Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Han sa at det var 3 med kjerne, det er vell med celler, og to tomme.. Så er 3 som kan bli befruktet :) håper virkelig de tre blir befruktet å at vi får sette inn to stykker nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

AkPa, gratulerer med 3 egg!!

Kjipt at 2 bare var eggeskall. Jeg skal ringe Riksen om 20 min for å høre hvordan det har gått med mine. Frykter alle 9 er eggeskall jeg, :P men det kan jo ikke skje.

 

Masse lykke til!!

 

Lykke: jeg tar Crinone bare morgen og kveld, fra en sånn laang tubedings, og guffa kommer faktisk ikke ut igjen, syns det er ganske greit egentlig :) Kommer selvsagt litt rester når jeg tørker meg men ikke noe plagsomt. Skjønner det er styr hvis du må holde på med det på jobb osv. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du får satt inn 2 akpa! og nå snart får du beskjed Løvemusen;) og RT er jeg spent å og.... herreguuud å mye som skjer nå! så spent på alle!!!!!!!! lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg, blir helt susete av å lese om alt som skjer her inne nå!

Det er jaggu spennende tider fremover :D

Herlig med sååå mange rugere, og fremdeles mange i påvente av innsett/uttak :)

 

Så bra at du er i rute, håpefull-2012! :D Gikk det greit med første sprøytestikket i dag? :)

 

Og vel overstått UL, nimue74 :) Blir spennende med uttak på mandag! :D

 

Ooog, rugedag 2 på deg allerede, monky! :D Dette går jo som det suses ;)

 

UL gikk veldig bra i dag, tror jeg :) Høyre eggstokk var perfekt, med 9 eggposer, og alle var nøyaktig like store (visstnok ganske unikt, men veldig bra), mens venstre eggstokken viser tendenser til overstimulering, da det var ca 15 folliker der og de var for det meste under/rundt 10mm (og ca 4-5 stk som var like store som de på høyre, heldigvis).

Så, det ble litt forandring i planene :) For å unngå for kraftig overstimulering, så blir det lav dose puregon frem til mandag, hvor jeg da skal ta en østradiolprøve. Hvis den er fin blir det eggløsningssprøyte og uttak onsdag! :D

Helgen kommer til å gå kjeeeempetregt, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Da har jeg fått beskjeden! 7 av 9 egg ble befruktet!! :)))) Da skal jeg bli ruger på 1 egg i morgen tidlig, jipppiiiii!!! :)))

 

Lykke til alle sammen!

 

Ps. er det stor sjanse for at de ikke deler seg etter å ha blitt befruktet? Eller antar man at de fleste deler seg videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er det nesten vanskelig å følge med! kjempebra Løvemusen, da får du sikkert endel på frys, det er jo gull... f eks til søskenforsøk;)

håper du får tiden til å gå fort i helgen RT:)

god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, sÅ bra, Løvemusen! :D

Og hvordan det gÅr med delingen fÅr du ikke vite før innsettingsdagen :) Men sÅlenge befruktningen har skjedd, gÅr nok resten som en lek :D Og som monky sier, det er luksus med noen egg pÅ frys :)

 

God helg til alle sammen! Hva skulle man gjort uten dette forumet i disse tider altsÅ... Dere er noen fantastiske damer, husk det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått beskjeden! 7 av 9 egg ble befruktet!! :)))) Da skal jeg bli ruger på 1 egg i morgen tidlig, jipppiiiii!!! :)))

 

Lykke til alle sammen!

 

Ps. er det stor sjanse for at de ikke deler seg etter å ha blitt befruktet? Eller antar man at de fleste deler seg videre?

 

Ofte faller noen fra, men med sju befruktede har du et kjempeflott utgangspunkt! Om to-tre stk er noen kjipe egg så skulle du ha mer enn nok uansett. Lykke til, dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen bra hos dere da damer?;)jeg er så oppblåst at jeg føler jeg skal sprenge!vondt å bøye seg! vet ikke hva jeg skal kle meg i ute blandt folk;) ellers trøtt og distre, men foreløpig litt mer rolig enn sist.... enn så lenge?!;)

nå må det snart bli mange navn på juni lista snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Tusen takk alle sammen!

 

Ja jeg og er veldig glad for å ha dere her inne!! :)))

 

Ønsker dere alt godt helt fra hjertet mitt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en ende på det snart. 11mm slimhinne, alle eggposene like store21mm. Mer en 20 egg. Var visst vanskelig å telle nøyaktig. Men mer er 15 folikkler i hver eggstokk. Uttak på mandag og jeg gruer vettet av meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for uttak på onsdag RTprøver:) håper helgen flyr avgårde! Blir spennende å se hva de sier på mandag!

 

Jeg har vært skikkelig dårlig i dag, vet ikke om det er reaksjoner på sprøyten eller bare kroppen som er sliten.. Vi får se de neste dagene..

 

 

Ønsker alle en riktig god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 av 3 egg befruktet og jeg får telefon på mandagsmorgen om det blir innsett :) mista masse mot nå men må bare krysse fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle rugende damer og alle kommende rugedamer;)

AkPa, skjønner at du blir litt mismodig... men 1 egg er det du trenger:) Det kommer til å gå så bra så!! Skal krysse fingrene for deg jeg også.

Og millemy da skal vi ha uttak samme dag. Gruer meg også!! Mest fordi at jeg jo mest sansynlig er overstimulert. Lykke til på mandag millemy:):)

Og RT, så godt å høre at ul gikk bra!! Kommer nok til å få ut masse supre egg du!!;)

Og hvordan har monky det i dag?? Er jo "veteran" rugeren blandt oss du nå..hehe, er det 4 rugedag eller? Håper du har fine dager:)

Når jeg leser her så syns jeg det er litt rart at ikke jeg fikk vite hvor mange egposer, follikler jeg hadde , eller hvor store de var.. Kanskje de hadde ekstra dårlig tid på riksen den dagen..hehe.. det kom faktisk ett par inn på det rommet jeg snakket med sykepleieren på før jeg var ferdig:)

Er det andre som er veldig trøtte?? Jeg har vært helt utslitt den siste uken - i går var jeg i seng til elleve, og det er ikke vanlig til meg å være på en fedagskveld:) Ikke føler jeg at jeg har energi til å gi mer til noen som helst etter at jeg er ferdig på jobb heller - så min kjære får lite eller ingen oppmerksomhet for tiden... I tillegg føler jeg meg nedfor og lett irritert.. ikke noe hyggelig selskap i meg disse siste dagene..hehe.. Menmen, sånn er det vel kanskje?? Skylder iallefall på hormonene jeg:)

Håper alle damene steller godt med seg selv i helgen og unner seg ekstra hygge og kos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå akpa vennen, jeg håper så mye for deg!!! gullegget må kjempe seg videre og slå seg godt til ro hos deg :) :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Nimue:) hehe veteran på rd3...går alltid litt for sakte disse dagene;) trøtt sa du?? jepp!! sovna på sofaen igår ettermiddag og det gjør jeg nesten aldri, sovnet lett når jeg la meg og sliter virkelig med å våkne på morraen! trøtt gjennom hele dagen og savner kaffi!!!!! kjedelig å bare ha to kopper... er dere forsiktig med kaffe, de sier så forskjellig!!

så flink du er til å ha full oversikt:) blir en spennende uke som kommer nå, jeg heier vilt på alle :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, skjønner at du savner kaffien:) Hadde nok vært greit å fålitt koffeinkick når man er så trøtt.

Selv drikker jeg faktisk ikke kaffi så det blir ikke ett problem. Derimot er jeg cola zero avhengig..hehe, og det er jo ikke bra!! Men har ikke drukket det på en uke nå da, så vil vel gå bra - får heller drikke ordentlig brus når colatrangen blir for stor:)

Skjønner at hodet er for fullt av IVF når også drømmene for det meste består av det..hehe.. i natt hadde jeg en marerittlignende drøm om innsett - det var ikke selve innsettet som var skummelt, men man måtte gjøre masse fryktlige tannlegeting før innsettet og jeg har skikkelig tannlegeskrekk..hehe.. dessuten så lå vi på rekke og rad, som på ett samlebånd!! Godt at virkeligheten ikke er sånn - gjør ingenting at det er litt vondt da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo koffein i cola zero og, så kan være du får litt vondt i hodet og er litt ekstra trøtt uten den også? var avhengig av cola for maaange år siden og husker at det var ett mareritt å slutte, men d var sikkert pga sukkertet også såklart!

ja det går i Ivf hele dagen, merker avogtil når andre snakkes så sklir jeg litt ut og tenker på mine egne ting! ikke pent!

huff ja samlebånd hadde vært kjipt!! disse medisinene gjør oss skrullete!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare ett eneste gullegg som trengs, AkPa! Så dette går nok så bra så :) Krysser det jeg kan for deg!

 

Og nimue74, du spurte om noen var trøtt, og JA! Det gikk bare noen dager ut i stimuleringen, så begynte trøttheten. Tror jeg kunne ha sovet døgnet rundt, hadde jeg hatt muligheten til det :)

Så jeg tror så absolutt at trøtthet kan være en av bivirkningene til disse hormonene vi putter i oss. Eller så blir vi bare så sliten og trøtt av alle tankene som kverner rundt om dagen ;)

Du er jo forresten snart ferdig med stikkingen du, heldiggris :D

Blir veldig spennende med uttaket på mandag :)

 

Hvordan har rugehønen vår det da? :D

Håper at dagene dine går greit, monky :) Det er ikke bare bare med denne rugingen gitt, med alle tankene og ventingen :)

Gleder meg masse til testdagen din :D

 

Her i gården er jeg nesten handikappet om dagen. Magen står rett ut, og jeg vagger faktisk litt når jeg går! :-O

Sambo mobber meg og tørrtrener på hvordan det blir å ha en gravid dame i hus ;)

Så jeg er veldig spent på mandagen :)

 

Nei, nå skal jeg vagge meg bort i godstolen og se på tv (les; snorke litt med hodet på snei!) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi rugehøna ja... jeg har og en mage som står rett ut, mannen sa igår at det så ut som jeg var 4 mnd på vei!! vet ikke hva jeg skal kle meg i, nesten alt er ukomfortabelt!

jeg synes tiden går litt sakte igjen nå og prøver desperat å lage mye planer til uka!

stakar du blir jo liksom ikke ferdig med denne stikingen du... snart vennen!!;) greit å sove endel egentlig da så går hvertfall tida:)

kos deg i godstolen, vel fortjent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle damer her inne :)

 

Melder meg inn her, har lest ale innleggene deres og ønsker alle lykke til og dere som har fått avbrutt, ikke gi opp, det blir neste gang.

 

Jeg er på mitt 6 forsøk, må betale alt selv fordi jeg er såpass "voksen" :)

Var på UL fredag, og skal sette EL sprøyte i kveld med uttak mandag og forhåpentlig innsett onsdag.

Siste sjanse for oss å få søsken til tulla vår, som er "hjemmelaga" :) Ble faktisk til på spray :) Et sjelden fenomen, St Olavs har 2-3 slike i året :)

 

Skal sette inn 1 egg om jeg får ut noen gode, man behøver jo bare 1 gullegg :)

 

Gleder meg til å følge dere på 1, 2 og 3 tri :)

 

Tvi tvi jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen:) håper dere lykkes med dette forsøket!!! satser på at det er gullegget:)

du får holde oss oppdaterte:)

god lørdagskveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, cmoi :)

Så koselig med et hjemmelaget mirakel da :D

Håper virkelig at det klaffer for dere nå, slik at det blir småsøsken på tulla deres utpå nyåret! :)

 

Og ja, monky, der sa du noe... Når man sover suser jo tiden avgårde! Kanskje jeg bare skal gjøre det resten av helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...