Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen tusen takk!!=) Jeg synes dette virker litt for utrolig til å være sant, så tar en ny test i morgen før jeg tør å slippe jubelen helt løs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Englemamma!:).. og så spennende med deg også Nora-Pernille!!

Wow, det skjedde myyye her denne måneden. Så gøy!:)

 

Håper flere av oss som går over til ikm uke18 kommer rett bak dere inn på 1. tri:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Tilbake etter en uke på hytta..

 

Siste dag i ikm 14! Gratulerer til alle dere gravide, finnes knapt en lykkeligere følelse:) Gleder meg til å komme etter!!

 

Takk for omtanken LilleFiesnupp:)

 

Må nok hoppe over til neste ikm uke, for jeg har hatt en kjemisk. Skikkelig kjipt å få en svak positiv test, og deretter tanta. MEN det positive er at jeg veldig bestemt mener at jeg hadde el på venstre side, der jeg ikke har eggleder, så da vet jeg at sjansene mine ikke er halvert, men at oddsa mye mulig er like gode til å bli gravid med bare en eggleder. Kult å bevise at den høyre snapper egg fra begge sider! Dessuten vet jeg at jeg KAN bli gravid igjen, men livmora var nok dessverre ikke klar etter MA med etterfølgende heavy pillebehandling..

 

Positiv som jeg er, så har jeg troa på neste pp! Og jaggu har denne påskeuke flydd fort, el er jo rett rundt hjørnet igjen..

 

Ser at jeg har ikm i slutten av uke 17 forresten..

 

Lykke til neste pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅ Indigooo :( Føler virkelig med deg nÅ! Æsj sÅ kjipt! Men som du sier, det er kjempekult at egglederen snappe ropp egg fra motsatt eggstokk :wub: Dette gÅr veien veldig snart skal du se, kroppen din trenger bare Å komme seg litt først. Tipper den sitter som den skal denne syklusen!

 

Jeg lurer pÅ om jeg og kanskje hadde en kjemisk ettersom jeg fikk svak skrek 10dpo, og mensen to dager forsinket, selv pÅ pergostimulering (som jeg har fÅtt stabil syklus av igjen). Vet aldri, for man merker jo ikke stort til en sa sÅ tidlig. Jeg hadde ogsÅ enorme smerter første døgnet (jeg spiste en hel eske Ibux) :( Jeg blør, men det er ikke bare flytende, det er ogsÅ en del levringer som kommer ut. Trakk vel ned i do 10 ganger etter jeg tissa før jeg la meg i gÅrkveld fordi blodet ikke forsvant.. Man fÅr svakere livmorslimhinne med pergo, sÅ kan hende egget ikke klarer Å feste seg. Er derfor mange blir gravid i pausemÅnedene sine antar jeg..

 

Vi bretter opp ermene og tar fatt pÅ ny pp! Jeg er nÅ pÅ CD6 (mandag 9.april) :) SÅ her begynner aksjeleggingen om et par dager. Skal stÅ pÅ ekstra hardt denne pp og sexe masse, og jeg skal ikke vise el-testen til mannen for da kan han fÅ prestasjonsangst (det fikk han sist nemlig).

 

Masse lykke til videre til de av oss som fikk tr denne uka som var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) Kjipt ja, men må jo bare brette opp armene og se framover, og tenke positivt! Noen dager er litt tyngre, men sånn er det. Har vært gjennom både exu, MA, og nå sist kjemisk iløpet av fire år, samt fått to barn, så kjenner det har vært en del.. Tror jeg er mer påvirket av det enn hva jeg liker å innrømme.. Ja, ja.. En spire hadde gjort seg nå da:)

 

Er selv på CD 8, så regner med vi gjør litt flid i barnelagingen nå snart. Hyggelig å legge opp til litt steming:)

 

Dropper også alt som har med syklusprat og el, for da får mannen prestasjonsangst, noe jeg aldri merker ellers;) Dessuten synes jeg det setter en brems på hele greia. Men tror nok mannen merker hvor jeg er i landet når el-uka er, hihi!

 

Synes jeg så deg på ikm 17, så vi høres vel litt der da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for alle dere med positive tester!

 

Her kom tanta med brask og bram lørdag - så det er bare å rulle opp ermene og sette i gang med ny PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bør en egentlig teste.? Skulle hatt date med tanta på torsdag.. Og har enda ikke fått besøk. Kanskje hun har glemt hvor jeg bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil liksom ikke tro jeg er gravid. Men må vel bare få ut fingern å teste. Men er redd jeg blir skuffa om den er negativ. Selv om vi ønsker å få barn over nyåret... Skikkelig strutsestrategi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeehh.. jeg tror kanskje jeg hadde tatt en test Hannepålandet:D

.. hvis tanta skulle vært der på torsdag i påsken, ja da er du snart en uke over tiden:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt test... Så får vi se imåra. Kvir meg skikkelig. Kanskje julepresang til mannen. Men forventer egentlig negativ test. Vi får se. Lurer på om jeg får sove godt inatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...