Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Har det litt på samme måten LilleFie:( jeg har mensmurringer hver dag jeg nå. Ikke skikkelig vondt, bare murringer. Litt irriterende at tanta ikke bare kan komme da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir deilig å slippe den lydløssexen da, Fiesnupp ;) Klarte ikke å riste ut tantejævelen, men håper disse gamle eggene har godt av å bli shaket litt ja :)

 

Denne måneden skal jeg droppe alt som heter bidronninggele, wild yam etc. etc. og bare TRENE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker: ja, samme her.. Blæææh!

 

Haha, ja det var vanskelig å være lydlØs! Jeg mener, man hØrer jo tungpusten igjennom en hyttevegg, og anpustethet er ikke til å unngå!

 

Skal trene så jeg stuper jeg og! Har ikke prØvd bidronning og WY, men prØvde grapefruktjuice en mnd, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tante nå på morran heller, tok en test, mener at jeg kan se en svak strek der men er ikke heeeelt sikker. Må vel komme meg innom et apotek å få kjøpt en test før de tar påskeferie :) Krise dersom jeg ikke rekker det.. har jo 10 - 15 billigtester liggende da. Her er det bare å krysse fingrene og håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter.

Tok nok en test med morgenuring i dag tidlig, Ikm i dag eller i morgen.

Denne testen er svakere enn den jeg tok på eftermiddagen, men lik som den jeg tok med morgenurin i går.

Regner med jeg har mistet siden streken ikke blir noe sterkere, eller så har jeg hatt EL mye senere enn jeg har trodd, og kanskje streken blir sterkere etterhvert...

Men i dag har jeg murringer i magen, nederst til venstre, håper det er lille spiren som klorer seg fast, men har forsonet meg med at dette kan gå begge veier.

 

Dette kommer til å bli en rar påske, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happysmurf: min første positive test er også så svak at jeg måtte titte fire ganger før jeg var sikker på at det faktisk er en strek.

Krysser fingrene for deg :)

 

Sender masse babystøv mens jeg enda kan, hehe :)

 

Håper det kommer mange positive tester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Julestrømpa :) Ruller rundt i støvet noen ekstra ganger. Håper så innderlig den sitter nå!

Håper streken din blir sterkere i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

- Micke78, 9 pp, 2 mnd med CBFM

**************************

Tirsdag 03.04.

- Athina 36 pp

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa 20 pp, pergo pause denne måneden

Englemamma

Nora-Pernille 3.pp

Indigo med 08 og 10 + håp

 

**************************

Torsdag 05.04.

Cayenne72 10.pp. Jeg velger meg april!

Julestrømpa 7pp

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

Najaden 9 pp

 

 

**************************

Søndag 08.04.

-ønsker3gull

 

**************************

Gravid:

 

Julestrømpa 7 pp (ultrasvake positive tester)

 

******************

 

Inn i en ny pp

 

Athina 37 pp

 

 

********************

 

 

Tryller frem denne igjen jeg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at vi begge er gravide Happysmurf, syns du skal joine meg på "Gravid" feltet, hehe :)

Håper mange flere får positive tester. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør vel ikke det helt ennå :P

Dersom testen viser det samme i morgen tidlig så slenger jeg meg på lista :D

Måtte vi klare dette nå!

Endret av Happysmurf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Happysmurf, du er helt klart gravid! :D :D :D

 

Her kom tanta i dag tidlig - og egentlig er jeg ganske lettet for at det ikke ble desemberbaby. (Ikke for å ødelegge gleden for dere gravide altså, men føler meg mer komfortabel med å få barn tidlig på året.)

 

Lykke til alle dere andre søtinger - måtte det klaffe for alle sammen! :D

 

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

- Micke78, 9 pp, 2 mnd med CBFM

**************************

Tirsdag 03.04.

- Athina 36 pp

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa 20 pp, pergo pause denne måneden

Englemamma

Nora-Pernille 3.pp

Indigo med 08 og 10 + håp

 

**************************

Torsdag 05.04.

Cayenne72 10.pp. Jeg velger meg april!

Julestrømpa 7pp

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

Najaden 9 pp

 

 

**************************

Søndag 08.04.

-ønsker3gull

 

**************************

Gravid:

 

Julestrømpa 7 pp (ultrasvake positive tester)

 

******************

 

Inn i en ny pp

 

Athina 37 pp

Cayenne72 - inn i 11. pp..

 

 

********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeeeee Happysmurfen er gravid :D Gratulerer så masse til deg også! Woohoooo!!! :)

 

Strømpesnupp: testene kan variere veldig i hvor sensitive de er, selv de fra samme produksjonsdag osv. Tror ikke du skal bli i tvil enda vakre, men skjønner at du blir forvirret :)

 

Jeg vil også ha slikt påskeegg! Hehe!

 

Hurra for dere jenter, flinke dere har vært og er :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayennesnupp: baaaaaaaah, dritt da :( Men ingenting er så galt at det ikke er godt for noe ser du! Nå blir det jo januarbaby i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk det jenter, jeg som hvertfall ikke skulle ha julebaby. Må le av meg selv. Her har vi pult som kaniner i 6 mnd, og så tar vi pausemnd og sexer når lysten er der, og hva skjer? Jo, da sitter spiren....

Håper på å ta tidlig kveld på jobben i dag, alt er klargjort så nå kan påsken komme. Jeg skal jobbe ekstra hver dag, så blir bare i morgen jeg har fri. Gubben har fri i dag, og det er eneste dagen han har fri. Greit med ekstra penger. Og blir det spire, må vi pusse opp barnerom også, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skjønne LilleFie :)

 

Tenk at det skulle klaffe denne gangen. Siste runden før IVF.

Kan vel avlyse den timen da :P

 

Tenkte vi kunne prøve det meste denne gangen siden vi alikevel skulle på IVF.

Så spiren satt på første pp vi prøvde med Bisolvon, bi-gel og wild yam :D Mannen tok også dobbel dose med sink denne pp :D Er jammen ikke godt å si hva som gjorde utslaget..

 

Sender masse babystøv til dere (mens jeg ennå har det) :)

Håper det blir mange flere denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Stort at dere fikk det til før IVF dritten!!

 

Jeg venter på tr inn i evigheten, men tror hu kommer nå :)

 

Tok en test når jeg sto opp som blendet øynene mine med sin kritthvite overflate. Mannen mener det er en mening med forsinkelsen sånn at vi skulle slippe unna el i hyttehelgen.

 

Det rykker og river der nede nå så er like før her.

 

Skal hente kjolen som jeg har bestilt og bake Dots kake til dåpen i morgen nå :) OMNOM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk :) Håper bare den sitter nå så vi slipper å tenke mere på IVF. Kjenner at jeg grua meg litt til den..

Håpet er vel ikke ute før tanta er her, men som du sier så slipper du jo "stille sex" på hytta da :)

Hørtes nydelig ut med kake, kanskje jeg må bake litt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom tr, hehe :) Trodde neket hadde tatt påskeferie, men hun passet på å komme sånn i siste liten :)

 

Dossamiiiiii: Fikk tr på CD30 denne gang jeg, neste IKM er 1.mai. Er spent på deg nå snuppa! Håper jeg reiser videre alene herfra..

 

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeeeeeee Happysmurf :wub: du er gravid :D :D

Gratulerer så masse med spiren!!! Så deilig at dere klarte det før en ivf ville blitt satt igang :) Fantastisk julegave du får i år :D Dette unner jeg deg virkelig :) :) :)

 

 

Her har murringene begynt så imorra kommer tanta :( *æsj og æsj*

Får bli en januarbebis på meg da håper jeg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiesnuppamiiiio :wub: går og venter på at tanta skal komme. Så jeg blir med deg over i neste IKM uke :) Synes det er koselig å skulle slå følge med deg søta :) :) :) Neste pp er VÅR :D :D

Trist at du fikk besøk vennen, sender deg en god klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :( Jeg har sinnssykte menssmerter igjen. ÅÅÅh guuuud! Blør jo fra endo i buken sÅ ikke rart det gjør vondt.

 

Er snart ferdig med kaken, sÅ pakker jeg kjapt og sÅ drar vi utover til hans hjemsted i kveld og feirer dÅp i morgen.

 

Kjolen min var kjempefin :) Fikk i sko som jeg hadde sett for meg, pÅ tilbud! Woho! Godt kjøp, fra 499,- og nedsatt til 299,-! SÅ shoppa jeg to pakker pergo og skal spise de i F-E-M dager denne gang :P Begynner pÅ lørdag og blir da ferdig pÅ onsdag (note to self, 5 dager!!) :)

 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nÅ egentlig. Siden det ikke klaffet sÅ vurderer jeg Å kanskje utsette prøving litt. Har sÅ sinnssykt lyst Å reise til Oklahoma neste sommer og bli med pÅ storm chasing, men det tar seg ikke ut Å kjøre dag og natt etter tornadoer i bil med stor mage, og ikke kan jeg reise fra liten baby heller hvis jeg blir gravid snart og føder før neste sommer. Turen bli Å koste ca.70 000 (12 000 USD) for oss, men vi har over et År Å spare pÅ. FÅr kanskje ikke ivf før om over 2 År. ÅÅÅÅhh, er sÅ usikker.. Fikk personlig invitasjon fra min store helt fra Discovery og greier! :)

 

Fie er vær-geek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...