Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Eg va på lapraskopi i fjor sommer og fjernet 50 cyster men alt de andre såg bra ut sa di:/ så hydroskopi trur eg ikke de blir, å klexane bruke eg pga eg må de for å ikke få blodpropp. Så e vel ikke så mye å rette på:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg va på lapraskopi i fjor sommer og fjernet 50 cyster men alt de andre såg bra ut sa di:/ så hydroskopi trur eg ikke de blir, å klexane bruke eg pga eg må de for å ikke få blodpropp. Så e vel ikke så mye å rette på:/

 

Æsj, ja... ikke så mye å hente der da.. men synes likevel du skal spørre for å ha gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg Yasmin! Hvordan går det med deg i dag?

 

Jeg venter på at Haukeland skal ringe med en gang mellom 11 og 15.30... Vet jo egentlig hva svaret blir:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grein i fra meg litt når eg la meg i går, lot meg ikke knekke før de var heilt rolig rundt meg:/ i dag har eg sitt litt på en dansk klinikk for vis ikke di klare å komme me et godt forslag i Haugesund så går eg rett på neste. Så skal forhøre meg me den danske klinikken ka forslag di har og. Sånn eg har litt å gå ut i fra:) tok du berre blodprøve i dag? Har du testet hjemme og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg på under 5, altså negativ :( har egentlig vist det, men gjør vondt allikavel :( blir fryse forsøk i slutten av sept.

 

 

Nå ser jeg bare fram til mannen kommer hjem og vi skal kose oss med krabber og noe godt å drikke i solsteiken :)

 

Nå håper jeg inderlig resten av juni gjengen får positive tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grein i fra meg litt når eg la meg i går, lot meg ikke knekke før de var heilt rolig rundt meg:/ i dag har eg sitt litt på en dansk klinikk for vis ikke di klare å komme me et godt forslag i Haugesund så går eg rett på neste. Så skal forhøre meg me den danske klinikken ka forslag di har og. Sånn eg har litt å gå ut i fra:) tok du berre blodprøve i dag? Har du testet hjemme og?

 

Ka me klinikk hausken de er jo i Haugesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off:/ eg håpe og på å starte opp i september men får se ka di tilbyr av medisiner å sånn. Hate å disse teite hcg tallene, di kan godt komme tilbake me høge tall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitt på de men vis eg skal videre vil eg ha muligheten for å klekke egge før de skal inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel

Hadde insett i morres og er nå ruger. Den 17 skal jeg teste meg, og jeg har en bra følelse, kanskje er det vår tur nå:).Håper dagene går fort:). Lykke til, til alle dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg på under 5, altså negativ :( har egentlig vist det, men gjør vondt allikavel :( blir fryse forsøk i slutten av sept. Nå ser jeg bare fram til mannen kommer hjem og vi skal kose oss med krabber og noe godt å drikke i solsteiken :) Nå håper jeg inderlig resten av juni gjengen får positive tester!

 

Så dumt da,

Håper du kan nyte sommeren og komme sterkt tilbake snart:)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det tilbake til start for meg for forsøket lykkes ikke. Er satt litt tilbake men vet jeg kommer over det når neste forsøk nærmer seg. Blir et privat forsøk neste gang om en måneds tid.

 

Lykke til dere siste som har fått satt inn embryo denne måneden!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...