Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Hmm.. min var heller ikke strekkbar. Tok CB sin el-test nå, og den var negativ.Ingen el-test. Tok ut pinnen og det var to streker der, en klar blå og en lys/svak blå. Jeg leste ikke noe om hva det er på bruksanvisningen, men det kom et rundt og tomt "ansikt", og det betyr jo ikke eggløsning.

Så.. får vente til søndag eller mandag morgen før ny gravid-test da;)

Takk for svar altså jenter. Nå føler jeg meg alter-ego bare meg, meg, meg. Skal gi meg med tolkningen, og gleder meg til å lese om deres el`er og positive g-tester:)

Gode- takk-for-svar- klemmer herfra:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, velkommen i klubben Ønsker nr.3.. Hadde virkelig tro på en positiv test hos deg.. Men, tr er jo ennå ikke kommet, så kanskje?!:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr.3; Så kjedelig med den tullesyklusen din!! Selv om du får positiv el-test, er det ikke garantert at du har hatt el. Kroppen kan ha prØvd å slippe egget, men ikke klart det! Da vil kroppen prØve igjen. Dette har skjedd med meg de to siste syklusene. Jeg hadde el-slim to ganger i de syklusene. Ved graviditet kan også el-testene bli positive, så du kan jo være gravid. Kanskje du har dette slimet som klar for nr2 har?

 

Klar for nr2, var det mye slim du hadde når du var gravid? Jeg fikk bittelitt på papiret her om dagen. Det var ikke helt som el-slim heller. Fikk jo forhåpninger, men vet ikke om jeg tØrr å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet neimen ikke. Men melder fra dersom noe skjer ivertfall:)

Men jeg har glemt å si at jeg tisser mye da. Hver gang jeg reiser meg liksom. Hundreogørtoførtiganger hver dag!! Jeg blir gaaaal.

Er ikke fullt så varm lenger, men mye varmere enn hva jeg pleier å være. Ja, og trøtt. Mer trøtt på ettermiddagene/kveldene nå enn før. Ellers ingenting som kan være symptomer. Men må si at akkurat dette med å måtte tisse støtt er litt merkelig. Jeg kan ellers liksom tisse bare morgen og kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg ikke hadde leste alle innleggene før jeg svarte!

Ser jo nå at el-testen var negativ. Og at du skal teste søndag eller mandag.

 

Ikke tenk på om du er ego, for jeg syns ikke du er det!!! Er bare hyggelig å prøve og hjelpe. Er jo en veldig frustrerende situasjon du er i, så jeg skjønner godt at du har mye du lurer på!!! Gir deg en god klem!

 

Veldig bra tegn å tisse mye da. Syns jeg også må tisse oftere enn vanlig, men vet ikke om det er psyken som spiller meg et puss. Har vært morgenkvalm uten å være gravid før så... Og litt mer trøtt føler jeg meg også, men den psyken min har lurt meg før!! Slimet ditt er jo også et symptom :) Har det kommet noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, så klart.. ikke noe mer slim. Hahaha, må le også. Dette er jammen ikke greit alltid altså:D

prøver å tenke: det skjer når det skjer;)

Idag skal jeg hente klær på renseriet. Dressen til mannen fikk seg en støkk i jula:), og jeg skal se om jeg finner en fin ny bukse på salg. Er jeg heldig, er det fortsatt 70% salg.

Nå: sofakos med God Morge Norge, kakao og et par brødskiver med leverpostei:)

Takk for klemmen Babysyk:) Jeg blir såå glad for det.

Klemmer tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Nå er testen innkjøpt og jeg er skikkelig spent på testen i morgen!

 

Veksler mellom å være skikkelig optimistisk og pesimistisk. Kan liksom ikke tro at jeg skal være gravid. Men, nå er det ikke lenge til jeg får svar!!!

 

Ha en fin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremin, nÅ er jeg spent pÅ deg Babysyk85!! Jeg ser etter innlegg fra deg hele tiden om dagen og tenker at det MÅÅÅ bare klaffe for deg nÅ!

Jeg kaster meg innom her imorgen for Å sjekke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til de som fortsatt er her inne av og til. Jeg testet negativt imorges:( men ,men. Jeg hadde i grunn forventet det. Så nå føler jeg meg sikker på at det ikke er noen spire i magen min enda.

 

Jeg tenker at syklusen min ikke har kommet ordentlig igang kanskje. Så mulig om et par måneder kan jeg forvente en spire:)

Derfor setter jeg meg selv ikke på noen ikm-liste enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr3 i 2012:

Jeg følger spent med hver dag for å se om du har fått nytt resultat, synd det ikke klaffet, men man skal vel ha veldig flaks for å få treff på første forsøk.

Håper på Bedre lykke nå som jeg har startet med bidronninggele, wild yam og Akupunktur:)

Får håpe det går lettere enn meg, vi har jo prøvd i 2 år uten hell etter uttak av hormonspiral:(

Hadde eggløsning i går/natt og sex siste gang på torsdag morgen fordi mannen har vært på jobbreise fra torsdag til i dag, så blir vel en runde til senere i dag uten at jeg tror den vil ha noe å si..satser på at torsdagen var nok, men blir litt frustrert av at jeg føler alt renner i do med eggløsningsslimet i dagene etter:(

Ønsker deg lykke til med prøvingen i tiden fremover og håper du slenger inn et innlegg i ny og ne så vi kan holde oss oppdatert på din status:)))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff joha99, lei den følelsen av at aksjeleggingen er bortkastet:(

Jeg gikk jo også på hormonspiral, og er jo fem år eldre enn sist jeg ble gravid. Har aldri gått på hormonspiral tidligere.

Men jeg håper vi slipper å vente så altfor lenge, både du og jeg joha99! Nå satser vi på at det funker i løpet av våren, eller hur? :)

 

Nei, første forsøk hadde jo nesten vært rart om det klaffet;)

Jeg kommer til å vente like mye hver eneste måned etter symptomer jeg da;)

Men det er vanskelig når en ikke vet syklusen sin, eller det at den rett og slett ikke er i orden enda. Jaja.. blir ikke deppa enda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...