Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Dossa: Så utrolig trist å lese at du har fått mensen:( Og det er virkelig flott og se at du holder humøret oppe,mange hadde blitt gal av mindre. Jeg heier på deg (og resta av oss prøvere/slitere) :)

 

Babysyk: Jeg er 9 DPO så krysser alt jeg har for at det var en festeblødning jeg fikk istad!

Når har du Ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellah, da kan det jo godt være at du har hatt festeblødning!

 

Jeg tror jeg har IKM på torsdag, men har hatt så mye tull med EL og el-slim de siste syklusene, så jeg er ikke sikker. Og nå kom jo dette tullet idag også!! Så jeg venter ihvertfall til etter torsdag med å teste, hvis jeg holder ut..... Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å holde ut og ikke teste meg før til fredag på IKM dagen, men det kommer til å bli kjempetøft å la være å teste seg før det:/

Jeg har 3 billigstrimler og en CB ukeindikator igjen, så må prøve å ikke sløse de bort før den tid. (Lykke til Ellah, sier jeg bare) :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo egentlig IKM den 12, hvis jeg følger mine vanlige sykluser på 27 dager, men sa var det denne forrige sykluser da...på 35 dager som plutselig gjør at jeg nå føler meg så usikker...hvorfor får jeg plutselig en lang syklus med forsinket el....mener bestemt at jeg har hatt el til normal tid denne perioden, men siden jeg ikke har testet etter det så tør jeg ikke stole på det....så jeg kjenner jeg er veldig spent. Forventer mens til torsdag, men håper den Holgersen borte i ni mnd nå!:) men jeg satte meg nå opp på IKM 13, så får jeg se hva som skjer...planen er å ikke teste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, syklusen kan jo bli påvirket av mye. Kanskje du stresset mye den perioden. Håper du har vanlig syklus denne gangen da!!

 

Aner ikke hvor mange ganger jeg har gått inn på kalenderen på mobilen for å telle dager og uker!!! Hvis sånn og sånn, når har jeg IKM da.....

 

Hva noterer dere ned? Bare sykluslengde eller når dere hadde EL også? TIl senere bruk... Spesielt dere med ustabile sykluser.

 

Før vi begynte å prøve var alt bra, ustabile sykluser, men tydelig EL og mens 15 dager etter EL-slim. Nå er jo alt bare tull....

 

Skulle ønske jeg kunne teste nå jeg, og at hvis den var negativ så kunne mensen bare kommme med en gang!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babysyk: Når jeg tenker meg om så var jeg veldig stresset den perioden ja, emosjonelt langt nede... Så ja, det var nok det. Denne perioden har jeg stresset ned og bare kosa meg i jula og sånn, så ikke noe press før el...nå etter el derimot kjenner jeg at jeg er urolig...men da er liksom det som skal gjøres gjort og bare ventinga gjenstår. Men er jo spennende å være prøver også da....gleder meg til positiv test uansett når den måtte komme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er:)) har selv akkurat kommet hjem fra jobb:). Plager meg sikkelig at jeg har så vondt i venstre side sv magen, gikk ut av bilen litt fort i stad og det gjorde sååå vondt. Blir nesten litt engstelig for hva det kan være. Er også vondt å hoste, pusse nesa. Noen som har opplevd det samme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo alle sammen igjen.. Har ikke vært inne her på lenge. Måtte reise hjem til mor og far, faren min er veldig dårlig, så vi sitter hos han hele tiden. Da blir det ingen tid igjen til dette!! Så jeg får ta det som det kommer, tror ikke jeg er gravid. Så jeg venter til over IKM før jeg tester, om det blir behov...

Lykke til alle sammen - håper det er noen som klarer det denne perioden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke, trist å høre om din pappa :( Håper det ordner seg og at han blir bra igjen. Krysser fingra for at du har en spire i din mage *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre lykke..:( jeg har såå lyst til å teste nå!! Tror ikke jeg klarer å vente til den 10. Kommer til å teste meg i morgen! Noen andre som skal teste i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under to timer igjen til vi er i uken vår. Blir spennende. Jeg måtte ta en test idag, til tross for inn på fredag... Var negativ, som forventet. Leit med mensen dossa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre om pappaen din Lykke!!! Håper han blir fort bra. Forstår godt at det ikke er tid til bim i en sånn tid!! Trøsteklem!

 

prinsesse, hvis du ikke holder ut å vente, er det jo bedre å teste i morgen tidlig enn utpå dagen ihvertfall. Er jo bare en dag før ikm, så det er jo gode muligheter!! Lykke til ihvertfall!! xxxxx

 

Renate, er enda tidlig å teste, så du får holde ut litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

Ikke så mye nytt her!!

Har fortsatt manglende på de vanlig pms symptomene som jeg pleier å ha men kjenner at jeg er øm i nedre mage + ømme nipples ;) Imorgen begynner jeg å tempe etter en uke pause. Kun for å se om det ser lovende ut eller ikke.

 

Dossa: Huff, dette var ikke gode nyheter. Du skulle ikke få tr du... Nå må det snart bli din tur altså!!!

 

Lykke: Trist å høre om faren din!! Klem

 

Ja, jenter. Imorgen brakker det løs!! ;) Lykke til til dere som skal teste! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken jenter.. Slapp å sitte hos han i natt, skal heller avløyse den ene søstera mi i morgen tidlig - så æ skal gå nu å legge meg...

nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let the testing begin!! Lykke til denne uken jenter:)

Bah, jeg er småkvalm og har murringer...

Hvordan er det med dere jenter? Noen med forhåpninger?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg er egentlig. Er overraskende rolig denne pp.

Verken det ene eller det andre for øyeblikket.

Jeg har jo ikke hatt mine vanlige pms symptomer, så det er et bitteliten +. Vi får bare vente og se hva uken vil bringe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si lykke til alle sammen!! jeg har jo ikm et godt stykke ut i uka så jeg må nok vente i spenning enda en del dager!! håper mange får en positiv test:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så sant Tessy, og jeg er jo etter deg på ikm også. Jeg er vel faktisk helt tilslutt i uka jeg;) Så jeg burde frastå fra å teste før etter alle andre egentlig jeg;)

Nå har jeg èn test igjen, og den skal i ilden på lørdag først.

Så er det bare å krysse fingre og tær, bein og armer da:)

Håper mange får en positiv test ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men erj o lett å bli litt ivrig:) husker første pp min hvor jeg testet no sånn 7dpo elelr no..kom ned fra badet så slukøra vettu...selvom jeg visste hva svaret ble:P nå har jeg gitt opp det, selvom jeg har veldig lyst å teste da! hehe

Jeg må nok kjempe litt med meg selv hvis jeg skal klare å vente med å teste til 2 dager etter ikm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn lista igjen jeg. Så slipper jeg å bla, bla og bla for å finne og huske hvem som har når;)

 

men prinsesse08-når har du ikm??.. jeg ser ikke nicket ditt på lista jeg.

 

Lykke til alle jenter! Er kjempespent på deres vegne nå:)Jeg skal gjøre alt jeg kan for å vente til lørdag!! Alt jeg kan ja.. ;)

 

Mandag, 09.01

- Dossa

- Milomoffen

- Lillemeto

**********

Tirsdag, 10.01

**********

Onsdag, 11.01

- LilleFie

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Julestrømpa

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Tessy

- Renate

- Ellah84

- Hali

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

*********

Gravid

- **venter**

************************

Inn i en ny PP

-

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har IKM i dag, å har ikke merka noe til TR enda. så kan vel si at håpet er der fortsatt.. dersom TR ikke kommer i dag eller i morgen. skal jeg heller ta å teste onsdag, viss jeg klarer å vente. har vert inne på spå sidene, og fått tre forskjellige svar på når de ser jeg kommer til å bli gravid. en sier februar, andre sier mai/juni og tredje sier at der kommer til å være lenge til. så vet ikke helt hva jeg skal tro.

 

Lykke til alle sammen.. krysser fingrene for flere positive tester. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lover jo bra da lillemeto:) pleier du å få tr på morningene?

Så fint Ønsker nr. 3! da er det lettere å få oversikten over hvem som mestsansynlig komemr med tilbakemeldinger fØrst:) også må vi huske å opdatere den da!

husker sist pp så var jeg den fØrste som satte meg opp på ny pp:( var litt småkjipt det ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...