Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner, jeg har brukt el tester og syns det har gitt meg god pekepinn på hvordan jeg skal finne ut når jeg har el. Har ikke brukt det denne pp for å slippe stresset med testing i jula. Men jeg føler at jeg nå kjenner kroppen relativt greit. :) stresset ingenting med ting i jula, så jeg håper at det har hjulpet!

 

Klar for NRK 2: jeg syns den tempen din ser veldig lovende ut denne mnd jeg!!! og ganske mange symptomer også, er dette nytt for denne pp?

 

Jeg er innmari spent nå babysyk! At du ikke spotter er bra!, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sprøøøø av denne syklusen min. Trodde jeg hadde El for ca 2 uker siden pga mens smerter. Men nå, har jeg de igjen og slimaktig utflod (EL slim?). Utifra forrige syklus da jeg ble gravid hadde jeg EL 2 uker seinere, altså en syklus på 6 uker...

 

Jeg står forsatt på lista tenker jeg, og venter til evt mensen kommer. Fikk lagt inn noen aksjer idag, og satser på i morgen også, og fredagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julestrømpa, gir deg en trøsteklem! Vi som var så samme dag og greier *ensomt uten deg her på torsdagen* :(

 

Renate, skjønner at du blir sprø!! Det hadde jeg også blitt!!! Forrige syklus og denne har jeg hatt noe som minner om EL slim en uke etter antatt EL. Forrige syklus kom tanta nærmest først antatt EL. Du kan jo ta el-test hvis du har og se hva den viser. Ellers må du bare "bade" i tålmodighet og vente :(

 

Sjekket tappen istad, var ikke noe spotting, men syns den var bittelitt mer åpen enn igår. Kan jo være fordi jeg ikke sjekket til samme tid, men føler at den var for mye åpen til at jeg kan være gravid. Uten at jeg har peiling på det. Så nå er jeg sur på meg selv. Og litt trist. Var bedre når jeg hadde større forhåpninger :(

 

Tessy, jeg stresset heller ikke i jula, og hadde jo derfor ekstra høye forhåpninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å kjøpe meg EL tester, men venter til neste PP. For litt kjiipt å kaste bort mange tester om EL allerede har vært.

 

Jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Hali! Så deg i septemberklubben, så måtte rett inn her og gratulere (samt se om det ville komme flere. Håper på det! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate: kjedelig med så tullete syklus, jeg tror jeg ville stolt på el slimet, men det er vel fordi det er det jeg går etter og det er også det som stemmer overens med når jeg har fått positive el tester.

 

Ønsker: vi krysser fingrene litt til:) eller er dette velkjente smerter for deg??

 

Babysyk: skjønner at du ble litt skuffet over deg selv, men man må jo som du sier huske på at den forandrer seg litt i løpet av en dag! Jeg måtte sjekke tappen i kveld også, fortsatt samme.... Men jeg har begynt å si til meg selv at jeg må forvente negativt! Og at tr kommer i mårra, ellers får jeg vel sjokk..hehe...

Tiden vil vise jenter.

 

Så koselig å høre fra deg Venter:) kjenner du noe til symptomer?? Du hadde vel egentlig IKM samme dag som meg?, husker jeg riktig da?? Ellerframskynnet du det kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg regner med at det er EL slim, så må regne ut ifra den ja.. Så da ble det enda 2 uker til å vente!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy- vel.. det er så lenge siden jeg hadde mens. Jeg har hatt spiral i flere år. Men jeg synes da absolutt at jeg ikke har hatt vondt under mens, bare under EL.

Men det kan jo hende at siden det er lenge siden, og det faktum at jeg ikke har hatt mens etter at jeg tok ut spiral, bare EL (jeg blødde en uke etter at jeg tok ut spiral, men det sa gyn. var normalt og at dette måtte jeg huske på at ikke var vanlig mensblødning). Bare få dager etter at jeg sluttet å blø, fikk jeg EL. Så hadde jeg brun utflod på dag 8. og 10. Idag er jeg på dag 11. og det er såvidt en stripe i trusa (sorry detaljene), men jeg tror det kanskje er et tegn på at mensen starter.

 

Det er vel i grunn bare å vente å se nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renate, når jeg hadde EL-slim to ganger i en syklus, så fikk jeg mensen ca midt i mellom disse. Håper det bare er noe gravidsymptomer du har som minner om EL-slim ;)

 

Jeg måtte jo sjekke tappen istad. Da var den fin og lukket som i går kveld. Kjenner nesten ikke hvor hullet er. Nå er det slutt på tappetafsing på meg. Blir egentlig ikke noe klokere av det. Bare at jeg ikke har EL og mens. Skal bare sjekke papirat om jeg har fått spotting framover.

 

God natt jenter, nå skal jeg sove!

 

Hali, du kommer sikkert til å drømme at det er babyer overalt rundt deg!!! Veldig glad på dine vegne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke el skum for to uker siden, bare litt mensaktig smerter i magen... Spennende er det ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart at etter man har fått positiv test hvor mye symptomene blir forsterket. Jeg har jo vært trøtt og sliten det sisten tiden (startet rundt 9 dpo) men ikveld er jeg helt utslått - og jeg har ikke gjort all verdens enn å lage middag og lekt litt med sønnen vår.

 

Er det noen som skal teste imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære gode fine Hali!!! GRATULERER så masse !! Dette var rørande! <3 <3 <3 Velkommen til første trimester. ER så glad for å få vera der med deg! stor klem! Så må du fortelja koss du skal fortelja det og til kven osv :) og oppdater innpå gullfiskbollen også, du er jo ein ekte gullfisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

Uff, jeg var tidlig oppe da Simone skrek litt i 5 tiden, men hun sovna igjen...jeg derimot, nei! Og dere...jeg gikk på do da kl 5 også angret jeg meg skikkelig etterpå, for jeg hadde lyst å teste...fikk ikke dette ut av hodet så 20min etterpå presset jeg ut en liten prøve.....

Vel, på g-testen er det en svak, rosa strek!!!!! :o

Jeg vet ikke hva jeg skal tro...kan det virkelig være at jeg er gravid??? Skal nevnes at tappen fortsatt er godt lukket og jeg er på dag 28( med sykluser på stort sett 27 dager) klarer ikke tenke helt klart og tør definitivt ikke stole på dette resultatet...har fått bare blendahvite tester i et halvt års tid nå da....

 

hjelp...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det hali! men foreløpig skal jeg stå på lista slik jeg gjør nå...har kjøpt inn digitaltest som skal tas i mårra! :o Har IKM i dag ja, ingen mens enn så lenge men så pleier den å komme i 13 tiden...så jeg tror ikke på noe ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

- Hali

- Tessy <3<3<3

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

***********************

 

 

 

Da er jeg ikke i tvil jenter!!

Tok to nye strimmeltester nå kl 10 etter å ha holdt meg i 4 timer uten å tisse..begge viser en enda tydligere strek:D en fra billigtester som det virkelig ikke kan være noen tvil med og en fra Tina som også ble svak men tydelig <3<3 jeg er så lykkelig nå og vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg!!:S Tenk at jeg faktisk kunne stole på magefølelsen min...første perioden jeg har hatt god magefølelse :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til meg på listen også - testdag søndag.

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

-Håpfull75

*********

Gravid

- **venter**

- Hali

- Tessy <3<3<3

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...