Gå til innhold

andre med uttak/innsett i juni?


monky

Anbefalte innlegg

Kort regime på denne jenta ja :)

Har bare hatt korte regimer, så priser meg heldig så langt, som har sluppet sprayen :)

Og jeg er ikke flink, tro meg ;) Bruker mer tid på BIM enn bøkene, omtrent :-S

 

Brevet kommer nok i morgen eller mandag, håpefull! :D

Og den tykke, herlige konvolutten er faktisk verdt ventetiden :)

 

Kos deg med storbesøket, monkey! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

deilig å slippe spray da, men det er jo nok andre ting å tenke på;) koselig men slitsomt med besøk i spraytåkeverden;) men fint at dagene går fort da for en utålmodig sjel!

heier på brevet til Håpefull :)

 

kos dere med helg dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer;) Håper alle har hatt en fin helg!! I morgen har jeg sprayet en uke, og det har gått veldig greit. Men tror jeg begynner å kjenne litt av bivirkningene nå... føler meg nedstemt.. og kjenner at irritasjonen kommer fort. Men pleier uansett være sånt rett før mensen, så kan jo også være bare det:)

Tar dere forresten nesesprayen til eksakt samme tidspunkt hver dag??? Det har nemlig ikke jeg gjort... Passer bare på at det ikke går så mange timer mellom hver gang jeg, trodde det var greit.... men så sier noen at det må gjøres til samme tidspunkt. Blir litt bekymret for å ha ødelagt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk beskjed om at det var viktig å ta den til samme tid, men vet ikke om det kommer an på type osv.. ville sjekket det!

forts fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært en sprayer selv, men alt man lærer av å lese innpå her altså :)

 

Synarela skal ihvertfall tas til samme tidspunkt hver dag. Virkestoffene på den går ut etter x-antall timer (mener jeg har lest 7-8) så de som f.eks sprayer 3 ganger for dagen får som oftest kl 08:00, 15:00 og 22:00 som klokkeslett :)

 

Men hva som skjer hvis man ikke sprayer regelmessig, det vet jeg ikke! Ville ha ringt klinikken i morgen tidlig, sånn for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, Håpefull-2012? Fått brev fra Haukeland? :)

 

Her tutler dagene avgårde, og i morgen er det jaggu oppstart med Provera :D Bare to uker til sprøytestart, med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) då er eg satt opp på nytt uttak uke 26:) skal time forsøket me primolut som eg starte med 29.mai:) Har og startet me soneterapi som eg berre har så troen på:) hu sa at di punktene eg har problemer med gjør vondt når hu trykker, de gjorde de. Høgre eggstokk gjorde vondt å der fikk eg ingen egg ut sist men 4 fra venstre. Å livmor punktet kjente eg, der har eg for liten slimhinne:/ :) kanon:):):) de soneterapi kan hjelpe mot for oss ivf damer er bedre egg, stress, livmorslimhinnen og egglederene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) då er eg satt opp på nytt uttak uke 26:) skal time forsøket me primolut som eg starte med 29.mai:) Har og startet me soneterapi som eg berre har så troen på :) hu sa at di punktene eg har problemer med gjør vondt når hu trykker, de gjorde de. Høgre eggstokk gjorde vondt å der fikk eg ingen egg ut sist men 4 fra venstre. å livmor punktet kjente eg, der har eg for liten slimhinne:/ :) kanon:) :):) de soneterapi kan hjelpe mot for oss ivf damer er bedre egg, stress, livmorslimhinnen og egglederene.

 

Har vært ganske likt i løpet vi :) denne gangen og,

sikker på spira sitter nå.

Er det haugesund sykehus eler privat i haugesund du holder til ?

 

Lise som snart skal begynne å spraye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal time dette forsøket vi også, Yasmin :) Skal ha 10 dager med provera nå, og så blir det sprøyter rundt 30. mai :)

 

Har veldig troen på soneterapi osv selv! Det alternative generelt, egentlig :) Jeg skal ha akupunktur behandling under dette forsøket her :) Fjerne stresshormoner og øke blodgjennomstrømningen til livmoren :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise: uke 26 hos deg og:)? Hehe eg e på sykehuset i Haugesund:) Du då?

RTprøver: eg skal få hurtig soneterapi:) 3 ganger fra i dag til fredag neste uke:) her skal de tynes:) har funne de som skal jobbes med nå i dag så då skal de jobbes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen brev ennå, har ikke fått ringt Haukeland heller :( hatt noen veldig dårlige dager, så har ikke hatt mye overskudd!

 

RTprøver du har vel begynt på provera nå :) tiden fram til 30.mai kommer til å gå fort :)

 

Vi er blitt en god gjeng som skal ha forsøk i juni! Håper på babyboom!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen brev :( kjenner til dårlig med overskudd.. her blir d sofa og joggings på 17 mai;)

 

Hurra,hurra,hurra for babyboom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at brevet kommer snart :)

Kjempekjedelig å vente på slikt :)

Men har lest mye rundtom at mange får faktisk ikke stimuleringsplan og resepter før ca èn uke før oppstart :)

 

Her er jeg på dag nr. 2 med provera :)

 

Og dagen i dag har vært pyton som vanlig... Her har vi holdt oss hjemme alene på 17.mai, da vi synes det er tungt både med alle de lykkelige småbarnsfamiliene i byn, og familiemedlemmer med små søte :)

 

Neste 17. mai blir derimot andre boller! Da skal vi gå i tog med barnevogn hele gjengen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E så klar for 17.mai 2013:) Da skal eg i de minste vise meg blandt folk på 17.mai:) fikk opplegge mitt 4 dager etter progynova slutt eg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel

Hei alle der ute!

 

Her er en til som skal begynne med spray og sprøyter:) Blir uttakk i begynnelsen av Juli. Gleder meg. Første ivf for oss, blir icsi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være:) dette blir mitt 4 forsøk:) hatt 1ivf og 2 frys så nå sko eg ha icsi i uke 26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli en god juni-gjeng nå :)

Velkommen Millas&Rikards Mirakel :)

 

Her skal vi også igang med ICSI :) Det blir uttak og innsett i uke 24 :)

Går på provera nå, slik at tanterød kommer over helgen en gang :)

 

Spennende tider for alle sammen her inne gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Millas&Rikards Mirakel

Ja dere jenter, så koselig med en liten gjeng her. Skal bli spennende å høre åssen det går for alle. Nå håper vi på det beste, ikke sant:) ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;) Og velkomen til dere nye. Håper alle har hatt en fin helg:) Jeg har i dag vært på min første undersøkelse etter sprayoppstart, skulle vel egentlig få vite når jeg skulle begynne på sprøyter, men sånn ble det ikke. Viste seg at jeg plutselig hadde fått en stor cyste, og den hadde visst gjort sånn at jeg ikke hadde blitt nedregulert. Typisk få det akkurat nå - aldri hatt det før jeg...Men fikk heldigvis fjerna cysten i dag da, og skal nå gå en uke med dobbel dose nesespray. Håper alt er i orden neste tirsdag.. Syns det er lenge nok å vente med uttak, så vil ikke ha flere utsettelser nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det, nimue74? Håper virkelig at alt ordnet seg etter cysten :)

 

Og hva med deg, Håpefull-2012? Nå er vel den tykke konvolutten fra Haukeland kommet? Håper det ihvertfall! :D

 

Her går det greit, bare 2 dager igjen med provera :)

I helgen skal vi handle inn alt av medisiner som trengs fremover :)

Det blir bare mer og mer spennende nå som vi nærmer oss sprøytestart :) Hvis alt går som det skal, er det bare nøyaktig èn uke til første sprøytedag :D

 

Håper at alle har det bra, og at dere nyter finværet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første dag med sprøyter idag her.. så spent på om økt dose hjelper på eggene mine!! ble litt overrasket da jeg hentet medisiner sist :15150 kr og da hadde jeg allerede tatt ut sprayen! jaja får jo heldigvis igjen det meste denne gangen;)

spent på dere andre jeg også! så deilig med finvær da, synes dagene går noe fortere enn v forrige forsøk, men hjelpes denne tenkingen!!!! jaja d høre visst med ;)

god natt i varmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, monky :) Da er jo du skikkelig i gang du da :)

Når man er begynt på sprøytene, er det ikke lange tiden før egguttak :D

 

Og javisst, det blir nok av utgifter i denne karusellen :)

Det blir ca 15.000,- på oss også denne gangen :) Men får omtrent alt igjen av Helfo :) Det er jo litt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er deilig å være igang, jeg er jo utålmodigheten sjøl;/ ja det er mye penger betalte mellom 8 og 9000 sist for menopur, pregnyl og lutinus, derfor litt overrasket men har høyere dose og ett litt annerledes opplegg m sprøytene så det er vel derfor. ja gleder meng til å få de igjen;)

gleder meg til å reise på hyttetur i helga, da blir det tvungen pause fra BIM det har jeg sikkert veldig godt av;)

testelistene i mai har vært kjempebra, vi må satse på miiiinst like bra her!!

ha en fin dag i sola :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg inn her jeg og. Håper at sommerværet gjør at juni blir min/vår måned XD

 

Etter avbrutt forsøk både i februar og begynnelsen av mai sitter jeg nå og venter på menstruasjonen som forhåpentligvis melder sin ankomst fortere enn svint. Vil bli gravid på denne siden av sommeren så da er det bare å kjøre på!

Medisinene er kjøpt inn og siden jeg kun skal gå på 125IE Puregon og Orgalutran for ikke å blir overstimulert håper jeg å være ferdig med uttak/innsett ganske raskt. Hvis ikke må jeg vel vente til etter sommeren og det er vi ikke mye lysten på :/

Har allerede brukt godt over 30000kr på prøverør-styr denne vinteren; medisiner, reising og overnatting, og nå må det jo gi uttelling XD

 

Krysser fingrene for at sommervarmen gjør sitt for at det klaffer denne gangen - for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...