Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg satte inn ett egg den 1 juni og skal teste meg den 15, men testa meg litt før i dag og den var positiv...

 

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å grue og glede meg samtidig til ul på fredag....

Redd for egga ikke vokser, kjenner lite, kun litt "trykk" i magen.

 

Hvordan skal det kjennes ut når en går på puregon ?

Har hatt kort regime tidligere uten spary og puregon, så har ingen erfaring med puregon.....

 

 

Fine kvelden alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei;)

 

Så gode nyheter Millemy:)

lise456, tror ikke du skal bekymre deg selv om du ikke kjenner noe særlig. Det gjorde ikke jeg heler, og jeg fikk ut 18 egg:)

Er forresten ruger for første gang i mitt liv i dag;);) det er en god følelse!! Jeg fikk satt inn ett egg + at jeg har 8 på frys. Svært fornøyd med å endelig få vite at disse her "gamle" egga mine faktisk kan bli befrukta!! Så nå er det jo "bare" å vente....

Ha en strålende kveld alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Så bra Millemy!!

 

Gratulerer som ruger nimue74, 8 egg på frys??? Noen som har det!!! :) Misunnelig! :)

 

RD 4... er det seriøst meninga at det skal gå Så sakte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Løvemus, ja jeg skriver under på at det går helt usannsynlig saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakteeeeeeeeeeeeeeee............................ ;)

så bra Nimue :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med graviditet *siri* :))

 

Millemy86: Så fint at du fikk 3 flotte egg :) Du fjortjener det virkelig.. Håper du ruger på gullegget! :) Masse lykke til...

 

Er kjempe spennende at det er så mange rugere her nå! Håper på uttakk/innsett en gang neste uke! Krysser fingrene for en skikkelig babyboom denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De e så kjekt å følge med dere her inne:) eg e litt stille av meg men følger nøye med:) skal ta sprøyte nr 3 i dag og startet allerede i går å kjenne at de jobber nedi ene eggstokken:) men kvalmen siger på i dag, blir de verre så kryper eg til korse å ber om sykemelding:/ får nok den dosen eg skal ha vis ikke mer ja:) ul på mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd mye, både positivt og negativt de siste dager.

Til dere som kjenner på skuffelsen; ikke gi opp!

Gratulerer til dere som er kommet ett skritt videre en baby.

 

Jeg er halvveis i rugeperioden, holder på å bli gal. Jeg klarer ikke å la være å kjenne etter symtomer. I forrige uke kjente jeg både stikkinger i magen og ømme bryster, men denne uken har jeg bare ømme bryster...Det kan jo være bivirkninger av Lutinus...

 

Hvilke symtomer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Det ble negativ test på meg i dag :( Er på dag 9 så jeg vet det er tidlig! Men alikevel...har hatt svakt positiv to ganger før på denne dagen...Kan jo variere det, men har hatt mensmurringer og en rar "vondt" i magen de to siste dagene.

Føler mensen kommer, men håper den holder seg langt unna!!!

Har ikke den helt gode følelsen på dette nå må jeg si, men det er ennå håp.

Masse lykke til dere andre jenter og ta vare på dere selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på dag 7, murringer i magen som avogtil går oppover i magen avogtil går nedover i beinet.... puppene er bare ømme hvis jeg trykker på de;) vet ikke jeg altså tror ikke det er så annerledes enn sist egentlig.

har så mye å tenke på at jeg blir sprø i hodet! ikke helt dagen idag, har som nevnt tidligere en mormor som ligger for døden, de har sluttet å gi henne næring for noen dager siden og idag stoppet de vannet .. så nå venter vi liksom bare. så fælt å vite at ho har det vondt! har så lyst til å komme med en god nyhet snart, vært mye trist lenge nå..... dagens klag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

på dag 7, murringer i magen som avogtil går oppover i magen avogtil går nedover i beinet.... puppene er bare ømme hvis jeg trykker på de;) vet ikke jeg altså tror ikke det er så annerledes enn sist egentlig.

har så mye å tenke på at jeg blir sprø i hodet! ikke helt dagen idag, har som nevnt tidligere en mormor som ligger for døden, de har sluttet å gi henne næring for noen dager siden og idag stoppet de vannet .. så nå venter vi liksom bare. så fælt å vite at ho har det vondt! har så lyst til å komme med en god nyhet snart, vært mye trist lenge nå..... dagens klag:(

 

Høres ut som du har det tøft om dagene ja! Det er vondt når noen man er glad i ligger for døden, så jeg kan bare sende deg en klem og si jeg føler med deg!

Lykke til med rugingen videre så satser vi det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper test resultatet ditt snur seg Lykke! er jo tidlig som du sier;) ja det er vondt og så kommer denne testinga oppi det hele.. hun kan vel ikke klare seg så mange dager uten vann? jeg har lyst til å være med å bære, men vet ikke om jeg kan..... oi nå kom det øsende ut her...

kanskje best å legge seg snart;) tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

Om du føler for å være med å bære, så er dere jo flere og hun er kanskje ikke så tung. Kanskje litt dumt formulert, men jeg tror jeg ville tatt sjansen på dette selv om man ikke bør bære/løfte tungt.

Man må nesten veie for og i mot slike ganger og du finner nok ut av hva som føles rett for deg!

øse ut er bare bra ;)

Håper du får en god natt søvn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Da er jeg ruger på 1 gullegg :)

Ble bare 1 av 3 befruktede som delte seg riktig, så jeg har ingen på frys :(

Men vi trenger jo bare 1 ;)

 

Stå på alle jenter, dette skal vi klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:) Vil bare ønske alle sammen lykke til, og takke for selskapet så langt;)

Tenker det er best for meg å fokusere minst mulig på alt som har med ruging å gjøre... selv om jeg vet at det er nesten umulig:) Og jeg blir så trist av å lese når det ikke går som ønsket for noen - da blir tankene negative, og man trenger jo mest mulig positiv energi i seg og rundt seg i denne perioden:) Men kommer til å tenke på dere!! Og håper inderlig vi sees i første trimester;)

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg igang med mitt 4e forsøk. Begynte på progynova på mandag og skal til ultralyd om en ukes tid.

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer som rugere Cmoi og nimue! nimue vi snakkes etterhvert;) så bra du er igang igjen før ferien Silja! lykkelykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld:)

Da var jeg og på plass etter litt "pause" fra bim :)

Veldig mye hyggelig å lese.

Gratulerer til dere alle som har blitt rugere:)

 

Ligger litt seinere i løypen jeg, utakk og innsett i løpet av uke 25, noen andre med uttakk/innsett den uka?

 

Fine kvelden :)

 

 

j trur jeg får uke 25 j å :) skal på ul i mrg så får vel kanskje vite da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god kveld:)

Da var jeg og på plass etter litt "pause" fra bim :)

Veldig mye hyggelig å lese.

Gratulerer til dere alle som har blitt rugere:)

 

Ligger litt seinere i løypen jeg, utakk og innsett i løpet av uke 25, noen andre med uttakk/innsett den uka?

 

Fine kvelden :)

 

 

j trur jeg får uke 25 j å :) skal på ul i mrg så får vel kanskje vite da.

 

Jeg er enda senere ute... i uke 26 om alt går etter planen.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til Ul i morgen... Er spent, føler jeg har kjempe gangsperr i magen... Vondt å sette seg... Krysser fingre for uttakk/innsett neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig ikke jeg merker noe ting jeg..:( ekke d litt negativt? Bare bittelitt ømt i kveld å høyre side. men det merker jeg bare innimellom...

 

Når pleier det å være uttak egentlig? Er det på dag 10 el 14? Jeg fikk beskjed om at jeg skulle gå på pillene t.o.m dag 6 (i mrg) og sprøytene t.o.m dag 10.. Eller mener di hvertfall t.o.m dag 10? dag 10 er tirsdag 19.juni og dag 14 blir da lørdag vel. Hvordan gjør di det om d blir en helge dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke... Er mitt første forsøk.. Jeg går ikke på piller, kun sprøyter. Gått på puregon 8.dager i morgen, å orgalutran 4.dager imorgen... Har kort regime...

 

Jeg tror kanskje det er litt individuelt, kommer vel litt ann på hvordan man reagerer på hormonene.. Jeg vet kun at det er planlagt uttakk/innsett neste uke, men ikke hvilken dag...

 

Tror ikke det er negativt at du ikke kjenner noe.. Har lest tidligere at det er mange som ikke har kjent noe :) jeg er redd jeg er overstimulert, siden jeg kjenner det så godt...

 

Du får vel vite mer i morgen du også!

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da, får da ikke håpe du er blitt det...går nok bra :)

 

kort regime her å, deilig å slippe langt regime med spray (etter som jeg har hørt hvertfall) Men den sprøyta er litt ekkel, trodde aldri jeg skulle tørre å ta den på meg selv, men så var det sånn at på dag 2 var jeg alene å MåTTE ta den selv..

 

Lykke til i mrg til deg å :) Moro å høre hvordan det har gått på ul. Forhåpentligvis moro hvertfall ;)

Endret av Nica123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...