Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Hvordan rekner dere ut hvor langt på vei man er?

I følge en app til iphone er jeg 5+3 når jeg skrev inn befruktningsdagen, men det stemmer vell ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei damer!

 

Da blir det ikke innsett på meg i juni likevel. Slimhinnen er for tynn. Dosen progynova økes og ny ul fredag. Kanskje innsett i neste uke ;).

 

Uansett hyggelig å lese at noen av oss går videre til 1 trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan rekner dere ut hvor langt på vei man er?

I følge en app til iphone er jeg 5+3 når jeg skrev inn befruktningsdagen, men det stemmer vell ikke?

Ved uttak er du 2 uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan rekner dere ut hvor langt på vei man er?

I følge en app til iphone er jeg 5+3 når jeg skrev inn befruktningsdagen, men det stemmer vell ikke?

Ved uttak er du 2 uker på vei:)

 

Så i dag er jeg 4+1 når jeg hadde test dag i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd også, skal øke dosen med gonal-f, og tilbake på fredag for oppfølging. Mest sannsynlig blir det uttak på mandag rett over helgen :-) *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Millas&Rikards Mirakel
Da har jeg vært på ultralyd også, skal øke dosen med gonal-f, og tilbake på fredag for oppfølging. Mest sannsynlig blir det uttak på mandag rett over helgen :-) *spent*

 

Nesten samme her, skal på ultralyd i morgen igjen (var på mandag) da fikk jeg øket dosen menoupur, og nå har jeg også begynt med orgalutran:). Og så blir det uttak til helga eller begynnelsen av neste uke:).

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rugedag 6 i dag og måtte jo ta en test:p Den viste svakt positiv. Så går i min egen lille boble! venter spendt til fredag for å se om den er blitt sterkere... Har tatt en test tidligere for å sjekke at ovitrellen ikke slo positiv ut:) Dagen i dag har gått sakte hittil, føles som en evighet til fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at det snart nærmer seg uttak for flere :) håper på mange egg!

Hei:) når hadde du uttak håpefull? Tenkte siden me har fått samme testedag:) eg hadde uttak på fredag. Føles som i går, kjenne fortsatt at eg har tatt ut:/ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske øm en del dager etter på, så er nok normalt :) er framdeles litt øm ennå! Men gir seg vel etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugesund har testedag 14dpo:) så klar for å teste:) tenkte å teste anvær dag fra søndag:) e jo heilt gal men klare nok ikke å dy meg:) folk synes de e skummelt men eg synes de e kjekt Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yasmin, jeg synest det er skummelt med disse testene. Men klarer ikke la vær:/ siden den i dag ble positiv, skal jeg prøve å holde meg til fredag!

 

Men kjenner håpet steg litt da testen i dag ble positiv :)

 

Monky: hvordan går det med deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går fint med meg, har ikke helt gått opp for meg enda selvom jeg har endel symptomer.. blir så uvirkelig etter så lang tid! jeg håper alt jeg kan for alle dere, det er ett slit jeg ikke unner noen! jg viste finger`n til en synarela spray og noen sprøyter jeg kasta istad og sa aldri mer..... men det er jo slettes ikke sikkert;) jeje stå på videre... "snart er skatten vår"... tralalaaaaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpefull: de kan være el sprøyten vettu:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på tarassen å nyter solen, rugedag 2 å vondt i livmor å eggstokkene enda:/ jaja godt eg e sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmin, tok en test mandag for å se om ovitrellen var ute av kroppen. Den var negativ.. Så regner med den er ute av kroppen av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt, Håpefull:) håper det blir sterkere og sterkere streker :)

Har veldig lyst å teste jeg og, men tar Otrivelle som støtte så får vel garantert posetivt utslag uansett.....

 

Hvordan er formen til dere rugere ???

Jeg googler opp rugedag 1,2 3,4 5,6.... Den evige sympomjakten, uten å finne noe......

 

 

Sater på gode egguttak fo Millas&Rika-rds Mirakel og Solstråler:) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen e vel grei:) men kjenne eg har 2 eggstokker å en livmor:) joho, eg e kvinne:) Hehe ikke godt å bli tisse trengt da gjør de vondt:) me deg då Lise?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yasmin, tok en test mandag for å se om ovitrellen var ute av kroppen. Den var negativ.. Så regner med den er ute av kroppen av..

 

Jeg fikk også positiv test på dag 6:-) og etter den dagen ble streken bare sterkere :-) krysser fingrene for at de blir det til deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...