Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

RTprøver, du er snill som holder oss med selskap :)

Ja kjenner jeg tørster allerede, har nå drukket 2 dl med drikke da... men det holder, må jo komme ut noe også hihi.

 

Verre med å holde meg med å gå på do!! :) 2,5 timer til jeg tester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, ja jeg fortsetter visst å stalke dere selv om jeg ikke har noe å gjøre her lengre ;)

 

Blir spennende å se hva resultatet blir, Løvemusen :)

Skal du teste i morgentidlig også?

 

Bare halvannet døgn til du skal teste, monky! :D Spanande!

 

Og her går det bra. TR er på vei (tror jeg), og det er jo litt greit egentlig, siden da er forsøket helt over og vi kan leve som normalt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er jo en del av gjengen uansett:) så fint å se at du klarer å være litt positiv! ja holder på å klikke av mitt eget hode, så nå driver jeg å sorterer kaster og rydder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Ja det spør jeg meg selv Monky, hvorfor jeg ikke venta i går.

 

Saken er at jeg trodde ikke jeg hadde tester liggende, når jeg skulle legge meg i går kveld fant jeg denne CB (ikke digital) og bare tenkte, aha, 6,5 t. siden jeg tisset, jeg tar den! (så på den som bonus siden jeg ikke viste om den) GAAH, angrer. Skal kjøpe flere tester på vei hjem nå, så tar en med en gang (siden jeg har holdt meg så lenge) og hvis den også er luremus, så tar jeg en til i morgen tidlig. Søren at jeg ikke greide å vente til test dag!! Blir jo helt gal i huet, vil så veldig veldig gjerne ha en positiv test snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg har testdag til onsdag.. ja ikke sant det er en evighet siden jeg var på innsett ;) ;)

håper den blir klarere idag da Løvemusen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpfull- Så kipt med overstimulering da, sender stor klem

Er det mulig du får ha uttak og evt fryse?

 

Krysser alt :

Lykke til på mandag, var det mange egg å se ?

 

Her gikk alt bare bra, avtale om uttak på onsdag:)

Måtte bare vokse noen dager til egga mine:)

 

Nica, hvordan gikk det med deg i går?

 

Fine helg :)

 

Takk takk :) Det gikk bare godt idag. Hadde 24 eggposer og fikk ut hele 16 egg. Etter å ha vært overstimulert tideligere (og det kjennes ikke godt ut denne gangen heller) fikk vi endelig uttak. Sist hadde vi nesten 50 eggposer så ble avbrutt med en gang. I morgen får vi høre hvordan det går med eggene våre - spennende!

 

Lykke til på onsdag. De vokser garantert mer - det gjorde de ihvertfall hos meg! Krysser fingrene for deg og XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

nei jeg har testdag til onsdag.. ja ikke sant det er en evighet siden jeg var på innsett ;) ;)

håper den blir klarere idag da Løvemusen :)

 

Ikke før onsdag nei... ja det er akkurat det jeg tenkte og, husker du var i ilden før meg, og at det er en evighet siden! :) tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja sånn er det;) lurer på hvordan det går med Titta jeg.... og i morra er det Lille Ru!

følger med vettu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer monky, kjempe trist å høre!

 

Gøy med så mange rugere og test dager som kommer :)

 

Jeg skal sette ovitrelle i kveld, også ha uttak på onsdag.. (men blir ikke innsett, da Haukeland er redd for overstimulering ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det håpefull:) ååå når får du sette inn da? så kjedelig å vente enda mere!!! lykke til uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sÅ bra, hÅpefull! Da var heldigvis ikke østradiolnivÅet ditt for høyt :) Masse lykke til med uttak pÅ onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer monky, kjempe trist å høre!

 

Gøy med så mange rugere og test dager som kommer :)

 

Jeg skal sette ovitrelle i kveld, også ha uttak på onsdag.. (men blir ikke innsett, da Haukeland er redd for overstimulering ).

 

Setter også eggløsningssprøyten i kveld , 20 min igjen nå...

Så settes turen over fjorden for egguttak på onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig å vente til september! håper du får mange fine egg og at du kan kose deg i sommer! lykke til på onsdag begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Da har jeg testet meg igjen, etter å ha holdt meg i 9 timer og drukket minimalt i dag. Alt det for ingenting. Blendahvit CB. Den forbanna skyggestreken viste seg igjen, bare for å forvirre hodet mitt. Nå er jeg knust. Ikke en gang prøverør klarte å gjøre oss gravid :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken dag er du på da løvemusen? ser du står rett etter meg på lista, men tester du m blodprøve på dag 12 eller hjemmetest dag 14? alt håp er vel ikke ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Da har jeg testet meg igjen, etter å ha holdt meg i 9 timer og drukket minimalt i dag. Alt det for ingenting. Blendahvit CB. Den forbanna skyggestreken viste seg igjen, bare for å forvirre hodet mitt. Nå er jeg knust. Ikke en gang prøverør klarte å gjøre oss gravid :'(

 

Huff jeg føler med deg!!! Men jeg lurer på hva en skyggestrek egentlig er for jeg har hørt at det ikke er det om man kan skimte farge på den?

Jeg har fått flere rare utslag på CB pluss sine tester og vil egentlig ikke bruke de mere. Jeg syns du skulle prøve en annen type test i morgen jeg! Håper det gjør susen :)

Det bør vel strengt tatt ikke være antydning til "nesten usynlig strek" engang om teste er negativ!

Jeg har fått en negativ og en med nesten usynlig strek i dag, og hva skal liksom det bety?

Jeg skjønner deg så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Er på rd 9, og 11 dpo.. Vet det er tidlig men siden jeg så en blå skyggestrek i går da jeg testet på kveldsurin så forventet jeg den sterkere idag. Men den var enda mindre synlig. Ja lykke har også lest at farge er positivt men... Det var så svakt at d er ikke mulig. Jeg demonterte hele dritten og så nøye på stripsen inni. I lys forsvinner skyggestreken helt. Hadde din farge? Hmm ok har noen billigstrimler fra fertil.no som kan vise fire dager før... Prøve det på morningen. Masse lykke til monky og Lykke. Hilsen deppa meg. Alt håp ute? Var jeg kanskje litt for brå... Huff

Endret av Løvemusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv igjen på kvisten med en billigtest, håper den er sterkere da! skjønner at du er fortvila er en påkjenning alt detta! nå skal jeg snart legge meg, tiden går fortere når man sover;) heldigvis blir jeg slått ut av medisin så jeg får sove,hvis ikke hadde det nok klikka for meg på alvor!!

krysser fingrer for dere jentene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Da er jeg ruger på 1 gullegg :)

Ble bare 1 av 3 befruktede som delte seg riktig, så jeg har ingen på frys :(

Men vi trenger jo bare 1 ;)

 

Stå på alle jenter, dette skal vi klare :)

 

:)

 

De ringte fra St Olavs, de hadde tatt vare paa eggene vaare over natten og det var 1 til som hadde delt seg riktig, saa vi fikk 1 paa frys like vel :) Happy.

Haaper bare dette gaar slik at vi ikke trenger det siste.

Lykkt til videre damer, nyter ei ruge uke i Spania :B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...