisin?

hvis det var meg du mente du hadde en god følelse på så kan jeg bare takke og håpe du har rett, føler tiden og forsøkene renner fra oss, spes siden jeg ikke får noen på frys!

jeg håper for deg Millemy, nå må du få en nydelig premie :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God søndag alle dere flotte STERKE damene:) Skjønner godt at du blir oppgitt og lei millemy...ekstra ille visst du blir så dårlig. ønsker så veldig for deg og alle andre her inne at ønsket skal bli oppfylt:) Som det er blit sagt før; juni er gullmnd for oss!!! En god ting kan ikke sies for ofte;)

Jeg har også tenkt at visst det ikke går nå, så får dette være siste forsøket - men vet at når det får gått litt tid, så vil jeg jo benytte meg av d siste forsøkene også. Men en tanke jeg har begynt å trøste meg med i det siste er at om det ikke skulle gå, ja så er det vel ikke meningen - da er det kanskje meningen at vi skal bli fosterforeldre, og gi kjærligheten og omsorgen vår til noen som så absolutt trenger den, noen som allerede er her:) Vi er to damer, så adopsjon er utelukket dessverre... selv om vi nå får lov i norge, er vil ikke andre land adoptere til oss... og dessuten begynner vi å bli for gamle også. Men fosterforeldre trengs dessverre alltid... syns det er godt å tenke på at vi kan ha barn i livet selv om d ike er biologiske:):) Er det andre som tenker i de baner eller?

Satt forresten eggløsningsprøyta i gar:) deilig å være ferdig med spraying og stikking!! Snart din tur også RT - "bare" ett par dager igjen:)

Men nå er jeg selvfølgelig bekymret fordi jeg ikke kjenner noe..hehehe.. uffuff..godt det snart er mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også snakket om å bli fosterhjem.. Går det ikke denne gangen, så skal vi se om vi får en siste runde:) om vi ikke gjør det, kommer vi til å bli fosterforeldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til Solstråle:) neida Nimue du skriver ikke for langt;) har også tenkt på å bli fosterhjem, hadde vært en drøm å få en egen først må innrømmes men vi får se.. og hvis det skulle bli to på en gang her så blir det nok ikke på endel år men vi får se:)

spent på morgendagen kan jeg tenke Akpa, tenker på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

jeg er ny her inne men har lest alle innleggene å synst det er kjekt å se at det er flere i samme situasjon:) har hatt ett icsi forsøk i januar der vi fikk satt inn 1 egg å 1 på frys...

det gikk ikke bra, i tillegg ble egget som var nedfryst ødelagt av oljen de brukte :(

men nå er vi i god gang med nytt forsøk, jeg hadde uttak på mandag den 4 juni å satte inn 1 egg den 6 juni :) (2 egg på frys)så nå håper vi på gullegget :) skal teste den 20 juni :)

ønsker alle her inne lykke til å håper juni blir gullmåneden <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen:) vi har akkurat samme datoer vi da:) rd 4:) så heldig som har på fys, det er jo helt topp:) vi fortsetter å krysse alt vi har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så spent :) men ganske instillt på å få tlf i morgentidlig om at egget er dødt... Så vi får se hvordan det går, tenker, håper å ber om at lille egget skal bli miraklet vårt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Åssen gÅr det med dere jenter?? Ruger som bare det ? :)

 

Jeg fikk gullegget mitt i gÅr jeg, av de 7 befruktede sÅ var det bare 3 som hadde god nok kvalitet til Å brukes videre, sÅ fikk 2 pÅ frys. Tror jeg er fornøyd med det, men hÅper selsagt at de eggene pÅ frys vil være der til søskenforsøk :)

 

NÅr tester dere?? Tester dere hjemme før blodprøven pÅ testdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Her ruges det på dag 6 så nå er det nok ikke lenge til det ryker en test. ;) Vurderer å teste på dag 8 da jeg har fått svakt positiv før på dag 8. ( det var kjemisk ) Vi i Porsgrunn får ikke beskjed om å ta blodprøve.

Spennede dager, men jeg er ganske rolig enda...enn så lenge ;)

Lykke til dere andre rugere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:) då er eg kommet hjem fra ferie:) ferdig med progynova og Tanta kom i dag:) så klar for å henge meg på:) men om dere vett om gonal-f må ligge kjøligt etter den er åpnet? Husker inne at eg la den i kjøleskapet hele tiden sist:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er med gonal-f, men puregon "virker" best når den er romtemperert. Den bør ligge i kjøleskapet før bruk, og deretter romtempereres før man bruker den. Og åpnet kan den ligge i romtemperatur opp til 28 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:) før legge den klar i medisin skapet i kveld då:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld:)

Da var jeg og på plass etter litt "pause" fra bim :)

Veldig mye hyggelig å lese.

Gratulerer til dere alle som har blitt rugere:)

 

Ligger litt seinere i løypen jeg, utakk og innsett i løpet av uke 25, noen andre med uttakk/innsett den uka?

 

Fine kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e nok i uke 26:) men de e jo ikke stor forskjell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake lise456 :) jeg har uttak/innsett i uke 25.. Dette er min 3. dag på puregon..

 

Kjekt at det er flere i uke 25 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i mai gruppa men der ble det ikke no, mensen kom aldri helt i gang, men nå i dag startet mensen ordentlig, så jeg skal starte med sprøyte i mrg. Hatt fler utsettelser både pga påske/stor pågang, forsinket mens og det siste at ikke mensen kom i gang ordentlig sist.

 

Merkelig det greiene der, jeg har di siste hvertfall 2 årene hatt korte sykluser på 21-25 dager, men etter jeg hadde første time på sykehuset i februar har jeg hatt lange sykluser forhold til vanlig.

 

Ellers kan jeg fortelle at jeg slutta på pilla for nesten 3 år siden (prøvd lite i perioder og mye i andre), fikk vite i februar at jeg hadde lav AMH...så er litt skuffet over dette, men det er vel der grunnen til at jeg ikke har blitt gravid ligger..

 

Skal ha kort regime. Regner med uttak/innsett i uke 25 el 26. Skal ringe inn mens i mrg, så får vel vite mer da. Men vet jeg skal på ul på dag 6, som da blir førstkommende fredag, så da vet jeg vel endelig dato kanskje?

 

Jeg har ikke hatt noen forsøk først, så på dette her er jeg nybegynner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...