Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Siste dobesøk var i 6 tiden. Etter det holdt jeg meg. Drakk ingenting! Men gud, så dotrengt jeg var når jeg kom hjem...hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo.. og MA ?? jeg vet at SA er spontantabort, og exu har jeg hatt selv desverre, så det vet jeg også hva er, men.. alt det andre.. ??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste idag! Var skikkelig kvalm på badet imorges. Men har vært på do, og må drikke masse vann først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo betyr days past ovuation( dager etter eggløsning) tr er rett og slett tante rød:P og MA er når forsteret dør inne i magen men ikke kommer ut av selg selv, hvis jeg har skjønt det rett da?!

 

Så spennende da, hali:) beg å lure på om du hadde klart å holde deg helt siden du sto opp:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Hali, jeg ble helt rørt jeg nå:)

Det fortjente du virkelig!!!

 

Her hos meg har tanta smyget seg inn døra:(

Så lykke til til dere andre som venter IKM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

- Hali

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppklaringen Tessy! Det oppklarte litt. Jeg har tenkt veldig mye på den der tr, og fant ingen ord som kunne stemme.. ha, ha. Tante rød hadde jeg aldri kommet på. Ha, ha :o)

 

Da er jeg altså 11 dpo idag;) tr har ikke kommet;)

jøje meg, så gammel jeg føler meg når alt forkortes!! Er 38 år, hvor gamle er dere som har ikm uke2 egentlig?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis pleier jeg å kjenne litt av hvert fra EL til tr men denne gangen var det en del "plager" som var fraværende. Som for eksempel menssmerter/murringer, ømme bryster, stikkinger.

 

Denne gangen kjente jeg svært lite, og i tillegg kjente jeg ingenting før 8-9 dpo - det var da symptomene begynte; som ømme brystvorter (de har jeg aldri kjent før i ventetiden), trøtt og sliten i kroppen, øm i ryggen og nedre magen.

 

Idag har jeg ikke noe særlig bortsett fra ømme brystvorter og øm rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig trøtt...men det kan jo likegodt være mørketiden og dagene alene med en 1 1/2 åring....

Kjente på tappen igjen i dag og den er fortsatt lukket,så spenningen stiger. Jeg regner med å få mensen innen kl 13 i mårra så hvis den ikke har kommet til da så skal jeg love dere at da kommer jeg til å bli skikkelig nervevrak!

 

Var så gøy at du er gravid Hali!!! Hadde en god følelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klemme på* Hali! Så utrolig gøy! Gratulerer så mye.

 

Jeg har aldri vært noen tappetafser, men i går tenkte jeg å prøve, men jeg fant da ikke noe jeg kan kalle for "tappen", hehe.

Kan min være så høyt oppe at jeg ikke finner den med fingrene? Og er det noen metode som gjør det lettere å finne den? Men når jeg gav opp oppdaget jeg litt brunlig blod/utflod på fingeren, så mensen er vel rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Slenger meg med på listen, har IKM på lørdag eller søndag tror jeg. Jeg her helt ny inne på BIM. Gratulerer til alle gravide og ønsker alle "prøvere" masse lykke til :) Hilsen Håpfull75

 

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

-Håpfull75

*********

Gravid

- **venter**

- Hali

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

- Hali

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

***********************

 

 

Ser jeg har falt ut av listen, men hadde ikm i går og fikk tr i dag. Så da blir det ny PP på meg.

 

Gratulerer til **venter** og Hali!! Kjempekoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at tr kom da Amedillo:( lykke til neste pp! Jeg er så spent at jeg snart går på veggene...tør ikke stole på magefølelsen min, og tør ikke teste heller...wæææ:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, er ikke lett å la være å teste. Du er flink om du klarer det ;) Men er ikke mangen dager igjen til IKM da :) Krysser fingrene for deg Tessy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gruppa håpefull75:) lykke til!!

 

Takk for det Amedillo :) jeg tester nok på fredag hvis ikke mensen kommer i mårra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... ikke så veldig effektivt. Har "tatt det som det kommer".

Har ikke brukt EL tester osv... har vel mer eller mindre ikke tenkt over når "perioden" min er. Men var til en utredning nå før jul, og i flg gyn så så alt veldig bra ut! Blodprøvene (sjekket hormonnivået) var veldig bra og jeg hadde masse egg igjen. Min samboer skal også ta en sædprøve nå i slutten av januar, greit å vite at alt er som det skal der også ;))

Blir mer effektiv prøving fra og med nå! Blir jo ikke akkurat yngre.

Noen av dere som har erfaring med clearblue fertilitetsmonitor? Eller er el-tester like bra ?

takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er veldig fornøyd med clearblue fertilitetsmonitor. men jeg har lange og uregelmessige sykluser. vanskelig å finne el. og har ikke altid el.. men nå luere jeg på om jeg hadde el da monitoren viste max. er litt dumt at jeg ikke fikk målt tempen rundt el dagene.

fikk max på dag 26 og 27. så to dager høy. så lav. men fikk ikke målt temp dag 28-29 og 30. og med de tempene jeg har kan d se ut som el dag 30 eller 32.. men får ikke helt d til å stemme heller. hatt ømme brystvorter i ei uke. er støl og sliten i magen. kjennes innimellom ut som små kynnere i magen. men d kan ikke stemme da. vondt i korsryggen. sliten og trøtt.begynte å stikke i puppene i går og de er ømme. idag er jeg i tillegg kvalm, svimmel og føler meg rar i kroppen.rar følelse i livmor området...boble,strekk, nedpress.

registrere temp på fertilityfriend. setter jeg den på Fertility Awareness

vil en vise el på dag 32.. men jeg har valgt å bruke monitoren min. og har da el dag 27.

her er tempene mine

http://www.fertility...com/home/3572fb

Endret av klar for nr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED SPIRE HALI!!!

Det var hyggelig å lese, og absolutt fortjent!!

Da var det jo bra du ikke ventet enda lenger med å teste, når du fikk en positiv test :)

 

Gir en trøsteklem til de som har fått tanta på besøk!!! Kjipe greier!!!

 

Er bare skikkelig spent nå!!! Har ikke begynt å spotte enda, noe jeg alltid gjør 2-3 dager før tanta kommer!! Men tipper tanta bare er forsinka :( Nervepirrende dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

- Hali

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

***********************

 

 

 

Da kom mensen her. SUKK......

Masse gratulasjoner til dere med positiv test!

Nå hopper jeg over til IKM UKE 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...