Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen, så spennende det er å følge dere!! Har ikke skrevet meg inn på listen, men jeg har også ikm ca på fredag (er ikke 100% sikker). Holdt på å bli gal av å vente!!! Føler sånn med dere jenter! Ventetiden føles enormt lang, kjenner sekundene tikke!!

 

Siden jeg holdt på å bli gal tok jeg en EL test som jeg hadde liggende. Denne ble nesten positiv (noe den også gjorde forrige gang jeg var gravid). Begynnte derfor å lure veldig om det kunne være sant.. Kjørte derfor innom apoteket og kjøpte en clareblue, den viste svak positiv!! Jeg så vertfall at det var et kryss! (en strek er en strek vel?) skal teste meg en gang til i morgen for å være på den sikre siden:)

 

Mine symptomer: ekstremt trøtt!! Kan sovne hvor som helst!! Økt utflod, smerter i livmorbåndene?når jeg reiser meg for fort, Menssmerter som har avtatt for noen dager siden..

 

Ønsker dere lykke til og er spent på dere som ikke har testet enda!!! Sender mye babystøv******!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei heha87, veldig spennende med svakt positiv, satser på at du også er gravid:) jeg skal ta en digitaltest i mårra! få det svart på hvitt liksom:P

drister meg til å si gratulerer til deg jeg da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!! Tørr ikke juble enda, må liksom ha det svart på hvitt jeg også. Men krysser fingrene for å bli med i september klubben:-) håper denne dagen går fort! Er spent på hva testen viser i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Dossa

- Milomoffen

- Lillemeto

**********

Tirsdag, 10.01

**********

Onsdag, 11.01

- LilleFie

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Hali

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

************************

Inn i en ny PP

-

***********************

 

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!

 

Da var det enda en ny pp og mere venting . Er usikker på om IKM er denne uke eller tidlig neste. Men håper ikke mensen kommer i det hele tatt, lykke til alle dere andre:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

- Håpefull75

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali

- Tessy <3<3<3

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

***********************

 

Velkommen cindy:) jeg satte deg opp på den oppdaterte lista jeg;) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Tessy :)

du spurte om symptomene mine denne pp er normale. endel av de kan vell like gjerne være pms. er så lenge mellom hver gang jeg har el og er heller ikke flink å skrive ned.. hva på jobb inatt, fikk noen kvalmebølger innimellom.. idag sitter jeg med stikkinger og riving i livmorbåndene? og midt i liksom.. korsryggen hverker. jeg er jo trøtt. men sliter med å sove godt. våkner ofte. kjedelig... grunnet nattevakt inatt fikk jeg ikke målt normalt idag. men målte etter 3.5 timer.. hva da 36.74 mot 36.64 igår. så kanskje ikke så gale temp alikevell?? skal jo holde med tre timers søvn.

fortsatt negativ test da :( tok en clearblue pluss idag 4 timer etter sist dobesøk. det er jo ett pluss der. men så svak at jeg for såvindt regner med at d bare er den berømte skyggestreken til clearblue. den er lyyyyseblå og tykk. men alt for svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaww, Tessy!!! Gratulerer så mye snuppa :D :D Blir helt rørt av dere jeg altså :D Heldigriser! <3 <3 <3 TIl lykke på 1.tri jenter! Hipp hipp hurraaa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tessy, så gøy å lese!! Nå ble jeg veldig glad!!! Gratulerer så mye!!! Håper det hjelper med litt ekstra babystøv fra dere som er gravide for oss som er igjen!!

 

heha87, drister meg til å si gratulerer til deg også! Håper du får en klar og tydelig test i morgen, så du slipper å være i tvil.

 

klar for nr2, skal krysse fingrene for deg jeg!! Håper du er gravid.

 

Jeg var småkvalm på morningen idag, men tror egentlig det er litt ønsketenkninger. Jeg blir ofte kvalm hvis jeg sover dårlig om natten (noe jeg gjorde i natt) men syns jeg var mer kvalm enn vanlig. Er så spent!!!

Nesten så jeg også får lyst til å teste, men tror jeg venter til tordag. Ingen tegn til tanta her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy!!!!! ÅÅÅÅÅÅ!!! GRATULERER!!!

 

 

Gratulerer til deg ogsÅ Heha!!!!! :):) HÅper jeg kan følge etter dere snaaaaart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysyk: Har ikke du IKM idag? Og ingen tr? Det er jo lovende, jeg syns du skal teste imorgen jeg...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milomoffen, når testet du sist? Du er jo langt over IKM så du burde jo få en positiv test nå!!!

 

Hali, hehe, prøver så godt jeg kan å holde meg, så nå må ikke du overtale da :P

Har slitt med ustabile sykluser, så det kan godt være tr kommer senere. Så derfor venter jeg til lørdag. Men har en følelse på at den kommer tirsdag..... Hadde jeg hatt billigtester, så hadde jeg kanskje testet... Er sååååå spent!!!

 

lykke73, hvordan går det med deg? Testet?

Ingen som har fått tanta idag? Supert!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gratulasjon folkens;) er bare såå usikker! Leste at clearblue kunne gi skyggestrek.. Forsvinner den etterhvert da eller blir den værende på testen?? På min test er det en klar tynn strek, men den er jo så tynn!! Arg... Ikke lett å bli klok på disse testene av og til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syltynne streker på clearblue er vell dessverre mange ganger skyggestrek. selv om den er blå. men det kan sikkert slå ut begge veier. men jeg har også opplevd tykke blå streker som har vært negative. men da så super svake.. clearblue er d mange som ikke stoler på. men krysser fingrene for at du er gravid heha87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt på nettet om disse testene... Noen er positive andre negative.. Jaja, får bare smøre seg med tålmodighet til i morgen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ihvertfall heha87!!! Skal krysse fingre og bein for deg jeg!!

 

Lykke til alle andre som skal teste i morgen også! Gleder meg til å lese om enda flere positive tester i morgen!

 

Og hurra for at ingen har fått tanta på besøk idag!! Liker sånne dager, bare positive tester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...