Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Ville bare gi et lite vink til Cayenne om at jeg er tilbake igjen :) Jeg ser at vi har havnet i forskjellige ikm uker, den var litt kjipt! Jeg er i uke 13, men jeg kommer nok å snoker her innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koooselig, Høytoppåfjellet! :) Har holdt meg litt unna jeg også, nesten så jeg føler den store roen har senket seg over meg! Håper det hjelper på. :D

 

Kjipt med forskjellige uker ja, men satser på at vi sees på 1. tri i april. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tell me about it!

 

Nettopp vært babyboom og nye avsløringer på min fb og siste uka! Tar meg i å drøye med å gratulere til flere dager etter fødslene.. Orker ikke å ''stå først på trappa'' hos folk lenger, men nøyer meg med å være etternøler.

 

Vi har vel prøvd så og si alt untatt bisolvon og solvipect. Studier viser at hostesaft ikke er slimløsende hørte jeg forrige dagen. Ergo dropper jeg å prøve det og. Gidder ikke å prøve mer med tips og triks. Eneste utvei her ser ut til å bli ivf eller adopsjon har jeg på følelsen av. Sånn er livet. Ikke alle kan få egne unger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen søtinger :)

 

Var ute og spiste god mat med venninna mi igår :)

Skal ut ikveld også men da skal jeg spise med kusinene mine :)

Du er bare ute og spiser du sier mannen med et lurt smil....hehe....må jo spise vettu :P

 

Jeg har ikke tenkt å prøve ut disse ulike rådene.

Er pergo pause på meg denne gangen, kan jo hende at det blir en full treffer nå :D Da hadde jeg blitt sååååå glad, men tviler allerede og det før EL har kommet *blææææ*

Vi legger inn aksjer noen dager før EL og på EL dagen, så krysser vi fingra for at den jobben vi har gjort vil bære frukter :wub:

 

Fiesnupp, om det skulle bli ivf på dere så er det jo store muligheter for at det blir en spire eller to ut av den prosessen :D

Adopsjon er en flott mulighet, bare synd at det tar så lang tid før du får baby'n :)

Men vettu søta, jeg har troa på deg og har en god følelse av at du blir gravid før 2012 er omme ;)

Jeg er bare så glad for at vi er i samme IKM uke, du er en god støtte snuppa :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 Så koselig å se noen kjente "fjes" !!Er det her dere er!? :-)))

 

Har hatt en pause fra BiM noen mnd n, ble helt tullete i hodet. Og alle forsvant over på "andre siden", hvilket var en sann glede, men det stresset meg no veldig.

 

Så har jeg savna det/dere veldig, men når jeg popper inn på min uke(11), så er det ikke ET kjent nick.. :-(

 

Men dere er jo her alle sammen.

 

Jeg har nok IKM i morgen, og kjenner masse murringer i dag, så tanta dukker nok opp i natt, som hun alltid gjør. Pp 6, så det går bra.

 

Men, jeg ville bare ønske dere så fryktelig lykke til!! Skal heie på dere, og krysse fingrer å tær!! LilleFie; Du tar innersvingen på denna pp'n skal du se! Stooor klem fra meg, til dere alle!!! <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplefrø, så er da søt :wub:

Kan skjønne at du ble stressa av å se alle kjente hoppe over til den andre siden :) men vi er mange att :( Som bare går og venter på muligheten til å juble :D

Håper du ikke får tante besøk i løpet av de neste dagene, men heller kan juble høyt ;)

Har du prøvd lenge? Krysser fingra for deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dossa. :-)

 

Fryktelig synd at dere ikke ha fått kommet dere over på andre siden, men for MIN del, var det godt å se noen kjente nick.. Bittersweet følelse faktisk. :-/

 

Nei, vi har vel egentlig ikke prøvd lenge, iallefall ikke i forhold til veldig mange andre på BIM. Men JEG syns vi har prøvd i en evighet. Er litt den typen som skal ha/kjøpe/fikse ting Nå, hvis jeg bestemmer meg for en ting.. Men vi har ikke prøvd i mer en ca 6 mnd. 6 aktive pp iallefall, og litt småprøving før det. :-)

 

Hva med dere? Jeg husker ikke hvilken pp du er i?

 

ååh, jeg håper så inderlig at veeeldig mange av dere får verdens beste julegave i år. :-) Om ikke alle. ;-)

 

For min del har jeg fortsatt murringene som begynte i dag tidlig, så jeg venter vel egentlig bare på "fittkjerringa". Huff, "kjært" barn, mange navn... :-)

 

STOR klem! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa. :-)

 

Fryktelig synd at dere ikke ha fått kommet dere over på andre siden, men for MIN del, var det godt å se noen kjente nick.. Bittersweet følelse faktisk. :-/

 

Nei, vi har vel egentlig ikke prøvd lenge, iallefall ikke i forhold til veldig mange andre på BIM. Men JEG syns vi har prøvd i en evighet. Er litt den typen som skal ha/kjøpe/fikse ting Nå, hvis jeg bestemmer meg for en ting.. Men vi har ikke prøvd i mer en ca 6 mnd. 6 aktive pp iallefall, og litt småprøving før det. :-)

 

Hva med dere? Jeg husker ikke hvilken pp du er i?

 

ååh, jeg håper så inderlig at veeeldig mange av dere får verdens beste julegave i år. :-) Om ikke alle. ;-)

 

For min del har jeg fortsatt murringene som begynte i dag tidlig, så jeg venter vel egentlig bare på "fittkjerringa". Huff, "kjært" barn, mange navn... :-)

 

STOR klem! <3

 

Jeg er i min 20 pp, venter EL neste helg og håper spiren sitter da :) Har ikke lyst til å skrive 21 pp bak nicket mitt :(

Har IKM den 4. April som er bryllupsdagen vår :) hadde vært en fantastisk gave om jeg fikk en positiv test da :wub:

 

Jeg skjønner godt hva du mener med at du vil ha ting til å skje med en gang *ler* Er en slik person jeg også :) men denne spiren må jeg visst bare vente på gitt.

Bedre seint enn aldri, men synes jeg har oversteget ventetida nå :)

 

Du skal ikke ha noe tante besøk!!

Det har jeg bestemt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel tvilsomt at jeg har el 18 mars når jeg fikk en sterk positiv eltest i dag?? hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk, så det andre innlegget ditt og den testen er positiv :) bare å hoppe på mannen og få inn noen aksjer ;)

 

Det er stille her, ka dere driv på med jenter? Er vel snart EL på dere så noe veit jeg jo hva dere gjør ;) *knis*

Jeg venter EL nærmere neste helg :D Håper spiren sitter denne gangen. Begynner å tære på tålmodigheten min gitt :)

 

Snuppa skal sove i barnehagen idag og gleder seg stort :D Blir nok stas og gøy tenker jeg :)

Hørte ped lederen hadde sagt til ungene at sovinga ble avlyst fordi noen av jentene bråkte og hørte ikke etter. Huff da ble det mange tårer på de som ikke deltok i bråket, blant annet snuppa mi.

Men etter noen timer fikk de beskjed om at det blir soving likevel men at de som det gjaldt måtte oppføre seg bedre :)

 

Sola skinner og snøen smelter og smelter *juhu*

Og imorra er det helg :D Skal bli godt :)

Jeg har nedtelling til påskeferien :P Bare to uker att *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Dossa jeg hoppa på gubben i går og på ettermiddagen i dag var el testen negativ,så det er vel bare å krysse fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, og hei igjen til eplefrø! :D Jeg har tenkt på deg og lurt på hvor du ble av. Trodde du var i en av trimestrene, men der tok jeg dessverre feil! Baaaah! Det er som du sier bittersweet å henge med de kjente her.. Får håpe vi kan henge sammen på gravidforum snart alle sammen..

 

Jeg rundvaska leilighet og rydda den minste ting på tirsdag og så dro vi utover dit mannen er fra. Tantebarnet mitt har kommet på besøk hit med mamman sin så vi er her ute og hilser på, pluss jeg henter meg litt babystøv ;) Han er megasøt! Det er så gøy å få babyer til å le <3 Nede i munnen har det kommet to bittesmå tenner som tante Fie tuller med at skal ta med seg hjem, hihihihi.

 

Vi drar tilbake til byen i morgen tidlig. Vi skal hos frisøren og bli vårfin. Herreklipp på mannen og jeg skal helstripe håret sånn at jeg blir blond igjen, er mørkhåret fra før. Det blir spennende og deilig!

 

Dyrt å surfe med mobil, men er som sagt hjemme igjen i morgen ;)

 

Ha en fin kveld snupsene mine <3

 

Dossami :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia jenter :)

 

Da er vi hjemme igjen. Mannen er helt utslått av hodepine og dundrende smerter i handa som er knekt. Han ligger og sover på sofaen mens Fie lager helstekt kylling med tilbehør :wub:

 

Vi har vært hos frisøren i dag og ble så fine, hehe! Jeg er blitt blond igjen og jeg er Så fornøyd!! Hadde virkelig savnet det blonde håret merker jeg :) Ble klipt av ganske mye også så nå er det friskt og tykt!

 

Hvilke planer har dere i helgen da? Vi begynner med aksjene i kveld, selv om det garantert er forgjeves. Vil bare bli ferdig med pergokurene nå så jeg får kommet meg inn til videre utredning og evt. lap. Dette går ikke uten mer hjelp, helt helt sikker på det.

 

Stor klem til dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få deg hjem att Fiesnupp :wub:

Flink og snill du som pleier din kjære :) ikke greit å ha det ondt. God bedring til mannen din snuppa :)

Jeg venter EL mot slutten av neste uke så vi begynner med aksjene neste uke ;) også koser vi oss litt når vi vil :wub:

 

Har vært hos gyn idag. Tok innvendig UL og alt så fint ut. Eggstokkene var fine, hadde en stor folikkel i den venstre :D Egglederen som jeg har att er også bra så gyn sa at det er ikke noe som skulle til si at jeg ikke skulle bli gravid. Må ta tida til hjelp og det skal jeg gjøre :)

Fikk resept på dobbel pergo, to runder men skal ikke ta den første pergo runden før i juni og neste deretter den siste i august. Skal ha noen måneder fri fra pergo, det gjør kroppen godt mente gyn og det tror jeg på også :)

 

Før eller seinere så blir jeg også gravid :wub:

Stress ned Dossa så vil du før du veit ordet av det juble kjempe høyt ;)

 

Kose dere snuppe :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ fyyyyyy flate Dossamiiiiiiiiiiii :D :D :D :D :D SÅ utrolig deilig det var Å høre at alt er bra hos deg, og at kroppen bare somler litt :wub: Du er kjempeheldig! Tror det kommer til Å bli spire pÅ deg snart nÅ!! Heia heia heia!!

 

Jeg gleder meg til min pausemÅned med pergo. Kanskje jeg er heldig og har Åpne eggledere og blir gravid akkurat i pausemnd!

 

Krysser fingrene for at denne mnd er din, sÅnn at jeg kan fÅ babystøv, sÅnn at jeg kan følge etter ;)

 

Gla i dæ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiesnupp :wub:

Jeg er også utrolig glad for at alt er bra og at det bare er kroppen min som somler litt og ikkee er riktig klar ennå for en huleboer :D

Ååååååååå du er så søt snuppa mi <3 Det varmer at du blir så glad på mine vegne :D :D :D

Du som er klok vennen, gyn sa at i den venstre eggstokken hadde jeg en stor folikkel på 13 mm som så veldig bra ut. Betyr det at det er et fint egg som gjør seg klar?

Er du ferdig med å gomle pergo nå? Jeg kan skjønne at du gler deg til en pergo pause i og med at du får så store smerter. Sammen skal vi snart juble søta ;) Det bare må bli vår tur snart!!

 

Skal på håndball cup med gullet idag. Siste runde med håndball for denne gang for nå tar fotballen over.

 

Ha en strålende dag søtinger ;)

 

Fiesnuppamiiiiii <3 gla i dæ :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossamitt :wub: Yes! Det betyr at det er et egg i posen som snart kommer til å slippes ut ja :) Det at posen er stor betyr at det egget har ''vunnet'' modningen denne mnd og nå er den snart ved bristepunktet, altså eggløsning:D Woop woop! HEIER sånn på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅ det var godt å høre Fiesnuppamiiiii :wub:

Jeg kan jo håpe at det er gullegget som gjør seg klar ;)

Krysser det jeg har men spriker med beina helt frem til neste helg :P

 

Nå har gullet og jeg kommet hjem fra cup og det gikk bra. Vant en kamp, spilte to uavgjort og tapte en. Ungene var stor fornøyde :D Fikk gull medalje og var såå stolte ;)

 

Deilig å komme hjem att :) :) Nå er det bare avslapning med familien :D Blir film to av ringenes herre ikveld *juhu*

 

Ha en fin fin dag snupper :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu Sweeties!

Kan dere hjelpe meg litt her? Er 16 dpo og enda ikke positiv el-test. Pleier å ha el på dag 15-17, men ingen el-smerter her heller, pleier å ha det et par dager før. Når jeg tenker meg om hadde jeg bittelitt smerter for noen dager siden. Hva tror dere - kan el ha kommet tidlig?? :o

 

La heldigvis inn noen aksjer på torsdag, så det kan jo gå bra uansett. :)

 

Hvordan går det med dere - i gang med aksjeleggingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fertillityfriend(OG pos eltest) viser el 14mars og den dagen fikk jeg lagt inn noen akskjer heldigvis.4 dpo i dag og ett helt århundre til testing.Skulle gjerne hvert av den tålmodige typen..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du ikke CD16 nå Cayenne, eller har du gått 16 dager over da du egentlig skulle hatt el?? :) Eggløsningen er så vanskelig å vite når er! Nesten umulig å si. Det eneste sikre er å bare ha sex gjevnlig har jeg funnet ut! Da kan man ikke misse hvis egget bestemmer seg for å tøyse litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk LilleFie, mener seff CD 16 ja :) Får bare fortsette å legge inn aksjer en stund til, da... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfew! Det var enda bra! :D Man kan ikke stole på at man har eggløsning selv med positiv test. Den registrerer kun LH stigning, men er ingen garanti for at egget slipper for det. Jeg har hatt positive eggløsningstester flere ganger på en syklus, mon tro når egget slapp eller om det i det heletatt slapp.. Det er bare ul som kan bekrefte en eggløsning. Man kan også slippe egg selv om testen er negativ!

 

Vi har gitt opp nå btw. Orker ikke legge aksjer engang så nå er det opp til dere jenter! Jeg blir sikkert mer aktiv her på bim senere en gang, men må vel igjennom lap og ivf for å få det til her i gården. Har allerede begynt å tenke på hvordan vi skal skaffe 17 000. Lap er ikke noe problem så den biten er helt grei. Fikk vite om to nye graviditeter hos familie og kjentfolk i går, hurra for at alle andre enn meg får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...