Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper på det ja, at vi skal ha innsett i uke 24 :)

 

Det er ihvertfall planen, men venter på tlf fra Haukeland for å få det bekreftet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er spennende og nervepirrende.. det tar på merker jeg! får håpe vi får holde planene våre:) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blit uttak/innsett i uke 25 for oss :) spennende start på sommerferien <3

 

Men skulle ikke du ha mens i starten av mai og begynne på sprøyter da? Er forsøket utsatt kanskje?

 

Jeg ringte Haukeland i går, og grunnen til at vi ikke hadde hørt noe enda, er pga at overlegen som skulle kontakte oss skadet seg i påsken, så vikaren hadde så mye å gjøre at han ikke hadde kommet så langt enda :)

Dette kunne også være grunnen til at vi ikke har fått resepter osv enda :)

 

Og ja, superspennende start på sommerferien! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blit uttak/innsett i uke 25 for oss :) spennende start på sommerferien <3

 

Men skulle ikke du ha mens i starten av mai og begynne på sprøyter da? Er forsøket utsatt kanskje?

 

Jeg ringte Haukeland i går, og grunnen til at vi ikke hadde hørt noe enda, er pga at overlegen som skulle kontakte oss skadet seg i påsken, så vikaren hadde så mye å gjøre at han ikke hadde kommet så langt enda :)

Dette kunne også være grunnen til at vi ikke har fått resepter osv enda :)

 

Og ja, superspennende start på sommerferien! :D

 

Jo, skulle ringe inn mens i mai... Men var snakk om innsett i uke 25, jeg som har tenkt feil?? Kanskje jeg skal ringe å høre med dem? Siden sykepleieren sa jeg skulle ringe inn mens i mai... Hvis ikke de venter med å sender plan og resept til jeg har ringt inn mens i mai... Blir tussete av alle tankene i hodet om dagen!!:/

 

Kjempe spennende :) har heldigvis en sjef som er forståelsfull ang det jeg igjennom , så får ta ferie litt sånn på sparken :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som det blit uttak/innsett i uke 25 for oss :) spennende start på sommerferien <3

 

Men skulle ikke du ha mens i starten av mai og begynne på sprøyter da? Er forsøket utsatt kanskje?

 

Jeg ringte Haukeland i går, og grunnen til at vi ikke hadde hørt noe enda, er pga at overlegen som skulle kontakte oss skadet seg i påsken, så vikaren hadde så mye å gjøre at han ikke hadde kommet så langt enda :)

Dette kunne også være grunnen til at vi ikke har fått resepter osv enda :)

 

Og ja, superspennende start på sommerferien! :D

 

Jo, skulle ringe inn mens i mai... Men var snakk om innsett i uke 25, jeg som har tenkt feil?? Kanskje jeg skal ringe å høre med dem? Siden sykepleieren sa jeg skulle ringe inn mens i mai... Hvis ikke de venter med å sender plan og resept til jeg har ringt inn mens i mai... Blir tussete av alle tankene i hodet om dagen!!:/

 

Kjempe spennende :) har heldigvis en sjef som er forståelsfull ang det jeg igjennom , så får ta ferie litt sånn på sparken :))

 

Aha, nei men da skjønner jeg :) Da skal du sikkert ringe inn en mens før den mensen som er ved forsøksstart? :)

Bare jeg som misforstod noe som ble skrevet tidligere! :)

 

Og så greit med en sjef som spiller på lag med deg :) Ikke alle som er så heldige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du som har misforstått, var meg :) men sånt skjer :/

 

Nei, men du må ikke høre på meg! Hehe, for jeg vet jo ikke noenting, egentlig :)

 

Men hvis du skal ringe inn mens i begynnelsen av mai, og så ha innsett i uke 25, høres det ihvertfall sånn ut da :)

Synes godt at disse stimuleringsplanene kan komme snart, så vet vi mer nøyaktig :)

 

Spennende at vi har innsett så nærme hverandre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! Blir tussete av denne ventingen:(

Blir godt når den kommer :))

 

Er kjempe spennende! Godt at vi er flere, greit å ha noen en kan dele erfaringer og tanker med :)

 

Har fått med meg du har vært igjennom flere forsøk før, men dette blir vårt første! Er kjempe spent, samtidig som jeg prøver å være optimistisk :) Vi har vært prøvene i 3år nå, så har tatt litt tid for meg for å innse at vi trenger litt hjelp...

 

Krysser fingrene for oss begge :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! Blir tussete av denne ventingen:(

Blir godt når den kommer :))

 

Er kjempe spennende! Godt at vi er flere, greit å ha noen en kan dele erfaringer og tanker med :)

 

Har fått med meg du har vært igjennom flere forsøk før, men dette blir vårt første! Er kjempe spent, samtidig som jeg prøver å være optimistisk :) Vi har vært prøvene i 3år nå, så har tatt litt tid for meg for å innse at vi trenger litt hjelp...

 

Krysser fingrene for oss begge :)

 

Ja, siden vi ligger så likt i løypen, og ikke minst holder til på samme sykehus, kan det være godt å ha noen å snakke med oppi alt dette :)

 

Og jepp, vi har vært igjennom dette noen ganger før, men merker at det føles allikevel ut som at vi er ferskinger :-S

Men skjønner godt at dere er spent. Alt er jo helt nytt, og man vet ikke helt hva man går til :) Men dette kommer til å gå kjempebra skal du se :D

 

Haukeland ringte meg i morges, og nå tror jeg overlegen er tilbake på jobb :) Har ihvertfall fått vite doser osv, og at de datoene vi har fått opplyst fremdeles gjelder :)

Blir helt kvalm av spenning!

 

Sykepleieren sa forresten at de skulle snart sende ut resepter osv til oss, og da kan jeg tenke meg at det gjelder dere også, siden vi ligger såpass likt an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fin blogg du har:) er det 3 ferskforsøket ditt RT prøver?

 

Takk! Har fulgt så mange prøver-blogger oppigjennom, så jeg tenkte at jeg skulle starte en selv også :)

 

Og jepp, det blir 3. ferskforsøket :) Men bare 2. gang med sprøyter.

Hvor mange forsøk har du hatt Monky?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir andre icsi her... har jo bare såvidt begynt egentlig, men må si at jeg synes det tar på alt dette! men klar som ett egg (leve ironien) for å få starte opp igjen, ventingen som er det tyngste synes jeg....

ja de sprøytene er ikke bare en fornøyelse, men vi får håpe de gjør susen denne gangen:) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir andre icsi her... har jo bare såvidt begynt egentlig, men må si at jeg synes det tar på alt dette! men klar som ett egg (leve ironien) for å få starte opp igjen, ventingen som er det tyngste synes jeg....

ja de sprøytene er ikke bare en fornøyelse, men vi får håpe de gjør susen denne gangen:) lykke til :)

 

Er ICSI her også :)

Og javisst tar det på! Er helt enig med deg at ventingen er det verste. Først vente på utredning osv, deretter på svar på søknader, og så vente på selve forsøket... Og deretter de lengste dagene man kan oppleve; dagene mellom innsett og test!

Man kan faktisk bli sprø av mindre :)

 

Masse lykke til til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt sant! koselig å "slå følge" med noen i samme situasjon, selvom jeg ikke unner noen å gå gjennom dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt sant! koselig å "slå følge" med noen i samme situasjon, selvom jeg ikke unner noen å gå gjennom dette;)

 

Så sant, så sant :)

Men vi får bare gjøre det beste ut av det, og støtte hverandre :)

Merker allerede at dette forumet kan hjelpe mye på! Ikke minst pga alt man lurer på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere masse lykke til og kaster babystøv i deres retning!

 

Jeg er så heldig at mitt ivf innsett er ferdig ruget og skal komme ut rundt 1 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere masse lykke til og kaster babystØv i deres retning!

 

Jeg er så heldig at mitt ivf innsett er ferdig ruget og skal komme ut rundt 1 juni :)

 

 

Tusen takk for babystØvet! Klamrer til meg det jeg kan av slikt nå ;)

 

Lykke til du også og nyt siste rest av graviditeten :D Ikke lenge til juni nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fanger opp litt babystøv med glede! ja dette forumet har vært både nyttig og fint å ha :) måtte bare dagene fly litt nå;)

graulerer mammatilsnart2, det er godt å se at man kan lykkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en liten oversikt? :)

 

Da er det slik hittil:

 

uke 23: monky, Millemy86

uke 24: RTprøver

uke 25: håpefull-2012

uke 26:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er også i Porsgrunn. Kan hende det. Hvis alt går etter planen får jeg uttak på onsdagen denne gangen tenker jeg. Pleier å gå etter planen med meg med unntak av denne beryktede babyen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...