Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt egguttak! Gikk bedre enn forventet faktisk, og var ikke så vondt som jeg hadde trodd :) raskt gikk det også. er litt øm nå etterpå, men tar livet med ro, Så satser på det kommer seg snart.. Fikk ut 14 egg, så er godt fornøyd :) håper bare de vil befrukte seg til i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De e nok gulleggene som ligger en plass mellom di 14 eggene skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull: me e ikke ferdig me dette forsøke før fredag:) basta bom:))) eg har troen på oss:) Line: har du testet deg? Du har dagen før oss du:)

 

E syke etter å teste Jasmin, men vil ikke siden ekstra støtte.

Er kun 5 dager siden jeg tok otrivelle, så er vel nesten garantert posetivt svar (?)

Så får heller bare vente di siste dagnen så.

 

Du er vel godt igang med testinga du ???

Fine kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i 3 dager nå eg:) måtte teste for å se om ovitrelle var borte vekk:) å de va den:) men fant ut eg ville teste litt til Hehe. Ikke så gode resultat enda men e berre 10dpo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag og 11dpo. Kan vel legge dette på hylla nå:/ ut å kjøpe test til fredag så eg får i de minste sakt farvel me forsøke:( noen av oss skal vist ikke få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag og 11dpo. Kan vel legge dette på hylla nå:/ ut å kjøpe test til fredag så eg får i de minste sakt farvel me forsøke:( noen av oss skal vist ikke få barn.

 

Yasmin Yasmin, ikke test mer før fredag, negative tester er aldri kjekt.

11 dpo er tidlig, vent nå til testdag så satser vi på det lyser gravid på fredag:)

 

Holder på å tørne av å ikke tese sjøl, teller timer, snart minutter

 

Hvordagn er formen din ellers, symptomer ?

 

Stor klem Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen e fin ellers, har stikkinger i livmoren å sånn men negativiteten e på plass så då føle eg meg ferdi:/ har gått 5km og handlet test i dag. Måtte få tenke litt:) orke ikke å gå tilbake så då blir de buss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen e fin ellers, har stikkinger i livmoren å sånn men negativiteten e på plass så då føle eg meg ferdi:/ har gått 5km og handlet test i dag. Måtte få tenke litt:) orke ikke å gå tilbake så då blir de buss:)

 

Sender over posetive vibber og solskinn på veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg nett testet positiv me cb pluss:/ svak men den kom me en gang å e berre blitt sterkere. Har lagt den inn på bloggen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med legen min i dag å fikk komme å ta blodprøve på Torsdag:) siden eg har fått kjemisk 2 ganger. Då vise de på testen men ikke blodprøven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med legen min i dag å fikk komme å ta blodprøve på Torsdag:) siden eg har fått kjemisk 2 ganger. Då vise de på testen men ikke blodprøven

Jeg har hatt en drøss med kjemiske, men denne gangen, når jeg ble gravid på ekte, var det helt annerledes! Den første positive testen kunna forveksles med de jeg har hatt før, men på positive testdag 2 var den blitt mye sterkere veldig fort, så jeg innså egentlig da at det var annerledes, selv om jeg testa mange dager til før jeg faktisk trodde på det... :P Jeg har troa på en test som blåser bort tvil for deg i morgen, jeg logger spent på før jeg drar på jobb!! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ta cb test nr 2 i måren siden eg tar blodprøve på torsdag liksom:):) grue meg litt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å hoppe over morgendagen tro ???

Nå går tiden seint mot test dag....

 

I det ene øyeblikket er jeg sikker på at det vokser å gror en spire inni der :)

så kommer pesimisten og sier det er bare tr som er på vei med murringer...

 

Tøffe dager dette her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å hoppe over morgendagen tro ???

Nå går tiden seint mot test dag....

 

I det ene øyeblikket er jeg sikker på at det vokser å gror en spire inni der :)

så kommer pesimisten og sier det er bare tr som er på vei med murringer...

 

Tøffe dager dette her

 

Eg synes dette e kjekt frem til pesimisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe oj. Eg får prøve på ny:) eg synes dette er kjekt frem til Eg blir negativ Hehe. Men nå synes eg ikke de e kjekt mer:/ de som e kjekt med testing før testedag e å se forandringene på testene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håper de:) kjennes ut som eg har mensen men skal jo ikke komme før fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg testet i dag og:) tok først en billigtest siden den var negativ i går på morningen:) i dag kom de opp en klar lys rosa strek med en gang:) den er svak men ikke så svak:) clearblue pluss fikk samme strek som i går på dagen. Så e jo bra dette men eg må ta blodprøve før eg trur fullt på dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg testet i dag og:) tok først en billigtest siden den var negativ i går på morningen:) i dag kom de opp en klar lys rosa strek med en gang:) den er svak men ikke så svak:) clearblue pluss fikk samme strek som i går på dagen. Så e jo bra dette men eg må ta blodprøve før eg trur fullt på dette:)

Det høres jo bra ut da, utslag på testen som ikke slo ut i går! :D :D Og samme utslag som i går ettermiddag er også bra, er jo ikke mange timene mellom, så det er nok slik det skal være! Kommer de ut på bloggen snart eller...? åh, jeg er så spent med deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg lagt ut bilde:) cb ble ikke mer tydlig etter testetid så va ikke så kjekt me den i dag Hehe:) i natt har eg våknet hele veien av svette:/ så gikk på do når eg våknet og men huske berre eg gikk på do ein gang Hehe så vett ikke om eg har holdt meg så lenge:) så gikk eg daglig tur me hundene me noen rare strekk smerter i lysken på høyre fot:/ håpe at de e noen tegn siden eg kjenne de i lysken enda:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg lagt ut bilde:) cb ble ikke mer tydlig etter testetid så va ikke så kjekt me den i dag Hehe:) i natt har eg våknet hele veien av svette:/ så gikk på do når eg våknet og men huske berre eg gikk på do ein gang Hehe så vett ikke om eg har holdt meg så lenge:) så gikk eg daglig tur me hundene me noen rare strekk smerter i lysken på høyre fot:/ håpe at de e noen tegn siden eg kjenne de i lysken enda:/

Jeg synes i alle fall det både høres og ser lovende ut for rd 9, jeg har veldig troa her altså, åååh, så spennende og laaange dager du må ha nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene e heilt ekstreme:) men de går greit:) gruer meg til å komme tilbake i jobb om 1 uke vis eg er gravid:/ løfte mye tunge ting å e mye stress:/ så går vel å tenke ut en plan der:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ele: hvor langt er du på vei nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...