Gå til innhold

*** IKM uke 14 ***


**Cayenne**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen søtinger :)

 

Nå er uka vår endelig kommet *weeeee* Sier som Eplefrø håper det blir mange mange positive tester på denne herlige gjengen :wub: vi fortjener den gaven i påskeegget vårt :D

 

11 DPO idag, nærmer meg IKM og den godfølelsen jeg en gang hadde begynner å svekkes :( Buhu buhu.....men jeg gir ikke opp før tante skulle komme :)

 

Idag skal vi en tur til Sverige. Må fylle opp fryseren :)

Reiser om en time og både svigers og mine foreldre skal være med så det blir en koselig dag :) :)

 

Ha en søt og fin dag snuppene mine <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må komme meg til et apotek i løpet av morgendagen, så jeg får hamstret litt tester til påskehelga! Tipper jeg kommer til å svi av første test allerede onsdagsmorgenen, selv om det sannsynligvis er litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu Sweeties! :wub:

Våknet for tredje dag på rad med svak kvalme, så nå bærer det til apoteket for å kjøpe en test. Føler meg gravid, dvs.totalt fravær av pms-symptomer som oppblåsthet og oppblåste pupper... Bare litt sånn småømme gravid-pupper, he he ;) Håper ikke det er kroppen som lurer meg igjen - da blir jeg sur!!! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å teste før neste uke. Har ikm lørdag eller søndag, og venter til jeg eeegentlig skulla hatt mens;)

.. det er jo rett og slett fordi jeg er ganske sikker på at det ikke traff denne gangen, i og med at jeg også er ganske sikker på at jeg ikke har hatt el.

Men det blir kjempespennende å følge dere denne måneden!!

synes det er flere av dere med spennende symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått svak positiv CB+! Rimelig skjelven, men ser en bred loddrett strek. Testen ble tatt på svak urin siden jeg bare fikk sove tre timer etter nattevakt. Men slipper ikke jubelen enda, skal ta ny test imorgen så krysser jeg fingrene for at tanta holder seg unna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempe sankt til bunns i dag, blendahvite test, så da blir det pp 37, og ikm den 6-7 april :(

 

Lykke til jenter, jeg krysser fingre for at dette blir en tråd full av positive tester :) Og god påske til alle :)

 

Klem

 

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

- Cayenne72 - 10. pp, Jeg velger meg april!

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

- Micke78, 9 pp, 2 mnd med CBFM

**************************

Tirsdag 03.04.

- Athina 36 pp

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa 20 pp, pergo pause denne måneden

Englemamma

Nora-Pernille 3.pp

Indigo med 08 og 10 + håp

 

**************************

Torsdag 05.04.

 

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

LØrdag 07.04.

Najaden 9 pp

 

 

**************************

SØndag 08.04.

-Ønsker3gull

 

**************************

Gravid:

 

 

******************

 

Inn i en ny pp

 

Athina 37 pp

 

 

********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, Athina! :( Det hjelper vel ikke stort, men sender deg en stor klem! Jammen er du sterk som holder ut - ser for meg at jeg kapitulerer senest rundt 24 pp og sier meg fornøyd med de barna jeg har.

 

Indigo - så spennende! Kom md bilde! :D

 

Ellers testa jeg nå nettopp og jeg tror den er negativ. Mulig det er noe nesten usynlig der. Uansett tror jeg ikke ikm er før om noen dager, så sette meg opp på torsdag ut fra 33 dagers syklus som er det lengste jeg har hatt siste året.

 

 

IKM UKE 14

**************************

Mandag 02.04.

-Babysyk_74 2.pp satser på julegave:)

Happysmurf

- Micke78, 9 pp, 2 mnd med CBFM

**************************

Tirsdag 03.04.

- Athina 36 pp

 

 

**************************

Onsdag 04.04.

Dossa 20 pp, pergo pause denne måneden

Englemamma

Nora-Pernille 3.pp

Indigo med 08 og 10 + håp

 

**************************

Torsdag 05.04.

Cayenne72 10.pp. Jeg velger meg april!

 

**************************

Fredag 06.04.

 

 

**************************

Lørdag 07.04.

Najaden 9 pp

 

 

**************************

Søndag 08.04.

-ønsker3gull

 

**************************

Gravid:

 

 

******************

 

Inn i en ny pp

 

Athina 37 pp

 

 

********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne og Indigo - bilder, takk!

Cayenne - løp og kjøp en annen test også - CB+ testene kan være utrolig irriterende, da de er kjent for sine falske positive - men som regel er det da snakk om sytrådstreker - dersom det er blåfarge på hele feltet, ikke bare en tynn strek, er det VELDIG lovende!

 

Er så testesjuk at jeg holder på å sprekke - men det er ALT for tidlig. (IKM lørdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee aå spennende med testene deres :D Krysser fingrene for at de blir sterkere i uken vår!!

 

Jeg får tr ganske straks, begynner å få ganske vondt i magen nå. Masse lykke til snupper :) jeg blir ikke å se på noen ny ikm gruppe her inne, men skal holde et øye med alle kjente. ''Meldte'' meg inn på ikm uke 17 for noen dager siden uten å skrive meg opp, men det blir med det ene innlegget. Flytter sakte inn på assistert og slitere nå.

 

Klem fra Fie :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg ikke fikk sove idag var sinnsyke murringer. Dumme meg klarte ikke dy meg med å ta en test, dere kjenner vel til den følelsen!, men tenkte egentlig at jeg burde vente iløpet av dagen i tilfelle jeg fikk noe blødning.

 

Gikk på do etter testen, og der kom det litt rødt:( Så da tenker jeg som så at det har skjedd en befruktning, men at kroppen ikke er klar da jeg hadde en MA 6. februar.

 

Men var ikke store greiene den blødningen, så har jo et lite håp. Men disse skikkelige murringene tilsier egentlig noe annet..

 

Så da må man bare smøre seg med den berømmelige tålmodigheten og se hva som skjer. Enten tar blødningen seg opp og tanta kommer, eller så er jeg gravid.

 

Men det kan vel knapt kalles en spontanabort hvis jeg får mensen som forventet?

 

Over til testen, så har jeg tatt såpass mange de siste fire årene at jeg ser at dette er svak strek. Vet ikke om det vises på bilde..?

 

Tror jeg tar med meg den vinflaska til ikveld;) Her skal vi ikke deppe!!

post-745018-0-06677400-1333367378_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indigo - jeg ser en svak svak strek, ja! Jeg ville tatt en ny test i morra, før jeg eventuelt spretta den vinflaska, jeg. (og jeg ville valgt en annen test en CB+, da jeg ikke kan fordra at man så lett får falske positive på disse)

 

Litt småblødninger rundt mensen er IKKE uvanlig, selv om man er gravid, så ikke avskriv spiren riktig ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill najaden. Blir ganske tussete i hodet av å gruble på slikt alene! Tenker at jeg ser an dagen ang. den vinflaska. Tror jeg får svaret ganske snart om det er tanta som er på vei.. Men har skikkelig tantevondt nå:( Tatt to paracet og en ibux..

 

Nå må jeg hoppe i dusjen før mannen kommer og henter meg til hytta hvor resten av gjengen er. Tro hva jeg skal si til han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indigo: det kan være du har løsnet to egg denne gang, og at den ene nå har gått til grunne og gitt deg en liten sporblødning. Jeg synes testen din ser positiv ut, men synes cb er utrolig vanskelige.. Prøv å test med et annet merke eller en digital? Kjempespennende! Man kan jo også blø litt i starten uten at det er noe spesiell årsak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også den ser positiv ut! De falske synålstrekene jeg har fått med CB+ ser helt annerledes ut.

 

Fiesnupp: Så leit da! Men sikker på at dette går bra om ikke alt for lenge :)

 

Min test synes nok ikke på noe bilde, tror egentlig det var innbilning at det var noen strek der, he he ;) Doc Morris-testene har veldig lite felt/kort strek, så det er vanskelig å se.

 

Ellers har jeg vært på en times sykkeltur i marka - deilig! :) Nå begynner nytt og bedre liv her med sykling til jobb eller løping i skogen hver dag etter ungene har lagt seg! men nå skal jeg vaske badet før jeg tar toget til resten av gjengen hos svigers. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indigo, synes den testen din ser positiv ut :D Blir spennende å se neste test du tar :) håper virkelig du får en sterk og tydelig strek :) :)

 

Cayenne, ikke gi opp ennå ;) kos deg i påsken :)

 

Fiesnupp :wub: ikke bli helt borte fra meg da vennen. Vil savne deg for mye hvis vi ikke skravler :)

Kos deg masse i påsken!!!! Det SKAL bli din tur snart søta ;)

 

 

Vi har nettopp kommet hjem fra Sverige turen :) Fått shoppa masse så nå er fryseren stapp full :P også er snop hamstra inn for i påsken skal vi kose oss ;)

 

I lekebutikken gikk jentene rett bort til barbiedukkene og gullet bort til lego'n :) De fikk en liten ting hver og alle fant de noe på tilbud :P

 

Jeg og ungene sovna i bilen på vei hjem att :P så nå er jeg kjempe trøtt *ler*

 

Håper alle sammen får en knall fin påske :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beveger meg nok til neste ikm liste, som er om ca 4 små uker. For dette går nok ikke rett vei. Blør friskt. Helt greit det, hadde d bare ikke vært for disse helt forferdelige magesmertene. Har tatt tilsammen 7 paracet og ibux siden halv tolv idag uten at d hjelper nevneverdig. Håper det har en sammenheng med MAen. Har hatt exu tidligere, og frykter noe slikt igjen..

Uansett, lykke til videre til dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så dritt da Indigo :(

 

Føler med deg snuppa.. Har du varmeflaske? Det hjelper masse mot smerter hos meg og jeg har endo...

 

God bedring :)

 

Venter fortsatt på tr her, blir vel i natt eller i morgen da sikkert. Får sjeldent mens på kveldstid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig synd Indigo:( men blør man så mye med exu da? jeg har hatt det, og blødde ikke mye. Men det er jo sikkert forskjellig.

Jeg håper du føler deg bedre snart Indigo. Det kan være Så vondt med mens-og el- smerter. Det har jeg blitt minnet på i de siste månedene jeg og:(

 

Her kjenner jeg mensmurringer i magen allerede. Litt tidlig ettersom ikm på søndag, men synes det er fint å få fortgang i det også.. slipper å vente så lenge på ny pp da:)

Men syklusen min da skjønner jeg ikke helt:D dersom jeg får tanta på besøk nå idag (eller inatt.. jeg får det ALLTID om natten.. merkelig greie), så er jo syklusen min helt på bærtur og absolutt ikke stabil.

Da har jeg denne måneden en syklus på bare noen- og tjue dager. Hmm.. får vel se når tanta kommer først tenker jeg.

Forrige måned hadde jeg jo en syklus på 30 dager, så jeg satser på at tr kommer på søndag jeg;) da har jeg ivertfall en stabil, om enn lang, syklus!

 

Ikke for sent enda Cayenne:) skal du teste igjen, eller venter du og ser om tr kommer nå tror du?

du hadde jo noen spennende symptomer der da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg vel installert i sofaen hos svigers :)

 

To mensenkviser har dukket opp i løpet av ettermiddagen, så da er nok tanta på vei. Får prøve å riste henne ut på trening i morgen - nå kan hun like gjerne komme!

 

Bomma jo litt på el da, med denne lange syklusen, så er egentlig ikke overrasket. Ble vel bare en runde med aksjelegging i nærheten av el...

 

Egentlig er det greit å slippe desemberbaby synes jeg, bare det blir en januarbaby i stedet :D

 

God påske, sweeties! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!!!!

 

3 gang jeg logger inn her nå, men hver gang jeg skal begynne å skrive så stopper det opp.

Vet ikke hvordan jeg skal starte dette....

Tok test i går, blenda hvit, som vanlig. Men testomanen i meg krevde ny test i dag, merkelig hvordan man bare "må" teste, selvom man vet at testen blir like hvit, slik den alltid blir.

Så... Tisser på pinne idag tidlig, legger den fra meg, mens jeg vasker meg og pusser tenner.... Jeg måtte gni meg i øya flere ganger, og var de første minuttene overbevist om at hodet spiller meg ett puss. MEN DET ER TO STREKER På TESTEN ! !

Så svak så svak, men den er der. Prøvde med bilde, men streken er så svak at det syns ikke på bildene.

Lurer på om dette kan være såkalt skyggestrek, for vi har jo virkelig ikke stått på slik vi pleier, så har det truffet nå må jeg tro på mirakler.

Lot testen ligge, mens jeg lagde matpakker og vekket junior. Lot den ligge i ca 30 min før jegså på den igjen, streken var blitt tydligere, men fortsatt veldig svak.

Har IKM i morgen eller torsdag, og mener selv at ved en graviditet, skulle da vel testen vært mye sterkere nå? Kanskje det er kjemisk eller rett og slett at jeg har mistet?

Har jo hatt så utrolig mange symptomer den siste uka, vonde pupper, murringer i magen, mageknip lignende smerter, mens kvisene som popper opp i hele trynet har ikke kommet, økt utflod, men alt dette har jeg jo opplevd før og mensen kommet som normalt.

Har absolutt ikke kontroll på følelsene mine, veksler mellom panikk, fullstendig ro og endeløs forventning. Prøver å ha beina på bakken, for jeg vet at dette mest sannsynlig ikke går vår vei. Streken burde vel vært mye sterkere så tett på IKM?

Må ta ny test i morgen.

Skal jeg si noe til gubben eller vente til en ny test i morgen?

Kommer ikke til å få gjort noe på jobb i dag jeg altså. Er helt i svime her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så koselig Julestrømpa:) Da blir det julegave til julestrømpa da:) Herlig! :) Kunne ønske jeg var i samme båt som deg nå. Det høres fantastisk ut å få to streker.

 

Kan du legge ut bilde av den da? så kan du få hjelp til å vurdere.

Jeg tror absolutt at du ikke behøver å få noen sterkere strek idag, med noen dager igjen til ikm. Det er helt vanlig å ikke få positiv test ivertfall før selve ikm-dagen har jeg hørt, selv om også noen får det før. På pakken på CB står det at man kan få positiv test inntil 4 dager før mens. Men jeg tror faktisk det hører til sjeldenhetene.

 

Hva med å kjøpe en slik Digital CB idag da, så tar du den imorgen tidlig med morgenurin?

 

Vi har heller ikke lagt inn så voldsomt med aksjer denne måneden.. rett og slett fordi jeg ikke har hatt noen positiv el-test, og ingen grunn til å teste så fælt med el-tester heller, fordi jeg ikke har hatt symptpomene på el som jeg pleier å ha (vondt i magen!). Jeg har selv ikm på søndag, og kommer ikke mensen til mandag, så tar jeg en test da. Men tror ingenting har skjedd her, jeg har null symptomer.

 

Kjempespent på deg nå Julestrømpa, .. og Cayenne som har symptomer og ikke fått mens da!

Cayenne- når har du ikm forresten??

 

Lista vår vet jeg ikke hvilken side er på;) men jeg husker at de fleste har ikm den første halvdelen av uken,... og så kommer jeg helt alene på søndag.. igjen:D

Nå må jeg forte meg på jobb, og hjelpes.. har ikke sminket meg enda. Kaster meg rundt her. Ha en finfin dag dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...