Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Går nok greit å komme tilbake på jobb, ev sykmelde seg litt lenger, bare man blir gravid så ordner resten seg! :)

Jeg er 8+5 i dag, tiden frem til ul i uke 6 gikk ufattelig sakte, men etter det har den gått litt fortere, og nå er det snart ferie, og da er den magiske 12-ukers-grensa nådd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går nok greit å komme tilbake på jobb, ev sykmelde seg litt lenger, bare man blir gravid så ordner resten seg! :)

Jeg er 8+5 i dag, tiden frem til ul i uke 6 gikk ufattelig sakte, men etter det har den gått litt fortere, og nå er det snart ferie, og da er den magiske 12-ukers-grensa nådd! :)

E 3+5 eg så henge litt bak Hehe. Ul i uke 6? Eg sko ha tatt de 6+0 for hadde vert så kjekt vis bestefar fikk se gulle på 70 års dagen den helgen:) men trodde ul ikke va før uke 7-8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok greit å komme tilbake på jobb, ev sykmelde seg litt lenger, bare man blir gravid så ordner resten seg! :) Jeg er 8+5 i dag, tiden frem til ul i uke 6 gikk ufattelig sakte, men etter det har den gått litt fortere, og nå er det snart ferie, og da er den magiske 12-ukers-grensa nådd! :)
E 3+5 eg så henge litt bak Hehe. Ul i uke 6? Eg sko ha tatt de 6+0 for hadde vert så kjekt vis bestefar fikk se gulle på 70 års dagen den helgen:) men trodde ul ikke va før uke 7-8

Jaja, beklager, uke 7 mente jeg ja!! Jeg var 7+3 når jeg fikk komme inn i forrige uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok greit å komme tilbake på jobb, ev sykmelde seg litt lenger, bare man blir gravid så ordner resten seg! :) Jeg er 8+5 i dag, tiden frem til ul i uke 6 gikk ufattelig sakte, men etter det har den gått litt fortere, og nå er det snart ferie, og da er den magiske 12-ukers-grensa nådd! :)
E 3+5 eg så henge litt bak Hehe. Ul i uke 6? Eg sko ha tatt de 6+0 for hadde vert så kjekt vis bestefar fikk se gulle på 70 års dagen den helgen:) men trodde ul ikke va før uke 7-8

Jaja, beklager, uke 7 mente jeg ja!! Jeg var 7+3 når jeg fikk komme inn i forrige uke!

 

Hehe går fint:) når va du hos fastlegen din.? Eg lurte på om de kanskje hadde vert lurt å vert hos legen min tidlig siden eg er nærmest undervektig og føle eg trenge litt info om ka så skjer videre å sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok greit å komme tilbake på jobb, ev sykmelde seg litt lenger, bare man blir gravid så ordner resten seg! :) Jeg er 8+5 i dag, tiden frem til ul i uke 6 gikk ufattelig sakte, men etter det har den gått litt fortere, og nå er det snart ferie, og da er den magiske 12-ukers-grensa nådd! :)
E 3+5 eg så henge litt bak Hehe. Ul i uke 6? Eg sko ha tatt de 6+0 for hadde vert så kjekt vis bestefar fikk se gulle på 70 års dagen den helgen:) men trodde ul ikke va før uke 7-8
Jaja, beklager, uke 7 mente jeg ja!! Jeg var 7+3 når jeg fikk komme inn i forrige uke!
Hehe går fint:) når va du hos fastlegen din.? Eg lurte på om de kanskje hadde vert lurt å vert hos legen min tidlig siden eg er nærmest undervektig og føle eg trenge litt info om ka så skjer videre å sånn.

Jeg har ikke vært enda jeg, hun er på ferie! Og ikke er jeg spesielt undervektig heller, og mindre og mindre undervektig for hver dag som går...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres hærligt ut:) håpe eg klare å slappe av sånn :) blir eg like kvalm som min mor så må eg vel ha intrevanøst:) Hehe 2 kg på normal vekt siden:/ kanskje mindre nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy da Yasmin! Lykke til med blodprøver i morgen! Blir spennende!

 

Jeg blir ikke klok på testingen, tok en testing morges... Den ble svak positiv, ble sterkere og sterkere etterhvert... Holdt meg i hele dag på jobb, drakk minimalt. Tok ny test når jeg kom hjem og den var negativ... Blir tussete, godt det ikke er lenge til fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har og tatt test utpå dagen i dag som ble negativ så reine me at de ikke e store nok mengder enda til full testing hele dagen lang Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok rette veien for deg! Jeg har begynt å spotte, så nå ligger jeg testing på hyllen fram til fredag.... Krysser fingre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette e merkeligt, først slår cb pluss ut 11dpo men ikke BT, 12dpo: BT slår bedre ut en cb pluss og 13 dpo: hadde berre BT men begge eg tok var så og si blenda:/ kan være for trøtt til å se de kanskje:/ glede meg til blodprøve svar nå gitt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då e blodprøven tatt så får eg håpe på et godt svar i kveld:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for positivt svar :) nå har jeg fått satt inn ett flott egg, og er herved blitt ruger.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre:) 5-6 timer til han ringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel

Hei alle jenter!!! Sitter med gledestårer her.

 

Igår hadde jeg egguttak. 5 egg blev tatt ut.

Ringte Riksen idag halv tre, har aldrig vært så nervøs som da.

 

4 av de 5 eggen ble befruktet over natten og i morgen skal 1, faktisk kanskje 2 settes inn sa legen jeg snakket med nettopp. Jeg kan ikke skjønne at det gått så bra med alt.

 

I morgen blir jeg også ruger, så vi får ruge på alle sammen,lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel
Krysser fingrene for positivt svar :) nå har jeg fått satt inn ett flott egg, og er herved blitt ruger.. :)

 

åhh masse lykke til. Tenker på deg. Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøven viste under 2 så her e de lite å bære på:( da tar eg sommer ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for positivt svar :) nå har jeg fått satt inn ett flott egg, og er herved blitt ruger.. :)

 

åhh masse lykke til. Tenker på deg. Klems

 

Tusen takk :) snart er du også ruger :)

 

Nei og nei Yasmin.. Har sett testene du la ut, syns det var fryktelig urettferdig at blodprøven nå viser negativt.. Sender masse gode tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 kjemiske 4 innsett kan de bli bedre:/ kan eg be om ny undersøkelse på ka som må gjøres på siste forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 kjemiske 4 innsett kan de bli bedre:/ kan eg be om ny undersøkelse på ka som må gjøres på siste forsøk?

Jeg har spurt mye om kjemiske når jeg har vært inn, jeg har jo hatt så mange, men aldri fått noe skikkelig svar, annet enn at det trenger ikke å være negativt. Jeg fikk rett og slett inntrykk av at de ikke vet noe særlig om det, og at det ikke er noe å gjøre med det. Men nå er jo jeg gravid etter 10 kjemiske, så det trenger absolutt ikke være et dårlig tegn heller da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo kipt jasmin :(

Du får prøve å nyte sommeren og komme sterk tilbake til høsten.

Har du spurt etter embryoglue?

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha 10 kjemiske:/ embryoglue hadde ikke Haugesund:/ får berre høre me di. Skal sjekke opp med privat klinikker å se ka di har å tilby meg med mine kjemiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 kjemiske 4 innsett kan de bli bedre:/ kan eg be om ny undersøkelse på ka som må gjøres på siste forsøk?

 

Det var kjempetrist, Yasmin :(

 

Holder ikke du også til i Haugesund? Jeg får ny utredning nå før siste forsøk,hysteroscopi (6 år siden sist), blodprøver og så skal jeg få klexane neste gang. årsaken er 3 SA og veeeldig uregelmessig syklus, så de ville bare ta en ekstra sjekk for å se om jeg har en polypp eller noe så de kan gjøre noe med. Nå er kanskje problemstillingen litt annerledes, men en kjemisk graviditet er jo en begynnelse på noe som ikke gikk...?

 

Synes du skal spørre for sikkerhetsskyld jeg, og spørr flere ganger så du er sikker på at de hører på deg og skjønner fortvilelesen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...