Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så bra Akpa! er det 6 delt nå da? eller er det jeg som er forvirret?

så kjedelig med så mange forsinkelser Nica, godt å være igang før ferien da:)

mange som skal i llden nå, jeg er kjempespent! kontroll idag RT? og uttak Millemy? hmmmm bare å følge med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa de ikke, men det finner jeg ut når jeg kommer dit idag :) men hun sa det var kjempe bra og hadde delt seg perfekt å at dette så bra ut, så rekner med det er 6 delt om ikke 8 delt (?) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sÅ spennende det er Å følge med pÅ dere alle sammen :D

 

Gratulerer som ruger, AkPa! Det var nok et tegn at bare ett egg kom sÅ langt som til innsetting, nettopp gullegget! :D

 

Og hur det gÅr, monky? :) Snart er du halvveis i rugingen :D

Hvordan er tÅlmodigheten din ifh testing? ;)

 

Hvordan har nimue74 det forresten? :D

 

Jeg tok blodprøve grytidlig i morges, og nÅ venter jeg bare pÅ svar :) De skulle ringe mellom kl 13 og 14, sÅ det nærmer seg ihvertfall!

Er en skikkelig lesehest, sÅ har en haug med bøker jeg ikke har fÅtt lest pga skole osv, og nÅr jeg kom hjem i dag satt jeg meg ut i finværet og begynte pÅ den ene boken, og tiden føk avgÅrde! Gu' kor deilig! :D

NÅ vet jeg hva som kommer til Å bli hovedsysselen min i rugeperioden ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Akpa;) Så fint å høre at det gikk din vei:)

Hei alle sammen forresten;)

Jeg kom hjem for litt siden - har vært på riksen og hentet ut 18 egg!! Men vet jo ikke hvor mange av de som var bra da.. men hun sa at ett par så flotte ut:) Så da er det bare å vente til i morgen kl halv tre. Var fem andre som var der samtidig som meg - så tror det er travle baby tider..hehe

Spurte i dag om jeg fikk inn to egg og de ble befruktet - siden det bare er 22 dager til jeg blir 38. Men nei, det var visst vanskelig det:/ en plass måtte visst grensen gå... og 38 må man være for å få tilbud.. hmmm..men skal prøve å mase meg til det.

Håper ellers det går bra med damene her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da, dere flotte damer, må jeg melde meg ut av juni-klubben :)

 

Østradiolverdiene mine var skyhØy, så jeg fikk ikke lov til å ta Ovitrelle sprØyten som skulle tas i dag. Men, jeg skulle ta en annen egglØsningssprØyte som er mildere, Suprefact (eller noe i den dur).

Så da var det avgårde til sykehusapoteket, siden de sa på klinikken at det er det eneste apoteket som har denne sprØyten inne. Der tok de feil, for de var utsolgt :)

Når det gikk opp for meg at forsØket ble avbrutt, begynte jeg å gråte foran stakkars apotekdamen, hehe.

Men etter et lite sammenbrudd, og sambo som bannet og steiket over at en eneste utsolgt sprØyte skulle Ødelegge alt, så har vi funnet ut at det sikkert for det beste :) Jeg er visstnok så overstimulert, at det var på kanten til forsvarlig å i det hele tatt ha egguttak :)

Så her sitter jeg med sprengfulle eggstokker og et STORT glass hvitvin i solen, mens sambo handler inn masse deilig sjØmat og snop :) Litt trØstespising er lov på slike dager ;)

 

Masse lykke til dere andre damer, og jeg skal så absolutt fØlge med på hva som skjer her inne selvom jeg ikke er en del av gjengen lenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei Ånei Ånei...det var skikkelig trist Å lese RT..

Bedre lykke neste gang..

Kos deg sÅ godt du kan med vin;)

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da, dere flotte damer, må jeg melde meg ut av juni-klubben :)

 

østradiolverdiene mine var skyhøy, så jeg fikk ikke lov til å ta Ovitrelle sprøyten som skulle tas i dag. Men, jeg skulle ta en annen eggløsningssprøyte som er mildere, Suprefact (eller noe i den dur).

Så da var det avgårde til sykehusapoteket, siden de sa på klinikken at det er det eneste apoteket som har denne sprøyten inne. Der tok de feil, for de var utsolgt :)

Når det gikk opp for meg at forsøket ble avbrutt, begynte jeg å gråte foran stakkars apotekdamen, hehe.

Men etter et lite sammenbrudd, og sambo som bannet og steiket over at en eneste utsolgt sprøyte skulle ødelegge alt, så har vi funnet ut at det sikkert for det beste :) Jeg er visstnok så overstimulert, at det var på kanten til forsvarlig å i det hele tatt ha egguttak :)

Så her sitter jeg med sprengfulle eggstokker og et STORT glass hvitvin i solen, mens sambo handler inn masse deilig sjømat og snop :) Litt trøstespising er lov på slike dager ;)

 

Masse lykke til dere andre damer, og jeg skal så absolutt følge med på hva som skjer her inne selvom jeg ikke er en del av gjengen lenger :D

 

Nei, nei, neeeei! Så utrolig kjedelig, all den energien du har brukt på dette også går det rett til sjøs. Føler med deg.

 

Drikk hvitvin så det holder, og så skal det funke neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da starter eg på sprøyter om 3 timer:) nytt forsøk med nytt mot:) har hatt angst i flere måneder etter sist uttak men nå er eg klar:) kjenne ikke angsten lengre:) Høres helt forferdelige ut med overstimulerte eggstokker:/ skal ha dobbel dose denne gang så får se om eg blir ein av di som får oppleve de;/ lure på hvordan hormonene blir til slutt:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjorde vondt:/ hadde nok for lite smertestillende:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Akpa:)

 

Håpdull 2012:

Alltid greit å ha noen å "sperre" med som ligger likt i løypa:)

Dag 6 på puregon for meg i dag, tar 175 til dagen og merker fint lite av hele puregonen.

Merker du noe ?

 

RT:

Så kjedelig lesing:( sender stor klem

Nyt vin og sommer..

 

yasmin: blir det samme opplegg som du har hatt tidligere denne gang på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millemy var uttaket så veldig vondt for deg?? Var i dag du også hadde?? Fikk du ut noen gode egg? Uff...alt man skal igjennom.. føler med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruver meg ikke til evt en ny runde med utakk jeg, men eggsprøyten og innsettet.. Jeg ba om å få 2,5 mg mer smertestillende lntravønøst å det fikk jeg uten noe problem, så var ganske utslått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da, dere flotte damer, må jeg melde meg ut av juni-klubben :)

 

østradiolverdiene mine var skyhøy, så jeg fikk ikke lov til å ta Ovitrelle sprøyten som skulle tas i dag. Men, jeg skulle ta en annen eggløsningssprøyte som er mildere, Suprefact (eller noe i den dur).

Så da var det avgårde til sykehusapoteket, siden de sa på klinikken at det er det eneste apoteket som har denne sprøyten inne. Der tok de feil, for de var utsolgt :)

Når det gikk opp for meg at forsøket ble avbrutt, begynte jeg å gråte foran stakkars apotekdamen, hehe.

Men etter et lite sammenbrudd, og sambo som bannet og steiket over at en eneste utsolgt sprøyte skulle ødelegge alt, så har vi funnet ut at det sikkert for det beste :) Jeg er visstnok så overstimulert, at det var på kanten til forsvarlig å i det hele tatt ha egguttak :)

Så her sitter jeg med sprengfulle eggstokker og et STORT glass hvitvin i solen, mens sambo handler inn masse deilig sjømat og snop :) Litt trøstespising er lov på slike dager ;)

 

Masse lykke til dere andre damer, og jeg skal så absolutt følge med på hva som skjer her inne selvom jeg ikke er en del av gjengen lenger :D

Jeg føler med deg. Er i samme båt som deg. jeg fikk avbrutt forsøket i underkant av 2 uker siden. Hadde 30 egg så jeg var skikkelig stappa. Sleit med å gå på do til og med:-) første jeg gjorde da jeg fikk beskjed var å ta med en drink og fyre opp en røyk.. Blir jo veldig lenge til neste gang pga sommerferie..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har samme opplegg som sist ja:) men legen spurte meg sist frys ka eg synes om fersk forsøket å då sa eg til han at de gjorde vondt med uttak:/ alt for vondt for berre 5 egg ut:( så satse på mer smertestillende denne gang:) sprøyte nr 1 tatt:)))) eg og sa at eg aldri sko ha uttak igjen men den dag i dag har eg på ein måte gått videre å e klar for litt til smerter:) :/ hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RTprøver: neeeeei :( ble kjempe trist når jeg leste dette, er urettferdig at det er slik. Tenker masse på deg!

Håper du får nytt forsøk rett over sommeren!

 

 

lise456:

Jeg tar bare 125IE. Men er kjempe kvalm om dagen, og har en hodepine fra h....... Men skal holde ut disse dagene :) Har begynt å kjenne at det rasler i eggstokkene også...

Pleier alltid å være kvalm rundt EL, så kan være derfor jeg er kvalm nå og..

 

Kjenner du ingenting? Kunne ønske jeg slapp unna hodepinen, gjør det vanskelig å konse seg på jobb.

 

Når skal du på UL? Jeg skal på fredag, kjempe spendt på hva de sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI Rt, så utrolig kjedelig!!!!!!! å så trist på dine vegne! jeg gikk rett på vin og sigg sist negative test så ja, alt som trøste kan, Jatakk!!!!

var mye som har skjedd her nå, og må si det er en beg og dalbane av følelser! så urettferdig at det skal være så vanskelig for så mange!!!!!

takk som spør Rt, går greit med meg bortsett fra at tiden går litt for sakte og at jeg tenker for mye.. på dette såklart og på mormor min som ligger for døden... har lyst til å fortelle at jeg er gravid, men det kan være løgn så det tør jeg ikke....

jaja verden er vanskelig iblandt, heldigvis er det mye fint også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåla knakk inni på uttak forde jeg kvakk så til. Hverken lokalbedøvelsen eller petedin funka. Gjorde så vondt at jeg trodde min siste time var kommet. Aldri!! igjen. Får se om det blir noe insett i det heletatt. Veit ikke hva de rakk å ta ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA er det du sier!!!??? det er det verste jeg har hørt! stakar deg!

sa de ikke hva de fikk ut? herregud så vilt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig husker ikke. Babla om noe om indre blødninger og rifter og ett eller annet. Var bare opptatt med å komme meg langt vekk derifra. Ved eggdonasjon slipper man vel uttak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det regner jeg med... herregud for en grusom opplevelse, jeg har aldri tenkt på at det kan skje engang ... huff! håper de fikk ut ett gullegg da, de ringer deg vel etter kl 12 i morra... hmm vet ikke hva jeg skal si!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Akkurat nå er jeg ikke så interessert i det engang. Bare skikkelig skremt. Nei nå skal jeg legge meg å prøve og sove så denne dagen bare kan gå bort. Ny dag, nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...