Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vart bare kjempe overrasska over at du ikke gad å bry deg med å sjekke det ut før de ringte, jeg hadde ikke vært så tolmodig.

 

Masse lykke til med det ene egget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk akpa! Håper så veldig at det går veien for deg! Så kanskje vi begge bærer gullegg!

Var så trist på dine veiene når det ble så mye opp og nedturer sist! Så nå unner jeg deg virkelig at spiren klamrer seg fast hos deg!

Stor klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bære på gullegget :) det er gullegget til oss begge dette ;) det har jeg bestemt :) som legen min sa " du trenger bare det ene" :)

Håper det går bedre med deg idag :) i morgen blir du ruger du også :D

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart bare kjempe overrasska over at du ikke gad å bry deg med å sjekke det ut før de ringte, jeg hadde ikke vært så tolmodig.

 

Masse lykke til med det ene egget.

Var nok ikke snakk om å ikke bry seg om å sjekke. Men det skjedde plutselig så mye også skulle de sjekke for indre blødninger om noe var blitt skadet. Jeg var bare livredd. Klarer ikke å ha så mange fokusområder i hodet på en gang jeg. Og etterpå satt de bare å messa om tegn på indre blødninger og at jeg måtte på sykehus igjen med en gang hvis det og det skjedde. Trodde innerst inne at de ikke hadde fått ut noen egg. Så i grunnen var det en positiv overraskelse for meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte damene;)

Her var det jo skjedd litt ja..

Først: HippHipp HURRA for Millemy:) Så veldig bra å høre at du fikk ut egg, og at det blir innsett!! Da blir det enda en ruger å krysse fingrene for!! Kjempeglad på dine vegne:)

Og for det andre: Anonym - her inne på forumet er vi hyggelige med hverandre!! Har du ingenting godt å si, så ikke si noe. Okei? Du vet vel selv at alle er i en sårbar og stressende periode?

Jeg har akkurat snakket med riksen og ikke mindre enn 11?!!! egg var befruktet. Så nå får jeg bare håpe de velger den ene rette til innsett;) Prøvde å mase på å få to i dag også, men uten hell...skjønner ikke hvorfor de er så strenge!! Menmen, skal jo ikke klage, vet jeg ikke har grunn til det:) Nå er jeg bare glad og letta over at jeg kan befruktes;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dessuten så er det jo faktisk sånn at de ofte fortsatt holder på å telle egg selv om man er ferdig og blir trillet ut av rommet. Så nøyaktig antall egg har jeg aldri fått vite på uttaksdagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir heilt satt ut av anonym:O Skal ikke være mulig å komme me sånne kommentarer:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart bare kjempe overrasska over at du ikke gad å bry deg med å sjekke det ut før de ringte, jeg hadde ikke vært så tolmodig.

 

Masse lykke til med det ene egget.

Var nok ikke snakk om å ikke bry seg om å sjekke. Men det skjedde plutselig så mye også skulle de sjekke for indre blødninger om noe var blitt skadet. Jeg var bare livredd. Klarer ikke å ha så mange fokusområder i hodet på en gang jeg. Og etterpå satt de bare å messa om tegn på indre blødninger og at jeg måtte på sykehus igjen med en gang hvis det og det skjedde. Trodde innerst inne at de ikke hadde fått ut noen egg. Så i grunnen var det en positiv overraskelse for meg i dag.

 

Synes du taklet denne utrolig dustete kommentaren veldig fint Millemy86!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra med 11 egg nimue! kjempebra å få så mange på frys! det kan det bli søsken av vettu;)

mye action i juni gjengen om dagen må jeg si, på alle måter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jenter, nå har vi brukt opp en del av uflaksen her! En får avbrutt uttak og en annen ender med brukket nål. Skikkelig nedtur.

 

For min del har mensen kommet i dag, og dermed er håpet ute for vårt tredje og siste ivf-forsøk. ALDRI mer prøverørshormoner!

 

Vi velger ikke å gå videre med private forsøk fordi vi trenger gentesting. Det må gjøres i utlandet og koster omkring 100 000 kr per forsøk. Så da ser det nok ut til at det ikke blir flere biologiske barn på meg. Kanskje vurderer vi adopsjon eller eggdonasjon - vi får se. Heldigvis har vi hatt maksimal flaks og fått et barn naturlig. Jeg tror ikke jeg orker å prøve videre på flere, for det har vært så utrolig tungt alle de gangene jeg har vært naturlig gravid og det har endt med MA om igjen og om igjen.

 

Akkurat nå er jeg bare helt tom og kjempesliten. Men kjenner at jeg skal klare å komme meg over det bare jeg får litt tid på meg. Tenk at det var helt bortkastet alt sammen.... jeg som hadde så stort håp. Snufs...

 

Da er det mer flaks igjen til dere som er igjen i prøverørsbobla! Krysser fingrene for positive tester utover juni og juli. Stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så utrolig søte alle sammen. Mannen min mobber meg og sier jeg sitter og skravler med minifamilien min når jeg er her inne. Og det er jo faktisk litt sånn. Man deler jo oppturer og nedturer, bekymrer seg og gleder seg med dere flotte damene her inne!! Er skikkelig glad i dere "minifamilien" min:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig lioness!! Det var ikke noe morro. Du får stelle pent med deg selv og kose deg masse med det gullet du har i sommer. Så finner du nok ut av veien videre også. Kan ikke annet enn å ønske deg alt godt! Trøsteklem fra sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veldig trist lioness!! umulig å vite hva man skal si og signerer bare hva Millemy sier..... håper uansett hva dere bestemmer dere for at alt blir fint tilslutt:)

jeg blir også litt mobbet her hjemme, men det gjør ikke noe. Synes det er så fint å få følge med på alle dere fine damer, selvom det avogtil gjør vondt også! jeg har masse respekt for dere!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, det var jo ikke slik det skulle bli, lioness*!

Skjønner at du kjenner pÅ tomhetsfølelsen, og sender deg en stor klem!

Men som dem sier: nÅr en dør lukkes, Åpner en annen seg. Og dere vil garantert fÅ smÅsøsken til mirakelet deres! :D

 

Og nÅ regner jeg med at resten av gjengen bare fÅr positive tester og det som er, for nÅ har juni-klubben møtt mer enn nok motgang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Så utrolig trist lioness, sender deg en stor trøste klem!

 

Ja var en del negative ting på fronten i dag. Håper på bedre tider for dere andre som skal begynne å teste nå etter hvert.

 

Jeg er Så UTåLMODIG!! Har så så så så lyst å bli gravid nå, er BARE på RD 3, jeg blir snart gaaaal :( Er en "evighet" siden i satte i gang... bare rd 3 ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Her var det både gledelige og triste nyheter siden sist, håper dere som har fått triste nyheter ikke mister motet :) xxxx fingrene for dere.

Og dere med gledelige ønsker jeg lykke til videre :)

Fikk tatt ut 7 egg i går :) Bra det med bare 1 eggstokk ;)

I dag ringte de og sa at 3 er befruktet, så i morgen blir det innsett :) Jippi.

Håper bare alle tre har delt seg riktig slik at det blir 2 på frys om det ikke skulle bli positiv test av dette.

Huff, det er et slit dette, men sååå verdt det når det går bra.

 

 

Tvi tvi alle jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg satte inn ett egg den 1 juni og skal teste meg den 15, men testa meg litt før i dag og den var positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! Gratulerer så mye!!!!! gøy:) :)

 

takk for det, jeg har mistet så mange ganger at jeg ikke tørr å glede meg for tidlig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da titter jeg innom her enda en gang. Har holdt meg litt unna disse sidene en periode så er dessverre ikke så oppdatert på hver enkelt, men krysser fingrene for alle - det skal dere vite!! :)

 

Etter to avbrutte forsøk i vår ser vi endelig litt lys i tunnelen. Går nå på puregon 125IE og Orgalutran 0,25mg og skal ha ultralyd fredagen før det mest sannsynlig blir uttak til ICSI mandag 18.juni :)

Tørr ikke glede meg for mye, men får heller bare ta det slik det kommer XD

 

Juni må da bli vår måned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da titter jeg innom her enda en gang. Har holdt meg litt unna disse sidene en periode så er dessverre ikke så oppdatert på hver enkelt, men krysser fingrene for alle - det skal dere vite!! :)

 

Etter to avbrutte forsøk i vår ser vi endelig litt lys i tunnelen. Går nå på puregon 125IE og Orgalutran 0,25mg og skal ha ultralyd fredagen før det mest sannsynlig blir uttak til ICSI mandag 18.juni :)

Tørr ikke glede meg for mye, men får heller bare ta det slik det kommer XD

 

Juni må da bli vår måned!!

 

ønsker deg lykke til. krysser for masse flotte egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg en lykkelig skvett!! De hadde fått tre egg før avbrudd ett inn og to på frys. Beklaget feilbeskjed i går, forvekslet notater eller noe. Alle topp kvalitet så fryst ned ett og ett. Kanskje jeg skal tro på høyere makter allikevel. Tenk at det ble noe bra av det allikevel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...