Gå til innhold

**IKM uke 2** ny 06.01**


Hali

Anbefalte innlegg

Takk Hali! Nå blir jeg jo enda mer spent også!

 

Nå skal jeg legge meg. Gruer meg til å gå på do! I morgen tidlig er det bare ett døgn til jeg skal teste! Jippi.

 

Lykke til alle i morgen!! Tvi tvi!

 

Drøm søtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babysyk: dette er første pp, så er usikker på hvor lang syklus jeg har.. Tok utgangspunkti 28dager, men får sikkertbesøk av tr i morgen ; fredag13. :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet på nytt og da kom det frem et tykkt kryss :-) vil påstå at jeg er gravid da!! Fikk vekket mannen min og lillejenta mi på 1 år gav pappaen en presang med en tutt i:) det ble en koselig morgen!

Lykke til med testingen i dag jenter!!! Blir spennende å høre va det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

- Håpefull75

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali - klor deg fast lille spire!! <3

- Tessy <3<3<3

- heha87

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer heha87 :)) Utrolig gøy. Så kos å følge og se at flere og flere står i "gravid"-kategorien. Det blir det masse nydelige små babyer av:))

Nå er det ett døgn til jeg selv tester også! Gru-gleder meg!

 

Det er såå spennende å se hva som skjer med dere andre som har ikm flere dager før meg. Noe sier meg at jeg bør vente med å teste, siden dere ikke har fått hverken tanta på besøk eller positive prøver.. flere dager før meg altså. Kanskje det tar flere dager over for meg også før prøven er positiv?! Hmm.. hvis jeg klarer å vente imorgen tidlig eeenda en dag, så gjør jeg det, men;)

 

Milomoffen... hva i alle dager skjer med deg?!? har du testet? ikke fått tr enda? stakkars, du må leve i uvissheten lenge du:(

Jeg krysser fingrene for at det betyr at du er gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Hali og ønsker nr.3 :)

 

ønsker nr. 3, du har IKM i morgen, så spennende!! Skal du teste i morgen?? Håper det, skal krysse fingrer og tær for deg!! Jeg hadde IKM i dag og testet svakt positivt i går, men mye sterkere i dag.. så da var det jo ikke tvil! Synns du skal teste jeg..hihi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heha87- ikke veldig lett å la være å teste:) Men om morgenen glemmer jeg testingen i alt styret som er her da. Dessuten går jeg bare rett på do alltid og sitter der og våkner, og da er jo testingen ingen vits lenger. Ja, ivertfall FØR ikm har jeg skjØnt;) Da er det best med morgeurin.

 

Joda, har ikm imorgen.. etter el beregninger. Men samtidig så er det vanskelig å si, siden dette er 1pp og jeg har hatt spiral i flere år fØr det.

 

åh. All denne praten om testing, gjØr at jeg nesten blir overtalt på en "midt-på dagen" testing. Men ClearBlue sin koster jo 130 kroner!! og jeg kjØpte en igår. Vil fØle det utrolig kjedelig om jeg bruker den og den er negativ. Har brukt tre slike allerede denne perioden så;) det blir fort dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, ja det blir fort veldig dyrt!! Jeg kjøpte en dobbelpakning med clearblue, men den ene gikk jo i vasken siden jeg bare fikk en sytrådstrek:( Så det er nok best å vente og teste på morgenurin, er kjedelig å måtte bruke opp alle pengene på clearbluetester:( Kjøp heller billigtester hvis det ikke klaffer denne perioden;) Det hadde jeg forrige gang vi prøvde. Kunne teste mange ganger for å dobbelsjekke at jeg faktisk var gravid, uten at det kostet meg skjorta, genialt!!

 

Jeg visste heller ikke helt 100% når IKM var, men satset bare på at det var nå på fredagen. Visste bare når den siste dagen i menstrasjonen min var og ikke den første.. haha, det var ikke helt planlagt denne gangen;) Sikkert derfor det gikk så fort å bli gravid! Visste bare at vi hadde sex rundt eggløsning (og jeg har ikke begynnt på prevensjon etter den første ungen..), å da symptomene begynnte ble jeg virkelig nyskjerring!!! åsså begynner denne ventingen med å teste... Det er så sjipt å måtte vente, men jeg vet at jeg ikke kan klage. Er jo kjempe heldig!

 

Håper det går fort med deg ønsker 3, og alle dere andre fine jentene der ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har TR banket på døren her...

Hurra for fredag den 13 :-(

Vel vel... bedre lykke neste måned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit håpfull75:( bedre lykke og kanskje en oktober-spire for deg neste måned da;) det går jo fort, en måned mener jeg.

Men klart, ikke noe moro å få tr uansett:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joooda.. jeg MÅTTE liksom ta den siste testen i skapet. Den var negativ.. IGJEN :((

Men fortsatt ingen mens har kommet.

Har ingen flere i skapet, sÅ nÅ tester jeg ikke før etter helgen.

Smøøøre meg med tÅlmodighet. Smøøre, smøre, smøre.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, 09.01

- Milomoffen

**********

Tirsdag, 10.01

prinsesse08+lillebaby12?

**********

Onsdag, 11.01

**********

Torsdag, 12.01

- lykke73

- Babysyk

**********

Fredag, 13.01

- Gutt04+Gutt10+2012?

- Renate

- Klar for nr2

**********

Lørdag, 14.01

- ønsker nr.3 i 2012

**********

Søndag, 15.01

- Cindy85

*********

Gravid

- **venter**

- Hali - klor deg fast lille spire!! <3

- Tessy <3<3<3

- heha87

************************

Inn i en ny PP

- Dossa

- Lillemeto

- LilleFie

- Ellah84

- Amedillo

- Julestrømpa

- håpfull75

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker nr. 3: Fortsatt ingen mens, men har ikke testet siden tirsdag.. Tenkt å teste på nytt i morgen, dersom tr ikke kommer på denne ulykkesdagen.. Håper du tester positivt over helgen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg meg en velfortjent helg, jenter!!

Mye som skjer, så får ikke tid til stikke innom.

 

Men skal prøve å titte innom på søndagskveld. Kanskje flere har testet positiv da :D

 

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forventet ikm idag. fortsatt ikke tegn til tanta :) Men jeg tror nok at jeg hadde el noen dager senere en det cbfm mente. hvertfall utifra tempene mine. isåfall er ikm neste uke. idag har jeg hatt litt blankt slim. hadde d engang tidligere også da jeg hva gravid. men mistet.. idag føler jeg meg også hoven og ekstra ømfintelig der nede. puppene er mer ømme en de har vært. fortsatt høy temp. fortsatt negativ test da. men jeg hva 6-7 uker da jeg fant ut at jeg hva gravid med gutten vår. ikke testet jeg før heller. hadde vell bare gitt opp etter tre år. hadde små symptomer ukene før men tenkte ikke tanken på å kunne være gravid. ikke før den morgenen jeg sto opp å spydde å spydde. pluss at jeg hva så svimmel. skikkelig dårlig. så tror nok at jeg produserte hcg seint den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅ!!! Jeg er sÅ spent pÅ i morgen!!!! Sprekker snart!!

Like før jeg tester meg nÅ, og det er jo egentlig ikke noe vits!!! Men godt mulig jeg faller for fristelsen!! Men samtidig vil jeg drøye det lengst mulig, fordi jeg liker Å leve i hÅpet - drømme meg litt bort.

 

Lykke til alle som skal teste i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter :) ja da har jeg tatt mot til meg og laget meg en bruker profil her inne :) har fulgt med dere en stund og tittet og lest og lært så masse av dere :) siden jeg føler at jeg vet så mye om dere så må vel dere få vite litt om meg også da :) jeg er en jente på 26 år som satte den siste P-sprøyten i april fikk min første dag med mens i juli og har vel prøvd etter det men med en menssyklus som har vært noe på tryne har jeg enda ikke lykkes :) nå har jeg hatt mens alt fra 1-4 ganger pr måned så har ikke vært lett:) var på gu denne uken å fikk noe som het provera noen som har kjennskap til dette?? Skulle i hvertfall hjelpe meg til å få en normal syklus og var ikke farlig og bli gravid på disse :) hadde håpet at ting klaffet i jule ferien hadde ikm den 13 januar sånn ca da hadde det gått 29 dager som er den lengste suyklusen jeg har hatt men begynte og spotte den 12 og den 13 kom tr for fullt så da er det bare å starte ny pp :) puh ble langt dette men da vet dere i hvertfall litt om min historie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at det er så mange som er blitt gravide!!! LYKKE TIL og GRATULERER!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milomoffen og babysyk85, har dere testet?? Er spent på deres vegne!! Ønsker å ha dere med inn i 1 trimester!

 

tok selv en digital test i morges fordi strek testene har vært så utydelige, gikk fra å tro jeg var gravid til å være bombe sikker på at jeg ikke var! Men på digital testen stod det heldigvis "gravid"!! Så nå kan jeg puste lettet ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...