Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

ja nå skjer det mye her :) blir spennende fremover :) glad det var langhelg nå jeg, skal på ul til fredag og er veeeldig spent!!

lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg grugleder meg til i morgen. Skal på andre ultralyd, for å sjekke om jeg er nedregulert. Får håpe de ikke finner cyste denne gangen også, og at alt er klart til sprøytestart:) Føler det er da den virkelige nedtellingen og spenningen begynner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på UL i dag, nimue74? :)

 

Her venter jeg på TR... Er på dag 4 etter siste provera tablett, og TR skulle igrunn vært på vei (stod 3-4 dager på brevet fra KK).

Så det spøker littegrann for sprøytestarten i morgen :) Tror nok den blir utsatt en dag eller to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk som spør;)

I dag gikk det veldig fint på ul, så nå blir det sprøytestart på torsdag og ny blodprøve/ul torsdagen etter det.

Gleder meg!!

Håper tr kommer snart da!! kjedelig å gå å vente..

Håper alle har hatt en finfin dag

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har ikke vært slik jeg håpet... Hadde Ul i dag og jeg hadde veldig mange modene egg. uttaket på fredag henger i en veldig tynn tråd og jeg regner med at det må brytes. Tok blodprøver og får svar på dem i morgen. Hvis verdiene er forhøye tor de ikke gjennomføre..... kjenner jeg er litt oppgitt. Alt går i mot tydligvis. Tydelig det er ikke meningen jeg skal bli gravid med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, nimue74! :)

Blir kanskje sprøytestart samme dag hos meg også :) Har begynt å spotte :)

 

Og huff, Vizzy, så kjedelig!

Men det blir vel uttak selvom? Trodde at overstimulering bare forhindret evt. innsetting?

Håper ihvertfall at alt order seg for det beste! :)

 

Ha en super tirsdagskveld videre, damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å se at vi er blitt fler :) jeg går å venter på mensen som skal komme ca7.juni :)

 

Lykke til damer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det ser bedre ut idag Vizzy! ja her blir det mange å følge med på fremover på juniteste liste :) håper på miiiinst like mange positive som i juni!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det sprøytestart på meg i f.o.m imorgen!

Spottingen tok seg opp, og selv om dette er den rareste menstruasjonen jeg noensinne har hatt, så er det såpass at dagen i dag kan kalles for 1. blødningsdag. Jippi! :D

 

Jeg tror juni bli gull-måneden jeg altså :D

Skal bli spennende å følge med på testelisten fremover ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit Vizzy!! Håper det alikevel ordner seg... Så mye det er som skal klaffe. Trodde det var en bra ting å ha mange modne egg jeg??? Kan de ikke bare ta de ut tidligere da??

Uff, blir lettere forvirret her, og har fått enda en ting bekymre meg for da..hehe

Ikke alltid så lurt å lese for mye her inne egentlig;)

RTprøver, da starter vi opp med sprøyter begge to da i morgen. Har du hatt flere forsøk eller?

Og så klart juni blir gull-måneden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare slappe av, nimue74 :) Faren for overstimulering er ikke så veldig stor :) Og man blir ofte varslet på forhånd om dette, da legene kan se på blodprøver og UL om man står i fare for overstimulering :)

PCOS kan føre til overstimulering, f.eks :)

 

Men du har rett i at det ikke alltid er så lurt å lese for mye her inne ;) Skulle gitt mye for å være lykkelig uviten innimellom! Ikke visst om faren for kjemisk graviditet osv... Akk ja, kan ikke annet enn å være optimist heller :D

 

Og så artig at vi begynner med sprøyter samtidig :)

Jeg har UL neste fredag, når har du?

Er ganske garantert at det blir uttak i uke 24 ihvertfall, sånn som planen har vært hele veien :)

Og dette er mitt 3. ferskforsøk :) Men er like spent og vel så det selvom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle søte jenter:) går det bra?? jeg er glad det er ul i morra, føler at eggstokkene snart skal eksplodere, meeget hoven må man si + veldig øm i nåleputa! går det an å få eggløsning når man bruker synarela? aldri glemt å ta den er bare så redd for alt!;/

nå: ut i sol! god dag alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, monky :)

 

Her går det ihvertfall strålende! Første dose puregon ble tatt i morges :D

 

Så bra at du kjenner at det jobber godt i eggstokkene :D

Det er nok et godt tegn :)

Jeg kjente ingenting sist, og da var det ikke mye å hente ut gitt :)

 

Og nei, man kan ikke få eggløsning med synarela :)

Har ihvertfall ikke hørt/lest om noen som har fått det :)

 

Ha en god dag du også, og det samme til alle de andre flotte damene her inne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har sikkert rett eggene er der nok enda;) får håpe det, jeg kjente mye forrige gang også, men svært dårlig resultat så vi får bare vente å se;/

godt å være igang RT prøver :) håper du også får bedre resultat denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer;)

Hvordan gikk det på ul monky?? Håper alt så bra ut!!

Alt bra med deg også RT? Hvor mye går du på av sprøytene? Jeg tar 175.

Har ikke kjent noe til de ennå... eller de siste par dagene har jeg vært i ganske ustabilt humør da.. faktisk så føler jeg meg nedstemt og vil mest bare være i fred... Men sånn er det vel kanskje:) Går nok over til i morgen;);)

Setter dere sprøyta på samme side? Eller bytter dere side hver dag?

ønsker alle sammen en hærlig lørdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) gikk bra på ul, eggene var vesentlig større nå enn sist! økt dosen fra 225 til 375 ie og ser ut til at det hjalp! men om eggene er tomme denne gangen også vet vi ikke før til tirsdag da;/

jeg setter annenhver dag venstre og høyre side av navlen.. ganske øm i nåleputa nå;)

takk som spør, får håpe det går bra med deg også, nærmer deg seg ul for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nimue74 :)

Så koselig at du spør :D Her går alt bare bra, og håper at det står bra til med deg også :)

Ikke bare begynte vi å stikke samme dagen, vi har nøyaktig samme dose også! :) Tar 175IE jeg også, høyeste dosen jeg har hatt hittil :) Det går i puregon her i gården :) På mandag blir det orgalutran i tillegg :) Og jeg stikker annenhver dag på hver side jeg også :)

Når skal du på UL, forresten?

Og her kjenner jeg mye til hormonene! Det "bobler", stikker og murrer i eggstokkene, i tillegg til en skikkelig sprøyte"tåke" som gjør at jeg glemmer, roter og styrer på :) Har ikke opplevd det ved tidligere forsøk, så jeg ble litt småbekymret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Og så klart de ikke er tomme denne gangen. Er din tur nå;)

Jeg skal på ul på torsdag. Føler at jeg kanskje går på litt lite - men kanskje likesåbra å ta det langsomt, istedenfor å bli overstimulert.. Har satt sprøyta på samme side jeg, men har jo bare satt to da, så får håpe det ikke er så farlig.. hehehe, fy fader hvor mye det er å tenke på altså!!

Jeg har jo hver dag glemt å bestille time til akupunktur, men får satse på til uken;) Men husket å kjøpe meg en detoxkur da, har hørt at det også skal være bra..hehe.. så nå er det ikke noe som helst mer sukker på meg på en stund. Og er røyksugen så fa** i dag!!

Livet er hardt altså;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kjenner til "tåka" jeg gjør så mange rare ting, blir helt sprø!! tenkte på det istad nemlig da vi skreiv frem og tilbake om jeg driver å skriver de samme tingene mange ganger omigjen.. kan ikke huske og det er ikke typisk meg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ikke noe om du har satt på samme side, de sier at man ikke skal sette på eksakt samme sted, så har tatt annenhver for å være sikker. blir spennende å høre på torsdag sa hvordan d gikk:) flink du er da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig RT:)

Og nå ble jeg beroliget med at 175 ikke er lite heller:)

Sprøytetåke hørtes slitsomt ut da:) får se på det som en øvelse til ammetåken..hehe Og er vel sikker bare bra at du kjenner noe!:)

Hva er puregon og orgalutran da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå ble jeg litt beroliget med at jeg ikke er den eneste med sprøytetåke, monky! :) Skjønte ingenting først, helt til sambo nevnte at det sikkert var sprøytene som gjorde det :) Og etter det har det bare ballet på seg :) Han humrer og ler av meg flere ganger for dagen, sånn som jeg suller og roter! :)

 

Så får håpe at du slipper akkurat den bivirkningen, nimue74 :)

Og hjelpes meg så flink du er da, med livstilsforandringer så det holder :)

Selv så har jeg ikke vært så flink :-/ Lever ganske lavkarbo til vanlig, pga PCOS'en, men i det siste har jeg vært så fysen! Og da har jeg bukket under "presset" og spist litt sukker... Men, satser på at det ikke gjør så mye ;)

Akupunktur har jeg tatt regelmessig i snart tre uker, utrolig behagelig :D Skal ha en time før UL på fredag, og deretter time før og etter innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...