Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Har sittet og lest alle ïnnleggene gjennom flere dager. Mye har skjedd både på godt og vondt. Vil si gratulerer til dere som har lykkes. Dere andre vil jeg si det er HåP der fremme.

 

Har selv prøvd i flere år og er igang igjen med nytt IVF-forsøk. Dag seks med stimulering og skal på klinikken til første kontroll på fredag. Mest sannynlig blir det uttak på mandag og innsett på onsdag.

 

Etter flere forsøk og endel erfaring har jeg blitt realistisk og tar det ganske rolig. Den som prøver har mulighet til å lykkes tenker nå jeg. Ja, jeg gir meg ikke og har allerede planlagt neste forsøk som blir på CFC i København for jeg har vært der tidligere og vet de er dyktige på faget sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen

 

Har sittet og lest alle ïnnleggene gjennom flere dager. Mye har skjedd både på godt og vondt. Vil si gratulerer til dere som har lykkes. Dere andre vil jeg si det er HåP der fremme.

 

Har selv prøvd i flere år og er igang igjen med nytt IVF-forsøk. Dag seks med stimulering og skal på klinikken til første kontroll på fredag. Mest sannynlig blir det uttak på mandag og innsett på onsdag.

 

Etter flere forsøk og endel erfaring har jeg blitt realistisk og tar det ganske rolig. Den som prøver har mulighet til å lykkes tenker nå jeg. Ja, jeg gir meg ikke og har allerede planlagt neste forsøk som blir på CFC i København for jeg har vært der tidligere og vet de er dyktige på faget sitt.

 

Stjernemagnolia, så fint å se at du er i gang igjen! ønsker deg hell og lykke med nytt forsøk. Det ser faktisk ut som at det har ordnet seg for oss - jeg går utrolig nok mot slutten av 1. trimester etter forsøk på Maigaard i april.

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal ta ut egg i måren tidlig, men e de noen smertestillende eg kan spør om som hjelper? Ser eg e oppskreve på di samme som sist å angsten min er sky høy:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør om å få litt mer av den du får intravenøst :) Det gikk jeg og jeg ble ganske godt slått ut.. Bare si at du tåler smertestillende godt å at du har tatt en del så får du det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare vent til du er blitt ruger du, håpefull ;)

Lengre 14 dager skal man lete lenge etter!

 

Hold oss oppdatert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo kjempebra! jeg hadde 596 i hcg verdi fikk jeg vite akkurat (på rd 13), sier meg ikke så mye egentlig men de sa det betyr at jeg er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, endelig godt nytt altså! :D

 

Gratulerer så uendelig mye, monky! Det har nok ikke godt helt opp for deg enda, for du virker så rolig ;) Men du er GRAVID!

Drømmen er kommet i oppfyllelse :D

 

Og så utrolig bra, håpefull! Det ligger flere gullegg i den potten der, det som blir satt inn på fredag, pluss flere søsken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Blæ, nå er jeg ute også! Negativ blodprøve. Mens på vei.

Masse lykke til dere andre som ikke har kommet gjennom hele runden enda, og gratulerer til dere som klarte det.

 

Jeg vet ikke når jeg får frys, 95% sjans for at det blir oktober pga kø osv, er jeg heldig kommer jeg gjennom et knappenålshode med innsett i starten av august, de hadde et par ledige timer. Men det forutsetter at jeg får mensen MANDAG. Men det har alt startet... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig trist løvemus!!! vet ikke hva jeg kan si, selv var jeg fullstendig knust.... det kommer seg litt etterhvert, men fy for en påkjenning alt dette er! ikke for pyser nei!!

 

du har helt rett i det RT, jeg skjønner ingenting, er helt uvirkelig... har jo aldri hatt antydning til to streker før.. hvis d hadde gått opp for meg så hadde jeg ikke vært så rolig!

gruer littt til begravelse i morra da, men det blir sikkert "fint" også på ett merkelig vis.

 

alt bra med deg RT? og MIllemy da??

klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid et slag i magen når forsøket ender negativt, Løvemusen, så skjønner godt følelsen du har nå :)

Men, det ordner seg alltid til slutt! :)

 

Oktober er langt unna, men tiden går jo så fort :)

Selv har vi fått time til nytt ferskforsøk i uke 40, første uken i oktober.

Først syntes jeg at det virket som en evighet til, men plutselig er vi der! :)

Håper derimot at de får til å snike dere inn i august selvom tanten din er på vei allerede :)

 

Nei, det blir nok en ganske surrealistisk opplevelse i morgen, monky... En liten spire som vokser i magen samtidig som man sier adjø til et kjært familiemedlem...

Men som du sier, så er det jo noe "fint" over situasjonen også :)

 

Og her går alt bra :)

Har brukt siste uken på å ordne skikkelig opp i hagen. Kjøpt en nydelig, stor pavaljong, ny gassgrill og masse, masse blomster osv. Vi er så heldige at vi bor sentralt, men samtidig har en stor avskjermet hage :) Kommer til å bo der ute frem til snøen kommer tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så fint at du er så positiv RT det er beundringsverdig og inspirerende! Så deilig med så fin hage, det er drømmen vår på sikt;)

ja veldig spesiellt, min mormor blir borte samtidig som min mamma skal bli mormor :)

kooos dere i hagen! <3 nyt vin og alt du er glad i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre grusomme dager etter uttak hadde vi innsett av ett egg idag og hele 6 fikk komme på frys! Nå venter vi bare til 10.juli slik at vi får testet XD

 

Sitter her og synes synd i dere som det ikke klaffet for! Og overlykkelig over at det er noen som har testet positivt!

 

Selv har jeg gjort meg opp den meningen at dette er første forsøk og første forsøk er bare en prøverunde for å bli kjent med systemet. Og dermed ser jeg for meg fryseforsøk til høsten.

Noe må jeg da tenke for å holde motet oppe og ikke bli helt knust - eller er det galt ? Ihvertfall tar jeg noen dager pause herfra og skal kun tenke på andre ting enn akkurat prøverør!

 

Ha en fin sommer alle sammen! Uansett utfall! Og nyt sommeren med de dere er glade i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med ett inn og seks på frys :) sitter å venter på klokken skal nærme seg tiden for avreise til Haukeland... Kjenner jeg er dårlig på all denne ventingen vi må igjennom:/

 

Håper å komme hjem som ruger i dag <3

 

Ønsker dere alle flotte damer en riktig fin helg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er uttake over:) 7 egg ut:) Gud så godt å være ferdig nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Yasmin :) Gratulerer med 7egg... Blir spennende å høre hvor mange som blir befruktet i morgen :)

 

Jeg har fått sotte inn ett gullegg idag :D Det var 4delt og hadde delt seg perfekt i følge legen :) 5egg ble frøset ned, i 4 puljer...

 

Nå skal jeg prøve å slappe av og kose meg de neste 14dagene... :)

 

God helg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel

Hei alle damer der ute. Jeg tenker på dere alle og håper det skal gå bra for dere. Selv er jeg nå inne på siste uken før planlagt uttak, menopur sprøytene går som en dans, kjenner det ikke i det hele tatt, hvilket er deilig da jeg gått og gruet meg litt:).

 

På mandag er det blodprøve og ultralyd, og uka etter er det endelig tid for det vi kjempet for i 5 år:).

 

Klem til dere og glad midsommar, fra en svensk i norge:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sterke damene;)

Nå klarte jeg ike å vente med å ta en titt inn her!! GRATULERER Monky!!! Så utrolig gøy å lese at dt har gått bra for deg:)

Har ikke lest igjennom alt så har ikke fått med meg om der er flere i junigjengen som har lykkes?? Håper det!!

Selv er jeg pessimistisk.. Tok en negativ test i går.. Vet at det er tidlig da, men tror nok den hadde hatt en svak strek iallefall om jeg hadde vært gravid. Og jeg er sikker på at jeg kjenner at mensen er på vei. Er generelt bare sikker på at det ikke gikk. Intuisjon;) Så nå lurer jeg på om noen vet hvor lang ventetid det er på frys? Kan man prøve igjen mnd etter om man vil prøve på frys i naturlig syklus?? Håper sååååååå inderlig på det. Tror jeg seriøst kommer til å bli tullerusk i hodet om jeg må vente f.eks ett halvt år...

Ellers så håper jeg folk har fått ntt disse fine somerdagene som har vært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle damer der ute. Jeg tenker på dere alle og håper det skal gå bra for dere. Selv er jeg nå inne på siste uken før planlagt uttak, menopur sprøytene går som en dans, kjenner det ikke i det hele tatt, hvilket er deilig da jeg gått og gruet meg litt:). På mandag er det blodprøve og ultralyd, og uka etter er det endelig tid for det vi kjempet for i 5 år:). Klem til dere og glad midsommar, fra en svensk i norge:).

 

Jeg ligger nesten likt med deg... :-) Skal på ultralyd på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk nimue:) lykke til alle rugere og alle som snart skal i ilden, det er skikkelig spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...