Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Ja, det lover jo faktisk bra det da lillemeto:) ha trua:))

Vi må holde den oppdatert ja Tessy. BTW- lurer på om jeg også da kan ha ikm den 13. Jeg hadde el både den 30. og 31. des.?? nei, vettu.. jeg blir gal! Jeg holder meg til den 14. !! Tester da, og so-be-it:))

Må gjøre noe her jeg.. tenker bare på testen som ligger på badet og venter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jer herved erklært skrullete.

Fikk det putselig for meg i går kveld, at jeg skulle gå gjennom hele baderomskuffen på jakt etter en g-test. Kunne jo hende jeg hadde oversett en fra sist pp. Det kunne jo være en ørliten sjans for at en stakkars test skulle gjemt seg innimellom og bortimellom fra mine testesyke fingre (jeg er gal, jeg vet det).

Og vet dere hva? Innimellom donaldplaster, rense servietter og bandasjer, ligger det jammen en uåpnet strimmel fra billigtester!

 

Helt i "rus" abstinens (jada, klin gæærn og burde sperres inne) tester jeg med morgenurin i dag.

- BLENDA HVIT!

Jeg har ikm torsdag (tirsdag ifølge tidlig el-slim), var (igjen) helt sikker på at denne pp måtte noe ha skjedd, har jo så vondt i puppa at jeg nesten griner når jeg kler av meg!

Men hadde regnet med jeg skulle deppe mer, men tar dette med ro egentlig. Vet selv at det ble lite sex denne pp, så det er egentlig ikke annet å vente.

 

Nå venter jeg bare på mensen, og har bestemt meg for å prøve temping neste runde.

 

Krysser fingrene for alle dere andre søte jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo egentlig veldig usikker på IKM dagen min også...men jeg får bare smøre meg med tolmodighet...jeg blir ikke overaska om jeg kommer på overtid uten at det er pga en spire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet meg opp på ikm i dag, men er litt usikker på hvor lang syklus jeg egentlig har, da dette 1.pp! Skal prøve!!! å vente med å teste til onsdag, og krysser alt jeg har for at tr ikke kommer:-) Vi har hatt besøk av svigers i helga, så tiden har heldigvis gått fort! Ikke hver gangjeg er så glad for å få besøk av dem, hehe :P Lykke til alle sammen, håper det er mange som lykkes denne gangen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... synes jeg ser deg Julestrømpa. Med et desperat blikk og super-fornøyd da du fant den:o)

Også milomoffen da.. så bra du fikk tiden til å gå i helgen da.. ha, ha. Vi kan vel alle skrive under på DEN;)

Nei.. vi får nok pent vente ja. Den som venter på noe godt,.. osv.. ;)

 

Nå er det VåR tur!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy: det pleier å variere.. noen ganger våkner jeg midt på natten av at den er der, og noen ganger kommer det ikke før på kvelden en gang.. men denne gangen har det ikke vert noooe tegn til at den kommer i dag ihvertfall.. ingen farge på utflod e.l. men vi får se.. kanskje alle tre av de som "såg" på meg hadde feil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

 

Ja nå er jeg spent på deres vegner denne uken! Det burde jo bli noen positive resultat hvis man skal tenke statistikk!! :D Krysser fingre for dere og heier på dere!!

 

Jeg går og gleder meg til å få tr nå sånn at jeg kan få gjort unna blodprøvene mine og begynt på pergo etterpå :D Håper jeg kan slå følge med dere som har fått/får tr/negativ test inn i neste ikm uke. Håper jeg greier å slippe egg med andre ord:)

 

Woop woop!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Dossa

- Milomoffen

- Lillemeto

**********

Tirsdag, 10.01

**********

Onsdag, 11.01

- LilleFie

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Hali

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

************************

Inn i en ny PP

-Lillemeto

***********************

Så ser det ut som TR dukket opp her. så vi faller inn i PP 13. :) Prøver å holde motet oppe!! Håper jeg ser mange av dere i samme IKM gruppe som meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit!! Har så vondt har så vondt har så vooooooondt :'( åååååh herreguuuud :( Kom sånn plutselig her nå.. Jeg blir hysterisk snart!! Kjennes ut som værste riene.. Logger av jeg, klarer ikke mere nå.

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. er det mens smerter? Gå deg en liten tur.. hjelper alltid.. vet at du egentli bare har lyst å legge deg i foster stilling. men jeg lover en liten tur tar det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å få TR lillemeto:( syns godt det kunne vært din tur nå!

 

Og LilleFie: neinei, jeg unenr deg virkelig ikek denne driten her....så jeg heier også på pergo!! men det gjør jo ikek no med de dumme smertene da:S

 

Håper å høre at du snart blir smellt på tjukka:D

 

Prinsess08+lillebaby12? : bare å sette deg opp på lista:) lykke til!...har du testa noe ennå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille jentene mine :) Mannen min kom hjem fra jobb får å hjelpe til, la meg i sengen og strigråt! Jeg har ikke mensen, men har smertene til mensen likevel pga endoen :( Hadde et håp om at blødningen kom, men den uteblir. Har ligget i sengen en stund med varmeflaske og får ubegripelig vondt hver gang jeg må på do..

 

Skal ta med meg hunden og gå en lengre tur i kveld :) Mannen min er helt fantastisk mot meg, hadde ikke orket dette uten han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt med tr på besøk lillemeto! Det hadde virkelig vært din tur nå syns jeg!!

 

Au au LilleFie! Gir deg en god bedringsklem jeg! Håper du ble litt bedre av varmeflasken.

Er det sånn at du ikke får mensen? Eller har den bare ikke kommet? Sitter her og håper at smertene dine er pga en spire jeg, men det er vel små sjanser for det ;-(

 

Ingen positive tester!?! Dårlig gjort!

 

Har også begynt å få menssmerter. Varte en god stund på jobb. Har klart meg uten paracet, men de gjør mer vondt enn jeg skulle ønske når jeg ikke har fått mensen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel ikke tantebesøk til deg også vel babysyk??:(

 

Jeg syns du er sterk jeg Lillefie, kan ikek være lett å ha en sånn diagnose:( mange klemmer til deg og heldige du som har en fantastisk mann!!! (føler meg heldig som har en fanastisk mann jeg også, følte jeg liksom måtte poengtere at jeg føler meg heldig jeg og)

 

Hali: Har lyst å teste i mårra, men skal jo ikke gjøre det..skal prøve å ikke teste i det hele tatt faktisk (hehehe..får se om jeg klarer det da!:P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurte jeg også på Hali!!! Men det er jo ingen som har IKM i morgen. Hmm... Hali, så flink du er da som ikke har testet!! Du som er *LilleTestoman* hihi ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det Tessy! Men om tanta først skal komme, så kan den like gjerne komme nå så jeg kommer videre til neste pp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte og snille Lillefie<3

Masse god bedring, håper smertene gir seg snart vennen. Sender deg en god klem :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Bare tanken på å teste skremmer meg denne pp. For jeg ser meg skuffelsen, og det vil jeg ikke oppleve. Så da venter jeg!!!

 

Håper ikke tr kommer på besøk hos deg, Babysyk.

 

Håper vi får mange positive tester!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

**********

Onsdag, 11.01

- LilleFie

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Hali

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk snille Hali som skrev meg på lista under ny pp :) Jeg håper det ikke er noen av dere herlige jenter som følger etter meg. Jeg vil bare høre at dere får positive tester :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere snille :)

 

Kjenner lite til det hvis jeg sitter i en spesiell stilling i sofaen, men går og vagger med tåresprett når jeg må opp og gå osv. Har lest en del om smertelindring, og de fleste pasientene som ikke skal bli gravide bruker NSAIDs. Kjempetypisk at jeg ikke kan ta NSAIDs nå da.. Blir litt dumt å ta Ibux og samtidig gå på pergo liksom..

 

Her er det ingen spire nei :( Slipper ikke egg så skal stimuleres :) Mensen skal komme på onsdag hvis jeg har 28 dagers syklus (noe som mest sans ikke er tilfelle nå heller). det kjennes ut som jeg har den på endo-smertene da, bare uten blodet. Sorry for at jeg er såå ego her i dag!

 

Skal sjekke ut muligheter for akupunktur, kanskje det vil hjelpe meg litt med både smerter og fruktbarhet.

 

Har bestilt meg to cd'er med "meg" musikk nå, blir deilig å få de i posten slik at jeg kan koble ut og dagdrømme litt med chill hyperdub :)

 

Stor klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...