Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Da har jeg testa, og den var blendahvit som vanlig. Men minst tre dager ti ikm og ikke morgenurin, så depper ikke enda. Tenker jeg tester igjen på mandag hvis ikke tanta kommer før den tid.

 

God helg, søte snuppedupper! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å jeg ber til høyere makter sammen med deg Fiesnupp, for at testen din er positiv!! NÅr tester du igjen da?! Du fÅr teste med morgenurin da kjære deg, sÅ slipper du Å sitte med en blank test pÅ ettermiddagen og tro at alt hÅp er ute!!

NÅ har jeg virkelig trua pÅ deg LilleFie:) ÅÅÅ, som jeg ønsker det skulle klaffe for deg nÅ.

 

Utrolig kjedelig med blendahvit test Cayenne!!! :( men ta en med morgenurin du ogsÅ da;)

 

Her venter jeg mensen som skal komme i slutten av neste uke. Grr.. sÅ kjedelig Å vente sÅ lenge, nÅ som jeg mest sannsynlig ikke har hatt el eller fÅtt lagt inn tilrekkelig med aksjer:(

 

Jajaja.. januarbaby kanskje?! :) Hadde vært herlig det!!

 

Ha en fin helg søtinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: ja kjære, håpet er ikke ute enda for noen av oss! Knip igjen :) Krysser fingrene!

 

Ønskersnuppa: jeg vet ikke :D Fikk noen sØte små og vakre tester i posten i dag, men er nesten så jeg er redd for å ta en ny på f.eks sØndag. Jeg tror ikke på dette. Og blir sikkert helt rabiat dersom jeg får blenda på sØndag. Heheh!

 

Sov litt, tok på meg linsene og har kikket på testen igjen, det er sØren meg noe der altså! Noe flaut svakt bredt og rosa.

 

LØs i magen på 4 dagen, sulten, men har ikke særlig lyst på mat, eller ingenting frister.

 

Jeg har termin 13.desember dersom jeg er på tjukka nå. En dato jeg har veldig kjær :)

 

Fikk ikke lagt aksjer på el-dagen vi. Men gjorde "det" to ganger dagen fØr, og dagen fØr der igjen, pluss dagen etter el.

 

Ugh, jeg er kvaaalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleFie! Herregud, så spennende!!!! Krysser fingre for knallpositiv test søndag, du vet, jeg spionerer og heier på deg! Kaster over babystøv til alle som trenger (og litt av kvalmen min) og håper dette går riktig vei. Forstår frykten for negativt resultat, at du gruer deg til å teste igjen. Men tenk om!!! Babystøv:**********************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte kattungen <3

 

Ja, tenk om det er min tur nå! Mista helt trua nå da, utover dagen fikk jeg roet meg litt ned og tror det er lurt i tilfelle neste test er helt hvit.. Vet ikke om jeg tør å teste mer før ikm :-)

 

Vedder på at dette er en falsk test og at mensen kommer på mandag:-)

 

Mannen kom hjem med vårruller på bestilling fra meg nå, så har endelig fått spist litt. Han ordner leiligheten til helgen også :-)

 

Går det bra ellers med deg kattepus? :D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet jo også svakt 10 dpo, testet igejn mrg etter, og da var den også svak. Ventet så til IKM og fikk sterk strek:) Var også kvalm allerede i uke 3! Synes ikke du kan ha så uflaks at det er en falsk test. Har du opplevd det før?

 

Ja, går fint med meg, men kaster opp og er allerede sykmeldt. Har hypermesis- ekstrem svangerskapskvalme, vært sånn hver gang. Blir kjempetynn. Men var på UL på Ullevål denne uken og så hjertet til en peanøtt. Men slapper jo ikke av for det. Jeg skal ikke klage, jeg er hvertfall gravid. Men har hatt mitt og har risikosvangerskap denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har alltid blitt kritthvite før, så dette er forvirrende :) Kjæresten ser streken han også, men vi må vende og snu på den for å skimte noe.

 

Huff! Misunner deg ikke å være så kvalm! Hater å være kvalm selv så kan bare forestille meg hvordan det føles. Deilig å vite at et hjerte slår i en bitteliten kropp når kvalmen er som værst. Du får bare lytte til kroppen din og bruke tiden som sykmeldt til å stelle godt med deg selv. Dette kommer til å gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå det hadde vært så utrolig gøy om den testen din Fiesnupp blir sterkere neste gang du tester :wub: Så spennende det blir å følge deg søta :) :) det bare må være din tur nå!!!! :D

 

Jeg er 8 DPO og kjenner ikke noe men stresser ikke :) enten er det min tur denne gangen eller så blir det en januarbaby på meg. Gjenstår å se :) Har ikke tenkt å teste før om ei uke. Blir noen lange dager :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har å bli gravid sammen med meg Dossa, jeg må ha deg der snuppa mi <3 Hvis jeg er gravid nå så må du og bli det, for nå har vi vært igjennom mang en pp sammen!

 

Enten blir du med meg nå, eller jeg blir med deg, så enkelt er det :D Hehe! 8 dpo er ingenting, du har gode sjanser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smask smask på panna til Fiesnuppa miiii :wub: du er så skjønn og god :) :) :) Hadde vært utrolig gøy om vi kunne bli gravide likt :D Men jeg kan vente noen pp til så lenge du blir gravid først :) jeg unner deg virkelig det søta :) :)

Vi har fulgt hverandre i mange pp, er blitt så glad i deg vennen min :wub: Nå skal det endelig bli din tur, jeg er super spent på testen du tar imorra ;) ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww sweetie :wub:

 

Hva skal man svare på noe så fint da? Du fortjener det like mye! Maken til positiv humørspreder skal man lete lenge etter, og du er så ekte. Måten du backer opp alle her til enhver tid selv når du har det kjipt selv. Storken skal komme asap!

 

Eplefrøet vårt: skulle ha gjort det hvis streken vistes på bilde. Vi ser den live, men man må vite hvor den er for å se den på bildet. Asså jeg ser den for jeg vet den er der, men hadde noen vist meg et sånt bilde så hadde jeg ment den var negativ. Den er flaut svak!

 

Er ei på ei gruppe jeg er med i som fikk helt lik min test første gang hu testet den syklusen, og hun så heller ingen vits i å legge ut bilde. Hun er på tjukka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ei på ei gruppe jeg er med i som fikk helt lik min test første gang hu testet den syklusen, og hun så heller ingen vits i å legge ut bilde. Hun er på tjukka :)

 

Krysser alt jeg har for deg! Du fortjener det virkelig :-)

Min første test var så svak at jeg ikke gadd å vise den til gubben engang, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleFie; Ja, da skjønner jeg.. Men jeg skal klare å vente noen dager jeg:-))) For da håper jeg på en se en super-positiv test! Venter du til mandag med å teste deg?

 

Dossa; Jeg kjente ingenting selv jeg, ikke før 12 dpo, da var de typiske ømme pms niplene på plass, som viste seg og ikke være pms ømme likevel. Krysser fingre og tær! Håper så virkelig for dere jenter. <3 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig beskjed å lese en fredags kveld!!! Dette er jo helt fantastisk fie mor!!!! Dette er så utrolig fortjent! Jeg snakket med en kollega i dag, og fortalte noe rart. Hun gikk aldri på prevansjon, hun følte hun hadde kontroll på syklusene sine. Når tiden for unger kom lot det vente på seg. Etter ett år gikk hun til legen for hjelp. Hun fikk beskjed om å slanke seg litt før de ville hjelpe henne. Hun startet på en hard kur og samme mnd ble hun gravid. Noen år etterpå skjedde akkuratt det samme. Gravid så fort hun gikk på slanke kur. Og det samme skjedde med 3 ungen! Etter dette har hun aldri vært på slankeren og ikke fått flere unger. Høres helt rart ut, men kanskje det var dette som måtte vit for deg også? Noe helt annet å fokusere på og stille om kroppen til noe annet.

Utrolig gøy altså. Håper virkelig det er noe på gang, det håper jeg for alle her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Issti: hehe, lurte på om jeg skulle droppe å vise han den jeg og for han vet jo ikke like mye som meg om tester og hvordan de skal se ut, men han kunne skimte den han og ;) Håper den bare bblir sterkere. Hadde blitt så rolig inni meg mtp endometriosen min da..

 

Eplefrø: tror jeg tar en i morgen tidlig.. Etter å ha tenkt meg om så er det litt teit å pine seg selv til mandag og. Er den hvit i morgen så so be it!

 

Maten smaker dritt! Skeiet ut med pølse i brød, men det smakte en blanding av majones og osten de bruker på McDonalds.. ÆSJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test viser bare en strek, så jeg er bare en, som jeg trodde :)

 

Har imidlertid høy temp og er kvalm, så brygger nok på noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefie: Kan vel hende du hadde litt mer utvannet urin, eller at testen var mindre sensibel? Ikke gi opp enda iallfall! :)

 

Jeg har vært litt småkvalm i dag, men kan vel like gjerne være tanta som er på vei. Skikkelig ille murringer innimellom også.

 

Hvordan går det med dere andre snuppiser? Noen som skal teste snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jammen det lover godt jeg både Cayenne og LilleFie! :)) Jeg er kjempespent på den neste uken for deres del altså!!

 

Selv har jeg overhodet ingen symptomer, men litt murringer i magen.. eh.. torsdag eller igår, huff. Husker ikke hvilken dag det var vet dere.Som dere skjønner så er jeg ganske sikkert på at det ikke er noen spire på vei her denne måneden:D

Jeg har allerede handlet inn to pakker med Libresse Godnight;)

 

Jeg må uansett smøre meg med MYE tålmodighet, for jeg har jo ikm den 8. april!! om en hel uke.. så det er like greit å kose seg i påsken med både spekemat, rømmegrøt og røkt laks/eggerøre. Ikke noe vits i å være forsiktig her nei.

Dessuten skal mannen og jeg kose oss med en flaske vin til biffen imorgen. Man kan da absolutt ha seg selv om jeg ikke har EL:) hihi :) *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare blendahvite tester så her er det nok ingen liten huleboer nei, er 9-10 dpo i dag og har ikm på mandag/tirsdag og er drittlei! :(

Kjapp oppdatering før jeg flyr ut i natten og ned på sofaen foran tv'n :)

 

varm klem til alle og en fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter inn hit jeg også. Venter ikm på torsdag eller fredag, og det er første pp etter sa'en jeg hadde i januar. Er så klart spent og håper virkelig at den vil sitte første pp. Etter forrige gang jeg mistet så tok det 1 1/2 år før jeg blei gravid, men gikk jo ikke bra det heller, så håper det går fortere no.

Har litt vondt helt nederst i magen, litt sånn murring, så håper så klart at det er noe der inne som vil vokse, hehehe! Men ellers kjenner jeg ikke noe, så får bare vente og se!

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mine søte jenter :)

 

Deilig å tenke på at det ikke er jobb imorra men fri helt til mandag uka etter *juhu* Ferie er deilig :D

 

Idag har vi ryddet på soverommet nede. Det så ikke ut :P men nå ser jeg gulvet igjen *ler* Kastet masse og resten er rydda ut i garasjen.

Nå må jeg ta det rolig kjenner jeg ellers går jeg i gulvet. Hater å gå rundt å være svimmel. Får mange drypp i løpet av dagen og det er slitsomt *ugg*

 

10 DPO idag :) håper jeg ikke får noe tante besøk i løpet av påsken.

Men jeg er forberedt på at det kan skje. Jaja lever i håpet enn så lenge ;)

 

Ha en strålende dag søtinger :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i går som var blendahvit. Var vel ca 9 dpo tidligst, da jeg tror el kom veldig sent. Slutta ikke å blø før dag 9 denne første syklus etter MA. Men nå har jeg egentlig mista troa på at det har klaffet denne runden, selv om det kanskje er veldig tidlig enda, og begynt å innstille meg mentalt på at tanta kommer på onsdag. Er veldig skuffa, men samtidig har vi jo ingen stress. Håper billig testene kommer i posten imorgen så jeg får tatt en test etter siste nattevakt før jeg suser avgårde på påskeferie og møter resten av familien. Hvis ikke får jeg stoppe å kjøpe en CB på veien. Er den fortsatt negativ skal jeg kose meg med vin på kvelden.. Håper vi får noen gode nyheter etterhvert. Skal følge med fra mobilen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...