Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Formen e vel grei:) men kjenne eg har 2 eggstokker å en livmor:) joho, eg e kvinne:) Hehe ikke godt å bli tisse trengt da gjør de vondt:) me deg då Lise?:)

 

Her går nu dagan....

Litt Mens murringer, det er det hele... ikke mye å skrøyde av:(

Går bare å vente på ømme bryser,:)

Kjenner litinusen gjør meg trøtt,

Kjenner jeg er annderledes i "sinnet" denne gangen, di forrige gangene har jeg vært sikker på at det skal bli baby, så får bare vente å se nærmere testdag, så kkommer nok optimismen på plass igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda er positiv. Men har så mye murringer og stikking i livmora at jeg er mildt sagt pessimist. Mine graviditeter med sa har alltid starta sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med innsett av to embryo på Rikshospitalet. Hurra! Er derfor glad og forventningsfull til hva som skjer videre med disse. Tar det veldig rolig for det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til nå. Enten er de kodet riktig og vil feste seg eller så er de det ikke og da blir det nytt forsøk i sommer.

 

 

Fikk som et bonus tre embryo på frys og da må jeg si det har gått over min forventning denne gangen. Av fire uttak har jeg fått tre embryoer på frys to ganger. De regner det er ca 30 % som får på frys av alle uttak. Det vil si jeg ligger på gjenommsnittet på tross av min alder.

 

Kjedelig når dosene må endres/økes og uttaket må utsettes noe for dere det gjelder. Føler med dere for det er psykisk hardt å være i denne boblen vi er i. Jeg krysser fingrene og håper dere snart kommer til uttaksdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel
Morsomt at vi ligger så likt Millas&Rikards Mirakel! Hvilken klinikk hører du til? Jeg er hos Hausken... Liker at det dukker opp noen positive tester her inne :-) Måtte det bli enda flere!

 

Hei hei. Jeg er på Rikshospitalet i Oslo jeg:). Var på ultralyd i går og eggposene har vokst men ikke nok, så ska fortsette å ta menopur og olganutran til mandag og da er det tilbake til Riksen for blodprøve og ultralyd, håper vi nermer oss mål da:). Du ah? åssen gikk det idag på ultralyd? Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel
Ferdig med innsett av to embryo på Rikshospitalet. Hurra! Er derfor glad og forventningsfull til hva som skjer videre med disse. Tar det veldig rolig for det er ikke noe jeg kan gjøre fra eller til nå. Enten er de kodet riktig og vil feste seg eller så er de det ikke og da blir det nytt forsøk i sommer. Fikk som et bonus tre embryo på frys og da må jeg si det har gått over min forventning denne gangen. Av fire uttak har jeg fått tre embryoer på frys to ganger. De regner det er ca 30 % som får på frys av alle uttak. Det vil si jeg ligger på gjenommsnittet på tross av min alder. Kjedelig når dosene må endres/økes og uttaket må utsettes noe for dere det gjelder. Føler med dere for det er psykisk hardt å være i denne boblen vi er i. Jeg krysser fingrene og håper dere snart kommer til uttaksdagen.

 

Gratulerer, hørtes helt fantastisk ut. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rugedag 4 å eg går å tenker på symptomer, testing å de som høre me:) åsså kom mannen hjem med en blomst og et kort med baby føtter på:) så nydeligt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med blomster Yasmin :-)

 

Håper du er litt nermere uttak ved neste ultralyd på mandag Millas&Rikards mirakel. Har du gått lenge på sprøytene? I dag blir min 10 og siste dag med orgalutran og gonal f. eggløsningssprøyte på søndag!

 

Jeg har vært på ultralyd i dag, og har massevis med egg, så da er det bekreftet at det blir egguttak på mandag! Er superspent! Litt engstelig for at det skal være vondt, men ser jo at alle her inne har kommet seg igjennom det på ett eller annet vis, så da klarer vel jeg også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hcg sprøyten utor kroppen min:) måtte sjekke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Så flott du fikk et perfekt egg:) spennende at du ruger på to egg!!

 

Trist du ikke fikk noen på frys, men det viktigste var at du fikk satt inn egg :)

 

Jeg er allerede kommet til rugedag 4 :) tiden går relativt kjapt om dagen..

 

Hei:) hvordan går de med deg nå?:) eg sjekket i dag om hcg sprøyten var ute De var den:) liker å vite at de ikke e den som e på pinnen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag for å sjekke om el sprøyten var ute:) å de va den:) testedag 6.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gidd opp hele testingen i dag... Var negativ mandag, positiv onsdag, negativ torsdag, svak positiv fredag og negativ igjen i dag... Regner med håpet er ute for denne gang :/ (Alle testene er tatt med morgenurin)

 

Håper du får en positiv test når testdag nærmer seg Yasmin :)

 

Millemy gøyt å lese at du har testet positiv! Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gidd opp hele testingen i dag... Var negativ mandag, positiv onsdag, negativ torsdag, svak positiv fredag og negativ igjen i dag... Regner med håpet er ute for denne gang :/ (Alle testene er tatt med morgenurin)

 

Håper du får en positiv test når testdag nærmer seg Yasmin :)

 

Millemy gøyt å lese at du har testet positiv! Krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen!

 

Ta en blodprøve:) du har jo ikke testedag før på fredag:) skal jo ikke komme strek vis de ikke e hcg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta blodprøve på fredag på Haukeland, men kjenner ømmhetennå brystene er på vei vegg og føler på meg at det ikke gikk helt veien denne gangen :(

 

Trøster med med at jeg ha egg på frys! Så slipper jeg igjennom sprøyter og uttak neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vett kos følelsen e:/ håper me begge får en positiv nyhet på fredag:) krysser de eg krysser kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel
så koselig med blomster Yasmin :-) Håper du er litt nermere uttak ved neste ultralyd på mandag Millas&Rikards mirakel. Har du gått lenge på sprøytene? I dag blir min 10 og siste dag med orgalutran og gonal f. eggløsningssprøyte på søndag! Jeg har vært på ultralyd i dag, og har massevis med egg, så da er det bekreftet at det blir egguttak på mandag! Er superspent! Litt engstelig for at det skal være vondt, men ser jo at alle her inne har kommet seg igjennom det på ett eller annet vis, så da klarer vel jeg også... :-)

 

Jeg har gått på menopur nå i 12 dager og olganutran i 6 dager. Jeg har pco, så dette kan gjøre processen litt vanskelig...Masse lykke til i morgen, kommer gå kjempebra, skal tenke på deg. Jeg skal ta blodprøve kl 9 og så ultralyd kl 13, så håper jeg at det blir uttak snart:). Skriv gjerne åssen det gikk her siden når du orker:).

 

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta blodprøve på fredag på Haukeland, men kjenner ømmhetennå brystene er på vei vegg og føler på meg at det ikke gikk helt veien denne gangen :( Trøster med med at jeg ha egg på frys! Så slipper jeg igjennom sprøyter og uttak neste gang:)

 

Ikke ta sorgen på forskudd....

Det er tidlig å teste enda :)

 

Krysser fingrer og tær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mens en dag før testedag :(

Over for denne gang, nå tar vi sommerferie og venter på frys i mnd skiftet aug/sept.

Vårt eneste egg igjen, håper bare det er gullegget vårt <3

ønsker alle lykke til, måtte det klaffe for alle SNART.

God sommer.

 

Takk for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull: me e ikke ferdig me dette forsøke før fredag:) basta bom:))) eg har troen på oss:)

 

Line: har du testet deg? Du har dagen før oss du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...