Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

sist hadde jeg uttak tirsdag og innsett torsdag, vet ikke noe om denne gangen, håper bare det blir den uka;) mye mere redd på dette 2 forsøket ja......får bare håpe! høres ut som du har vært gjennom noen runder, får håpe at det treffer nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tenk at vi allerede er kommet til mai!

Tenker ikke på så mye annet om dagene, kan man si :)

Noe som er litt frustrerende nå i eksamenstider ;)

 

Skal vel ringe inn mens om ikke så lenge du, håpefull? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg :) håper mai flyr avgårde, blir bare mer og mer tussete av all ventingen... Først må man vente på samtale, så må man vente på oppstart, også må man vente da og...

 

Har ikke hodet med meg på jobb om dagen:/ Så blir ikke gjort så mye fornuftig om dagen ....

 

RTprøver du må ha lykke til med eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med dere, mai er nyyydelig men håper den går litt fort;/ hente spray idag og fredag morgen er det opp i nesa m den;)

lykke til RTprøver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med spraystart, monky! :)

 

Og tusen takk for lykkeønskninger, begge to :)

Det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det slik hittil:

 

uke 23: monky, Millemy86

uke 24: RTprøver, puma

uke 25: håpefull-2012

uke 26:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli en koselig liten gjeng i juni nå :D

 

Og jeg regner med at jeg ikke er den eneste som holder på å krepere av denne ventingen?

Blir snart tussete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg må planlegge så jeg har mye å gjøre fremover.... det går sååå tregt!!!! endelig igang m spray fra idag da.... tralalaaaaa..;)

gikk det bra på eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mai er heldigvis en travel måned for meg :) kurs, foreldremøter, 17.mai og bursdager :) snaaaaart er jo mai over også :D

 

Er all ventingen som gjør at jeg går på veggen, er ikke så veldig tolmodig av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jo i gang da, monky! :D

Og forhåpentligvis suser dagene frem mot uttak avgårde :)

 

Første eksamen gikk greit, så nå gjenstår bare de siste fem :-S

Men det positive er at eksamensukene vanligvis går fort unna, og dagen etter siste eksamen er det sprøytestart :D

 

Fikk forresten stimuleringsplan og resepter i posten idag!

Jippi :D

(ikke ofte man jubler over at man skal bruke ca 10.000,- på medisiner ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte Haukeland tidligere i dag, så nå venter jeg også på plan :) de skulle snart sende den :D

 

Trenger ikke ringe inn mens i mai,sykepleieren har sagt feil:) så nå venter vi på juni!!

 

Kjempe spennende med dere som begynner nå!

 

Krysser fingre for en skikkelig babyboom i juni;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk nok stimuleringsplan og resepter litt tidligere, pga at jeg skal begynne på provera 16.mai :) Og så sprøytestart rundt 30. :)

Spennende!

 

Du skal gå på puregon du også sant, håpefull? Siden det var puregon-uke den uken vi hadde forsamtale :)

Vet du hvilken dose skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Er ikke lenge til 16.mai! Jeg skal også på puregon, skal ikke ha mer enn 125. I følge overlegen hadde jeg mange eggposer, så hun var redd jeg skulle bli overstimulert...

 

Hvor mye skal du ta?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... Jeg er sÅ redd for Å bli overstimulert selv! Pga PCOS'en.

Men jeg hadde 125 ie hos Hausken, og da fikk jeg bare ut 3 egg.

Den gangen hadde jeg ingen eggposer før jeg startet pÅ sprøyter, sÅ sikker pga det at jeg ikke fikk flere egg (bare ett overlevde).

NÅ hadde jeg derimot MANGE eggposer, men allikevel økte de dosen til 175 ie... SÅ jeg er uhorvelig spent! :)

 

FÅr hÅpe at vi begge har fÅtt den perfekte dosen, som resulterer i perfekte egg og perfekte barn :D

 

Og nei, hvis proveraen virker som den skal, er det bare 25 dager til sprøytestart! :D

Og da begynner nok du ikke mange dagene etterpÅ, tenker jeg?

SÅ artig at vi ligger sÅ likt an :) Kan jo nesten risikere Å møte pÅ hverandre i korridorene der oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se:) håper jeg får ut litt mer enn tre egg..... Får vel mens rundt 7juni regner jeg med, så derfra går det vel fort:) gruer meg litt til å sette sprøyte på meg selv, men går seg vel til...

 

Er nok ikke umulig at vi kan snuble i hverandre oppi gangene en eller annen dag.. Enten nå som vi holder på med forsøk, eller ved en fødsel:p evig optimist jeg.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt får du ut mer enn tre egg!

Er bare jeg som responderer litt rart på FSH-stimulering :)

 

Og 7. juni er her før du aner det :D

 

Stemmer for begge deler jeg, at vi treffes både ved forsøk og ved fødsel, sånn ca i mars engang neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg begynner for første gang på nesespray i morgen, og skal da forhåpentligvis hente ut masse bra egg i begynnelsen på juni. Må si jeg gruer meg litt til alt dette nesespray og sprøyte greiene, men kan jo håpe på at jeg ikke blir totalt ustabil av det;) Jeg har hatt fem mislykka insemineringer før og håper veldig at ivf skal være det som skal til for at jeg skal lykkes;) Men det blir noen lange uker dette her... ønsker alle sammen lykke til!! Selv er jeg litt bekymret fordi jeg ikke har gått ned så mye som jeg burde.... Men røyken skal iallefall kuttes i morgen og det vet jeg at jeg klarer, har jo ikke noe anet valg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til juni-gjengen, og lykke til med spraystart! :)

Dette kommer til å gå så bra skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter, hvordan går det med dere?? her har spayingen begynt å sette sine spor, men går stort sett greit bortsett fra at jeg er så utrolig utålmodig!!;) god fredag til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, monky :)

 

Utålmodig er bare forbokstaven her i gården... ;)

Fremdeles 20 dager til sprøytestart, men heldigvis går dagene ganske raskt unna i eksamenslesing :)

 

Håper at du slipper de verste bivirkningene av sprayen, og at du får en super helg! :)

 

Og god helg til alle andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter ennå på brev fra Haukeland! Så håper det snart kommer noe i posten.. Er kjempe utålmodig!

 

God helg til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 12 dager igjen til sprøyter.. har du kort regime RTprøver? flink du er som leser midt oppi prøverørskarusellen!

håpefull; får håpe du får brev i morra! ...alltid noe å vente på!

skal ha huset fullt av besøk, blandt annet 2 barn så må bare være i form;)

god helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...