Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny her.

Satt inn tre for to uker siden, og hadde positiv blodprøve i går. Spennende.

Vi er godt voksne, har dermed vært gjennom prosessen på Aleris.

Er det flere her som har brukt Aleris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går å lurer veldigt nå, ringe vist ikke før mandag:/ tenk vis eg ikke har noen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går å lurer veldigt nå, ringe vist ikke før mandag:/ tenk vis eg ikke har noen:(

Hva?? Ringer de ikke før mandag?:o de Skal jo ringe etter ett døgn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går å lurer veldigt nå, ringe vist ikke før mandag:/ tenk vis eg ikke har noen:(

 

Det går ikke ann!! De kan ikke pine folk på den måten!

 

Regner med gullegget ligger å venter på deg! Får sikkert et egg som har delt seg perfekt! :)

 

Når skal du ha innsett da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen lykkelig gravid-i juni :) Gratulerer med graviditet!

Tusen tusen takk, vi har forsøkt i 4 år, og er LYKKELIGE, men avmålte. Vi har en fra før, men to spontanaborter, så nå kniper jeg igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et spm vedrørende HCG verdier.

Noen som har erfaring med det...

hcg verdien var over 800 på 14.dag etter innsetting, kan det være tegn på tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di har stengt når eg prøve å ringe:/ men skal sette inn på mandag så må vel få beskjed før:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakar Yasmin! så rart de ikke ringte deg! Lykkelig gravid; gratulerer:) jeg er usikker jeg hadde 596 i hcg på dag 13, og ho på klinikken mente at siden jeg hadde sterke streker på dag13 så kunne det være to, men absolutt ikke sikkert.. vanskelig å bli klok på disse hcg tabellene! vi får vel vente å se i uke 7:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakar Yasmin! så rart de ikke ringte deg! Lykkelig gravid; gratulerer:) jeg er usikker jeg hadde 596 i hcg på dag 13, og ho på klinikken mente at siden jeg hadde sterke streker på dag13 så kunne det være to, men absolutt ikke sikkert.. vanskelig å bli klok på disse hcg tabellene! vi får vel vente å se i uke 7:)

Venter i spenning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med flere som har lykkes med å bli gravide i juni. Gratulerer! Dere andre får trøste dere med gjennomsnittsstatistikk og den viser det er melllom 24-26% sjanse for å lykkes i et forsøk. Noen er heldige og treffer blink første gang men vi andre får prøve igjen. Ja, de fleste lykkes til slutt på en eller annen måte. Hold motet og håpet oppe.

 

Var til ultralyd på fredag og de har satt meg opp til uttak på mandag. Glemte i farten å spørre om antall eggposer. Har hatt mellom 9 og 18 i de forsøkene jeg har hatt tidligere med samme medisin og dose. Så lenge det blir innsett er jeg fornøyd.

 

I dag er det medisinfri dag og det føles som om tiden går litt sakte. Er ikke urolig for uttaket for jeg vet de gir nok medisiner. Det som bekymrer meg mest er at vi skal forsove oss som de to murmeldyrene vi er. Vi skal være der kl 8 og det er tidlig. Får sette på de tre vekkerklokkene vi har og håpe vi ikke sover tungt den natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen i dag går fort, vondt i eggstokkene enda:/ håper på en bedre dag i måren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen i dag går fort, vondt i eggstokkene enda:/ håper på en bedre dag i måren:)

 

Sendt på morgen dagen! Du må oppdatere oss :)

Jeg har ennå litt vondt i eggstokkene, men blir bedre for hver dag heldigvis :)

 

Ønsker deg masse lykke til i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal oppdatere dere så mye eg kan:) sitte me smerter i magen hele veien men e til å leve med enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskning. Begynner å bli litt nervøs nå. Ikke med hensyn til uttak men til hvor mange, hvilken kvalitet disse berømte eggen har og om de utvikler seg. Håper det er to igjen med ok kvalitet som settes inn.

 

Skjønner godt du har vondt i eggstokkene ennå. Det er ikke uvanlig tatt i betraktning hva du har vært igjennom. Første forsøk hadde jeg veldig vondt samme dagen som uttaket var. Kunne nesten ikke sette meg ned i en stol for det føltes som om det hadde blitt skjært oppi der. Brukte paracet den dagen. Dagen etterpå hadde det meste gitt seg men det kjentes ikke godt ut for det. De andre forsøkene har det ikke vært så ille etterpå. Vel, jeg trøster meg med at det ikke er mulig å få eggposene ut på noen andre måter og hva utfallet blir til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg snakket me Haugesund. Av 7 egg så får eg ingen på frys men kanskje 2 inn fordi di var ikke perfekte. Sko snakke me di når eg kom. Har så lyst å grine men komme ingen tårer:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nå inn 1 8-delt perfekt som di mente fester seg:) og fikk igjennom 1 stk 8-delt grei:) så sitter nå med 2 egg på kok:) ruger som berre de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Så flott du fikk et perfekt egg:) spennende at du ruger på to egg!!

 

Trist du ikke fikk noen på frys, men det viktigste var at du fikk satt inn egg :)

 

Jeg er allerede kommet til rugedag 4 :) tiden går relativt kjapt om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget til kino rom hjemme så rugetiden skal nok gå på frem her og:) åsså i 3D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel

Hei damer!!!

 

Da har jeg vært på ultralyd idag, og fikk økt dosen menopur, så skal tilbaka torsdag. Onsdag skal jeg begynne med olganutran i tillegg til menopur, og kanskje, kanskje blir det uttak til helga....:) Hvis ikke så blir det i begynnelsen av neste uke, og det er greit det og:)

 

Nå begynner man å skjønne at dette faktisk skjer, så krysser fingrene for at alt går som det skal nå:).

 

Lykke til dere, mange her nå som kanskje er blivende mødre til sommaren, spennende tider for oss alle!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flott du fikk inn to embryoer i dag. Ikke tenk på det ikke ble noen på frys. Det er ca 1/3 som får fryseembryoer og da er det gjerne en god syklus samt mange follikler å velge mellom .(Har selv bare hatt en slik syklus hvor jeg fikk to inn og tre på frys av i alt 18 egg). Må si jeg foretrekker fersk forsøk fremfor frysforsøk men det er nok fordi jeg vet det er bedre odds for å lykkes samt at jeg reagerer ikke negativt på hormonene. Vel, vi er forskjellige og godt er det.

 

Da var uttaket ferdig. Fikk ut 14 follikler og det er normalt for meg. Satser på to inn til onsdag og da er jeg godt fornøyd. Uttaket var helt greit. Kjente litt når de stakk nålen inn men det var alt. Etterpå har jeg vært litt øm i magen men i morgen kommer alt til å være helt fin kjenner jeg på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Lykke til alle sammen!

 

Jeg snakket med de i Porsgrunn i dag og begynner på nesespray på neste mens i juli. Da er det på an igjen med runde to med ivf, nedregulering, stimulering og egguttak.

Jeg fikk beskjed om at hvis det var snakk om mere utredning på meg mht to spontanaborter bak meg ( en for 6 år siden og en i år ) så ville jeg få beskjed, hvis ikke blir det å følge opplegget de setter opp for meg med uttak og innsett i september en gang.

Ventetiden blir lang, men slik er det bare og jeg må bare forholde meg til det.

Hadde håpet å kunne bruke sommeren på å ta av meg noen kilo, så da er det vel bare å sette i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg "ferie" fra medisin, ruging og BiM.

Vi har fått beskjed fra Klinikk Hausken å hoppe over 2 perioder. Det betyr at vi starter opp på 2. IVF forsøk i august/september.

 

ønsker alle en god sommer med masse sol og glede.

...jeg vet det ikke blir lett å la være å tenke på det man ønsker seg over alt på jord; ett barn, men jeg skal ihvertfall prøve...

 

Om 2 uker reiser vi til Kreta for å nyte sol, varme og kjærligheten <3

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...