Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke rop hurra enda da jenter, jeg tror fortsatt det er en skyggestrek eller noe galt med testen. Har landet på jorda nå, og regner som sagt med at det ikke er noen spire i magen.

Jeg prøvde å ta masse bilder på morran i dag, men uansett hvor mye jeg fokuserte, vrei og vendte på testen så fikk jeg ikke fram streken på bildene. Så får bare vente til i morgen å prøve på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser alt for deg Julestrømpa :D

Blir spennende når du skal teste imorra, håper du får en sterkere strek :) :) :)

 

Jeg venter mensen på torsdag, og da kommer ho nok med et brak :( er klar for en januarbaby jeg nå :)

Håper mange av dere får den beste påskegaven i egget :) :)

 

Er ute og jobber i hagen idag :)

Nydelig vær og sola skinner. Kunne godt ha vært litt varmere.

 

Dette er uka vår jenter :wub:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, strømpis! :D

 

Det kan jo godt være du virkelig er på tjukka snupp! SÅ SPENNENDE! Jeg fikk jo også en strek 10dpo som jeg så selv, men knapt fikk med på bilde. Jeg ser den på bildet riktignok. Dette må granskes nærmere ja! Heier på deg! Ikke hold oss på pinebenken lenger enn nødvendig da, hehe! Lykke til :wub:

 

Dossami: her må det måkes snø.. Fyyy flate det laver ned hos oss, men har solgløtt imellom bygene! Kos deg ut i hagen, jeg misunner deg der du står nå, sikkert med kaffekoppen og kjenner noen av årets første svetteperler kommer frem. Ååååh nyyyyt!

 

Selv venter jeg på blodtanta, er på cd29 og er ' dag over ikm. Faen, jeg som trodde jeg hadde fått tilbake 28 dagersen etter sist syklus. Baaaah!

 

Har så utrolig sårt tannkjøtt! Har hatt det i oppadstigende grad i to ukers tid nå. Jeg er grisenøye med tannhygienen, så nå måtte jeg spørre venninna mi som er tannlegeassistent om hva det kan skyldes. Det ser helt friskt og fint ut uten blemmer og hovenhet. Aaaaauuu, mareritt å pusse tenner og smaker jern av slimhinnene. Fikk gode tips som må prøves ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Lillefie.... Sårt tannkjøtt og metalsmak i munn er jo graviditets tegn da.... Du er ikke på tjukka da?

Jeg har ikke klart å gjøre så mye på jobb i dag, bare venter på å komme hjem så jeg kan se på testen en gang til, mulig jeg tar en til når jeg kommer hjem. Dette er for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet det, hun sa det også, men nei. Jeg er ikke på tjukka serru, tok blendahvit test i går på ikm og kjenner at tr er på tur :) Hun er sikkert forsinket pga. all snøen, haha! Blir bare smått hysterisk når jeg har vondt i kjeften uten å vite hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

Dette var spennende lesning :) krysse fingre og tær for de håpefulle ;)

Ellers gjør jeg som deg LilleFie, venter på tanta, ikm i går. Har ikke testet så har virkelig ingen peiling på om det kan være noe. Regner vel egentlig med at den kommer iløpet av dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger man ut bilde via mobilen? Tatt ny test nå, og denne er sterkere enn den i dag tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende, Strømesnupp! :D

Her kjenner jeg også at tanta er på vei en av de aller nærmeste dagene. Møkkakjerring! :angry:

 

Men noen av oss må jo bli gravide!!! Så blir det januarbaby på oss andre. Ser allerede for meg en tjukk og god liten halvtåring som krabber rundt i hagen neste sommer... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere se den? Hvis dette stemmer så spådde du riktig med hendelen din, dossa!!!

post-843758-0-07185300-1333462599_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Strømpis!! :D Gratulerer så mye! Deilig med pos test! Åååå nåå ble jeg superglad på dine vegne! Ikke forlat oss helt her da, har vært så koselig å ha deg med her :wub: Litt av et påskeegg du har fått deg'a! Woooohoooo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååå for en fantastisk gave du har fått i påskeegget ditt og dette blir verdens beste julegave :wub: Gratulerer så masse Strømpesnuppa :) :) :) En tydelig positiv test :D Jeg er så utrolig glad på dine vegne søta :D

Artig at jeg fikk rett angående spåing av deg ;)

 

Sier som Fiesnupp, ikke bli helt borte fra oss ennå ;)

Kos deg i den himmelske boblen du nå befinner deg i :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Julestrømpa:)))) SÅ koselig!!

Kos deg i den lille " jeg er faktisk gravid"-boblen din du nÅ:)

Guri, tenk sÅ utrolig herlig det blir Å fÅ DEN fantastiske julegaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestrømpa får baby i julestrømpa si i år <3 Hihiiii!

 

Dryss babystøv over oss! Jeg har tydligvis ikke fått nok støv enda!

 

Kan ikke bare den hersens tantejævelen komme nå da? Virker som hu uteblir i dag også for nå er det kveld igjen.. Kjenner svaaaake mensmurringer nå og da, men kjenner ikke igjen pms'en denne gang what so ever. Puppene er helt normale og. Trodde det kom nå, men var bare klart ''vann'' som kom derfra. Skal i dåp på torsdag og gruer meg, for jeg kommer til å bli styggdårlig den dagen dersom tanta kommer i natt, i morgen eller torsdag! Hvor mye forsinket kan jeg bli på pergo Dossami? Rart å ha normale sykluser først, og så bare tull igjen? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Jeg kom just på at min neste el da mest trolig vil bli forflyttet noen dager frem nå, hvilket er flott i forbindelse med den hytteturen vi skal på, hehehe, se der ja, til og med hos ulykkesfuglen MEG er det lys i tunnellen, og ingenting er så galt at det ikke er godt for noe! Woooop woooop drittkjærringmensentantetroll! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så utrolig søte dere er! Tusen takk for alle lykkeønsker! Viste mannen testen i stad og han går bare rundt å gliser. Har ikke helt gått opp for meg enda dette her. Er så redd noe skal gå galt. Jeg kommer uansett ikke til å forlate dere her inne. Har blitt så glad i dere så kommer til å henge her masse. Ifølge termin kalkulatoren får jeg termin 14 desember, som er bursdagen til faren min, he he.

*sender masse babystøv til alle sammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da snuppa vår :) Hihi! Tenk du har en øøøørliten celleklump som spirer i lovmorveggen nå! En knøttliten plass der inne er det en liten ramp som har forskanset seg, heheh!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefie - har du testa igjen? Høres jo veeeeldig mystisk ut det der! :o Sist jeg ikke hadde pms-pupper var jeg gravid... (Mine kom i dag, da - ca en uke etter normalt.)

 

Ellers har jeg nettopp vært på en liten joggetur. Nå skal vi få fart på denne gamle kjerringa - og så får vi se om det hjelper på produksjonsevnen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne, nå skal du se at tanta får fart på seg etter økta di ;)

 

Fiesnupp, kommer noe bra ut av at din neste EL blir forskyvet ;) da kan du nyte hytteturen uten å bekymre deg for å miste EL :)

Du er på overtid.....har du testet noe mer?

 

Jeg venter blodtanta på torsdag *blææ*

Så imorra vil jeg begynne å spotte og murringa vil starte opp *arg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayennesnupp: hahaha, jeg måtte le nå, tenker det samme som jeg angående joggingen, vi må få trent skrotten litt tror jeg, det skader vel ikke å prøve :-P

 

Tok test i gårkveld på ikm. Skulle tro jeg dyppet testen i klorin, så hvit ble den :D Er nok ikke på tjukka, uansett hvor mye jeg skulle ønske det.

 

Er grinete og ler om hverandre også, mot å ha hatt stabilt og lystig humør de andre pergo ssyklusene. Ble sur på sambo i gårkveld og først nå begynner jeg å prate med han igjen (men bare helt nødvendige ting), fjortis ikke sant? Kunne satt fyr på han i gårkveld, så eitranes forbandet ble jeg.

 

Var og kjøpte dåpsgave med han i kveld, gikk bak han med hendene i lomma på pur faen for å se hvor tiltakslystig han var. Han er komplett udugelig i butikker og jeg må ta styringa med alt. Sto bare og vimsa og tittet på det jeg kikket på inne hos gullsmeden. Jeg satte øynene i ekspeditøren ssom prøvde å prakke på han en jævla tollekniv til 1100 kr. Hva faen, måte på å kun tenke budsjett fremfor søt dåpsgave. Jeg er ALDRI ufin mot butikkpersonale, men nå bare higa jeg etter å ikke-verbalt fortelle henne at hun burde tipse om noe annet.

 

Tror pergoen leker med meg nå, er jo tross alt på min 3 syklus dobbel..

 

Gaaaaaaaah som folk irriterer meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiesnuppamiiii :wub: kjedelig at syklusen din blir forskyvet pga pergon :( Jeg opplevde ikke det. Skal ha pergopause frem til sommeren. Har to resepter på dobbel pergo som jeg skal ta til sommeren eller kanskje jeg venter til høsten.

Må da for pokker bli min tur snart vel :(

Kjedelig når man krangler med sin kjære og blir sur. Håper det ordner seg for dere søta ;) Skjønner godt at du ble irritert på den kjærringa :D For da være måte på frekkhet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossami :wub: Jeg liker at den er forskjøvet nå, kan polstre meg på torsdag og ha med ibux i veska. Og slipper å stresse med hyttesexing :D Kan gjøre det når vi kommer hjem på søndag, og da har vi fremdeles flere døgn før el kommer :)

 

Får vel bare lære meg til at jeg ikke kan vite hvordan syklusen blir når jeg bruker pergo. Bare en gang igjen nå så får vi se hvordan det blir fremover hos oss.

 

Og nå får jeg neeesten samme syklus som deg igjen også, så da vandrar vi saman jeg og du <3 Ikke gi opp enda, kanskje du ikke merker noe til romvesenet som har kommet inn i ditt luftrom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...