Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

er koselig med så mange som bryr seg, og synes det er stas å følge med selv. noe av det første jeg gjør når jeg står opp er å sjekke her inne.... hmm kanskje litt for mye her egentlig men vil jo så gjerne at det skal gå godt for alle:)

skal du på ul til fredag RT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Det er artig at det skjer ting for så mange denne uken. HåPER vi har hverandres selskap på første tri etterpå da?? :))

 

Krysser alt jeg har for dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, damer!

 

Blander meg inn her :)

 

Vårt 5. forsøk ( 7 dersom man teller frys). Har byttet fra Puregon til menopur denne gangen, og tatt 450IE.

 

Vi har uttak i morgen. Spent hvor mange det blir! Fikk 9 sist. Har på det meste fått 11 og på den minste fått 6. Har på det meste fårtt 6 befrukta og på det minste 3 befrukta ( sist gang).

 

Håper Menopuren kan bidra til at det fester seg denne gangen. Jeg hat tette eggledere, og litt lav AMH til bare å være 26 år. Ellers helt perfekte embryo. Er 163 høy og 55 kg, så er normalvektig. Ikke røyker jeg, men snuser. Drikker moderat.

 

Kan ikke fatte hva som er grunnen til at det ikke fester seg. Min fantastiske lege trøster meg med at det er uflaks. Har tatt alle slags blodprøver som fins, så er ikke noe galt der heller.

 

Lykke til alle juni-jenter. Måtte landet få mange flere innbyggere og glade foreldre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok litt for mye her inne jeg også, monky. Litt sånn avhengighetsskapende dette, når man er midt oppi det selv :)

Og javisst, på søndag er det UL for å se hvordan ståa er :D

Det jobber og styrer på i eggstokkene, så håper at alt er good to go på fredag, slik at det blir uttak påfølgende mandag :)

Da vil jeg ligge ganske nøyaktig èn uke etter deg :)

 

Vi skal inn på 1.trimester-forumet hele gjengen, Løvemusen ;)

Skal være optimist så langt jeg kan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende! jeg har ikke opplevd sånn jobbing i stokkene før og foreløpig ser det ut til at det var ett bra tegn og det Må det bare være for deg også!!!

snart er vi maange rugere her! have mercy måtte dagene fly!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har skrevet søndag, men mente selvsagt fredag!

Jeg skriver så mye feil om dagene, at det skulle nesten ikke gått an :)

 

Tror nok at jobbingen i eggstokkene er et godt tegn ja :D Ikke minst alle de andre bivirkningene. Jeg tar det som et tegn på at medisinene gjør jobben sin ;)

 

Huff ja... Gleder meg veldig til å bli ruger, men samtidig gruer jeg meg til de to ukene før testdagen...!

De er jo rene torturen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja jeg skjønte det:) skriver mye rart sjøl! tåkesyn har også vært en bivirkning for meg, plutselig stokker alle bokstavene seg og skjermen blir grå.. vilt at det er så sterke saker vi "putter i oss"!

tenker at jeg må prøve å lage veldig mye planer neste uke hvertfall så får vi se hvordan det går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damene;);)

Her var det mye liv siden sist ja!!!! Veldig gøy å lese om de som har fått ut egg og de somm allerede har satt.

Så veldig spenende tid framover:)

Ett ekstra hei til RT og Monky:) Fint at det går bra med dere. Krysser fingrene for positive resultater. For alle selvfølgelig:)

Jeg kjenner ingenting jeg tror jeg... vet ikke helt..hehe.. det jobbes iallefall ikke så kraftig i mine eggstokker - men håper på goe resultater på ul på torsdag alikevel:)

Som andre har skrevet så blir en nesten litt avhengig av dette forumet - må liksom sjekke hva som skjer med damene;) Men tenker at jeg skal prøve å roe ned litt når jeg forhåentligvis har fått satt inn egg. Tenker det kan være lurt å prøve rette fokuset på litt andre ting, selv om det nesten er umulig:)

ønsker alle en strålende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med rus, og det var en litt merkelig følelse å gå å "sette ett skudd" på toalettet i dag;) Var ute med noen kollegaer og rakk ikke hjem til sprøytetid.. Er glad jeg ike trenger å styre med det til vanlig;)

åsså holdt jeg på å begynne å gråte på jobb i dag fordi jeg sølte ut hele kafekoppen min på bordet...hehe..så selv om eggstokkene ikke kjennes, så kjennes det i psyken ja - rett nok er jeg ett veldig følelsemenneske - men sååååå ustabil er jeg altså ikke til vanlig:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) du kan helt sikkert få ett bra resultat uten vill jobbing i eggstokkene;) jeg har vært så hoven denne gangen, og desverre gaanske vondt etter uthentingen og litt idag og faktisk. jaja bare glad det var flere enn sist og nå skal jeg veeeeeeeeeeeeeente på telefonen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp fått tlf, og vi har ti egg som var befruktet og som var kjempebra!!:D åh, gleder meg til innsett i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer!! så bra de ringer så tidlig, i porsgrunn ringer de mellom 12 og 15, sa da blir mobilen limt til hånda;) 10 egg er jo kjempebra!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk Millemy, skal gjøre det;) er det noe bedre med deg da?? huff tenker på deg stakar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt oppgitt, men men. Går bare på 50iE gonal i stede for 100 for å drøye uka. Siden de ikke egentlig hadde tid. Ul til fredag og uttak mandag/ tirsdag. Gruer meg som en hund. Håper det blir tirsdag for da får jeg for håpentligvis ekerhovd. Kroppen min liker virkelig ikke at noen tuller med hormonene mine. Så jeg ligger og spyr og sjekker bim:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off jeg føler virkelig med deg!! jeg var hos mette friberg(?) igår.. lege nr 3 egentlig. Kahn på konsultasjon, Ekerhovd på forrige uttak/innsett og nå ho.. helt greit. men Ekerhovd gav meg tilbud om å sette inn 2, det fikk jeg ikke nå lenger. var visst fordi eggene så bedre ut nå men ble litt skuffet alikevel, jeg har ikke såååååå god tid;) jaja det viktigste er å få satt inn ett og hååååper på frys;)

lykke lykke til Millemy!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at alle reagerer ulikt på disse hormonene, til og med fra forsøk til forsøk, nimue74 :) Så det trenger ikke bety noe som helst at du ikke kjenner jobbing i eggstokkene :) Du kjenner det jo tydeligvis på andre måter, og det lover jo godt ;) Hehe, kjenner meg igjen i dette med å føle at man tar lett til tårene! :)

 

Og gratulerer, mittstørsteønske! 10 befruktede egg er jo luksus :) Blir spennende med innsetting i morgen :)

 

Nå er klokken straks fem over tolv, monky, så jeg følger spent med på oppdateringer fra deg her inne :D

 

Huff... Skjønner at du er oppgitt, millemy... Merkelig opplegg disse legene har lagt for deg... Men det er jo verdt det hvis det kommer mange gullegg ut av dette :D

Lykke til videre med egg-groingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte nå. var visst 9 de fikk ut men 5 var tomme men av de 4 som er modne er alle befruktet som de skal. så hvis det taper seg i antall eller kvalitet er det mulig de setter inn 2, men hvis de deler seg videre alle blir det en. så da blir det enda en ting å lure på til i morra;) håper fortsatt på noen på frys og da såklart!

glad de ringte så tidlig idag, grusomt å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit. De ringte meg kvart på tre sist. Fire befrukta av fire brukenes er jo bra da. Håper på et gullegg eller to for deg da! Har en godfølelse for denne måneden. Skal se det blir 2013 babyer på oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! 4 befruktet :D Det er jo egentlig 50% befruktning (noe som er veeeldig bra), hvis man tenker antall egg som du opprinnelig trodde de fikk ut ;)

 

Da er det bare å glede seg til innsetting og rugedagene :D

 

Gleder meg til å kommer dinglende etter :)

Endret av RTprøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for omtanke jenter, håper de holder seg fine til i morra:) Millemy sist venta jeg også til ti på 3, begge gangene! grusomt!

jaja.. nå må alt bli bra for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spm, om jeg henter ut egg om

Fredagen, skal jeg ikke sette inn da på søndag?

Er på st.olavs, noen som vet om de setter inn på søndager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man henter ut egg på fredager, så er det vanlig at det blir innsett på mandagen :)

Da har jo eggene godgjort seg i 3 dager, og er mest sannsynelig 8-delt :) Noen privatklinikker foretrekker jo også 3 dager mellom uttak og innsett, spesielt i Danmark :) Hvorfor dem gjør det er jeg derimot ikke sikker på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...