Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Hali, syns det er spennende at tempen din holder seg litt høy, tar du den hver dag? hehehe, jeg kan tenke meg du følte det ble litt i overkant med 10 på en uke ja:P men flink som har lat være nå, jeg har en god magefølelse på deg jeg da...men er veldig spent på resultatene både fra deg og alle!:)

 

Ellah...nei:( ingen fler som skal få mensen nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessy: denne pp hadde jeg en liten pause fra temping. Målte tempen fram til EL var bekreftet (til 3 dpo). Begynte på igjen 11dpo, og så langt er tempen høye (idag 37,04) - men vil ikke håpe for mye heller for det kan hende den faller drastisk ned imorgen. Vet liksom aldri! Takk for at du har troa på meg - godt at noen har det. Tør liksom ikke helt å ha troa.

 

Hvor mange DPO er du på nå, Tessy?

Og dere andre??

 

Jeg er idag 12dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klamrer meg til et lite håp om at det går over:/ Har ikke kjent noe murringer eller mensensmerter ennå som jeg pleier å få før mensen. Den skal jo eventuelt ikke komme før om 3 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende er det i hvertfall Hali! jeg er 11dpo i dag...nærvepirrende! har 27 dagers syklus...du da?

 

vi får bare vente å se Ella, ingen ting er avgjort før tanta har kommet innafor døra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Hali

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sånn da er jeg å på lista:) har ikke sett noe til TR enda.. *banker i bordet*.. så kankje et liiite håp. I dag kom cb monitoren i posten. så har hvertfall noe å ser frem til vist tanta kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hali:)

Jeg holder meg positiv fram til mensen dukker opp.

Gud som jeg misliker tante rød...

 

Hali og tessy: Hvordan er det med dere? Dere har jo IKM samme dag som meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det bare er en miniblødning i graviditet Ellah!!

 

Hali, syns også du har vært kjempeflink denne pp!!! Hold ut! Tenker også at det er skummelt å teste, men føler jeg får mer og mer forhåpninger, så jeg vil bare avfeie de!! OM jeg hadde testet og den ble negativ, tror jeg at jeg hadde klart å komme litt mer ned på jorda! Men det er jo alltid et håp. Håper bare ikke tr er forsinket, for da får jeg ihvertfall forhåpninger :(

Føler jeg bare vil sove fram til helga jeg!!!

prinsesse08 har du testet noe mer idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenenr at dette begynner å bli veldig spennende...er litt enig med deg babysyk, lyst å ta en test for å ikke bli for optimistisk!

 

Veldig spennende da prinsesse08!! når skal du ev teste??

 

Ellah: med meg er det bra, begynner å bli litt nervøs da:P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy: Jeg er på dag 32 i syklusen. Syklusen mine pleier aldri å være mindre enn 30 og aldri lenger enn 33 dager. Så vi får se når/om tr dukker opp.

 

Babysyk: Skjønner hva du mener. Noe ganger tar jeg meg selv i håpe for mye, men da prøver jeg overtale meg selv at det er bare en ønsketenkning for så heldig kan ikke jeg være...hehe..

 

For en nervepirrende pp!!! Denne uken går så treigt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lyst å teste òg men kun for å overbevise meg selv at jeg ikke er gravid. Dermed slutte å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du aldri har lenger syluser enn 33 dgr og er på dag 32 i dag så virker jo dette lovnede da, veldig spent på resultatet ditt!!!:D jeg er på dag 25...blæ! vil være på dag 28 eller no...og uten mens og med positiv test:P hahaha...men det er vel både for godt til å være sant og for mye å be om!

Nei nå må jeg komme ned på jorda her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lutealfasen min er fra 12 til 14 dager. Men denne pp hadde jeg EL på dag 20 enn normalen på dag 18/19. Så kanskje blir syklusen min forlenget?? Men ja aldri hatt en syklus lenger enn 33 dager uten å være gravid (selv ikke når vi prøvde på nr1 i 8pp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, er det som er så kjipt..er liksom bare venting som kan avgjøre hvordan stå er..ev hvis man tester nå og får positivt, ville vel ikke stolt på et negativt svar helt uansett (kanskje bare blitt litt mer realist) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som syklusen din blir forlenget da Hali. Men det er jo bare en dag eller to. (bare og bare, er jo lenge nok å vente det da). Blir spennende å se!!

 

Status herfra: Tappen er lukket, åpningen som pleier å være går helt i ett med resten, nesten så jeg ikke fant den = enda høyere forventinger. Burde ha begynt å spotte idag også.... Men da gjør jeg vel det i morgen! Blæhhh

 

Nå skal jeg legge meg. Så er det en dag mindre til vi får resultatet. Om jeg klarer skal jeg vente med å teste til lørdag. I tilfelle syklusen er forlenget.

 

God natt og drøm søte spire-i-magen-drømmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg om mandagen og i går, negativ. Har ikke kom før tidligst fredagen, så nå gidder jeg ikke å teste meg før mandag neste uke... Er spennende dager i vente. Har hatt sykluser på 33 - 45 dager, så muligheten for at jeg heller har EL nå er jo der. Håper egentlig at tr kommer snart så jeg kan komme igang med EL tester og være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har hatt det verste natten på leng!!

Fikk rett og slett ikke sove i natt. La meg i halv 11 tiden for jeg var MEGA trøtt men fikk rett og slett ikke sove. Fikk tilsammen 3 timer søvn - ikke sammenhengende, dessverre!!

 

Så sto opp i 6-tiden og tenkte at dette gidder ikke jeg mer av. Nok er nok - ta en test og får det overstått. 13 dpo er en god tid og teste òg.

 

Men problemet er at Apoteket åpner ikke før halv 9, så jeg leverte mini i bhg, og ventet utenfor apoteket i en halv time for jeg gadd ikke å kjøre hjem igjen.

 

De eneste testene de hadde igjen var CB digital og A1. Hadde virkelig ikke lyst å kjøpe digital testen for jeg følte at det var kanskje litt for tidlig med den. Så jeg kjøpte begge deler:

 

...og begge visste:

 

GRAVID!!!!! (digiatal: 1-2 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

- Hali

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det HALI!!!! Gratulerer så mye:) :) håper virkelig jeg kommer etter!! Hvordan klarte du foresten å holde deg så lenge? Eller tissa du på mårran også? Nå blei jeg glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Hali!!! Virkelig :)) Her har jeg visst hatt enda en kjemisk graviditet ser det ut som. Testa svakt positivt i går, i dag negativt og mensen. Er oppgitt og har bestemt meg for å legge vekk temperaturmåler, eggløsningstester og iallefall graviditetstester i en stund fremover..før jeg blir skrullete. Redd for at de kjemiske graviditetene spår flere SA i vente...prøver å tenke at det bare er fordi jeg har testet så tidlig, vet jo at de fleste befrukta egg går til grunne før/rundt ikm. Lykke til til dere som enda håper :)) Håper flere får det svaret de drømmer om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...