Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Vi har vært på Hoppeloppeland idag og ungene har stooor kost seg :D Gjennom våte av svette så alle tre måtte hoppe i dusjen før de spratt til sengs:p

 

Nå blir det film og snop med mannen :)

 

Fiesnupp, jeg skjønner at du har det tungt om dagen. Vil bare sende deg en god klem og si at jeg føler med deg. Unner deg all lykke :wub: Du nevner pause, du blir vel ikke borte fra bim søta? Det vil ikke jeg snuppa, vil ha deg her inne sammen med meg ;)

Digger deg ; ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer sikkert til å komme innom av og til. Er så mye rart som står på anonymforumet og det er rene underholdningen, og titte innom her for å følge dere andre og sjekke hvem som får det til :) Neste IKM uke for meg melder jeg meg ikke inn i, men skal innom og følge de som har samme syklus eventuelt :) Jeg gidder ikke mer nå.. Mistet alt motet til å få det til selv pga den helsikes endoen, og innser at jeg trenger hjelp. Bare vet at det er det som er løsningen her..

 

Dossami :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoooi!!

 

Sitter her med knallpositiv el-test på cd12 jeg! Skal ha el på tirsdag så vi får håpe det er en åpen eggleder med egg i her snart da! Det som er kjipt er jo at testen blir positiv uansett om egglederne er åpne eller ei. Nå skal vi elske for å feire el:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Fikk positiv el test i går og i dag :D (max på cb monitor) så har nesten ikke tid til jobb :P Mannen er hjemme i dag å det vil jeg også være! Vil ha inn maaange aksjer denne runden, kanskje det klaffer ;) Så kanskje vi slipper å dra på ivf neste mnd :/ lov å håpe vertfall :P

 

Cayenne, du hadde vel tidlig el denne runden da. Satser på at aksjene dine holder :)

 

LilleFie, ikke miste håpet nå. Skjønner at det er tungt. Kanskje vi gjennomgår ivf sammtidig.. Uansett lykke til, å kom fort tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happysmurt og Fiesnupp :D EL på dere så spennende *juhu*

Vil jeg så gjerne at spiren skal sitte for dere nå :wub:

 

Jeg er på CD 13 og merker ikke noe ennå.

Forventer vel EL ca torsdag/fredag :) Denne runden tester jeg ikke etter EL men satser på at vi treffer blink likevel :)

Jeg blir roligere i kroppen de gangene jeg ikke tester, rart men sant *ler* :)

 

Om det skulle bli ivf på dere søtinger så er ikke det verdens undergang. Da blir dere mamma :wub: Synd det skal koste så mye, men hva gjør man ikke for å bli gravid ;)

ønsker dere masse lykke til :)

 

Ble glad jeg Fiesnupp da jeg leste at du ikke blir helt borte fra meg ;) Du er en god støttespiller og det blir ikke det samme uten deg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen søtinger!

Veldig stille fra meg om dagen, men holder ett øye med alle her.

Deilig med en pause måned her i huset, merker det på hele kroppen. Tror disse månedene med prøving har gått litt i hodet på meg, nå har jeg senket skuldrene og har sex når vi føler for det, og ikke fordi EL- testen er positiv.

 

Lillefie: syns så synd på deg, føler virkelig med deg, det er så urettferdig at noen sliter sånn med graviditet.

 

Dossa: du er en evi opptimist, bra du passer så godt på Lillefie :)

 

Håper spiren sitter for alle sammen, så det blir mange deilige julebabier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillefie: Du er nok gravid før du aner det - med eller uten hjelp. Dette ordner seg. :D

 

Ellers synes jeg at jeg kjenner noen begynnende murringer i dag - kanskje el bare kommer vedig sent denne gang. Eller kanskje det er festesmerter, hehe ;)

 

Hoppa på mannen i går kveld, og satser på det samme i morgen - så får det holde for en stund! :o El har iallfall aldri kommet senere enn CD 19. Ikke lett å få tid til all denne sexen innimellom lekser, matpakkesmøring, klesvask, husvask og ungevask. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtinger :) Takk for oppløftende ord alle sammen. Godt å vite at dere har trua!

 

El-testen i dag er lilla! Så det er iallefall stor sjangs for eggløsning. Det er skikkelig deilig å se en positiv test, selv om det "bare" er en el-test.

 

Jeg har gjort husarbeid nå. Tatt oppvask, satt på ei maskin klær. Strøket kappa til sengen og sengetøy. Sliter litt i dag for jeg faster. Begynner å bli alvorlig sulten her, men får bare være sterk og sta! Har tenkt å gå ned 6 kilo til midten av juni og har begynt på slankeopplegg i dag. Jeg greier hovedmålet hvis jeg har som delmål å gå ned 0.5 kg i uka. det er 13 uker til deadline! Tok en BMI i går og den viser at jeg er overvektig. Man skal ta BMI med en klype salt såklart, men likevel. Jeg ser på kroppen at den er dvask, så nå er det ingen vei tilbake. Takk og pris for at jeg er sta og har selvdisiplin :)

 

Vil bare briefe litt med testen min jeg, er så lykkelig over at det ser ut som eggstokkene fungerer med pergo. Har btw blingsa litt med dagene, er på cd 14 i dag, så er helt i rute :)

 

Håper det blir julebabyer på alle, stå på nå jenter :D

 

:wub:

post-819244-0-65517900-1332167648_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så gøy med en positiv test Fiesnupp :wub: sjøl om det er en EL test ;) Nå må du og mannen din kose dere ;)

Deilig å lese inni mellom linjene at du har et lite håp :D Det varmer snuppa :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LilleFie! Følger med på deg (og litt dere andre). Dere er jo en dødsbra gjeng! Heier på deg LilleFie, og husk at jeg har blitt gravid (med nr 3) med hele forplantningssystemet ødelaget av endo. Det er håp, ikke gi opp! Må bare minne deg på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattungen :wub: du er så skjønn! Nå fikk jeg håp igjen! Det varierer med dagsfformen hvor negativ jeg er til alt merker jeg. I dag er jeg langt nede igjen, men det er sikkert fordi jeg er på slankern.. Ja jeg tror nok jeg skal greie å bli gravid på en eller annen måte jeg og, har bare ikke trua på at vi klarer det på naturmetoden pga det jeg vet om meg selv nå.. I morgen skal typen hos lege for svømmertest. Vil så gjerne slippe unna ivf!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Våknet opp til snø *huff og huff*

Var ikke mye som hadde kommet men nok til at man kan bli litt deppa, lyst på vår jeg nå :) :)

Er meldt 10 varme grader idag så da smelter det nok :D

 

Mannen har kjørt jentene i barnehagen. Ser alltid på nrk super på morran og vesla skulle se ferdig postmann pat *ler* og har ho bestemt seg for noe ja så gir ho seg ikke :) En sta og bestemt lita frøken med sterke meninger. Så pappa'n måtte pent vente til ho hadde sett ferdig før de kunne reise....haha.....tvinner ho sin pappa rundt lillefingeren....... :P jepp

 

Er på dag 14 og nærmer meg straks EL *juhu*

Må få inn noen aksjer de neste dagene :D

 

Fiesnupp :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

- Cayenne72 - 10. pp, Jeg velger meg april!

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

- Micke78, 9 pp, 2 mnd med CBFM

**************************

Tirsdag 03.04.

- Athina 36 pp

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa 20 pp, pergo pause denne måneden

Englemamma

Nora-Pernille 3.pp

Indigo med 08 og 10 + håp

 

**************************

Torsdag 05.04.

 

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

Najaden 9 pp

 

 

**************************

Søndag 08.04.

-ønsker3gull

 

**************************

Gravid:

 

 

******************

 

Inn i en ny pp

_________________________________

Har så uregelmessige sykluser for tiden at det er vanskelig å plassere meg rett. Denne syklusen var på bare 21 dager :-(. Forrige var på 28 - så jeg setter IKM på 24 dager - så er det sånn høvelig rett, tipper jeg...

 

Det betyr altså at tanta er på vei ut av huset, og den morsomme delen av syklusen starter. Regner med EL omlag tirsdag/onsdag i neste uke, men tar ingen sjanser og har tenkt å kose meg hele kommende to uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter!! Hvordan er formen? Flere som har EL i disse dager? Blir spennende å følge dere utover.

Håper på mange positive tester utover :)

 

Her hjemme har vi senket skuldrene og koser oss når lysten er der. Men.... På søndag ( kun 7 dager etter mensslutt) hadde jeg masse blank utflod med bittelitt blod i, kan EL ha kommet så tidlig? Da er det i hvertfall 4 dager tidligere enn normalt...

 

Har aldri hatt blod i el-slimet, og vet man da er ekstra fruktbar, og vi hadde sex dagen før og samme dag som utflodet kom. Vår plan var jo å hoppe over denne PP, men skulle spiren sitte nå så blir vi jo så klart overlykklige :)

 

Ifølge normal syklus skal jeg ha EL i morgen, så blir spennende å se om det dukker opp EL slim da også....

 

Uansett hva resultatet blir denne mnd føler jeg at det blir helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestrømpa - hos meg er 7 dager etter mensslutt ganske typisk for el :-) Masse blankt slim med litt blod i høres jo veldig ut som om EL var på gang, i alle fall.

 

Jeg er også litt ambivalent til denne PPen - om det skulle klaffe vil termin bli rundt 21 desember, og det er jo ikke helt ideelt - men jeg vet jo at om jeg skulle bli gravid, så vil jeg ikke bry meg en døyt om hva som er "ideelt" eller ikke. :) Regner med at jeg ikke har EL før ut i neste uke (mandag/tirsdag, kanskje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Julestrømpa og najaden :)

 

Formen er helt fin, litt uggen i magen bare, så lurer på om det er eggløsningen jeg kjenner :) Har lagt relevante aksjer på 1x cd11, 2x cd13, 1x cd15. Vet ikke hvordan det går, men hvis trenden fortsetter er det bare å hoppe i pp 11 og ta siste pergoen før videre utredning. Har termin 12.desember hvis det klaffer, som er to dager etter min mammas fødselsdag :)

 

Er ellers veldig negativ til hele greia, og har mer eller mindre gitt opp. Vi la ikke aksjer på el-dagen engang, som var cd14. Han fikk det ikke til og jeg var potte sur så det hjalpt vel ikke på stemningen det heller. Er utålmodig på å få videre utredning og vil bare få mensen og ta siste pergoen og komme meg videre.

 

Hører egentlig hjemme på sliter-forumet og føler jeg forsurer deres tilværelse her med å være så bitter og sur som jeg er. Håper ikke dere sitter og tenker at jeg er helt håpløs jenter :) Er bare måte på hvor mange slag i trynet jeg skal tåle med egen helse. Jeg har aldri fått "noe gratis", og må jobbe steinhardt og bruke masse penger på alt jeg foretar meg pga. all uflaksen. Man blir drittlei til slutt når ikke man kan få en eneste ting fra naturen.

 

Krysser fingrene for oss alle :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjære LilleFie! SÅklart det er her du hører til!! Det kommer til Å klaffe, med eller uten hjelp:) skjønner deg sÅ utrolig godt at du nesten gir opp, jeg hadde vært helt likedan om det er noen trøst!;)

.. jeg er ogsÅ redd det ikke klaffer for oss og at selv er jeg for gammel, men jeg gir absolutt ikke opp enda. Men, nÅ har du prøvd i 8 mÅneder lenger enn meg.. og om Åtte mÅneder, dersom det ikke har klaffet for oss enda.. sÅ kommer jeg nok til Å føle alt veldig hÅpløst kjenner jeg. Jeg er jo super-utÅlmodig hver eneste mÅned!!

Vi kommer nok ikke til Å prøve mer enn ett År, sÅ jeg hÅper vi blir gravide innen det. Men hvis ikke.. ja, da nærmer jeg meg vel overgangsalderen da, sÅ ingenting Å gjøre med det. Men slik kjenner jeg meg jo ikke i kroppen, sÅ det hÅper jeg virkelig ikke:D

 

Vet ikke hvordan denne pp blir;) vi skal ha besøk fra lørdag til mandag, og da blir det helt klart null sexing pÅ mannen og meg! Jeg skal etter sigende ha EL pÅ fredag, sÅ vi fÅr rett og slett satse imorgen og fredag vi tror jeg.. for sÅ Å erkjenne at det er over med prøving for denne perioden.

 

Jeg prøver Å glede meg over at det er sol, varmt og at vÅren er i anmarsj.. og da klaffer det sikkert bedre:) vÅr-yr og greier.. som Cayenne sa i et innlegg her :) Vi satser pÅ det vi:) .. ellers kommer jeg jo selvsagt til Å være hÅpløst utÅlmodig nÅr ikm-dagen nærmer seg denne perioden uansett sÅ:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiesnupp :wub: du hører så klart til her inne på bli gravid og denne tråden :) :) Det er trist at du sliter og føler at det ikke er noe håp for dere. Men gi ikke opp snuppa for jeg veit at det vil bli din tur snart ;) Ønsker deg all lykke og unner deg en positiv test nå :)

Du har lov til å tømme dine tanker her inne. Vi er her for hverandre i gode og onde dager :)

 

Jeg er på dag 15 og aksjer ble lagt tidligere ikveld ;)

Regner med at når vi får lagt aksjer på fredag og i løpet av helga, at vi har gjort vår jobb, så da får jeg krysse fingra for at det nå blir min tur *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakringene :wub:

 

Let's hope so jenter! Herregud hvor ille kan det egentlig stå til med meg da? Og ikke minst med deg Dossami som har fått barn fra før, du har alle forutsetninger for å få det til, det stopper ikke abre sånn plutselig :D Du har vel ca. 15% sjans hver mnd tenker jeg, leste om det i går. Jeg har ca. 21%. Ingen av oss har dårlig prosent! Kroppen din er dessuten "våken" pga. tidligere svangerskap så den vet hva den skal gjøre. Du er jo frisk også fikk vi vite, hihih! Det blir ingen 21 pp på deg, du blir gravid denne gang :D

 

ønsker: dette gjelder deg også ;) Vårsola får vekt oss og får oss ut av høst og vinterdvalen! Bare vent og se! Det skal bli spirer på alle om jeg så må så et frø hos dere!

 

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre Fiesnuppamiiiii :wub: Du får sagt det ;) Nå er det vår og kroppen vår gjør seg klar til å bære frem en liten spire ;) Ut av dvalen og bli gravid :D

Vi har gode muligheter søta :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at kroppen vår vil gi oss kun de beste mulighetene, og beste timingen for å få to vakre babyer ;) Er vel ikke meningen at det skal ha klaffet før det klaffer sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld hadde jeg vondt i magen. Ikke helt sånn el-vondt føltes det som, men veldig oppblåst og kjentes som at livmoren trykket seg nedover. Aner ikke hva det kunne være :(

I og med de smertene og at mannen ikke er i form om dagen, så ble det ikke lagt noen aksjer her igår.

Føler meg bedre idag, men ikke mannen tror jeg.

Jaja... det får gå som det går denne pp. Nå er jo straks vår som vi jo har nevnt flere av oss, og da Må det vel være større mulighet.

Hehe.. ja, altså.. man har seg mer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, alle med-prøvere!

Er på dag 9 nå, og har tenkt å benytte meg av kvelden og hele helga til å legge in aksjer. :D

 

Vet jo ikke når EL er hos meg lenger, selv om jeg pleier å merke det godt på kroppen (el-slim, livmortapp etc) - men om el var da jeg trodde i forrige PP, så varte lutealfasen (DPO-land) bare i seks-sju dager :(. Men her gjelder det å ikke miste motet, men hive seg rundt på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, søte snuppiser! :D

 

Er i dag på dag 20, og aner ikke om jeg har hatt el... Ikke noen tydelige el-smerter, og el-slim mer eller mindre i to uker.. :o

Har ikke fått testa alle dager, så kjøpte en ny pakke med tester i går, og da var streken bare litt svakere enn kontrollstreken. Kanskje el bare kommer sent denne pp'en i stedet for tidlig.. :o

 

Uansett, fikk lagt inn aksjer i går selv om både jeg og mannen er rimelig forkjølet og snørra rant... Har da lagt inn aksjer ca hver 3. dag de siste to ukene, og satser på at det holder helt i mål. ;)

 

For nå skal vi bli gravide, girlies!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...