Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

tror det er noen klinikker som har åpent søndager også men vet ikke hvilke, kanskje det står på nettsiden deres? ellers er det som RT sier forskjellig praksis på antall dager imellom.

lykke til i morra Akpa :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, noen privatklinikker tar vel av og til imot pasienter på søndager, du har rett i det, monky :)

Hvordan det er med de offentlige vet jeg ikke. Haukeland gjør ikke det, så vidt jeg vet :)

 

Masse lykke til på UL! Eggene har nok vokst seg store og fine skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er andre fra Porsgrunn her! Jeg hører også til i Porsgrunn, og i dag var det en ny fyr jeg ikke har sett før som utførte uttaket. Men har var hyggelig han!

Ellers er jeg vant til at Kahn tar "inngrepene" også har jeg Friberg som lege.

 

Jeg fikk ut 9 egg, og er veldig fornøyd med det ettersom jeg gikk på Menopur denne gangen. Eneste var at uttaket tok mer tid denne gangen, så er ganske så øm og støl nå etterpå. Men men!

 

Jeg er nesten surrete ennå, ettsom jeg fikk 1 vival og 6 (!!) paracet i dag. Hadde visst gjort en feil, siden det bare skulle vært 3 paracet. Jeg syns det var utrolig mange også, og kunne lissom ikke huske at det hadde pleid å vært 3000mg paracet..hehe. Men men, var ikke farlig sa de, så da stoler jeg på det.

 

I tillegg til Lutinus har jeg fått Abyl-E ( blodfortynnende) og Predisol ( tror det var det det het). Det siste var et medikament som folk fikk når de skulle ta til seg nye organer, og han nye legen mente at det kunne bidra bedre til at kroppen tok i mot embryoet og at det festet seg. Blodfortynnende var visst også bra. Jeg syns det er flott at det stadig er noen nye grep, for nå har jeg holdt på lenge nok syns jeg....

 

Da er det bare å vente på telefon i morgen kl 1200... Håper minst på 4 befruktede:)

 

Andre her som har fått Abyl-E, Predisol eller lignende i tillegg til progestoronstøtten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg tar ut egg torsdag og får de satt inn lørdag, så på riksen i hvertfall så jobber de på ivf avdelingen i helgene.

 

Jeg kjenner heller ikke så mye i eggstokkene, litt støl i dem på kveldene... men det kan være innbilt. Setter EL sprøyta i kveld, hadde trodd det skulle være det helvete med spray og sprøyter. Har ikke fått noen bivirkninger over hodet. Er ventinga som er verst! ;)

 

åssen går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW, her går det unna;) Så fantastisk å høre om dere alle som har fått ut egg!! og egg som er blitt befruktet!! og egg som er satt inn!!

;)

Blir glad av å lese sånt altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, superklar86, med mange flotte egg ut :D

Og så bra at offentlige klinikker også tar i bruk andre medikamenter :)

Jeg gikk på albyl-e og klexane på det siste forsøket mitt hos Hausken :) Da jeg visstnok har tykt blod :) De ville ha meg på prednisolon hvis vi skulle ha videre forsøk der, pga en autoimmun sykdom jeg har (dette kan visst støte bort egget), men det ble jo ikke videre forsøk der :)

Har nevnt dette for Haukeland, men de er ikke særlig eksperimentelle av seg gitt! :)

 

Og jeg tror Haukeland også tar uttak eller innsetting på lørdager, Løvemusen :) I tillegg til enkelte andre sykehus også :) Men søndager tror jeg det er verre med :-/

 

I neste uke er det vår tur, nimue74! :D Spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange positive mld her :-)

 

Begge eggene som jeg tok ut i går er blitt befruktet. I morgen blir det innsett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jeg har vært så rolig i hele dag, men nå tenker jeg så mye på alt som kan skje med eggene mine...... klarer de seg? hvis noen ikke klarer seg, setter de inn 2??? værste senario er at de ringer når jeg er på vei til bussen og sier at alle er ødelagt... huff nei d kan ikke skje;/ blir en lang dag i morra!!! vi får satse på at fullmåne og venus sin helt spesielle posisjon har god innvirkning;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Lille Ru:) krysser fingrene for deg i morgen da.

Og Monky, klart eggene dine klarer seg!!!! Det er jo gulleggene jo;) Men slitsomt med all denne ventinga ja.. Krysser fingrene for deg også så klart.

Og neste uke er det nok vår tur ja RT;);) bare to og tre dager til ul nå iallefall:)

Men det er jo etter innsett den virkelige ventetia begynner... Sa etter sist insimenasjon at jeg skulle sykemelde meg og reise bort neste gang, sånn at det kanskje ble lettere å "glemme" seg litt bort:) Men kan jo ikke det...tror jeg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå blir det snart mange på testelista:) takk for det du, håper alt jeg kan!! blir spennende å følge med på dere da! godt å ha andre å tenke på når man ruger;) du kan vel det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Lille Ru! Lykke til med rugingen :D

 

Og jeg skjønner så godt tankene dine, monky :) De kommer helt ukontrollert de :) Men du kan bare slappe helt av, for du kommer til å få supre egg som har delt seg perfekt, PLUSS egg (søsken ;)) på frys :D

Du har nok helt rett ang venus også, det vil gjøre underverker for både deg og alle oss andre her inne i juni-klubben ;)

 

Hehe, ja du sier noe der, nimue74... De 14 dagene man går og venter på testing er grufulle! Så jeg joiner deg på den, vi reiser bort de dagene! Men er usikker på om det hjelper... :)

Noen her inne nevnte en gang at man skulle bare blitt lagt i en kunstig koma de 14 dagene, og de har jaggu et poeng... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de tankene...skal gå hjemmefra 8 30 og har time 13 30 i morra så får tid til å tenke;) holder heldigvis på med en spennende bok så får prøve å konsentrere om den;) vi hørs om ett døgn ca;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen, monky! :D

Venter spent på oppdatering fra en rugende deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Millas&Rikards Mirakel

Hei hei! I morgen starter jeg!!! Da er det primolut i 10 dager, siden sprøyter og om akkurat 4 uker idag er det beregnet uttak:). Gleder meg samtidig som jeg er litt redd:). Lykke til alle sammen her ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble innsett av 1 egg. Egget var 4-delt og av topp kvalitet i følge legen.

 

Egget som ikke ble satt inn var 3-delt og ikke av god kvalitet.

 

Så nå er det bare (!) å vente til 19.juni, som er testdag.

 

Ruge, ruge, ruge...vente, vente, vente...

 

ønsker alle lykke til med uttak, innsett og ruging :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ruger jeg på 2 "nydelige" egg;) av de 4 som var igjen var det bare to som hadde klart seg, så hun sa de ikke ville sjanse på å fryse ett... glad for å være ruger nå, selvom det er liiit dumt at jeg skal ha så problemer med eggene ... jaja de får bare klore seg fast;)

så bra Akpa, da nærmer det seg!! og ellers er det skjedd mye her ser jeg! flott flott:) lykke til alle som en´!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg har ikke skrevet så mye i tråden, men har fulgt med på dere - lykke til alle som skal ha uttak, og tvi tvi til dere som straks skal ruge eller som allerede har et gullegg i magen!

 

Jeg fikk satt inn ett egg i går i Stockholm. Siden jeg har en genetisk translokasjon er omkring 80% av eggene mine ubrukelige (genetisk feilkodet) og vi får ivf med gentesting før innsett.

 

Av 12 egg i uttaket fredag var det fem som hadde delt seg riktig frem til mandag. Ett av disse var genetisk normalt og det fikk vi satt inn :) Nå ruger jeg på dette.. det er vårt siste forsøk så Nå gjelder det.

 

Glad for å takke farvel til Synarelaen for godt uansett utfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! du har vært gjennom mye skjønner jeg, ikke lett! håper virkelig du fikk akkurat det rette egget nå! lykke lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! du har vært gjennom mye skjønner jeg, ikke lett! håper virkelig du fikk akkurat det rette egget nå! lykke lykke til!!!

 

Takk, det håper jeg også! Uansett er vi veldig heldige som har en sønn allerede. Det gjør en hel verden av forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javisst er du heldig og fint at du ser sånn på det, men ett ønske kan være like stort alikevel:) krysser fingrene for at det går bra, hvis ikke er det hærlig at du har en liten skatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Jeg lister meg forsiktig inn til dere. (etter å ha smuglest hele tråden).

Vi skal begynne på vårt første IVF forsøk nå, og om alt går etter planen blir det uttak i uke 26. Holder til hos Hausken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei;);)

Har vært på jobb, personalmøte og sosial etter det, så nå var jeg helt superspent på å sjekke innom bim altså..hehe.. en blir jo helt avhengig av dette. Må jo følge med på hvordan det går med damene:) GRATULERER til dere som nå er rugere!! Og så spennende Monky å være dobbelruger;) Jeg kjenner jeg er oppriktig glad på alle deres vegne!!! å syns det er godt å ha noen andre å følge me på også, og at ikke alt bare skal kretse rundt min egen prøving:)

Og velkommen til solstråle.

I morgen er det blodprøve og ul på meg.

Og fredag er det vel på deg RT?

Blir godt å få sjekket om ting er som de skal..

Er redd for at det ikke skal være noen egg.. Men får tro og iallefall håpe på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...