Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Fiesnupp :wub: min neste IKM blir 4. Mai :) ikke lenge etter deg så det blir godt å slå følge med deg en siste gang til før vi sammen kan juble :D

For et fantastisk tilbud :D Elsker det programmet og filmen Twister er en god film :) :) Huff hva skal man velge....ikke lett...men du må nesten følge det hjerte ditt sier søta ;)

 

Vesla er lagt og mannen henter de to eldste :)

Vi har bryllupsdag idag :) Vært en deilig dag sammen med ungene og tida vi fikk for oss sjøl på ettermiddagen :)

Ikveld blir det påskekrim på nrk :) og litt snop sjøl om det ikke er lørdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

- Micke78, 9 pp, 2 mnd med CBFM

**************************

Tirsdag 03.04.

- Athina 36 pp

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa 20 pp, pergo pause denne måneden

Englemamma

Nora-Pernille 3.pp

Indigo med 08 og 10 + håp

 

**************************

Torsdag 05.04.

Cayenne72 10.pp. Jeg velger meg april!

Julestrømpa 7pp

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

Najaden 9 pp

 

 

**************************

Søndag 08.04.

-ønsker3gull

 

**************************

Gravid:

 

Julestrømpa 7 pp (ultrasvake positive tester)

Happysmurf 13pp

******************

 

Inn i en ny pp

 

Athina 37 pp

Cayenne72 - inn i 11. pp..

 

 

********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på CD 30 idag og tanta pleier å komme på dag 30/31 så ho har ennå god tid på seg til å kræsj lande hos meg.

 

Idag skal ungene på en liten påskeferie til mine foreldre :) de skal bli til imorra og da kommer de hjem att for imorra blir vesla 3 år og vi skal ha familiefeiring av søta :) Vi blir 19 stykker, huset fullt av voksne og unger men blir koselig :D

 

Jeg skal bake kaker idag. Venter til mamma har henta ungene :)

Må bake kaker til imorra og til søndag for da kommer det et vennepar til oss og skal feire vesla :)

 

Vesla gleder seg stort til imorra. "Mamma, imorra skal jeg få kake" sa ho :) kaker er mer spennende enn gaver :P rare søte jenta mi ;)

 

Er det noen flere som har testet, flere av oss må følge etter de to snuppene som nå rusler over til 1 trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet i dag, Dossa?

 

Hei :)

Nei jeg har ikke testet noe ennå. Venter til lørdag hvis det overhode blir nødvendig.....jeg føler på meg at tanta dukker opp innen imorra kvelden er over :(

Hvordan ligger du an i løypa, har du passert IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier bare fra sidelinjen denne mnd. Vi har ikke prøvd denne mnd. Har ikm i morgen.

 

Melder meg inn i rett ikm uke så fort mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter. Får fortsatt positive tester, håper virkelig flere slår følge med meg og happysmurf :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hær :) Ny positiv test i dag :D Litt sterkere enn i går.. Mannen er suuuperfornøy med å slippe ivf altså :)

Vi hadde allerede bestilt hotell og tatt ett ekstra døgn til kos, nå blir det 2 netter bare til kos :D

Gjett om vi skal slappe av og kose oss med tanken på spiren

 

Håper dere snupper får dele gleden med oss snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta her:) åh, så bra på en måte. Jeg visste jo at det ikke hadde klaffet, og da slapp jeg å vente helt til søndag med å få tanta på besøk. Nå har jeg henne på besøk i påsken, og får en fin jobbeuke etterpå uten smerter. Det er jeg glad for.

Idag er jeg på dag 26 jeg da.. så kortere syklus denne gangen enn forrige gang som var 30. Litt vanskelig å vite hvilken dag jeg skal sette meg opp på neste måned/ikm uke da, men satser på at jeg har ikm 4.mai da likegodt. Litt dumt å ikke ha like lange sykluser, men, men.. ;)

 

KM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

- Micke78, 9 pp, 2 mnd med CBFM

**************************

Tirsdag 03.04.

- Athina 36 pp

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa 20 pp, pergo pause denne måneden

Englemamma

Nora-Pernille 3.pp

Indigo med 08 og 10 + håp

 

**************************

Torsdag 05.04.

Cayenne72 10.pp. Jeg velger meg april!

Julestrømpa 7pp

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

Najaden 9 pp

 

 

**************************

Søndag 08.04.

-ønsker3gull

 

**************************

Gravid:

 

Julestrømpa 7 pp (ultrasvake positive tester)

Happysmurf 13pp

******************

 

Inn i en ny pp

 

Athina 37 pp

Cayenne72 - inn i 11. pp..

ønsker3gull- inn i 3.pp

 

********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtte jenter, det varmer:) Tror jeg har en kjemisk, men synes det er så rart at jeg fortsatt fikk svak positiv idag.. Trodde den skulle vært negativ igjen tre dager etter tanta.. ja, ja, får komme sterkere tilbake.

 

Og ikke minst, gratulerer så masse til dere m positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indigo, merkelig. Husk at det kan være forskjell på gtester av samme merke, så at streken ikke blir sterkere behøver ikke å bety noe. Er ikke over før tanta kommer...

Jeg klarte ikke å holde meg og testa i morges - blenda. Og nå kjenner jeg mensmurringene i ryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Indigo. Dette er jo spennende. Hva med å ta en digital-test fra ClearBlue da?

 

Så moro at to.. kanskje tre av oss har blitt gravide denne måneden da dere! :))

Synes liksom det har gått måned på måned i lang tid uten at denne gjengen har fått noen positive og lykkelige svar;)

jeg husker godt forrige måned. Da ikm-uka før oss, uke 9 hadde positive tester nesten heeele gjengen.. og vi, ja vi vandret videre til uke14;)

Så dette er gøy, og motiverende å være med nå:)

 

Nå jenter.. nytt år, nye muligheter:) kanskje blir det et 2013-barn på oss?! JO, det blir det! Jeg tipper de blir det på alle oss her inne jeg;) det har vi fortjent:D

Nå flytter jeg over på ikm uke18-lista jeg dere, men følger med her selvsagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da rusler jeg over til IKM uke 18.

Tanta kom nå på morran :( *arg arg* Kjenner det er litt trist men det går greit også. Var ikke min tur denne gangen heller. Kanskje jeg lykkes bedre neste måned :) krysser fingra for det :D

 

Har ikke tenkt å være trist idag for idag skal det feires :)

Vesla er 3 år idag *hurra* :wub: og det er all grunn til å være glad ;)

 

Masse lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit Dossa:( men fint du kan feire 3-åringen din samtidig med at du feirer din siste mens på leeenge også da. Hihi:) For neste måned Dossa, DA er det din måned! :)

 

Selv om det er leit at det ikke klaffer for hverken deg eller meg, så er det kanskje en smule lettere å takle siden vi har noen små gull allerede, eller hva?! Slik er det ivertfall for min del, selv om jeg håååper og ønsker meg en liten spire i magen SNART jeg også;)

 

Her ute blåser det idag, så det spørs om det blir så mye hagearbeid på oss. Hmm.. får finne på noko anna da:)

Ha en fin dag dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive:

Ingen tante ennå

Er på dag 23 i syklus, og det vil si at syklusen i alle fall er to dager lengre enn forrige.

 

Det negative:

Blendatest

Mensmurringer

Feber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff najaden:( hørtes ikke noe særlig ut med feber:(

God bedring, og håper at tanta ikke kommer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossamiiii :wub:

 

Forbasket at den jævla mensen kommer som den største selvfølge hver mnd! Synes det er sårt at du sliter sånn, for jeg vet hvor sterk følelsene er når man ønsker seg barn. Men jeg og du går hånd i hånd videre snuppa! Jeg har ikm i uke 17 egentlig, men driter i den gruppa og blir med deg i uke 18 i stedet. Skriver meg uansett ikke opp på listene så er egentlig et fett hvor jeg skriver ting føler jeg. Vi gir oss ikke fina mi! Stor varm bamseklem <3

 

Hvordan går det Indigosnupp?

 

Jeg drikker Baileys med mannen min og lurer på om jeg skal narre han inn i dusjen i kveld.. Ihiihihih! Begynner med pergo i morgen :D Siste kuren, måtte det for svingende gå denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå du er bare så god og skjønn Fiesnuppamiiiii :wub: føles godt å gå hand i hand med deg en siste runde ;) Du får lure mannen din inn i dusjen ;) Ha en kjempe fin påske snuppa :) Blir kos å følge deg i IKM uke 18 :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultrasvak positiv test her også... (skyggestrek??) + klart positiv el-test... Men jeg jubler ikke for høyt enda, det er bare for utrolig om det skulle ha klaffet første el etter ma i januar... Gratulerer så mye til dere som har blitt gravide!!! Nyt følelsen, den er magisk:D og lykke lykke til til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende! Mulig to eller tre gravide til! Jeg venter spent på bilder jenter :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine tester... G-test øverst, EL-test nederst. Det første er tatt innen tidsfristen, det andre synes jeg er tydeligere, men det er tatt etter at fristen var gått ut... Hva tror dere???post-839921-0-10562200-1333798822_thumb.jpgpost-839921-0-75558700-1333798833_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Englemamma for du er GRAVID :D

For en deilig følelse det må være å få en positiv test :) kos deg i tida fremover :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...