Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Here we go again... Det sies at man er mer fruktbar om våren - satser på at det stemmer! :D

 

Så hvem blir med på å få positiv test i april?

 

 

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

- Cayenne72 - 10. pp, Jeg velger meg april!

 

 

**************************

Tirsdag 03.04.

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

 

 

**************************

Torsdag 05.04.

 

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

 

 

**************************

Søndag 08.04.

 

 

**************************

Gravid:

 

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får flytte inn her jeg da siden ikm ble noen dager forsinket :)

 

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

- Cayenne72 - 10. pp, Jeg velger meg april!

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

 

**************************

Tirsdag 03.04.

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

 

 

**************************

Torsdag 05.04.

 

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

 

 

**************************

Søndag 08.04.

 

 

**************************

Gravid:

 

 

**************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne litt opp så den ikke forsvinner mens vi veeeeeenter på el... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter inn og, må bare få tr først her. Hu kommer i løpet av dette døgnet så da kommer jeg akkurat med i uke 14 :) Jeg bruker ikke å skrive meg opp på listen btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Tr kom i går :( Får ikke kopiert tråden!!! Ikm mandag 2. Vist noen skriver meg inn hadde det vert fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her også.

 

Tanta kom idag :(

 

Har IKM den 4. april, som er vår bryllupsdag :) For en gave det hadde vært om jeg fikk en positiv test ;)

 

Jeg får ikke kopiert lista. Så fint om noen kan skrive meg på lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#2

Får flytte inn her jeg da siden ikm ble noen dager forsinket :)

 

 

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

- Cayenne72 - 10. pp, Jeg velger meg april!

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

**************************

Tirsdag 03.04.

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa;) 21 pp

Englemamma

 

**************************

Torsdag 05.04.

 

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

 

 

**************************

Søndag 08.04.

 

 

**************************

Gravid:

 

 

******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å henge her inne også, men setter meg ikke opp på lista da vi ikke skal prøve aktivt denne runden, tar en pause måned for å unngå julebarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff her var det ho noen kjente :( æsj at dette skal være så vansklig da!! Jeg har ikm mandagen men siden syklusen min stinker så skriver jeg meg ikke opp:( vil bare henge med dere :)

Men jeg er inne å titter hele tiden :) både i bollen ikm uke 10 og her :) er fortsatt litt i kjelleren så litt kjipt å se at dere andre heller ikke fikk det til :( i april er det er år siden vi sluttet på prevensjon og det er straks et år siden... Blæh!! Kjip tanke :(

Håper det klaffer for alle denne pp :)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei :( det var for mange kjente her på tråden. Jeg hadde håpet at det klaffet for dere.

April blir vår fantastiske måned jenter og vi kommer til å få verdens beste julegave :D :D

 

Skal ha foreldremøte ikveld, gleder meg til kvelden er over for da skal jeg kose meg med frustrerte fruer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Fiesnuppami :wub:

Jeg svarer deg på denne IKM tråden :) Fikk tårer som bare rant og rant da jeg leste det du skrev :( Akkurat nå er det tungt og det stikker langt inni hjerte rota. Men bare gi meg en dag søta så er jeg den glade og positive jenta som du kjenner att :wub:

Vi har mye til felles jenta mi og sammen skal vi klare dette prosjektet :) At du blir med meg en runde til kjenner jeg hjelper meg mye, sjøl om jeg selvfølgelig skulle ønske du slapp en ny IKM uke, men det føles godt å slå følge med deg denne pp :D

Du er god og herlig, glad i deg snuppa :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger med på her jeg da...

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

- Cayenne72 - 10. pp, Jeg velger meg april!

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

- Micke78, 9 pp, 2 mnd med CBFM

**************************

Tirsdag 03.04.

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa;) 21 pp

Englemamma

 

**************************

Torsdag 05.04.

 

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

 

 

**************************

Søndag 08.04.

 

 

**************************

Gravid:

 

 

******************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å tempe jeg nå,spent på å se om det gir noen resultater:)noen av dere andre som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå min supersnupp Dossa :wub: Du er ikke alene! Hadde vært helt vidunderlig med julepakke i magen ja <3 Tenk så søte små pakker som hadde ligget under juletreet, og hvor romantisk julen hadde blitt med familieforrøkelse! Broren min er desemberbarn og mamma er det, begge er oppegående og har aldri hatt problemer med det :D Å bli gravid er for meg en velsignelse og jeg er ikke i en posisjon hvor jeg kan selektere fødselsdag eller måned.

 

Skal du ta pergo denne gangen? Det blir pergo her. Hadde 28 dagers syklus denne gangen så da er jeg tilbake til min vante syklus, endeliiiig! Tar pergo for stabil syklus om ikke annet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleFie, jeg gir meg ikke helt med drittsykdomsprat og følger etter deg, he-he;) Jeg kom på at legene (på Riksen under utredning) fortalte at å ha endo kan i seg selv hindre at egg- og sædcelle kommer sammen, uavhengig av hvor mye det er og hvor. Derfor kan det være smart å brenne bort alt. Når de åpnet meg fant de mye de ikke kunne se på ultralyd, for å si det sånn, det var mye verre enn først antatt. Men mest sannsynlig ville du hatt mye smerter hvis det var sånn. Uff, møkkasykdom!!! Kan hende du visste dette fra før, og håper jeg ikke skremmer deg hvis du ikke visste, men jeg ville selv hatt all info....Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi pusekattungen :) Nei det visste jeg ikke! Bare følg etter meg du, skal få sitte i fanget og fortelle det du vet for min del :D Altså hu sa det var en flekk på hver av eggstokkene som hun målte på ul-skjermen. Det er ca 2-3 cm med dritt på dem. Har hatt katastrofalt vondt fra første gang jeg fikk mens og hele livet, til nå. Tror pergoen gjør noe slik at smertene er overlevbare når jeg går på kur. Har spist to ibux i dag da, bare MÅTTE enda jeg vet det er fy-fy! Hun sa også at det ikke er vits i noen operasjon ''ennå''. Hva hun la til grunn for det vet jeg ikke, men tror hu ville jeg skulle gi pergo en sjangs og har avtalt å komme tilbake når det er tomt for pergo og dermed 4 mnd er forbi uten resultat.. Det er jo verd et forsøk med fire pergokurer fremfor å ta en lap uten å ha prøvd andre mer skånsomme alternativer først tenker jeg da? Ei jeg kjenner fikk ikke lap før det hadde gått fire år! Hvor lenge måtte du vente og hva bestemmer ventetid på sykehuset?

 

Jeg tar gjerne en lap for å finne ut av omfanget og få behandling. Hvordan blir arrene? Jeg har brukt p-piller bare to år av mitt liv så har ikke ubevisst forebygget med p-piller heller :/

 

Ffrykter at alt er ødelagt inni meg. Og er særlig redd for egglederne.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi jo plutselig blitt en stor gjeng! Koselig :) Ikke så koselig at at tanta kom atter en gang da, men dette er vår måned, jenter. Jeg bare føler det på meg! :D

 

Og til helga er det bare en god uke til el, så da er vi snart i gang med julegavelagingen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens:) kan se ut som om jeg passer inn her, venter fortsatt på tr, men den er nok rett rundt hjørnet:(

 

Dossa: svarer deg her jeg. Jeg føler så utrolig med deg, fikk så vondt av å lese innlegget ditt. Du skulle jo bli gravid denne pp. Men da har jeg en god følelse av at det skjer nå, så får du verden beste pakke i desember:) nå er det nemlig din tur:)

Og forresten alle sammen sin tur:) var alt for mange kjente navn her, så i desember 2012 skal det bli føtt mange herlige babyer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting her nå :) påske pul blir barn til jul :) er det ikke det man sier?? Så da er det vel bare å satse på nytt da jenter :)

Kose på :wub:

Endret av Tjo hei<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp jupp ;) er på nattevakt 2 av 7 ;) du er også på jobb skjønner jeg ;) blæh :( gleder meg til å zzzzz trøtt jeg :) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...