Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Ja, unn deg de cd¨ene LilleFIe, det fortjener du!!

Man kan ta paracet selv om man prøver å bli gravid, så hvis du tåler det er jo det et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for støtten jenter.. jah hadde vert greit å fått et positivt svar en måned jah. siden det har gått så lenge.. men får bare putte inn på pergo runde 4. :) å håååpe på det beste. :) har to måneder igjen mer pergo før jeg må en tur til gyn igjen. så håper egentlig på at det ordner seg før den tid..

 

krysser igjen fingrene for resten av gjengen her.. :) skal nok følge dere videre ut denne uken. :) lykke til alle sammen. *****STOOOREKLEMER*****

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle lillemeto!! Alle her inne fortjener virkelig en liten spire...det er jo noe av det vi ønsker aller mest. Jeg er imponert av dere som har prøvd såå lenge og har bikket året og mer til med prøving. Store klemmer fra meg og takk for lykke ønskningene...noen dager igjen på pinebenken for min del.....

 

jeg skal krysse fingrene for deg også og håper pergoen snart gir deg uttelling!!:)

 

Noen som har noen symptomer her da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe tr enda her.. Og i dag er ikm. Men siden jeg testet i går negativt i går så venter jeg bare på ny pp:) dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er greit listen følger oss mens vi skravler oss gjennom uken :D Slik at den ikke forsvinner langt..litt kjip å drive å blad tilbake.

 

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

**********

Onsdag, 11.01

- LilleFie

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Hali

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM til torsdag, men testet negativt i går, mandag. Så venter egentlig bare på en ny pp jeg også, men endrer meg ikke på lista før tanta kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :-) Er bare innom for å si at jeg hadde 27 dagers syklus denne gang, tr kom nå så jeg beveger meg inn i ny IKM uke, vil noen føre meg opp? Da blir det blodprøver i morgen.. Lykke til dere som er igjen i den flotte uka vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Hali

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! :(

 

Men når du først måtte få tanta, var det vel like greit at det kom nå enn at du måtte vente lenge på den LilleFie. Lykke til med blodprøver og det hele LilleFie, så håper jeg at jeg snart finner deg på 1.trimester :) Stor klem fra meg. Syns du er tapper jeg!!

 

Ingen ting har skjedd her. Skifter fra å ha skikkelig tro på at jeg er gravid, til å ikke ha troen på det i det hele tatt. Jeg kan jo ikke være så heldig.... Men vi får se... Om det ikke har klaffet, så kan bare den tanta komme!!!!!! Nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at syklusen din ikke ble så lang nå da LilleFie, men tanta er like kjip fordet! Gleder meg til å høre om hvordan det går med pergo osv...kryser alle fingrene for deg snuppa:)

 

Uff babysyk..jeg har det akkurat likedan!!! Eller, magefølelsen min sier jeg er gravid men jeg tør f*** ikek stole på den for å si det sånn!!:( jeg blir jo bare skuffa...men har hatt motsatt følelse tidligere da...

 

Jeg krysser fingrene for oss jeg:) Har du noen symptomer da Babysyk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vente lengre, og testet i dag; negativt:/ Holder meg på lista til tr kommer.. Krysser fingre for feil på testen :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så snille jenter, blir helt rørt av dere :) Ja, fantastisk at jeg fikk kort syklus så jeg får komme kjappest mulig igang, kanskje det er et tegn :)

 

Tessy: HåPER magefølelsen din er rett snuppis, av egen erfaring er den som regel det :)

 

Takk for lykkeønskninger hali <3

 

Babysyk85: Krysser fingre for at torsdag kommer uten tr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, da er du heldig Tessy, som ikke har hatt magefølelsen før. HÅper det ligger noe i den!! Men om det ikke gjør det, sÅ skjønner jeg at du blir veldig skuffa. Man girer seg jo skikkelig opp. Jeg hadde stor tro første pp, da var jeg overbevist, men det er vel de fleste!

 

Symptomer, hmm... Eneste som har vært anderledes er mangelen pÅ de ømme puppene. Det har pleid Å komme ca en uke før IKM. Men, idag har de jammen meg kommet de ogsÅ. Ikke superømme, men jeg kjenner det. SÅ jeg vet ikke om hÅpet røyk der :( Og sÅ har jeg kanskje hatt litt mindre murringer. Men det har kommet det og..... Egentlig lyst til Å teste nÅ jeg, bare fÅ det gjort!!!

Tessy, har du symptomer? Og dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer. Jeg har derimot hatt enda littebitt mer brun utflod. Veldig lite, så jeg regner det ikke som mens.. men likevel. Begynner å svikte i trua på at det er en spire der:(

Jeg har også kjempelyst til å teste Babysyk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør egentlig ikke kjenne så mye etter symptomene... men de siste dagene har jeg vært veldig trøtt på tross av bra med søvn også har jeg hatt liten tiltakslyst. i formiddag var jeg skikkelig uggen i et par timer etter frokost, og ellers er det vel ikke mye..litt stikkninger og ømhet i venstre pupp av og til. men siden jeg venter mens på torsdag. og tappen fortsatt kjennes lukket ut og jeg ikke har noen tegn til tr(blir oppblåst ca to dager før) så er det enten tegn på at selve mensen er forsinka, eller en liten spire....håper på sistnevnte så klart!!!

 

Dette er så nervepirrende og jeg tør ikke teste! ikke ennå i hvertfal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trøtt er jeg også. Igår sovnet jeg sammen med vesla klokka åtte og jeg sov rundt. Hadde lyst til å sove mer da jeg våknet. Blir tidlig kvelden idag også kjenner jeg.

Har småvondt i hodet, men ikke sånn som liksom bryter ut. Men vondt i hodet er vel ikke noe symptom?! og trøtt er jeg nok fordi det er mørketid.

Er litt oppblåst, og det er typisk min flaks sikkert fordi jeg skal ha mens:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er litt skummelt å kjenne etter symptomer!!! Men klarer ikke la vær. Igår klarte jeg å innbile meg at jeg ble bussyk, og ble superhappy, men kom på at jeg ofte blir litt småkvalm av dårlige bussjåfører når jeg er skrubbsulten.... jaja.

 

Tessy, pleier tappen din å åpne seg noen dager før mensen kommer? Jeg kjente på min igår, da var den lukket, men har ikke tort å kjenne idag. Jeg spotter alltid 2-3 dager før mens, men det har ikke kommet noe spotting. Blir gal av ventingen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, du sier noe der Ønsker nr.3, denne mØrketiden kan lure alle og enhver...:S

 

hehe, ja..men jeg tror uansett at hvis jeg skulle være gravid så komemrn ok ikek kvalmen fØr om noen uker...slik den gjorde sist( uke 7) og eneste symptomet jeg hadde merket var veldig tretthet.

 

Jeg tror tappen åpner seg noen dager fØr ja...men jeg stoler ikke helt på det..husker liksom ikke fordi jeg bare har kjent at den er åpen egentlig, når jeg tenker meg om...en er jo ikke helt helt lukket nå, men jeg har lest litt om det og oss som har fØdt fØr vil aldri få helt lukket tapp. Tappen min er i allefall hard og mye mer lukket en den pleier å være... men den som alt annet blir vel bare spekulasjoner:S blir gal ja!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter.

 

Er det vanlig å ha kvalmebølger før mensen kommer når man ikke går på p-piller lenger?

Jeg opplevde ikke det da jeg gikk på p-piller.

Og nå som vi prøver å bli gravid og jeg kjenner kvalmen som et symptom på positiv test, blir jeg like j.... skuffet hver gang mensen kommer:(

 

Jeg blir helt tullerusk av ventetiden,lei av at kroppen lurer meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skal jeg tørre å kjenne på tappen da, redd for å bli skuffet. Hvis den er åpen er jo alt håp ute. Har også lest det samme om at de som har født før. Jeg har ikke født før, så min burde jo være skikkelig lukket. Men aner jo ikke hvor lukket det er!!....

 

Ja, mørketiden og det dårlige været kan spille oss et puss....

 

Anonym, om du prøver å bli gravid, så kan det godt hende at du ønsker å være kvalm så mye at du blir det (fordi du vet at kvalme er et graviditetssymptom. Jeg var skikkelig kvalm første syklus, kastet nesten opp, og var bombe sikker på at jeg var gravid.... Men du kan godt være gravid allikevel altså, så ikke misforstå :)

 

Er ikke så lenge igjen før vi er "i himmel eller helvete" - kanskje litt overdrevet da men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noe men ikke de vanlige pms symptomene. Vil ikke håpe for mye heller for da vet jeg at skuffelsen blir eventuelt veldig stor!! Så jeg prøver så godt jeg kan for ikke å være så forbasket optimistisk. Så da venter jeg, UTEN å teste - ikke at jeg tør heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på sånn du har det også Hali! tørr rett og

slett ikke teste, selvom jeg har veldig veldig lyst å bare finne ut!!Syns du har vært flink denne perioden til å holde forventningene nede, har det virket som i hvertfall.:) håper du kan bli veldig positivt overasket!

 

Har du kjent på tappen Babysyk?? håper den er lukket!!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Tessy! Syns selv at jeg har vært flink, men tro meg jeg har så lyst å stikke og kjøpe test. Heldigvis har jeg ingen liggende hjemme lenger. Jeg fikk meg en lærepenge forrige pp når jeg svidde av ca 10 tester på en uke - galskap, spør du meg!

Nå får det være nok, tenker jeg. Det må da gå an å vente, ikke sant. Og etter 10 negative tester har jeg vel utviklet angsten for negative tester...heheh..

 

Planen er teste på torsdag hvis tempen ser ennå lovende ut! Men vet ikke om jeg tør det heller.

 

Skulle av og til ønske at kroppen hadde et slags bryter som slo seg på når man var gravid. For symptomer kan man (tydeligvis) ikke stole helt på - dessverre. Så en bryter (av/på) hadde vært fint!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå tror jeg mensen er på vei. Littegranne rødbrunt på trusa,men ikke så mye at det er noe på papiret når jeg tørker...

Argh! *Oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...