Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

 

Første IVF endte med negativt resultat :-(

På grunn av ferie både for meg og hos Hausken må jeg mest sannsynlig vente til august/september før neste forsøk.

 

Håper det går bedre med dere andre som venter på å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Nok en negativ test på morgenkvisten RD 10, 12 dpo, nå vil jeg ikke teste mer :(

 

Men får håpe jeg har dratt opp oddsen deres da, noen må jo faile også ;) Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

God morgen!

 

Første IVF endte med negativt resultat :-(

På grunn av ferie både for meg og hos Hausken må jeg mest sannsynlig vente til august/september før neste forsøk.

 

Håper det går bedre med dere andre som venter på å teste.

 

Så trist :(

Jeg er fortsatt 2 dager før testdag men er overbevist om at det gikk til h..... her også.

Håper du takler det bra. Jeg er skuffet over at ikke en gang ivf funket for oss. Huff ikke lett dette! Stor trøsteklem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Det gikk ikke veien for meg heller! :( Negativ test på RD 15 så nå gidder jeg ikke å håpe mere.

Jeg føler med deg Løvemusen og Lille Ru og ønsker dere andre masse lykke til med ruging og testing! :)

Vi får håpe at vi alle lykkes snart og at vi klarer å leve et meningsfylt liv i mellomtiden mellom "slagene". Livet er jo mer enn dette, selv om dette ivf styret sluker en helt.

Hvertfall kan det føles slik av og til!

Stor klem til alle som vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei så trist med så mange negative :( jeg har faktisk testet positivt idag og skjønner ingenting!!!!! vurderer å gå å spørre om å få blodprøve selvom porsgrunn egentlig ikke bruker det....???

herregud!!!!!!!!! vilt!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk, klarer ikke tro det er sant.. og blir helt ydmyk innimellom alle disse triste meldingene.... puh!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

ånei så trist med så mange negative :( jeg har faktisk testet positivt idag og skjønner ingenting!!!!! vurderer å gå å spørre om å få blodprøve selvom porsgrunn egentlig ikke bruker det....???

herregud!!!!!!!!! vilt!!!!!!!

 

HURRAAA Monky!!! Så utrolig bra! Kan tenke du er glad! Kos deg og nyt det. Ikke alltid lett kanskje å være så lykkelig innimellom alle oss som ikke lykkes, men det er deg vel undt!

Jeg ønsker deg masse lykke til og sender deg en klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra monky!! Vi trengte noen positive meldinger i junigjengen nå! Gratulerer med positiv test:) Så gøy å høre! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er med tungt hjerte jeg må må melde meg ut. Dette gikk virkelig ikke veien. Jeg hadde ikke noen egg og pga lav amh sier legene nå at det er ik mer di kan gjøre fordi jeg er ved starten av overgansalderen. 32år er jeg.

Det var som en døds dom, jeg har grine nesten konstant siden kl 10, og jeg husker knapt noe fra reisen hjem. Var kun meg så jeg kjørte selv, ca 1 time.

 

Jeg er så lei meg, jeg orker ikke så mye mer nå.

 

Men jeg ønsker dere andre riktig lykke til og håper dere får det dere ønsker dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, monky! Dette har jeg ventet sÅnn pÅ! Hurra :D

Gratulerer sÅ vanvittig mye! :D

 

Og til alle dere andre som har fÅtt negativ test eller møtt motgang pÅ andre mÅter i forsøket; det ordner seg til slutt :)

Motgang gjør oss sterk og bedre rustet til den dagen vi blir mødre!

 

Nica123: Kan ikke forestille meg hvordan du har det nÅ, men sorgprosessen gÅ sin gang! Og nÅr det verste er over, sÅ finnes det jo andre muligheter, som f.eks eggdonasjon osv? :)

 

Masse lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hei, det er med tungt hjerte jeg må må melde meg ut. Dette gikk virkelig ikke veien. Jeg hadde ikke noen egg og pga lav amh sier legene nå at det er ik mer di kan gjøre fordi jeg er ved starten av overgansalderen. 32år er jeg.

Det var som en døds dom, jeg har grine nesten konstant siden kl 10, og jeg husker knapt noe fra reisen hjem. Var kun meg så jeg kjørte selv, ca 1 time.

 

Jeg er så lei meg, jeg orker ikke så mye mer nå.

 

Men jeg ønsker dere andre riktig lykke til og håper dere får det dere ønsker dere :)

 

Nei, ikke ta det sånn bare pga 1 lege sier det og fordi kroppen din hadde lav amh denne runden her, ikke gi opp! Oppsøk andre leger, andre sykehus, eksperter på området! Noen kan hjelpe deg det er jeg sikker på!!! Tror du på astrologi så kan jeg prøve å se for deg, men da må du sende meg måned du er født og år på PM. HUff så utrolig vondt beskjed å få :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for fine ord jenter! vært for å ta hcg prøve, men får ikke svar før på torsdag.... jaja får teste hjemme i morra tidlig også.

Nica jeg vet ikke hva jeg kan si engang, skjønner du har det helt forferdelig nå!!! trøsteklem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Hei, det er med tungt hjerte jeg må må melde meg ut. Dette gikk virkelig ikke veien. Jeg hadde ikke noen egg og pga lav amh sier legene nå at det er ik mer di kan gjøre fordi jeg er ved starten av overgansalderen. 32år er jeg.

Det var som en døds dom, jeg har grine nesten konstant siden kl 10, og jeg husker knapt noe fra reisen hjem. Var kun meg så jeg kjørte selv, ca 1 time.

 

Jeg er så lei meg, jeg orker ikke så mye mer nå.

 

Men jeg ønsker dere andre riktig lykke til og håper dere får det dere ønsker dere :)

 

Huff dette må være forferdelig tøft å oppleve! Jeg hadde håpet på at du kunne prøve å finne en annen lege evnt få en annen vurdering, bare sånn i tilfelle legen din tar feil!

Jeg ønsker deg det beste og håper det finnes andre alternativ for deg.

Sender deg en stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere andre som har testet posititv, er det andre som skal følges opp med UL hver uke pga av jeg har hatt masse SA/MA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Takk for varme tanker. Dagen har så langt gått greit (travel arbeidsdag), men sinne/frustrasjon/tårene er ikke lagt vekke. Har heldigvis verdens beste samboer som støtter meg 100%. Men tenker likevel "hvorfor meg?"

 

Nica123: Du må ikke gi opp. Jeg er 35 år og har også fått beskjed at jeg har lav amh. Legen sa at jeg skulle vite om eggdonasjon, men at det hadde skjedd under/mirakeler før og ville at jeg skulle prøve minst 3 IVF først. Legen anbefalte CFC eller Hausken.

Jeg gikk på 450 Fostimon (max dose) fra syklusdag 2. Fikk ut bare 2 egg. Det ene egget var av topp kvalitet. Jeg ble dessverre ikke gravid, men eggkvaliteten var god. Ikke gi opp, prøv igjen!

 

Monky: Gratulerer så masse :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for posetiv test Monky :)

 

Stor klem til dere som ikke fikk så hyggelige nyheter.

 

Dette er intet annet enn et berg og dalbane løp,

høyt oppe og så langt nede på et øyeblikk.

 

Det går som regel bra til slutt, selv om det er en mager trøst....

 

Er selv ganske så nervøs for uttak i morgen, vet ikke hvorfor, men er bare urolig i kroppen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, monky! Dette har jeg ventet sÅnn pÅ! Hurra :D

Gratulerer sÅ vanvittig mye! :D

 

Og til alle dere andre som har fÅtt negativ test eller møtt motgang pÅ andre mÅter i forsøket; det ordner seg til slutt :)

Motgang gjør oss sterk og bedre rustet til den dagen vi blir mødre!

 

Nica123: Kan ikke forestille meg hvordan du har det nÅ, men sorgprosessen gÅ sin gang! Og nÅr det verste er over, sÅ finnes det jo andre muligheter, som f.eks eggdonasjon osv? :)

 

Masse lykke til alle sammen!

 

 

Det er veldig tungt :( Det føles som en døsddom og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg videre akkurat nÅ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er med tungt hjerte jeg må må melde meg ut. Dette gikk virkelig ikke veien. Jeg hadde ikke noen egg og pga lav amh sier legene nå at det er ik mer di kan gjøre fordi jeg er ved starten av overgansalderen. 32år er jeg.

Det var som en døds dom, jeg har grine nesten konstant siden kl 10, og jeg husker knapt noe fra reisen hjem. Var kun meg så jeg kjørte selv, ca 1 time.

 

Jeg er så lei meg, jeg orker ikke så mye mer nå.

 

Men jeg ønsker dere andre riktig lykke til og håper dere får det dere ønsker dere :)

 

Nei, ikke ta det sånn bare pga 1 lege sier det og fordi kroppen din hadde lav amh denne runden her, ikke gi opp! Oppsøk andre leger, andre sykehus, eksperter på området! Noen kan hjelpe deg det er jeg sikker på!!! Tror du på astrologi så kan jeg prøve å se for deg, men da må du sende meg måned du er født og år på PM. HUff så utrolig vondt beskjed å få :(

 

Føler meg rådløs og vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre, hvem jeg skal kontakte og hvordan jeg skal klare å gå videre rent psykisk akkurat nå. Lest litt på nette og som jeg har forstått forandres amh lite, å vis den gjør det er det gjerne ikke riktig vei. Jeg skjønner meg ikke så veldig på alt, men jeg forstod det sånn at det at jeg ikke hadde egg nå, eller eggeposer, så ville jeg heller ikke få fler...

 

Vet ikke helt om jeg tørr å blii "sett", vet ikke om jeg orker ennå en negativ beskjed til (selv om jeg allerede vet hvordan det ligger ann nå), men jeg skal gjøre det senere vis jeg klarer å ta motet til meg. Er redd du ser ingenting positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det er med tungt hjerte jeg må må melde meg ut. Dette gikk virkelig ikke veien. Jeg hadde ikke noen egg og pga lav amh sier legene nå at det er ik mer di kan gjøre fordi jeg er ved starten av overgansalderen. 32år er jeg.

Det var som en døds dom, jeg har grine nesten konstant siden kl 10, og jeg husker knapt noe fra reisen hjem. Var kun meg så jeg kjørte selv, ca 1 time.

 

Jeg er så lei meg, jeg orker ikke så mye mer nå.

 

Men jeg ønsker dere andre riktig lykke til og håper dere får det dere ønsker dere :)

 

Huff dette må være forferdelig tøft å oppleve! Jeg hadde håpet på at du kunne prøve å finne en annen lege evnt få en annen vurdering, bare sånn i tilfelle legen din tar feil!

Jeg ønsker deg det beste og håper det finnes andre alternativ for deg.

Sender deg en stor trøsteklem

 

 

 

tusen takk :)

 

Jeg vet ikke hvem jeg skal kontakte eller hvordan jeg skal gå videre. Alt ser så mørkt ut og jeg tror jeg er litt redd for å få ennå et nedelag ved at ennå en lege skal si det samme. Har fått et skikkelig slag i ansiktet, selv om jeg viste jeg hadde lav amh og at det kunne være pga tidlig overgangsalder, men i å med di ville gå igang med forsøk uten at jeg en gang spurte/masa om det, så trodde jeg liksom at det kanskje skulle gå, om ikke på 1. men kanskje 3.forsøk. Men trodde ikke det skulle være så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...