Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

skjønner at det var en hel j..... opplevelse! sjokkert! håper du får sove......og at det snart er din tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

RTprøver, jeg fikk tårer i øya når jeg leste at hele prøverunden gikk til helvete for deg. Også pga en utsolgt sprøyte?? Herregud jeg hadde tatt kvelertak på apotekdama. Selvom det ikke er deres feil. Men har de sjekket at det ikke er å få tak i noen andre steder? Andre apotek? Kanskje utlyst her om det noen kanskje har den liggende?? Jeg har en mildere eggløsningssprøyte liggende som jeg aldri fikk brukt men tror den heter noe på P, ikke den du skal ha. Men den fikk jeg haste bestilt fra Alta eller noe, og den kom dagen etter, men du skulle kanskje ha samme dag? Faen altså nå ble jeg skikkelig sint! HåPER du klarer å nyte sommeren før en ny runde vennen, tenk at det var meningen at du skulle få EN sommer til hvor du kan gjøre HVA du vil. Det er liten trøst... jeg vet :(

 

Millemy86, slik skal det IKKE være :( Stor trøsteklem. Håper du enten finner en annen løsning eller at det gjør mindre vondt neste gang. Min første gang (på lørdag) var så og si smertefri, gjør småvondt selvsagt men ikke slik du beskriver, sa de noe om at ting lå vanskelig til osv?

 

Noen skal bare ha så utrolig uflaks. Men stå på jenter, vi er sterke nok til å takle dette i motsetning til de som blir gravid på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig spent på hva de sier når de ringer til deg idag Millemy... selvom du selv kanskje bare har fått hele greia oppi halsen? vondt idag?

Rt ordna det seg med den sprøyta?? huff kommer ikke helt over uflaksen her altså!!

har ikke begynt med testinga.. faktisk går det greit å la være, er vel litt redd for resultatet.

siden det er så mye trist som skjer i familien hadde det vært ekstra stas hvis dette hadde lykkes nå, et positivt innslag liksom, men vi får se..

håper folk har en noe bedre dag idag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper for deg monky. Tror du får en positiv overraskelse jeg! Livet går jo i sirkel så selv om bestemora de ligger på det siste kanskje en ny begynnelse er i starten i magen din.

 

Jeg har vondt i dag så låner bikkja som varmeflaske. Han er bare glad til for han får egentlig aldri ligge i senga.:-) Han koser seg kongelig nå!

 

Skjønner bare ikke at ikke jeg kunne fått noe bedre smertelindring når legen forrige gang sa at det måtte de gjøre for sånn skulle det ikke være.

 

Nei uff. Nå vil jeg bare være ferdig med det!

Kjempekjedelig med avbrudd RT!! Men godt du tar det med fatning. Så blir det for håpentlig ikke overstimulering med sykehusinleggelse. Får satse på nydelig vær i sommer og en liten en til forsommeren i 2013. :-).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk Millemy, det er koselig at du tror det skal gå bra for meg:) kusina mi som ble gravid på første forsøk har akkurat født og håååper jeg kunne kommet med en god nyhet til mamma og at jeg kanskje rekker fortelle til mormor før ho dør....

oooog såklart hadde det vært lykke for oss også:) :)

dårlig av Porsgrunn hvis de ikke har notert seg at du trenger ekstra! håper de fikk ut noen egg så det hvertfall ikke var helt bortkasta!!

så koselig med hunden:) jeg har to katter som koser og trøster meg mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT UBEGRIPELIG AT DET FINNES FOLK SOM GJENNOMGÅR PRØVERØR OG SOM BRYR SEG FANDEN OM HVOR MANGE EGG SYKEHUSPERSONALET FIKK UT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, millemy, så grufullt! Den nålen er jo så tykk, og så knakk den i tillegg? Ikke bra...

På mitt forrige forsøk så virket ikke lokalbedøvelsen på meg, og på Hausken så får man bare litt paracet/pinex, og ikke annet smertestillende (med mindre man ber om mer, kanskje). Og selv om jeg har en veldig høy smerteterskel (rotfyller uten bedøvelse osv), så kjente jeg det godt! Var et ubehagelig sug i magen når dem tømte eggposene, husker jeg.

Men du må ikke la dette skremme deg, for ved et evt. neste forsøk så kan uttaket utarte seg totalt annerledes! :)

Og hva gjør man ikke for å få drømmen oppfylt ;)

 

Tusen takk, alle flotte damer, dere gjør meg helt rørt med disse godordene! :)

Når jeg våknet i dag så har jeg en sånn mild kjærlighetssorg følelse i magen, men det går jo heldigvis over! :)

Og den sprøyten jeg skulle ha hadde de bare i Trondheim, men det var litt for langt unna siden jeg skulle tatt den i gårkveld :)

Men som sykepleierne på Haukeland har sagt til meg, både i går og i dag, så var det nok for det beste :) For så overstimulert som jeg er, så hadde det ikke gått så bra, uansett :) Selv om jeg hadde tatt den milde eggløsningssprøyten og det ble uttak, så ville det ikke blitt innsett :)

Så nå skal vi nyte sommeren, og vente på nytt forsøk som blir i september en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT UBEGRIPELIG AT DET FINNES FOLK SOM GJENNOMGÅR PRØVERØR OG SOM BRYR SEG FANDEN OM HVOR MANGE EGG SYKEHUSPERSONALET FIKK UT.

 

??jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: jeg skjønner ikke hva du mener?

Rt så flott at du klarer å tenke litt positivt oppi det hele, jeg håper formen kommer seg fort og at sommeren blir fin etterhvert.. tenker på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT UBEGRIPELIG AT DET FINNES FOLK SOM GJENNOMGÅR PRØVERØR OG SOM BRYR SEG FANDEN OM HVOR MANGE EGG SYKEHUSPERSONALET FIKK UT.

 

Stusser pÅ hva hensikten er med et sÅnt innlegg i et forum som Åpentbart er for mennesker som bryr seg om temaet? Til dere andre her inne, lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Jaja. Derfor synes jeg ikke det skulle vært mulighet til anonymitet på akkurat dette forumet. Syns stort sett de som kommer med en uttalelse anonymt stort sett ikke har annet enn eder og galle å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant, så lenge du forstod at det eneste jeg ville var det beste for deg så trenger jeg ikke bry meg om en uvitende person...... men ble ett øyeblikk litt satt ut av en så bastant uttale om noe man ikke har kunnskap om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!

Tror det har vært tema flere ganger om at muligheten for anonymitet ikke skal være mulig her inne, men administrator har ikke gjort noe med det enda. Trenger virkelig ikke dette her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ha svart dere. har vært igjennom 3 ivf forsøk i norge, 1 fryseforsøk og 3 SA, tilhører nå aleris...så jeg vet hva jeg prater om. og det første jeg vil vite etter eggutakene er hvor mange egg de fikk ut...ikke bare løpe fra sykehuset bare fordi det gjorde vondt og ikke bry meg en shit om hvordan det gikk og hva som skjer vidre, dette er såpass viktig at det sjekker man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor være så sint, vi er da alle opptatt av bra resultat men vet du hvordan du hadde reagert på en sånn opplevelse da? egentlig er det vel ikke vits i å diskutere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ha svart dere. har vært igjennom 3 ivf forsøk i norge, 1 fryseforsøk og 3 SA, tilhører nå aleris...så jeg vet hva jeg prater om. og det første jeg vil vite etter eggutakene er hvor mange egg de fikk ut...ikke bare løpe fra sykehuset bare fordi det gjorde vondt og ikke bry meg en shit om hvordan det gikk og hva som skjer vidre, dette er såpass viktig at det sjekker man!

 

Hvis du ikke tørr å stå fram me nicke ditt, så la vær å kommenter.. Det e så feig å "gjem" sæ bak anonymknappen og vær stor i kjeften...

Om man har vondt og har det helt forjævlig, så vil man bare hjem.. Ikke all som har like "gode" utak som du kanskje har hatt...! Vis respekt å oppfør dæ..!! Unødvendige kommetara fra dæ spør du mæ..!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å ha svart dere. har vært igjennom 3 ivf forsøk i norge, 1 fryseforsøk og 3 SA, tilhører nå aleris...så jeg vet hva jeg prater om. og det første jeg vil vite etter eggutakene er hvor mange egg de fikk ut...ikke bare løpe fra sykehuset bare fordi det gjorde vondt og ikke bry meg en shit om hvordan det gikk og hva som skjer vidre, dette er såpass viktig at det sjekker man!

 

Hvis du ikke tørr å stå fram me nicke ditt, så la vær å kommenter.. Det e så feig å "gjem" sæ bak anonymknappen og vær stor i kjeften...

Om man har vondt og har det helt forjævlig, så vil man bare hjem.. Ikke all som har like "gode" utak som du kanskje har hatt...! Vis respekt å oppfør dæ..!! Unødvendige kommetara fra dæ spør du mæ..!!!!

 

har ikke hatt ETT jævla godt uttak, men gir ikke faen i forsøket for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så må du kanskje bruk hode å tenk at AILL reagere forskjellige...

Og du burda ha meir vætt ein å kom me sånn usaklige kommentara...

Som sakt, du e itj ainna ein feig om du gjemme dæ bak anonymiteten... !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at ikke jeg er deg da!! Håper ikke du opplever det samme.

 

Men de ringte nettopp og de har to egg og det ene er befruktet og ser fint ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...