Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei tjohei:) så hyggelig :)

Ja, da blir du med inn i en ny pp da, så jeg lager en ny liste jeg da;)

Ja, jeg har kjennskap til provera og ja, grunnen til at man bruker det er for å få en normal syklus. Microgynom er et annet merke som brukes til dette hvis Provera ikke funker;)

Men jeg trodde det da var en type p-pille jeg??

Det skal bli koselig å bli kjent med deg. Velkommen:)

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

- Håpefull75

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali - klor deg fast lille spire!! <3

- Tessy <3<3<3

- heha87

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

-Tjo hei

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Milomoffen:( stakkars, nÅ synes jeg synd pÅ deg!! Det burde vise seg nÅ liksom.. pÅ den ene eller andre mÅten! :(

Føler med deg nÅ.

Selv har jeg ingen test i huset.. kan hende jeg stikker innom butikken idag, men tror uansett jeg vil vente noen dager. Har jo ikm idag sÅ tror ikke det vil vise seg. Er sÅ lei av Å teste nÅ, 4 tester er "svidd av" og myye mer penger. Kan bli dyrt i lengden om jeg fortsetter sÅnn, sÅ det kan jeg bare IKKE rett og slett.

Dersom jeg gÅr over til ny pp blir det ingen testing før IKM!!! sier jeg til meg selv :(

 

Men Miloloffen.. du vet jo fortsatt ikke. Ingenting er "avgjort". VET du helt sikkert eksakt at din IKM var 9. januar da mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvor dum går det an å bli!?!? Jeg testet igår jeg.... JADDA!

 

Den ble jo negativ den, det burde jeg jo visst. Har vært så flink å vente med å teste, så sprakk jeg rett før, så nå er jeg sint på meg selv!!!

 

Nå vet jeg ikke når jeg skal teste neste gang. Føler ikke det er noe vits å teste med en gang igjen.

 

Milomoffen, dumt at du også fikk negativ, du har jo ventet så lenge!!! Håper tanta kommer til deg idag hvis du ikke er gravid!! Jeg vil også bare ha tanta nå hvis jeg ikke er gravid!!!

 

Sorry at jeg måtte skuffe dere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har tr meldt sin ankomst her og, men 2 dager før ikm. Håper at det klaffer neste gang. Jeg er nesten sikker på at jeg har gått glipp av eggløsningen denne PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter meg inn på ny PP, men blir jo da i uke 4 jeg istedet siden EL kom så sent. Er veldig sikker på at den er nå pga slimet!!!

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

- Håpefull75

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali - klor deg fast lille spire!! <3

- Tessy <3<3<3

- heha87

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

-Tjo hei

-Renate

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr. 3: Nei, visste ikke helt hvilken dag jeg ville ha ikm, men er på dag 33 i syklusen nå, så synes det kan skje noe snart.. Krysser fingrene for deg :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker: håper ikke de fungerer som p- piller for da blir jeg ordentlig sur... He he men hun gynekologen sa at de ikke stoppet el eller sånn bare at de skulle hjelpe meg på vei til en normal syklus :) og at det ikke var farlig å bli gravid på de men det har sikkert med at det bare er en liten kur :) ja ja jeg får vel gå til innkjøp av folat og el tester Og vente på at tr forsvinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miloloffen- ja det skjønner jeg virkelig!

Tjo hei- jeg hadde dobbeltsjekket med flere gyn. hadde jeg vært deg angående provera. Og om den pillen i det hele tatt kan ha noen hormoner som har noen som helst påvirkning i den retning som sier at det kan være noe som helst vanskeligere å bli gravid!

Ja.. bare for sikkerhets skyld liksom;)

 

Hmm.. er egentlig lista oppdatert riktig??

Hva med deg prinsesse? har du testet eller har tr kommet mon tro?

Her har det ikke skjedd noen verdens ting. Ingen tr har kommet enda. Jeg har overhodet ingen symptomer heller.

Jeg skjønner følelsen Så godt Babysyk!! Den har jeg hatt ivertfall et par ganger nå hvor jeg i grunn kunne ha ventet med å teste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på lista jeg også! =) Har vært borte fra BIM de siste 2 mnd pga veldig mye som har skjedd i livet mitt, men er nå tilbake igjen =) IKM i dag/i morgen og NULL tegn til TR!

 

Fikk en liten styrtblødning i går sånn uten videre, over på en liten time og nå er det bare hvit utflod igjen, merkelig! Aldri opplevd liknende før.. INGEN murringer, INGEN spotting... noe jeg ALLTID bruker å ha.

 

skulle vente med å teste til i morgen tidlig, men jeg sprakk i ste!! Og blendahvit test.."/ Vet man skal teste på morgenen, men negativ test er jo uansett negativ test. Kjenner jeg mista veldig trua nå...

 

Har jo litt symptomer også, men har lurt meg selv der før... Så må vel bare vente og se! *utålmodig* :P

 

Men GRATULERER til alle dere som har testa positivt! =D :D

Og blir spennende å se med dere andre som hverken har positiv test eller TR enda! :)

 

 

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

vilhaenliten1

**********

Søndag, 15.01

- Håpefull75

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali - klor deg fast lille spire!! <3

- Tessy <3<3<3

- heha87

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

-Tjo hei

-Renate

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg må håpe over på i uke 3. Utfra tempen min kom el 4-5 dsger senere en d cbfm viste. Kan d være at egget ikke slapp med en gang? Er hvertfall mellom dpo 9-14. Masse symptomer. Og kjenner at noe skjer i livmora. Jeg tror jeg er lengre en 9 dpo. Ellers kom symptomene veldig tidlig. Tappen er høyt oppe og godt lukket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er lista oppdatert damer. Lykke til i neste uke med ikm uke3 istedet klar for nr2 :) håper vi sees på 1. tri:)

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

vilhaenliten1

**********

Søndag, 15.01

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali - klor deg fast lille spire!! <3

- Tessy <3<3<3

- heha87

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

-Tjo hei

-Renate

-Håpefull75

- Gutt04+Gutt10+2012?

***********************

 

Imorgen blir en travel dag for min del. Men en veldig koselig dag. Vi skal besøke en helt ny babyjente. Gjett om jeg gleder meg!:)) skal snuse og kose med baby i heeele morgen! ;)

Så snakkes vi imorgen kveld. Natta damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet idag? Ble ikke til at jeg kjøpte test igår.

 

Jeg hadde jo noe slim forrige onsdag og torsdag, så det er mulig el var rundt da isteden. Hadde sånn forrige syklus også, men da var det visst ikke el. Tror jeg flytter inn på ikm uke 3. Men er her inne og følger med dere som er igjen! Håper vi får flere positive tester!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Babysyk:) ja, da hører du kanskje mer til på ikm uke3 du da;) blir spennende for deg neste uke.

Jeg har ikke testet. Må kjøpe test først, så.

Helgen har gått fort, vært på besøk begge dagene. Koselig:).. og ikke minst deilig å slippe å lage middag hele helgen! Hi,hi.

 

Mulig jeg kjøper en test imorgen, men den blir uansett ikke tatt før tirsdag morgen for før det rekker jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den syklusen min blir bare mer og mer på tur for hver pp!! Er på dag 34 nå. Har ikke hatt lenger syklus enn 35 dager, så det her liker jeg dårlig!!! Blir spennende å se neste pp når jeg skal prøve el-tester.

 

ønsker nr.3, hvis du enda ikke har fått tanta på besøk er jo det veldig bra!! Er nok også lurest å vente til tirdag morgen (ikke at jeg selv klarte å vente til om morgenen da).

 

Føler jeg får hele spenningen på nytt, og vet ikke om jeg holder ut til helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny og oppdatert liste. Babysyk over til ikm uke3.

Ooops. Det er jo imorgen allerede det. Da er det absolutt flere av oss her inne som burde ha fått enten positivt svar eller tr!! ;)

Jeg kjøper ny test imorgen, siden tr ikke har kommet enda:))

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

**********

Fredag, 13.01

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

vilhaenliten1

**********

Søndag, 15.01

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali - klor deg fast lille spire!! <3

- Tessy <3<3<3

- heha87

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

-Tjo hei

-Renate

-Håpefull75

- Gutt04+Gutt10+2012?

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vilhaliten1:) vi som har ikm... nei, hadde.. samme dag;) blir du med og tester sammen med meg imorgen tidlig?

jeg må ut og kjøpe test idag, og det er vel på tide for meg å teste på morgenurin i grunn.

Hva sier du?

 

dere andre da?.. miloloffen, lykke73, prinsesse08+lillebaby12 og cindy85.. har dere testet idag eller tenkt å vente.. eller har rett og slett tr kommet??

Begynner liksom å synes det er morsomt å titte inne på ikm uke3 og de som er der jeg nå da. " vår" egen babysyk og klar for nr. 2 gikk jo over dit etterhvert, og det er jo såå spennende å følge med på dem også.

Hadde vært kos å være på 1. tri med kjente "fjes" :)

 

Ha en fiiiin dag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!! har vært borte hele halga hos ei venninne ser det ikek har skjedd så mye på gravid elelr tr fronten..mange som venter på tr fortsatt. lykek til alle sammen! og til deg Heha, GRATULERER Så MYE!!!:) Jeg tok en digital på fredag og den lyste også gravid mo meg:) så jeg er lykkelig nå ja..kan ikek tro at navnet mitt står under gravid her inne...helt uvirkelig! jeg måtte kjøpe en liten sparkebukse på torsdagen da..den skal pakkes inn sammen med en smukk og en graviditetstest og gi til sambo når han kommer hjem fra afg om 2,5 uker..inntill da er han lykkelig uvitende om at jeg ikke har fått tr (sa jeg hadde fått en liten blødning og trodde tr var på vei..hehe)

Håper alle har hatt en bra helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tr fortsatt ikke dukket opp.. Arg:-\ Får vel bare håpe den kommer snart, vil inn i en ny pp..!

Tessy: så utrolig gøy at du skal overraske din kjære:-) Lykke til :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke var kommet med på lista så laget jeg en ny oppdatering...:))))))))

 

Gratulerer så mye til dere som ble gravide denne PP, og Masssssse lykke til alle dere andre som er på ny PP sånn som meg...

 

Er veldig spent på deg Ønsker nr.3 i 2012, har tenkt på deg hele helgen...håper det har klaffet for deg-:)

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

**********

Fredag, 13.01

**********

LØrdag, 14.01

- Ønsker nr.3 i 2012

vilhaenliten1

**********

SØndag, 15.01

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali - klor deg fast lille spire!! <3

- Tessy <3<3<3

- heha87

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- JulestrØmpa

-Tjo hei

-Renate

-Håpefull75

- Gutt04+Gutt10+2012?

- joha99

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å TAKK søteeste Joha99!! SÅ snille ord! :)

Jeg hÅper det har klaffet jeg ogsÅ;)

Men jeg la deg til pÅ ny pp jeg?? ser at det ikke kom med pÅ siste, men var helt sikker pÅ at jeg har gjort det pÅ en annen liste.

Jaja, huff. Ikke meningen det da joha99 :(

 

NÅ hÅper jeg bare at det klaffer for oss begge.. eller ALLE snart. Om det er denne eller neste pp. For DETTE er Året vÅrt jenter, eller hva? Girl-power:))

 

Å Miloloffen.. jeg føler sÅnn med deg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du "rydder opp" litt her inne Ønsker nr.3 :) Er inne her og titter etter dere vet du! hihi. Blir spennende i morgen da! Håper du får positiv test!!!

 

Milomoffen, kanskje du er gravid? Håper du bare har hatt litt senere el og snart får positiv test!!!

 

Virker som det er så mange som ikke har fått tanta på besØk enda! Håper det snart kommer flere på gravid-lista! Mens jeg må smØre meg med en STOR dose tålmodighet og vente til neste helg!! OM ikke tanta kommer fØr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...