Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Fiesnuppamiiii :wub: hvis jeg får din fødselsdato så kan jeg prøve pendelen på deg og se hva slags svar jeg får denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg heier på deg Ønsker3gullsnuppa! Vi er jo i samme båt - jeg fant heller ikke ut av el, og hadde mot normalt ingen el-smerter denne pp'en. Men har alltid hatt el fØr iom at syklusen er noenlunde stabil, så satser på at det skjedde nå også. :D

 

Har en del murringer innimellom, men det kan jo være både det ene og det andre. Ingen andre symptomer :o

 

Gidder du å ta en runde med pendelen for meg også, Dossasnupp? :D

 

F.d. 10.04.72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noe på gang hos deg Cayenne :D Man kan bli ganske så tatt-på-sengen (bokstavlig talt) noen ganger i denne prosessen!

 

Jeg glemte å måle temp i dag, men den ligger nok på den samme som dagene før. Fertility Friend er så tungvint å bruke!?? Faen jeg får da ikke til å logge inn. Noen ganger får jeg nytt passord, mens andre ganger ikke. Baaaah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne og Fie snupper :wub: jeg skal se på dere ikveld når ungene er lagt for da er det fred og ro rundt meg :D

 

Snuppa øver på å sykle uten støttehjul og det går så fint :) nå trenger ho å øve noe mer på å holde balansen :) Ho er sååå stolt over at ho klarer å sykle uten hjelp ;) søte jenta mi :wub:

 

Imorra er det påskefrokost i barnehagen og det er alltid så stor stas for da skal vi alle sammen spise frokost sammen :) håper det går greit når vi må reise, at det blir uten hyl og skrik :)

 

En dag att så er det påskeferie :) og gjett om jeg er klar for ferie ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille Dossamine :wub:

 

Wohoo, så gøy for snuppa di! Husker godt min første tur på sykkel uten støttehjul! :D

 

Jeg har selv hatt en produktiv dag. Fått bekreftet bestilling av nytt bankkort, betalt regninger, kjolen min er ankommet Oslo og er på vei hit, har søkt to jobber, og nå skal jeg snart hos mutter'n og lete frem ski og sko til hytteturen :)

 

Svir og stikker litt nederst i magen, litt sånn milde menssmerter, rart. Auaaaa.. Er helt ødelagt i magen og fått kviser på haka! Denne treningen fører til detox, og det vises på huden og kjennes i tarmen for å si det sånn.

 

Har tatt før-bilder i dag med bokser og bh fra alle vinkler, og lagt dem i egen mappe på pc med dato. Blir spennende å se etterbildene som jeg skal ta 15.juni.

 

Aaaaaaauuuuu, farsken så jæklige menssmerter jeg fikk nå da!!! Blir vel gjort klart for en monsterblødning om 4 dager sikkert! Jeg er nemlig 10 dpo i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ny her, og kjenner ikke til noen.

Skal på en liten ferie frem til onsdag 4 april, da er jeg 11 dpo :)redd jeg fyrer av en liten test torsdags morgen ;) Bli gøy og se alle som får positive tester i uke 14 :) Det blir nok maange vakre desember barn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du minte meg på påskefrokost i barnehagen Dossasnuppa, holdt nesten på å glemme det... Går litt på halv åtte her av og til. I tillegg blir snuppa her 8 år :o i helgen, så det blir helt klart feiring! :o

 

Mini bruker enda støttehjul selv om han er fem - på tide å få dem av nå ja!

 

Ha en fin kveld, sweeties :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01.05.84 Dossamine :wub: Ser du noe kjønn evt?

 

Åååå helt vanvittig som pendelen svingt da jeg spurte om du blir gravid i november med en gutt :D Huff håper virkelig at du blir gravid lenge før det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihih, så gøy :D Ja det spørs hvor lenge jeg må vente på ditt og datt i helsevesenet det :) Men ååååååå hadde vært så digg å fått det til i 2012!!!!

 

Stikker som bare rakkern helt nederst i magen og stråler ut mot lyskene så skal svi av en g-test i morgen bare for å ha gjort det. Er den blendahvit så kan jeg trygt trene to ganger i morgen, siden kveldens runde ikke ble noe av pga. vi måtte hos muttern.

 

Tusen takk for at du tok det bryet snuppamine :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg heier på deg Ønsker3gullsnuppa! Vi er jo i samme båt - jeg fant heller ikke ut av el, og hadde mot normalt ingen el-smerter denne pp'en. Men har alltid hatt el fØr iom at syklusen er noenlunde stabil, så satser på at det skjedde nå også. :D

 

Har en del murringer innimellom, men det kan jo være både det ene og det andre. Ingen andre symptomer :o

 

Gidder du å ta en runde med pendelen for meg også, Dossasnupp? :D

 

 

Snuppa :) fikk sterkt opp juni og en gutt ;)

 

 

 

 

 

F.d. 10.04.72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må tas med en klype salt søtinger :)

Er mange faktorer som spiller inn og dette med å bli spå skal ikke knuse deres drømmer *suss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet snuppa :)

 

Bare morsomt å ha det i bakhodet i tilfelle det skulle bli sånn at det stemmer!

 

Koooooser meg med en gedigen Baileys nå, eller wooops, den kom i magen på null time nå :P Guri så godt det er med en kveldsknært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi er i samme båt vi Cayenne;) så morsomt å lese det du spådde Dossa:))

Klart man tar det med en STOR klype salt slikt.. men morsomt likevel.

Håper det stemmer da dere. DET hadde vært noe det:))

 

Mmm.. Baileys er digg det Fiesnupp. Helst med is i:) Namm:)

 

Nei, nå er det på tide å få seg litt skjønnhetssøvn. Det har vært to super-aktive dager igår og idag.

Natta jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare 1 mnd igjen med pergo før videre utredning og evt. IVF her. Litt greit å vite at det snart skal skje noe.. Har vel spist noe stygt og trent for hardt, for jeg har knapt sovet pga. magesmerter og er dritkvalm. Har avlyst møte i dag. Jeg har VONDT og er spyklein!

 

Hvis dere lurer på hvordan en kritthvit blendende bakgrunn ser ut så kan jeg poste bilde av dagens g-test!

 

Håpet knuses hver bidige måned! Denne prosessen er ikke annet enn et psykisk nedbrytende røl, og jeg finner den ikke spennende og morsom i det heletatt. Er det mulig! Man må jo like selvskading når man utsetter seg for dette..

 

FAEN FAEN FAEN!! :,( *hulk*

 

Lykke til videre i uka vår jenter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine symptomer; skikkelig ømme pupper med melk!, ,masse murring, søvnløs, og hormonell generelt. Er vel 8-9 dpo. Skal teste imorgen ettermiddag etter nattevakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått opp en ultrasvak strek på testen min. Den er så svak at den ikke blir med på kamera, men jeg ser den når jeg tilter testen i ulikt lys. Den ser rosa ut. Tar dette med en klype salt og venter noen dager før jeg tar ny. Får tilsendt tester i posten av ei herlig snuppe fra bim som trolig kommer i hus dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj, Fiesnupp - dette lover godt! En strek er en strek, vet du! :D Så får vi bare håpe den biter seg fast! Når er ikm?

 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en test selv, veldig snodig dette med at pms-puppene er fraværende. Mener å huske fra en lang for leeenge siden da jeg var gravid at puppene var bare litt ømme, ikke supervonde slik de har vært de siste dpo'ene.

Er på CD 28 i dag, men kan i verste fall være 6 dager til ikm hvis jeg går ut fra den lengste syklusen (33 dg) siste 10 mnd.

 

Slemme Dossa! :angry: Neida, he he. Men nå har jeg venta så sabla lenge at jeg tar gjerne imot en spire før juni! På den annen side, da kommer den iallfall ut før jeg blir 41 :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne - TEST! (ja, jeg er testaholiker, og ja, det er noen dager til jeg kan teste ennå - så jeg lever på deres testing imens ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hehe :) Dere vet nå meg, negativ til det motsatte er kraftig bevist hva graviditet gjelder.

 

Jeg har heller ikke pms pupper denne gang Cayenne, men den høyre har begynt å skape seg nå i dag da. Stikker til litt i den. Men normalt er begge tunge og veldig ømme/vond.

 

Skal prøve å duppe litt med rare testen min ved siden av hodeputa og be til høyere makter om at det er noe i det!

 

Det må vel for saktens bli vår tur snart jenter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig like mye her inne å snoker, som på Trimester 1. Er så utrolig kos å lese innleggene deres, og jeg krysser virkelig fingre for dere alle!!! LilleFie; Så ultra spennende! Håper, håper, håper for deg!!!

 

For min del ligger jeg rett ut av kvalmehelvette. Det var overhode ikke halvparten så ille forrige gang. Men jeg skal ikke klage( prøve...) for man kjenner jo i det minste at man er gravid, HVER dag, HVERT minutt! Håper å se maaange av dere inne på første tri de nærmeste dagene!!

 

SENDER HAUGEVIS MED BABYSTøV TIL HVER OG EN!!! <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefrøsnupp :) Bare snok du! Hyggelig det! Tenker jeg blir å holde meg på bli gravid hvis jeg er/blir gravid, er liksom her jeg føler meg hjemme.

 

Skulle ønske det gikk an å få litt av kvalmen mot at man ble gravid, for da hadde jeg avlastet deg lett! Er uvel jeg og, ligger i sengen. Håper du ikke blir plaget så lenge!

 

Ruller meg som en hund i min del av støvet, poff poff! *+**++*+*+***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg også på gulvet på jobben og ruller meg i babystøvet. Rollin' rollin rollin'...

 

Ruller snart ut for å kjøpe meg en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...